- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Honor 90 - modellalkat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
BKV-val szoktam kombinálni (busz, metró, villamos), semmi gond nem volt. Boltba is járok vele, szintén nyista probléma. Biztonsági őrtől meg kell kérdezni, ha akadékoskodik, hogy mi alapon? Latyakot még nem próbáltam, de szerintem felejtsd el... Már az esős idő is necces, mert aszfalton ugyan okés, de elég egy kis nedves falevél a járdán, és eltaknyolsz. Kicsi a kerék átmérője, a gumija elég merev, ezt nem szabad elfelejteni. A rusnya körülményeket bírja, a kérdés az, hogy te bírod-e.
vikvuk
Márkától (és típustól) függ, hogy mennyit bír a kerék. Inkább a csapágy a kritikus szvsz, arra kell jobban ügyelni. Amúgy simán rá tudsz keresni neten, hogy adott kerékméretet milyen áron adják.
[ Szerkesztve ]