Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
válasz Puma K #196048 üzenetére
Nincs eltérve semmi, ott írják a levélben is, hogy a kerekítettet kell kifizetni.
Egyébként nem 500 forintos kerekítés van, hanem 1000 forintra kerekítenek, majd ennek a felét kell kifizetni az első félévre. De ez is le van írva a levélben. Olvasd el légyszi.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Puma K
veterán
válasz Tsebacsi #196049 üzenetére
Azt viszont nem tudom hogy miként fogalmazta meg, mire hivatkozott stb.
Plusz ez még akkor volt mikor kiküldte a NAV a leveleket-csekket és már nem emlékszem melyik ismerősöm volt az akinél megemlítette egy oda író ismerőse hogy ő megreklamálta és állítása szerint sikerrel járt (valami őszhajú idősebb fószer volt ennyi van meg ).
Ezért kérdem, hogy van-e valaki a tisztelt egybegyűltek között aki megreklamálta és ha igen akkor mit írt.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz MasterMark #196051 üzenetére
A gyakorlatban pedig úgy néz ki hogy azaz összeg amit 1-1 alkalommal kell fizetni ott 1-1 esetben 500 Ft-ra kerekítettek és nem a teljes összeget kerekítették 1000-re majd azt osztották el 2-vel.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz MasterMark #196056 üzenetére
Most már nem merem
Jelenleg dolgozom. Fejből meg nincs meg mert próbáltam túl tenni magamat az eseten. De a nagy lelki fájdalmat okozó kerekítés beleégett az emlékezetembe
Mindenről a #196044 bejegyzés tehet. Az indította el a halántékimpulzust az utolsó mondatával
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Anaren91
senior tag
válasz tboldi #195858 üzenetére
Sose értettem, hogy egy 125 lóerős autó mitől lesz sport Ugyan így a korábban linkelt Civic is a "Sport " spoilerekkel, meg a 110 lovával, nekem kicsit bazári..A 2000-es évek beli Halálosabb Irambant majmoló tini suhancok álltal felspoilerezett racsing 1.4 F Astrákat idézi. Hang az volt , csak menni nem ment. Nem akarok megbántani senkit, ez csak saját vélemény.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
nagyúr
válasz Anaren91 #196059 üzenetére
Gondolom a sport nem csak az erőt jelenti.
Régiek közül pl. Mazda MX5, Honda CRX, Corolla Gti (ae92?) sem voltak bázierősek, mégis jó volt velük menni (sajna mx5-öt sosem vezettem)
Futómű, kanyarstabilitás, áttételezés, nyomaték/LE görbe, stb...
Az erő csak egy összetevője az összképnek, képletnek.
Sz'tem.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
tboldi
nagyúr
válasz Anaren91 #196059 üzenetére
Próbálj ki egyet és megtudod.
Én az egyliteres Boosterjettel szerelt újabb Swiftet is élveztem, ~900 kg az egész, marha jól lehet vele lavírozni.
...........................................Amúgy írtam a Wáberernek az avulás mértéke miatt, hátha...
Most el kell menjek bótba (még jó, hogy itthon van a WagonR), aztán írok az SV-nek is.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Amúgy Pista bácsi itt elmagyarázza [link] ( 31m-ig kb.)
Meg itt [link] meg itt [link] meg itt [link] .. kevesen szeretnek már autózni, már a vezetés öröméért, meg csapatás stb. aki meg nem fogékony rá annak nem is lehet meg nem is kell elmagyarázni, mindenki vegyen amit tetszik, szerencsére még ilyeneket is lehet.
Legjobb példa a Pista totalcaros gt86 cikke volt, meg utána a kommentcunami a blogban.. hogy miért nem kell ebbe belemenni meg mi az általános vélekedés[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Levegő szűrőt és pollen szűrőt milyen márkát ajánlotok? -
Anaren91
senior tag
válasz cappa72 #196069 üzenetére
Ez most olyan, hogy kb az összes erős sportautóban megvan minden amit felsoroltál. Annyi, hogy azokban a lóerő is megvan. Sokra mész a kanyartartással, ha nem tudsz dinamikusan autózni mert nincs ami hajtsa a kocsit. Szerpentines úton, ez annyira nem számít tény, mert súly/lóerő a fontosabb, de kigyorsításnál, amikor csak hallod, hogy bőg a motor de nem megy a szerencsétlen, nekem az annyira nem vonzó. Egyén és igény függő a dolog. Akinek annyi az igénye, hogy legyen egy megbízható A-ból B-be autója, keveset fogyasszon, az vesz egy kis teljesítményű autót és a normális futómű egy bónusz. De aki sport autót akar venni, nem hiszem, hogy annyi a célja, hogy jó legyen az úttartása. De ez egyéni szempont. Nekem 250 ló+ volt az egyik kitétel. Ezzel álltalában jön az összes többi extra, mert a gyártóknak is az a célja, hogy az úton tartsák valahogy. Ennyi. Számomra bazári, ha egy gyenge autó úgy néz ki mint ha gyors lenne, másoknak meg tetszik. Ha egyszer egy kisebb autót veszek, biztos nem lesz rajta se sport lökhárító se racsing felirat, mert minek.
Erről eszembe jutott a srác akivel egyszer mentem vissza németbe. Volt egy régi Civic-e, ráköltötte az életét. Sport ülés, Lambó felfelé nyíló ajtó, Sport dob, Tuning, spéci festés. És egy vagyonért lett egy olyan kocsija, ami belül zajosabb, lasabb, mint e46 30i...Fogyasztani is kb úgy evett, mert vagy 6x áltunk meg tankolni. Futóműve meg olyan kemény volt, hogy a szt is kirázta belőlem, amellett, hogy a seggem szétültem míg németbe értünk, és a hallásomnak se tett túl jót az út....
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Puma K
veterán
válasz MasterMark #196065 üzenetére
Az ember nem gép, így nincs mindig a helyzet magaslatán
Mint mindenkinek nekem is előfordulhatnak gyengébb pillanataim. A szíves elnézésedet kérem ezért ha így lenne és én néztem volna félre valamit.Majd jól ránézek és ledöbbenek hogy "akkor nem megy az ezres kerekítés, vagy nem tudsz osztani kettővel"
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Anaren91 #196059 üzenetére
Nem bántásból, de próbálj ki egy RS Twingot, egy SSS-t, MX5öt, akár még egy régebbi Fiesta STt. A sportossághoz nem sok köze van annak, hogy egy autó hogy futja a 0-100-at, ha így lenne, akkor a villanyautók lenne a top, pedig... Plusz szerintem az egyenes vonalon való gyorsulás kb. 1-2 nap alatt megunható - 200 ló fölött 100 lovanként plusz egy vagy két nap "buli" van benne, aztán megunod.
Persze van aki az X6M és társaira gerjed, de hát nem vagyunk egyformák.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-v-
addikt
válasz CactuS #196083 üzenetére
Vicces amúgy, nem rég volt cikk, lambo bejelentette úgy érzik ez a gyorsulás téma kipukkant .. és mostantól inkább handlingre koncentrálnának megértem, amikor egy Model S Plaid performance competition ludicrous plus vagy mi a faszomnak fogják hívni .. 1100 lóerős lesz és 2s 0-100
Én mindig ezt nézem meg, ha rossz kedvem van [link]
Aztán vagy leülök simezni vagy lemegyek a mecsekbe Más meg síri csendben az M7-esen gyorsulna egy nagyot, nincs ezzel baj, parttalan viták ezek. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz Snoop-y #196085 üzenetére
Ez tény és aláírom, hogy pályán, főleg nagyobb tempónál kell a lőerő - főleg, ha van mellé súly is rendesen -, plusz ugye az említett autók többségének a váltója rövidebb áttételezésű, mint az átlagé, így pályán hangosabbak is. Viszont ha jól sejtem, akkor te sem gyorsulsz már minden egyes alkalommal az SRTvel, ahol lehetne, az első néhány napban volt izgibb a meglévő teljesítmény. Elengedi az ember ezeket.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Snoop-y
veterán
Ha mar kedvenc akkor nekem ez:
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
CactuS
Arcképgyáros
Igen, valahol vicces, hogy egy családi limuzin legyorsul mindent, amit valaha erősnek és sportosnak gondolt az ember. A hang maradt, amibe kapaszkodhatnak. Ettől függetlenül szerintem egyik Tesla sem "sportos", inkább szürreális az élmény, hogy egy 2 tonnás hangtalan izé mit tud művelni.
---
Ha a lőerőt nézzük, mint fontos szempont, akkor egy RAV4 Prime is sportos autó, pedig hybrid PHEV és még ECVT is.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-v-
addikt
válasz CactuS #196089 üzenetére
Majd valami kicsi könnyű villany mókaautó lesz jó, ha egyszer lesz. Kis súly, rengeteg nyomaték és közben kussban van. A faszomnak se kell hang, az esetek nagy részében az az amivel zavarsz mindenkit, már ha 3e fölötti fordulaton mész jönnek a rosszalló pillantások, 4e fölött mindenki mutogat .. ha városban vagy azért, ha erdei út és ő biciklizne kirándulna azért, ha országúton előzöd akkor azért, mert megijed meg azt hiszi mennyire gyorsan mész, pedig csak a kettes forog le. Van is benne valami, engem is zavar ha nem én csinálom jobb volna ezt kussban, ahol én szeretek autózni oda jobban is illik, meg bicajozáson nevelkedtem szóval nekem jobban tetszene, ha nem baszná szét az erdő meg a hegyek csendjét, na meg akkor senkinek se tűnne fel mennyivel mész, halk úgyhogy nem érzékelik, az 150
-
Snoop-y
veterán
válasz CactuS #196087 üzenetére
Miota megvan 1 alkalommal gyorsultam az SRT-vel. Megnezni valoban hozza e az igert szamot
Mar az STI-vel sem gyorsulgattam. En azt szeretem, hogy tudom ha kell van benne tartalek
Most, hogy jon a jobb ido inkabb hallgatom, hogyan duruzsol a V8 (igaz ehhez allandoan ki kell kapcsolni az eco-t)
Kene venni egy hasznalt WRC-t
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
CactuS
Arcképgyáros
6000 felett meg azt se hallod, ha kiabálnak, esetleg dudálnak, problem solved.
Handráska anno az elektromos minitől nagyon elalélt, nem tudom, hogy a valóságban az mennyire lehet játékos.
Snoop-y: Na igen, a V8 az V8, főleg, ha az óceán másik feléről érkezik. Nekem mondjuk még mindig a charger srt widebody ami a cél lenne családi utazónak, de szerintem mire lesz belőle valami, addigra már a gyerekek is kirepülnek és benzines autók se lesznek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
molnarpeter
nagyúr
Régebben, mikor a teherkocsit összetörték, próbáltunk amolyan káresemény egyeztető társasággal több pénzt kicsikarni (450-re értékelte, előtte lett költve rá 800k). Azt mondták, hogy a biztosítónál kell kérni részletes kalkulációt, ez meg is történt. Erre elküldték megint a levelet, hogy szerintük ennyit ér, mínusz roncs licit, csövi. Itt abba is maradt a kommunikáció, bár gondolom ez volt a céljuk
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- iPhone topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- További aktív témák...