- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bulikavagyok #167299 üzenetére
Hasonló történetnek voltam szemtanúja egyszer, Swift sedan (hátsó szárnnyal!), rajta egy másik, forgalomból kivont autó rendszáma, sofőr "bonbon" által befolyásolt állapotban, jogsiját korábban elvették, ilyesmik
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #167297 üzenetére
Nekem az Óbudai gumis töltötte, az is ajánlható hely.
#nincsbennetarcsi
-
Szoszo94
őstag
válasz bulikavagyok #167296 üzenetére
Nem hiba, tényleg ilyenre fújják. (Szerk.: beugrott egy IT-s szakkifejezés ide: "ez nem bug, hanem fícsör!" ) Én sem értek hozzá, ezért is jártam utána, kíváncsi voltam az okára.
Nekem azzal magyarázták, hogy a tükörsima felületen egyből kiszúrja az ember a hibát, míg a narancsbőrös fényezésen a fény törése miatt kevésbé. Aztán konzultáltam erről a keresztapámmal (autófényező már 30 éve) és ő is megerősítette, hogy így a karosszéria és fényezés hibáit nehezebb kiszúrni. Nem szép, cserébe hasznos.
Elméletileg csak a lakk narancsos, úgyhogy legtöbb esetben egy teljes polír után eltűnik - és előkerülnek a hibák[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
grizlisandor
addikt
válasz bulikavagyok #167299 üzenetére
Szerencsétlent most bevonzottad, azért állították meg.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #167283 üzenetére
Néha gondolkodik, akkor érdemes kézzel váltani. Lehet kellene neki egy szoftverfrissítés és jó lenne. De az is lehet, hogy csak eltunyult nálam. GTE-be amúgy jó, de hát abban nem fogom mindig használni Tehát nem konkrétan a GTE-ben van vele bajom, hanem úgy általánosságban a DSG-vel. De ez valószínűleg csak az én hülyeségem, mert megszerettem az E-CVT váltót. Tetszik a fokozatmentesség. Viszont van egy nagy előnye a GTE-nek, hogy váltós. Mindig tud hajtani a villanymotor, egészen végsebességig besegít. Tisztán elektromosan 130 a vége. De mivel váltós ezért eléggé takarékos. Nem egyszer csináltam már városban vele 10-12 kWh-ás fogyasztást. Az átlagom jelenleg is 12.
Elég két nagy véglet egy GTE és egy R
Tudok egy eladó GTE-t ha érdekel. Kell nekem meg egy tisztán villanyos amíg van támogatás
Jó lenne ha tényleg kitartani a támogatás 2022-ig de szerintem ez az 1000 autóra való 1 hónap alatt el fog fogyni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #167306 üzenetére
Köszönöm a részleteket!
Szóval nem a GTE+DSG kombóval van gondod. Nekem bejött a DSG szoftvere, általában úgy váltott ahogy én gondoltam; bokából szabályoztam, nagy ritkán nyúltam bele kézzel.GTE VS. R? A lényeg, hogy jól nézzen ki és lehessen haladni vele.
- mindkettő jól néz ki, a kockás belső nekem 5x jobban bejön
- a GTE első lökhárítója határeset; ill. meg lehet ültetni kicsit az autót és akkor dög
- az R állatul megy + hátul is kapar, körforgalomban el lehet dobni a fenekét + nyitható a kipufogója (disznó hangja van)
- remélem, a GTE is lép rendesen
- az egyik tud villannyal menni - nagy plusz pont; a másikba meg 98 oktán kell - nagy mínusz, bár belenyomnám a 95-östGTE-vel szemben támasztott elvárásaim, fontossági sorrendben;
- tetszen a színe (leginkább kék, talán grafit, fehér, ezüst)
- alap szövetbelső (kockás), ülésfűtés
- gyári vonóhorog (biciklinek)
- panorámatető jó lenne
- km 150 K alatt (hogy könnyen tudjam még eladni mikor eljön az ideje)[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #167307 üzenetére
Hát de most városba mit csináljak? 0-50 végig padlóvillannyal?
03.22-én tankoltam utoljára 1200 km-rel ezelőtt és 3/4-ig van a tank. Nagyon vágyom egy sima elektromos kocsira. A új Zoe teljesen kompromisszummentes lenne már.(#167308)focvis: Én bírom az első lökhárítót, teljesen egyedi ezzel a nagy nappali fénnyel. Baromi jól látható messziről is. A GTE is jól lép azért. GTD-nél erősebb a GTI-től marad el azért valamennyire. A villannyal menés nagy plusz pont az biztos, mert elektromosan is fickós azért 60-ig. Nagy erőt beleraktak abba pici villanymotorba.
Nincs sajnos panorámatető Golfban, csak napfénytető. Passatban panoráma van és a fele nyitható is. Nagyon komoly feelingje van
Gyere el nézd meg az enyém, hátha rákívánsz
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #167306 üzenetére
Tényleg ellustul nekem B6-ban nagyon nagypapás volt a 6-os DSG ami alapból illeszkedik a stílusomhoz de ha néha előzni kellett vagy beférni valahova akkor bizony nem tudta lekövetni mit is akarnék, így minden előzés/besorolás előtt át kellett húzni S-be. Itt a 7 gangossal már nincs gond, sokkal jobban van programozva és S-be is eddig 2x ha tettem abból 1x csak azért, hogy kipróbáljam milyen az hogy nincs fizikai fokozat mint az elődben (tehát csak pöccintesz egyet a váltóboton), 1x meg azért meg be kellett férnem egy Leaf elé és kellett a fordulat a megfelelő turbónyomáshoz.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz focvis #167314 üzenetére
Focvis, szerintem R-t vegyél, ha 180 fölött is igényled a menést
(#167315) Qru: A hagyományos Ford váltó alapban lusta, S-ben meg általában észreveszi ha nem akarsz hülyemód menni és nem bőgeti, de amint egy komolyabb indulást vagy gyorsítást tolsz van hogy 3-4ezernél bőget és nem vált fel, ha meg belenyúlok manuál lesz, és kell egy D-S odavisszát tolni hogy megint automata legyen. D-ben ha belenyúlsz 10 másodperc után általában visszamegy automatába.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
F_Zolee
veterán
válasz bulikavagyok #167299 üzenetére
Cikkből véletlen kimaradt a lényeg, hogy nagy valószínűséggel c pozitívak voltak az utasok így nincs min meglepődni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #167316 üzenetére
Itt kevesebbet kell tologatni, ha D-ben van akkor csak hátra billented a kart és S-ben van, nincs saját fizikai kulisszája (ha megint hátra húzod a kart akkor áll vissza D-be). A manuális módhoz kell D-ből oldalra kihúznod de azt nem használom csak pl meredek lejtőn amikor motorfékkel jövök le.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz focvis #167314 üzenetére
Ott is erősebb. Pont a villanymotor miatt mert azonnal ott a nyomaték.
De szerintem is az R lesz a neked valót ahogy korábban is írtam :)
Ez azért nem lép olyan nagyot, mert csak egy kis 1.4tsi. GTE módban megy jól. Pálya tempónál ahogy te haladsz be fogja kajálni a 7-8 litert szerintem.De ha eljössz meghajtjuk a szekeret pályán is :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #167320 üzenetére
Nem használom a manuális módot, elég jól eltalálja mit akarok. Nem vált fel olyan hamar mint a 6-os DSG, jobban kitartja a fokozatokat, lejtőn is szépen fog a motorfékkel. Egyedül a nagyon meredek rámpán/lejtőn teszem át manuálisba, mert 1-esbe nem szúrja vissza magát pedig ott kellően jól lassít már tolóüzemben.
Mondjuk ha lenne váltófül a kormányon akkor lehet néha mennék M-ben is...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Doki16 #167319 üzenetére
+ Tse
De többet használom városban, mint 180+; emiatt pedig a GTE felé billen a mérleg serpenyője. Villanyos R kéne, nagy csomagtartóval. Ilyen nem létezik. Meg olcsón, persze... Fürdőskrva vagyok.A V60 D6 is tud 7 fölött enni. Általában pénteken 6,5-7,5; vasárnap, nyugisabban 5-6,5 litert kér. Múlt hétvégén pénteken 7,5 volt (lőttem az M7-en); vissza 77-es, 8-as, majd M7-n jöttem nem csiga tempóban, 5,8-cal.
Igazából +/- 1 liter pénzben nem sokat számít, csak az optikája sokkal jobb a kevesebbnek.@ KAMELOT: Volt 122 lovas Golf 6 és Octavia 2 FL 1.4 TSI-m; kulturáltan haladva nagyon jól fogyasztottak; a Golf viszont végsebesség (200pici) közelében 20-at.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz KAMELOT #167321 üzenetére
Még a 7-8 is egy jó becslés. Ez nem egy hagyományos 1.4 TSI. Húzott 150 lovas egy 110 lovas villanymotorral és sok súllyal. Több mint 1600 kiló ha benne ülök a 78 kilommal.
És focvis nem 120-al járkál el vele(#167325)focvis: Akkor pedig a GTE a jó választás tényleg. Bírni fogja a 180-at és városban meg jól fogyaszt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz stickermajom #167331 üzenetére
Hozza amit a marketing mond, egy 1.8-2.0 szívó lóerejét adja jóval több nyúlmókussal és kvázi olyan vagy alacsonyabb (márakinek ) fogyasztással.
(#167332) KAMELOT:
90-nél sík úton 100km-t haladva ez is 4-5 litert eszik!(#167334) BigBlackDog : hehehehe NO
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz brumi1024 #167327 üzenetére
Ennyi.
Két bajom van vele:
- 20 millió,
- 130-cal bír 300 km-t menni; haladósan nem tudná a nekem szükséges 240 km-t töltés nélkül.A tágabb rokonságban most vett valaki egyet, tesztkörre bepróbálkozom. (Kb. 2 évente találkozunk)
(#167328) Tsebacsi: A Passat GTE is jó; bár nekem a Golf felé húz a szívem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jorus #167329 üzenetére
Jó hát a Fóka pofázmánya vadorzó azt nem csodálom. Az OBK-t meg szvsz nem tudják hova tenni a legtöbben. Bubi olyan semmilyen karakter szemből 10-ből 9 Toyotának nézi simán messziről (és nem is tévednek nagyot mert közös fejlesztésű) ami megint nem a road presence-ről híres.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz focvis #167335 üzenetére
Nem jó hanem jobb, érezhető az a 5 év különbség a Passat előnyére. Golf GTE MK7.5 kapta meg a Passat GTE cuccait, de az a Golf sokkal drágább és elég ritka még.
Mondjuk van egy előnye a Golfnak, hogy a MIB1 rendszer miatt 4 üzemmód van, míg MIB2-től 3 van és hiányzik az igazi hibrid mód.Ha most keresnék ezt venném. [link] Ez egy baromi jó példány. Csak pár extra hiányzik belőle a maxhoz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
6030D
Ármester
Ha már úgyis a fogyi a téma, a hétvégén a Vác - Fehérvár távon (M2 - budai rp - Hegyalja - M7) 6,8-at evett az Octavia Combi 1,5 TSI, 1:05 menetidővel. Tetszik. Visszafelé ki akartam próbálni, hogy kulturáltabban mennyi a fogyasztás, de az M2-n jött egy almazöld Ibiza FR, aztán az is 6,7 lett (meg előtte volt egy rövidebb családi próbakör).
Az Ibiza FR-nél ha új, akkor az csak 150 lovas verzióban van? Mert a gugli szerint van belőle 180 ló is. De kb úgy ment, mint az oktáv. Mókás volt: elment egy Focussal, ami letért Dunakeszinél, én meg akkor álltam mögé, de jó 30-40 m távolságban. Egy kicsit elvette a gázt, és nézett a visszapillantóba, hogy akkor ez most egy sötét Octavia, de vajon lesz műszarfalas villogó, vagy sem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Nektek mik a tapasztalataitok az emelt fényerejű izzókkal?
A régi Mazdámban a projektoros lámpában 1000 éve Osram Nightbreakert használok elégedetten, egyetlen hátránya, hogy nedves úton nagyon gyenge.
Most viszont lett a családban egy Ford Focus (mk3.5) halogén lámpával és ott is kicseréltem a tompított izzót Nightbreaker Laser-re (H7). A vetítési képe sem annyira tetszik (van 1-2 sötétebb volt) de volt "szerencsém" hétvégén éjszaka használni, nedves autópályán érzetre kb. 20-30m-re világított, 70-80-as tempóban éreztem biztonságban magamat...
Mondom ez így nem frankó. Hiába lenne amúgy jó fénye, ha vizes úton ennyire nem lehet vele látni ott valamit tenni kellene. Azt tudom, hogy az emelt szín-hőmérsékletű izzók vizes úton nem az igaziak de azt nem gondoltam, hogy ennyire. Van ötletetek? Kinek mi vált be? Mit ajánlotok kipróbálásra?
Van emelt fényű, normál szín-hőmérsékletű izzó is [link] vagy van Philips-ben is normál szín-hőmérsékletű ill. emelt szín-hőmérsékletűben is [link] de azzal lehet esőben ugyanott lennék.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #167301 üzenetére
Az ilyenek sajnos ott vannak mindenhol, sose fogynak el...
Szoszo94: Így már értem, köszi!
-
veterán
válasz Doki16 #167339 üzenetére
Ebéd után meglátogatom az R-t. Kicsit húzott (400 😂), 2 sárvédő fényezve volt. A tesztkört lehet kihagyom, mert sírnék utána.
Passat csak kombiban akkor a vonóhorog sem feltétel. De inkább Golf, mert
van hozzá tartalékban bal oldali tükrömaz jobban tetszik.
Ha esetleg van elmentve jó vétel, ne tartsd magadban, mostanában nem néztem őket.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
veterán
válasz bulikavagyok #167345 üzenetére
Nehéz követni, magamnak is néha.
Golf GTE / R, esetleg Passat kombi GTE. Mellékszálon Golf GTI, de abban naprakész vagyok, az R-ben is. Mindezt Bp környékén, max. Fehérvár, Zalaegerszeg.
Jó áron. (DSG yes, bőr no.) -
válasz Tsebacsi #167323 üzenetére
ha ez vigasztal pályán egy 1,4 szívó 140-nél 8-8,5et eszik
Tsebacsi: tartalék motorral?
Amúgy 7,2 lett a fogyim a szokásosnál sportosabban haladva, bc szerint 6,8[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szoszo94
őstag
válasz MunezXBK #167326 üzenetére
Pont a hónapban néztem meg a német autobahnon, hogy 200 tempomatnál egyenes szakaszon 11-13 közt ugrált a fogyasztás. Városban szintén. Tanulság: korlátlan szakaszokat a városokba, környezetvédelmi okokból!
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi