- Yettel topik
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz MC Pite #196798 üzenetére
Ha az eleje megcsúszik, ott már csak imádkozhatsz,hogy betapadjon. Ha a hátulja, ott tudsz korrigálni. Ráadásul a hátsó felnik nekem nem mennek fel előre Én tartom magam ahhoz, hogy a hátulja had menjen, az eleje maradjon mindig az íven
Fizikából és sajnos balesetekből is jártas vagyokYellowstuff pont az átmenet az utcai normál és a versenypályára alkalmas közt. Jóval magasabb hőtűrésű, mint a sima betétek, de még nem kell úgy előmelegíteni ahhoz, hogy fogjon, mint egy kerámiaféket. Vezettem épp elég RS modellt ahhoz, hogy tudjam hogyan viselkedik hidegen és melegen egy teljesen kerámia szett, azt is lehet használni egyébként utcán csak meg kell szokni, hogy először kétlábbal kell taposni a féket
Egyébként pályanapokra is mennék, szerpentinezni elég sűrűn járok, ott azért hamar elfogy a fékem sajnos. Nem hiába néztem ki az EBC-t, csak az ATE Ceramic mint másik opció nemrég került képbe és ezért vacilálok még, hogy mi legyen.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz MC Pite #196800 üzenetére
Nálam hidegen ha beindítom, 1500-as fordulaton járatja az autó magát. Melegít, ott már van megfelelő olajnyomás, úgyhogy igazából hagyhatnám is úgy ketyegni míg rendesen be nem melegszik. Nem tudom hány autó/típus ilyen még, de ritka, a többségnek tényleg rosszat tesz csak, ha egyhelyben járatják. Ettől függetlenül én is el szoktam indulni max fél perc után, akkor szokott egy gázfröccsöt adni és visszavenni 1200-ra (még mindig "melegítős" alapjárat). Télen jöhet jól esetleg távolról indítás, ha kint áll az autó és mire beülsz már kellemes belül - cserében ahogy írod is, az olaj sem szereti ezt annyira.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
válasz Szoszo94 #196802 üzenetére
1500-on sokszorosa, mire bemelegszik, mintha mennél vele. Az felesleges járatás a motornak.
Munkatársam 40e km óta szar termosztáttal jár, az övé sosem melegszik be puma 2.0 tdci, 296k
Egyszer meg is forralta, beszart a vízpumpája, elszakadt már rajta az ékszíj, ezeket kicseréltette, még megy.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz aero. #196803 üzenetére
Nehogy azt hidd, ha automatán hagyom ötösben 60-al nem pörög többet ennél Melegen meg képes 65-nél 1200 körül elpötyögni hatodikban. 90-nél viszont hidegen még nem kapcsol fel hatosba, nem tudom fejből ott mennyit pörög, valahol 2000 körül lehet. Oda szoktam figyelni a bemelegítésre, illetve egy helyben sem szoktam járatni, csak mint érdekesség írtam le, hogy figyeltek erre azért a mérnökök, ne járjon hidegen alapjáraton Jó hosszú mondat lett
Egy termosztát nem olyan drága, miért nem cserél(tet)i ki?
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
MC Pite
veterán
válasz Szoszo94 #196801 üzenetére
Világért sem vitatkoznék ebben veled 10+ vezetéstechnikai tréning után... Erre van a sok cikk és videó.
1, eset : visszaveszed a gázt (rwdnél finoman) nem tolja az orrát le az ívről
2, eset : előz az autó hátulja, eközben remélhetőleg nem érsz neki másnak.
Kollégám felesége múlthéten épp nekiért picit egy Ignisnek (B oszlop, küszöb, tető = Megane3 tk)
Ha nem volt éles (nem latymatag kicsit megindul hanem gyors, váratlan kitörés) helyzetben kipróbálva, nem tudod még hogy te is belelépsz e kicsit a fékbe, mint a legtöbben. Ha igen, onnan garantáltan elesel.Ok, úgy jó lehet a fék, sokan bigger is better elvet követik, de pont fordítva sül el egy szint után.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
kátú
őstag
válasz MC Pite #196800 üzenetére
A Lexus nem habositja az olajat, minden olajcsere alkalmával olyan tiszta olaj jön le, mint amilyen belement 10k kilométerrel korábban (Castrol C3). A kulcsról azért jó beindítani, mert miért ne, szeretem az ilyen kis butaságokat. Egyéb tényleges haszna is van, hidegben nyomi nyomi, indul az autó, fűt az ülés, 1 max 2 percel előbb indítom, mint indulok és mire beülök, már a kellemes meleg ülésbe ülök, ha esetleg valami miatt kint kellett altatnom valahol. A fények bent, minden megvan, gyárilag a rekeszek, a küszöb, az ajtó alja, minden világít, van állandó gyári narancs hangulatfény is a belül. A ledek meg mint mondtam. Nekem tetszik, neked nem, semmi baj nincs vele
It still works!
-
Szoszo94
őstag
válasz MC Pite #196806 üzenetére
1, Kanyarba belemész adott sebességgel vagy akár gáz nélkül, elindul az autó eleje le az ívről, RWD-nél mit csinálsz? Nyitsz a kormányszögön, kis fék, újra próbálsz befordulni, de ennyi. Én jobban betojok őszintén megvallva mikor az eleje indul meg. Oké, FWD autónál gázra behúzza ha szerencséd van és találsz tapadást, de ugye most konkrétan a saját autómról és tapasztalatomról volt szó.
2, Ha már előz a hátulja akkor baj van és nem érzed az autódat. Ott már el is késtél a reakcióval180-nál már mentem keresztben autópályán és ott baromira nem számítottam rá, de megfogtam és mentem tovább - büntifékes f.sz miatt egyébként, de ez más tészta.
Az biztos, hogy a féket el kell felejteni, mert körhinta lesz a végeLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
kátú
őstag
válasz Szoszo94 #196808 üzenetére
Én se értem ezt a hátul legyen jobb, ha az eleje meglendül, még a 4wd is izzad mire össze szeded, nem hogy egy RWD. Láttam már sok ilyen tesztet és mindig fogom a fejem, hogy csak könyv alapján próbálunk mindent megoldani?
Inkább induljon nyugodtan a hátulja amerre szeretne, azt könnyebben össze lehet szedni, ha az eleje arra megy, amerre én szeretném, elvégre azt a kereket kormányzom. A hátulja hiába van a helyén. Nem kombájn, hogy hátul fordul
Amikor a futó szeretne előzni, az a szebb játék, mert jég foltot fogtál olyan volt már, de a jó téli és a gáz megoldotta, na nem a Hankook szállította a jó télitIt still works!
-
molnarpeter
nagyúr
6,4
Köszönöm a figyelmet -
kátú
őstag
válasz molnarpeter #196810 üzenetére
Ez város? Vagy vegyes? Milyen használat meg táv?
Pénteken üzemanyagár változás, a benzin átlagára 3 forinttal nő, a gázolaj 3 forinttal csökken.
Benzin 424
Gázolaj 419[ Szerkesztve ]
It still works!
-
#89309696
törölt tag
válasz Szoszo94 #196801 üzenetére
Kommersz butaatókat a kocasofőr sokkal könnyebben összeszedi alulkormányzásból, mint túlkormányzásból. Magamon is tapasztalom. Úgyhogy mindig hátra rakom a jobb gumit. Már csak a fékezés miatt is, mert ezeknél egy nagyobb fékre el is úszik a hátulja.
Jobb futóműnél, súlyelosztásnál, hátsó vagy awd hajtásnál lehet más a helyzet, azokat nem ismerem.Pl. termosztátot én is egy év után cseréltem. Lustaság. Meg mert nem mindenkit érdekel annyira az autó, nekem is csak egy közlekedőedény. A nem létfontosságú szereléseket ki szoktam tolni mire kedvem van hozzá vagy összevárom nagyobb szerelésekkel. Egy termosztát meg olajcsere az pont olyan ami késhet hónapokat különösebb károk nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #196810 üzenetére
/ha?
-
kátú
őstag
válasz #89309696 #196812 üzenetére
Ez is egy gondolatmenet végülis, és igazság is van benne, fékezés esetén tényleg kevésbé dobja el a hátulját, ellenben a lassulás is kisebb mértékű lesz, mivel az eleje, amire támaszt az autó, nem tapad olyan mértékben. És mint tudjuk a kiugró akármi a bozótból pont ott lesz
a vége nem neked szól és ne is vedd magadra. Olyan szempontból tényleg jobb hátul a jó gumi, hogy elől hajt az autó, azzal könnyebb korrigálni, plusz ha futót huzol az rá terhel hátra és segít, ellenben ha gyengébb lenne hátul a gumi nehézkesebb lenne húzni, könnyebben csóválná a "farkát"[ Szerkesztve ]
It still works!
-
válasz MC Pite #196798 üzenetére
Az egészben az a legrosszabb hogy ugyan azt a klasszikus hibát követed el amit előtted mindenki (igen én is ): abból indulsz ki hogy biztosan tömeg és anyagyilkos a másik még akkor is ha erre alapvetően semmi szándéka. Sokan ebből kinőnek.
Csak azért mert betű szerint ez a legoptimálisabb, még nem tökéletes a világ. Hála az égnek soha nem is volt és soha nem is lesz az.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kátú
őstag
válasz #89309696 #196816 üzenetére
Tudom, ezért volt benne az utolsó mondat és ezért fogalmaztam és írtam így! Nem kötekedés Azzal egészen más az élet, első vezetésem, mikor tanultam autót vezetni utánfutóval volt, és a vezetett kilómétereim jó 2/3 ada utánfutós, tud jó dolgokat csinálni
Ott azért megnézném, mit csinál a polo azzal a futóval, ha a szél megdobja, márpedig megtudja
bitpork: teljesen igazad van
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
molnarpeter
nagyúr
1.3 Multijet 90 vidéki full vegyes használatban, volt még közte traktor kíséret is 1-2 fokozatban
Fehér Farkas: ne is mondd, minden gép javító vágányon van... Közben legalább megjárattam az új kedvenc szerszámom: [filléres fúró-csavarozó]. Ebben nem merül le/öregszik el az akku soha
[ Szerkesztve ]
-
válasz Szoszo94 #196804 üzenetére
Persze persze, de akkor is finom terhelés alatt van. 50-nél nekem is bevált 1000-re. Mindegy, a lényeg, hogy minél kevesebbet járjon a nem üzemmeleg állapotban
Amúgy nem foglalkozik vele, már mondtam neki ezerszer. A pénzét is elkölti állandóan másra.6030D sikeresen teljesítetted az Autós topik vizsgakérdést
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #196818 üzenetére
Pont egy ilyenem van csak Skil márkájú. Lóg belőle 5 méter kanóc, imádom. Erősebb egy akkus csavarozónál, de közben olyan kicsi és könnyű, vékony a vezeték alig zavar, cserébe sosem merül le. Nem kell szopni az akkukkal. Mondjuk a drótot feltekerni sosincs türelmem, az úgy ahogy a kezemből kiesik van letéve.
[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
válasz tboldi #196793 üzenetére
Most cseréltem elöl a tárcsákat és betéteket az MX-5-ön, és gondolkodtam egy indikátor órán, valami 6990-ért találtam is - gondolom eldobhatós - "GEKO" márkájút, talppal együtt. Aztán rájöttem, hogy na de mi van akkor, ha teszemazt mérek vele egy 0,12-es ütést? Nem vagyok szerelő, emiatt aztán az alkatrész szakszerű beépítése sem lesz igazolt, gondolom nem fogják visszavenni a már kibontott, egyszer felszerelt féktárcsát...
Szóval maradt a drótkefe, agy érintkező felület tükörsimára tisztítás, hártyavékony ceratec pasztaréteg a felületek közé, reménykedés.
Hozzáteszem filléres blueprint tárcsát vettem japanparts betétekkel, nem ér nagy veszteség, ha mégis beütne a hullámsír... -
válasz Szoszo94 #196801 üzenetére
Én eddig fordítva tapasztaltam, legalábbis, ha előre raktam a jobb gumit és meg indult a hátulja már csak utas voltam
Megcserélve meg tudtam vele mit kezdeniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Szoszo94 #196802 üzenetére
Prius II is ilyen volt, vagyis ott indítás után elvileg Pben változtat a keveréken az elektronika, így gyorsan eléri azt a szintet, ami neki már megfelelő. Télen a leggyorsabban úgy kaptam meleget, hogy fűtés nélkül elindítottam az autót, majd amikor leállította magát pár perc után, akkor elindultam vele. Onnantól gyorsabban volt fűtés és jobb is volt a fogyasztása rövidebb távokon.
A legkellemesebb a programozott villanyos autó, ami még a fali töltőn lógva bemelegíti magát.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #196827 üzenetére
5W30 de javarészt mélygarázsból indulok, szóval kemény hideg nagyon ritkán éri. Én is indítok, bekötöm magam, tükör ellenőrzés, kis fészkelődés és go.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #196826 üzenetére
Jah tegnap örömködtem magamban, hogy a csere autón már nyári van. Aztán reggel meg söpörhettem a havat a kocsiról.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz cappa72 #196830 üzenetére
tavaly és tavalyelőtt is ez volt, csak mondjuk március végén, meg volt, hogy csak hideg volt, de nem volt hó, pl. tavaly március 24:
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
Na, megzuztam kicsit a Skodat. Franc. Motorhazteto eleje + hutoracs + front radat. Nem egy nagy serules, de nem vagyok boldog.
while (!sleep) sheep++;
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #196839 üzenetére
-
-
tboldi
nagyúr
Számlásan, ha már rájuk bíztam. De ja, az összeget látva nekem is az volt az első gondolatom, hogy annyira nem is rossz.
Akkor mégiscsak eljutott hozzájuk a reklamációm, ha most már 25%-os avulást írnak csak?
szerk.: Mondjuk ha el is fogadnám, karosszériás műhely nélkül, egyszerű elemcserével nem is tudnám helyrehozni, mert a lámpa mögötti lemezt ki kell húzni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 3
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Yettel topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Robot fűnyírók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...