Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szacsee

    nagyúr

    válasz fLeSs #494 üzenetére

    tikshow jól írja, esetleg a por és szösz szokott még bezavarni a potis pedáloknál, ha pontatlanná válik. Fanatec-nél viszont van hal jeladós, annál nincs ilyen gond.
    C6R-re visszatérve fékezésnél az első futómű betapadása féktávon javítható, viszont a menettulajdonságra visszahat (alul kormányzottá válhat). Nem mindegy, hogy kanyarban szűnik meg a tapadás, vagy még az egyenes szakaszon, illetve berugózás alatt vagy már a berugózás után (amikor a kasztni eleje lesüllyed).
    Kanyarban az első kerekek döntésével tudsz betapadást javítani, viszont a belső fele jobban fog kopni és egyenesben sem annyira ideális, ha nagyon - -os a dőlészszög. Rugó előfeszítésével berugózás alatt tudod késleltetni a blokkolást (emberi hiba tényezőt kizárva), mivel a berugózás alatt helyeződik át a kocsi súlypontja a hátsó futóműről az elsőre. Tudni kellene hogy az ominózus esetekben a blokkolás mikor következik be, hogy akár egy jó settel ellen lehessen súlyozni az esetleges hibafaktort, vagy az IR hülyeségeit.
    pl: 80%-ban féktáv egyenes szakaszában berugózás (kasztni eleje süllyed) alatt, állandó fékerő hatására is.
    Fékerő elosztás amúgy nálad mekkora C6R-nél?
    Ja egyik iracers.hu-s fórumtárs csinált egy elég jól érthető setup guide fordítást, esetleg nézz rá.
    Ja és ha setet próbálsz szedni akármilyen autóhoz figyelj arra, hogy ha lehet adott szezonból származzon, mert érhetnek meglepetések annak ellenére, hogy a kocsik valósan nem változnak IR erről nem tud. ;]

    [ Szerkesztve ]

  • tikshow

    addikt

    válasz fLeSs #494 üzenetére

    Arra-arra! :D

    Szerintem a Ford GT-vel a kutya nem foglalkozott, amúgy se volt egy seggtolós jószág sose, szóval pont neki semmi szüksége nincs TC-re, dehát ez van, nem próbáltam még új builddel.

Új hozzászólás Aktív témák