- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #166769 üzenetére
A hangos kiput, meg a 0 profil mélységet én is fossá büntetném.
-
Peter.70
őstag
-
válasz molnarpeter #166792 üzenetére
Már nem érdemes fúrni, de még szerintem a nyarat kihúzza
Peter.70: erről már volt szó korábban, azt hittem már rég meglépték[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Reggie0
félisten
válasz Gaben92 #166796 üzenetére
Nem kell hozza semmi trukk. Mozillaban megnyitod az inspectort es es a
<section class="adbd-layer">....</section>
-ra kattintasz, majd del gombbal kitorlod. Ettol eltunik a blokkolo blokkolo.
Atmesz a console fulre es ott alu beirod adocument.body.style.overflow = 'auto'
parancsot, amitol visszajon a gorgeto sav jobb oldalra. Es olyan mintha mi sem tortent volna[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
19 éves X5 a műhelypornóban: [link]
Csak a szokásos fenntartani nem tudjuk sztori.
Szétrehült gumik kicsiszolt DOT számmal... Tulaj válasza: igen tudom, így vettem a felniket.
De legalább a produced by BMW sport martica rajta van és ez a lényeg![ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
válasz MasterMark #166817 üzenetére
Vagyis 21 év telt el. Ha 15-16 évesen ez volt az álma az full valid...és akkor 36-37 éves. Az, hogy mennyinek néz ki más kérdés...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
K Norbi
addikt
-
pube111
senior tag
Ismertek olyan autó előélet lekérdező rendszert, amibírja az előző tulajdonosok neveit?
A szüf csak annyit ír, hogy hanyadik tulaj vagyok. -
pube111
senior tag
válasz Doki16 #166822 üzenetére
Az a gond, hogy 2. tulajként árulok egy autót, de az érdeklődő a szüf rendszeren azt látjya, hogy 5. tulaj vagyok.
1. Autószalon, forgalombahelyezéskor.
2. Xy aki onnan megvette.
3. Szintén a szalon, mert xy oda vitte vissza eladni
4. A nekem hitelező bank
5. Én, amikor a hitel letelt.
Hiába vagyok 2. Tulaj, akkor is 5. Vagyok.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pube111 #166824 üzenetére
Számolja meg az eredetvizsgák számát. Bank, kereskedő így kimarad a körből. Mondjuk az is egy jó dolog, ha valaki a szüf alapján akar kocsit venni, inkább hozna szerelőt
Lekérdezés, eredetvizsga fül. Ahány dátum van, annyiszor vette meg valaki, tehát nálad 2 vizsga kéne legyen (cégtől tulaj, szalontól Te).
[ Szerkesztve ]
-
pube111
senior tag
-
nagyúr
válasz pube111 #166824 üzenetére
A Weltauto árulja így az Audi Hungária által leadott dolgozói autókat. Ha tőlük vásárlok hiába leszek én a második ember aki vezetni fogja az adott autót, papíron már az ötödik tulajdonos leszek. Ja, mindezt úgy, h nálam nincs bank is képben! Ez szerintem komoly értékcsökkentő tényező, de nem nagyon tudsz vele mit csinálni. Mondjuk egy ilyen Audi esetében a szervizben elmondják a leendő vevődnek is, h miért volt ennyi tulajdonos az autó életébe. De azt te is megteheted, h beviszed a vevőt a szalonba ahol vetted, és megkéred őket, h világosítsák fel őt az autó múltjáról! Én ezt tenném a helyedben. Szerencsés esetben egy telefon is elég lehet.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #166828 üzenetére
Erről már egy éve is volt szó mit tervez a Volvo, még vita is volt itt miatta.
Nem kell aggódni, megjelenés után 1-2 hónap és tömegével lesznek a chipesek akik kitörlik, viszont válltáska.
Mondjuk a Volvo eleve nem is egy racsingautó. -
Qru
MODERÁTOR
Kár, hogy a Shell-nél a V-power 95 is E10. A sima E10 árában kapod a Vpówert keddenként a kijelölt kutakon. [link]
#nincsbennetarcsi
-
pube111
senior tag
válasz bulikavagyok #166827 üzenetére
Köszi, holnap felhívom a maxabot.
Egyébként nem értem miért lenne adatvédelmi probléma közölni a neveket.
1, a szervizkönyvben benne van névvel címmel az első tulaj.
2, csak név kéne a listába, úgy is egyértelmű lenne. Az még nem beazonosítható.
Ez esetben 1. Maxabo, 2. Kis Pista, 3. Maxabo, 4. Bank, 5. Nagy Feri. -
hacki87
senior tag
válasz molnarpeter #166825 üzenetére
Opel eladásánál volt akinek ez volt a problémája, hogy 7dik tulaj lenne és ha el akarja adni az gáz lenne.
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #166828 üzenetére
Es legyunk oszintek, tenyleg.
Mert az erosebb autokat egy esszeru hataring lehet indokolni, ameddig mondjuk elmenyautozni szeretnenk. De a Volvo jelenleg 80% suvot ad el.
Az meg azert valahogy megsincs rendjen, hogy a nagy kornyezetvedelem jegyeben 2 tonnas es 300 lovas suvokkal szaladgalunk. Amik a tomeguket es a teljesitmenyuket nezve tenyleg bamulatosan takarekosak, csak semmivel nem fogyasztanak kevesebbet, mint egy 10 evvel ezelotti atlag auto.
Egy Porschet nyilvan nem lehetne eladni 180-as limittel, de ezeket valoszinuleg el lehet. Es nem is baj, ha nem fogunk 200-zal repeszto suvokat latni a palyan, 20l-es pillanatnyi fogyasztassal.
Innen pedig az lesz a kovetkezo lepes, hogy minek legyen akkor benne 400 lovas hajtaslanc? Es nagyon helyes, tenyleg felesleges bele. Gurulo nappali, ami arra van, hogy kenyelmesen es hangtalanul suhanjon 130-cal. Ehhez 200 lo is kenyelmesen eleg, a maradek 200 csak a szomszednak van. (az en autom erosebb, bibi )Same rules apply!
-
Qtya123
őstag
válasz molnarpeter #166825 üzenetére
Én pl a 8. tulajdonosként vagyok feltüntetve. Miközben a valóságban a 4. vagyok.
De mivel 2003-as az autó, így nincs minden eredetvizsga feltüntetve a rendszerben. Csak 3 eredetvizsga van rögzítve. A legkorábbi rögzített 2008-as. Viszont előtte volt még egy 2004-ben, de az nincs ott. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Qtya123 #166840 üzenetére
Nekünk a Golf 10 évesen jött az országba, JSZP-n első tulajok vagyunk németeknél volt még 2 előttünk biztosan mondjuk. Volt egy furgonunk, első tulajdonostól véve, de a finanszírozás átvállalásával. Az el lett passzolva, a vevővel együtt nyilvántartásban 5-nél jár a számláló.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #166839 üzenetére
én amúgy kajak várom azt, hogy normál utcai forgalomban csak önvezetéssel közlekedő autók mehetnek*, rendszerbe szervezve és így optimálisan tud megoszlani az utak terheltsége is. a "sofőr" csak beírja a címet és a géplény elviszi oda, mindennemű beavatkozás nélkül. aki meg akar autót vezetni, az szépen kimegy versenypályára. de szerintem ezt mi már nem nagyon fogjuk megélni, talán a gyerekeink.
*imádok vezetni, de pl a mindennapi melóba járásnál a még alvók, mazsolák és frusztráltak kerülgetése és kivédése helyett jobban élném, ha tudnék olvasni.
-
nagyúr
válasz rbalint88 #166842 üzenetére
Hatalmas +1, én úgy tudnám elképzelni, hogy a városi közlekedés 99%-ban autonóm lenne, vidékre menet választhatnál, vagy lennének olyan területek, ahol engedélyezett a manuális vezetés, elég sok versenypálya kéne hogy mindenki kiélje magát, és sok olyan autó, ami mindkét felhasználásra alkalmas, szerintem nem sokan engedhetnek meg most sem egy városi és egy "élményautót" is, egyszerre kell a kettő.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #166842 üzenetére
Azt én is élném. El akarnék menni a Fressnapfba venni olyan csont alakú Dogscreek játékot és a lélek egyszerűen nem vesz rá, hogy én most másfél órát autózzak miatta. Ilyenkor marha jó lenne iderendelni neten egy robotautót amibe beülök és elvisz, megveszem, hazahoz és megy tovább a következő rendelőhöz. Aki ezt a jövőben képes lesz globálisan elterjeszteni olcsón az a mai mamutcégeket tapossa a földbe majd ilyennel. Helyileg szívesen autózok, de 10Km-nél messzebb a 'szomnak sincs kedve már.
Erre mondjuk szerintem alsóhangon 20 évet várni kell még. De az 1Z TDI még akkor is ketyeregni fog.
Eleinte tuti, hogy az autópályák lesznek robotizálva, azt a legkönnyebb, esetleg tömegközlekedés. A városi autósok kiváltása a legnehezebb feladat.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz stickermajom #166846 üzenetére
Való igaz a Fressnapf a kori óta már üzemeltet webáruházat is, mert beszartak, hogy ha üzletbezárás lesz hetekig akkor lehúzhatják a rolót. Egész eddig viszont nevetséges módon csak bemenni lehetett a boltba. Két évig jártam oda én ezt untam meg, hogy 35Km-re van, azóta nem vásárolok ott, most meg már nem is nagyon fogok, mert kerestem alternatívákat.
Ja, hát a kori az sok mindent kibillentett a kerékvágásából.
[link] [link]
Mondjuk ezeket lehet megrendelem.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #166843 üzenetére
van ám olcsó élményautó, úgy hívják, hogy gokart
EQM: én igazából országúton szeretek menni, pályán sincs sok élvezet.
Fehér Farkas: olyan nincs, hogy van sok önvezető autó, meg néhány 1Z TDI. szerintem ez csak úgy tud jól működni, ha csak a rendszerbe integrált autók közlekedhetnek. bármilyen rendszeren kívüli autó komoly kockázat.
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #166848 üzenetére
Egyetertek.
Es palyan tenyleg az van, hogy csak a nagyobb forgalomban tolakodo 1-2 barom meg a kozlekedni nem tudo hetvegi autos veszelyesek, elmenyt nem ad semmit, ellentetben onvezetesi szempontbol sokkal egyszerubb, mint a varos. Szoval nem fogom banni, ha a gep atveszi tolem a volant.
Same rules apply!
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #166849 üzenetére
Amire átveszi sanszos, hogy kb nyugdíjasok, vagy nyugdíj közeli korúak leszünk.
Amúgy pont ez a baj, hogy a komplexitás miatt azon a területen fogja a legutoljára kivenni a kezünkből a kormányt a gép, ahol a legjobban utáljuk jelenleg is. A városban.
Tsebacsi: Az is egy érdekes sztori lenne, hogy városban önvezetés, de országúton választható az ember általi vezetés. Képzelem, hogy a sok nép, akik a vezetési idejük 90%-át városban önvezető módban töltik, azok mekkora rutinnal fognak városon kívül saját maguk közlekedni.
Egy érdekes kérdés: Ha az önvezető országúton lelassít a 60-as táblánál, a sietős embervezető meg felkapja ezen a vizet, akkor a robotot, vagy az autóban ülő kvázi utast fogja kurvaanyázni?
Biztos kapná a büntetőféket a robot is.[ Szerkesztve ]