- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
Linux kezdőknek - érdemes beleolvasni, mielőtt kérdezel
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bertiee
senior tag
Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok és kérdésem lenne Ubuntu 10.4-el kapcsolatban.
Szóval a telepítésnél az egyik meghajtóra, egy adott mappába települt, mert nem akartam a teljes meghajtót "neki" adni. Szépen működik, bootolásnál felkínálja a választást a Win és az Ubi között.
-Hogyan tudom szabályszerűen uninstalálni? (Inkább újra telepíteném, és a teljes 40 Gb-os meghajtót erre szánnám)Köszönöm előre is ha válaszoltok!
Üdv B
-
Bertiee
senior tag
Sziasztok!
1Gb ram, ati X200 video, 1,6 celeron 1 magos procis notira kellene valami oprendszer.Ubuntu 13.10-et használtam, de eléggé erőforrás igényes ehhez a géphez.... Esetleg mit javasolnátok ami nem annyira hardverigényes egy ilyen konfigra? (csak netezés, film, és office lenne)
(Full amatőrként telepíteném, nincs Linux tudásom...)
Az ubuntu egyéb verziói (http://ubuntu.hu/letoltes/tovabb )esetleg jobbak lehetnének a fenti szempontból?
-
Bertiee
senior tag
Sziasztok!
Eddig csak Windows felhasználó voltam, de kaptam egy régi core2 konfigot 4 GB ddr2-vel. Ezt szeretném hdmi-vel a TV-re kötni, ezzel "felokosítva" azt. Valamilyen linuxot tennék rá, alapjában véve csak böngésző, netflix futna. Melyik a leg felhasználó barátabb Linux variáció, amit Windowshoz szokott családtagok is használni tudnak? Ubuntu, Mint, vagy más? Fontos lenne, hogy egy pendrájvról egyszerűen telepíthető legyen. -
Bertiee
senior tag