- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz parandroid #167849 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert az előbb ránéztem a Hahun, és láttam, h időközben kapott egy második faceliftet is! Kívülről eddig is hibátlan volt, de most az utasteret is rendbe tették. Korábban nézegettem ezt az autót, de a belső miatt nem vettem volna meg. Most viszont már az is tetszik, szval nagyon OK az autó! Az specifikáció alapján a motor sem lehet rossz. Gratula hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
válasz parandroid #167846 üzenetére
A hyundai/kia most jött ki egy új 1,5 szívó dual befecskendezéses motorral, a gázvisszavezetés meg már nagyon régóta van.
Amúgy az euro 7-el jönnek majd megint a nagyköbcentis motorokEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz bulikavagyok #167851 üzenetére
Jaja, a korábbi verziót nézegettem pár éve, nekem sem állt össze, ezt párommal mind a ketten kipróbáltuk, és úgy szálltunk ki belőle, hogy olyan, mintha ránk öntötték volna. Minden a helyén, minden full intuitív, minden kézreáll. Aztán megjött hozzá az ajánlat is, ejtettük is rögtön a 3-as touringot - az volt még versenyben.
Qru: 1600 kg üresen. Egy 100-assal több, mint a Mazda 5 volt. Viszont 80 LE-vel erősebb, és egyelőre úgy néz ki, hogy fél literrel kevesebbet eszik (a Mazda 5 nálam cca 90k alatt 8,56-ot átlagolt). Na ja, mégsem olyan szemből, mint egy kisszekrény.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #167856 üzenetére
Akkor kell is oda a 194 ló, nem olyan könnyű. Igaz nem is pici autó.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Reggie0 #167858 üzenetére
Most azt kéne elárulnod, hogy mennyi a teljes menetidő 130 és 200-zal.
Persze a fogyasztási adatokra is kíváncsiak vagyunk.
Nekem kb 3 óra 10 perc és 10, max 11 liter (3700Ft) benzin kell az egész útra és nem kell útdíjra, bogároldóra és fékpor-tiszttóra költenem."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Reggie0
félisten
-
EQMontoya
veterán
válasz Reggie0 #167861 üzenetére
Jol hangzik ez, de a gyakorlatban lehetetlen. A városon belüli szakaszon nem tudsz nyerni, illetve M3-on, ha nem az éjszaka közepén mész, akkor BP és Hatvan között lehetetlen haladni, meg a 130 se nagyon tartható a belsőben, nem hogy több.
Szoval persze, a maradék szakaszon nyerhet valamennyit, viszont felmerül a kérdés, hogy ilyen fogyasztás mellett pl megjárod-e egy tankkal. Ha nem, akkor a nyereséged egy része mar ott bukta.
Illetve nekem nagyon fárasztó. Nagyon sokan mennek be eléd, mert rosszul is merik fel a sebességet, és nem számítanak ekkora tempóra, állandóan fékezni kell. 140-nel meg bekapcsolod a tempomatot, és kis túlzással pörgetheted az insta feedet.
És az eléd jövőkön nem segít semmi. Hiába van xenon meg amit akarsz, nem hat.
Persze, van az ugy, hogy rohanni kell, és számít 10 perc, de ha nem, akkor szerintem nem éri meg. Nem a pénz miatt, hanem mert sokkal pihentetőbb lassabban menni.
És ezt ugy mondom, hogy nem az első autóm, ami siman tartja a 200-at, a mostani szerintem akar tempomattal is.Same rules apply!
-
#89309696
törölt tag
válasz AMD Power #167852 üzenetére
Tolni nincs is értelme 180-200-zal, itthon amúgy is tarthatatlan és veszélyes, Kreszről nem beszélve.
A 90-110-130, illetve esetleg első büntetőhatárig kimozogni viszont illene. Pályán 90-nel menni az elég lehangoló. Ahogy a főúton, országúton 70-nel toszorgás is. És semmivel sem biztonságosabb a lassúhajtás, a másfél liter üzemanyag 500Ft-jához képest pedig drágább az életem fél órája. Úgyhogy én 90-110-130 (100-120-140) párti vagyok. -
Ha tudnám itt mi volt az elképzelés. A felvétel mai, a dátum szar. link
[ Szerkesztve ]
-
válasz #89309696 #167854 üzenetére
Állítólag akkora katalizátor kell majd az euro 7-hez, hogy nagyobb fogyasztású motorok kellenek majd, hogy üzem meleg tudjon lenni a katalizátor, már hideg indítás után
Reggie0: jó példa itthon Amúgy inkább átlag sebességet kellene számolni, mert 130-150-el ami egy tartható tempó jön ki az átlag 125-130-ra, de 180-200-nál a forgalom miatt én 150-nél többre nem hinném, hogy kijönne az átlag Viszont folyamatos gyorsítás lassítás, gépészkedés, koncentráció, sokkal fáradtabban érsz oda[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
grizlisandor
addikt
Takarítani kellene az autót, de ebben a taknyos időben a csillagarázzsal cumi.
-
válasz MunezXBK #167872 üzenetére
Jah, most covid idején. De próbálj meg vasárnap délután nyugatra, vagy pénteken egész nap kelet felé haladni az a3-on... Kivéve nagyvárosok vonzáskörzetében egész nap, mert ott meg úgyis állandó a dugó. Nyolc éve autópályázok a németeknél, évről évre rosszabb a helyzet. 2012-ben teljesen normális volt, hogy az 1,6-os G Astrával 10 óra alatt megtettem a távot. Manapság a 12 óra már jónak számít. Jó, nem szoktam egyseggezni, egy nagyobb kajálás, meg 2-3 kisebb szünet kell a gyerekek, kutyák miatt is, de ez mindig így volt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz parandroid #167875 üzenetére
Bármikor lehet ennyivel csapatni. Vírus előtt is lehetett.
-
nagyúr
válasz EQMontoya #167863 üzenetére
És kisza25: Adaptív tempomattal és sávtartóval nem fárasztóbb a 200 se mint a 130. Persze nem is haladsz úgy mint tempomat nélkül. Én egyébként itthon legtöbbször a büntetőhatárra lövöm be a sebességet (GPS szerint 150), nagyon ritkán gyorsítok csak 180 felé - ha "összeakadok" valakivel. 200 felé meg soha nem mennék a magyar pályán.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz bulikavagyok #167877 üzenetére
Hogyhogy mar elado az uj autod?
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
-
Ezek kb 60-nal jottek szembe, a mastert en konkretan a szembesavban lattam meg es nem mutatott elozesi szandekot szvsz. Szoval mintha mellette haladt volna. Egyaltalan nem latszodott, hogy nyomta volna neki es viszonylag keson is reagalt arra, hogy meglatott. Ez a szakasz elozesre nem is alkalmas es utana 200 meterrel 2 savos lesz neki egyebkent. A szeles latoszog miatt messzebbnek is latszodik a felvetelen, en nem vettem el, ugy voltam vele csak kapcsol. Elozesnek erdekes mutatvany.
-
veterán
válasz kisza25 #167867 üzenetére
Viszont folyamatos gyorsítás lassítás, gépészkedés, koncentráció, sokkal fáradtabban érsz oda
Fene se tudja, talán egyénenként változó ez. Nyilván egy padlógázas menet mentálisan fárasztó. Tempomatot egyre kevesebbet használok*, az utóbbi 6-7 évben jöttem le róla szinte végképp, elálmosít, elbambulok. Autópályán a 150-180-at érzem optimális kompromisszumnak az figyelemvesztés és a felesleges stressz között.
*Az egyik Golfomban volt radaros tempomat a DSG mellé; városban aránylag sokat használtam, dugóban hasznos; autópályára nem kell.
-
rolcsi910
csendes tag
Szevasztok!
Nekem az lenne a kérdésem hogy turbós kocsikat honnan tudnék venni?
És az ilyen kocsiknál mikre kell odafigyelni megvételkor?
A válaszokat előre is köszönöm
Előre is bocsi ha hülye kérdés -
tboldi
nagyúr
válasz rolcsi910 #167890 üzenetére
Használtat kereskedésekből vagy magánszemélytől (esetleg aukció, de az Magyarországon nem divat, UK-ben pl. sokkal több ilyen van). Újat pedig szalonból.
Mire érdemes figyelni? Típusfüggő, mindegyiknek megvan a saját baja, úgyhogy előbb szűkíteni kellene a kört. Felhasználás módja, igények, stb.
-
nagyúr
Azt kell mondjam, ez a tahótlanítás bejött a rendőröknek, magamon veszem észre, hogy ahogy meglátok egy sötétebb színű oktit a városban a tükörben, egyből aktiválódik a gettó-krúzin mód, pedig gyorshajtáson kívül mást nem szoktam elkövetni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
rolcsi910
csendes tag
válasz pècsimunkás #167893 üzenetére
Mindenképp benzines érdekelne, az árakkal nem vagyok tisztában. Eddig 2 ilyen kocsit láttam, és mind a kettő megvolt 1.500.000 ft ból.
Egy subaru impreza és valami tuningolt seat volt az amit láttam.
Használtak érdekelnének és még inkább kis köbcentis.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...