Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
Ha már felújítás...
Lengyel kollégámmal beszéltem ma, perre viszi az ügyét. 100!
Megkapta ő is a jó tanácsot azautószerelőtőlpéktől: menj vele még 1-2000 km-t, aztán figyelgesd .
Undorító!
Kifizette a sok- sok pénzt a javításra, de nincs semmi erő az autójában, füstöl az autó mint az állat- eisenachi rendőrök már 1x-2x kivették a forgalomból.
Most már állítólag a DPF is behalt neki. Júniusban volt valami vizsgálaton/ tisztításon vele, akkor minden ok volt.
Augusztusban lerobbant, fél évet állat az autó, erre állítólag DPF- et is kellene cserélni az autón. 5390 euró után
Csodálom, hogy még nem kötötte fel magátEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
csoki46
aktív tag
válasz molnarpeter #195251 üzenetére
MX-5 NB-hez 100k a gyári tömítés szett, minden más 1 év után ereszt. Okosak szerint.
A motorgenerál egyébként tág fogalom. Van akinek a hengerfejt tömítés is az, másnak dugó-hajtókar cserénél kezdődik. -
veterán
válasz molnarpeter #195210 üzenetére
Eljött unokaöcsém kompressziomérövel, valoban nulla az 1 és 3 hengerben. Biztos hogy vezérlés, minimum 150-200 ezer de inkább több, és akkor még a kerékívek a májusi műszakiig
https://tinyurl.com/rasoapro
-
kátú
őstag
[link] Új szerzeményem
It still works!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #195254 üzenetére
Le lehetne venni a szelepfedelet, vezérlés burkolatot, hátha látszik, amiről múltkor beszéltünk (hengerfejben mozgó vezérműtengely) Kárt úgysem okoz a próbálkozás, csak legyen utána összedobva.
Mennyire gáz a bódé? Nem a szépséget nézve, csak a költséget, szerintem érdemes rámenni drótkefével és először kezelni az érintett részt. Utána, ha van benne vas, rá lehet csiszolni mondjuk és akár kevertetni spray-t, hogy ne üssön el, stb. Biztosan van még pár év funkcionalitás benne, ha kiegyezik az ember némileg alacsonyabb színvonallal (főleg esztétikailag), olcsó fenntartás reményében
-
veterán
válasz molnarpeter #195256 üzenetére
szerintem ez eladhatatlan. őszintén, megvenné innen bárki is bármilyen célra?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
kátú
őstag
válasz szabonagyur #195258 üzenetére
Isten meg a mencs, mindenkinek más az ízlése
tboldi: nem akartam egy átlagos dolgot, így meg már egyenesen pornós
It still works!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandus #195257 üzenetére
Így lett Fiatom, mondjuk azt inkább külföldi árazás miatt nem érte meg javítani. Van is dilemma, mert ha megtartom sok évre, akkor pár dolgot biztos úgy hagyok rajta (rányitás és hasonló esztétikai dologra gondolok főleg), eladni viszont kipofozás nélkül ezt is nehezebb volna. Ellenben olyan 500k és alatta már csak annyi szokott lenni a szempont, hogy guruljon, meg legyen sok műszaki.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #195251 üzenetére
SDI-t kell venni, az nem megy tönkre... s o h a!!44!
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Áprilistól alacsonyabb lesz az üzemanyag jövedéki adója: [link]
#nincsbennetarcsi
-
válasz bandus #195223 üzenetére
Persze ha malac mondja akkor hazudik bandus nem neked megy hanem általában a ph autósai cikiztek amikor ezt mondtam . Éveken keresztül. Legalább a sírfeliratom lehet a " De hát én megmondtam! "
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
stickermajom
addikt
Úgy néz ki asszony bizonyította focvis tempomattal többet fogyaszt állítását az Astrára is.
Nyíregyháza oda-vissza M3-on tempomat nélkül, BC szerint kerek 6 liter, ami olyan 6,5-6,7 lesz számolva. Odafelé nyugis 120-130, vissza 140-160, átlagban 95. Én szökőévente tudom 7 liter alá vinni. -
kátú
őstag
válasz MasterMark #195272 üzenetére
Áááá, az baszta a szemem, hogy az előző tulaj bele erőszakolt nem is ele való izzókat ezzel eltörve a foglalatot...
tboldi: igen, az autóm alajpán sokan nem tudják, hogy fiatal vagyok
It still works!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #195275 üzenetére
Az azért kemény, hogy egy ekkora utat végig tolt tempomat nélkül. 100 km után én be szoktam azért kapcsolni...
#nincsbennetarcsi
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Integrale #195235 üzenetére
Ezért is írtam úgy, hogy az olvasottak függvényében az ember el tudja dönteni/fel tud készülni a leendö dolgokra.
Én is azt gondolom, hogy gondtalan motor nem nagyon van már a piacon. A kérdés az, hogy a tulaj ismeri ezeket a gyengeségeket (amikre a legtöbb esetben van megoldás/javítás) és ezzel meggátolja a nagyobb rollereket.Ott volt példának a V6 Vectra, az is kényes az olajra, hütésre, idövel a höterhelés "megeheti" a szelepefdéltömítést. Így leírva egy tök nyügös, problémás motornak tünhetne, de kicserélt tömítéssel, 10 ezres olajcserékkel 2,5 év alatt ~90 ezer km-t mentem vele, és soha egy ütemet nem hagyott ki a motor.
-
Ma volt egy élményem. Mentünk Hanssal a gazdaságos tartományban (50 városban - értsd lassan) amikor mögülem villogva, de mint a vadászbombázó kivágódott egy i3 és megelőzött, majd azzal a mozdulattal belőtte a kettőnk közti távolságot 5-7 méterre és ugyanannyival ment mint én. Ezt tartotta kb 4 km-ig ahol én lekanyarodtam.
Ki érti ezt?!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz stickermajom #195275 üzenetére
nem tudom, én mostanában szórakozok tempomattal és most 5,9-en áll, pedig egy csomót mentem helyben
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
-
Puma K
veterán
válasz focvis #195297 üzenetére
Nálam a téli fogyasztás 11,2-11,3 liter városban 205/65R15 téligumikkal. Munkába hétköznaponként 32 km-et megyek.
Tavaly az AKH-nál elkefélték az általuk ajánlott és felrakott nyárigumit... előre sikerült a 235-öt felrakni... hátulra meg 225-öt Másnap a szerelőm szólt hogy én kértem így? Mondom nem Visszamentem, és a 2 gumicsere 225-ről 235-re + a kerekenkénti centrírozás ingyen volt.
A nyári papucsok előre 235/45R17 hátulra 255/40R17 lenne De most amíg el nem kopnak elől-hátul 235/45R17 van. Így a nyári fogyasztás klímázás helyett napfénytetőzéssel 10,2-10,3 között változik.
Ha hosszabb utakat megyek akkor 9,6-ra is le tud menni. Ha meg pályázok akkor 8,6 körül alakul.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Anaren91
senior tag
válasz Puma K #195298 üzenetére
Hasonló értékeket produkál az én autóm is. Most a téli virslikkel (225/50 R17 körben) 10-10,5 liter rövid távon, pályázásnál 7,5-8. Nyáron 245/35 R19 elől 275/30 R19 hátul, de a fogyasztáson nem nagyon látszik meg, max fél literrel ha többet eszik. Bár nem nagyon érdekel mennyit eszik, de 12 liter fölött csak akkor láttam, amikor túldúsított a töltőlevegő cső szakadása miatt.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18