- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic V2 - origami
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Mobilarena
Interneteléréssel kapcsolatos problémak topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Véreshurka
senior tag
Sziasztok!
Pár hónapja elég sokszor szakad meg a netem. Egy kis hiba leírás:
T-home vdsl-em van, a T-től van egy Speedport W 724V Type Ci modem, ami bridge módban van, erre van kötve egy Asus AC68U router, ez intéz mindent.
Folyamatosan abba a problémába ütközöm, hogy nem érem el kintről a nasomat. A router web UI-ba belépve azt látom, hogy a network map fül alatt az Internet Status: disconnected-et mutat. Ettől függetlenül van net elérésem, pingeltem a google-t a 8.8.8.8 cím alatt sikerrel, nem volt elvesztett csomag, majd próbáltam pingelni a ddns címem (nem tudom ennek volt-e valami értelme ) ott viszont "Request timeout for icmp üzenettel nem történt semmi. Az asus nslookup-nál le tudtam kérdezni az ip címemet. Igazából nem tudom, hogy merre induljak el, hogy most a routerrel, vagy a modem kapcsolattal van-e probléma. Ezt hogyan tudnám kideríteni? Mostanában volt jó pár gondom a T-s net kapcsolatommal, de akkor nem volt net sem. Természetesen próbáltam az áramtalanításokat is, akár különböző sorrendben is. Ha ilyenkor a routerrel kezdtem az áramtalanítást majd újra próbáltam akkor már net kapcsolat sem volt, akkor muszáj volt a modemet is áramtalanítani, ilyenkor mindig visszatért a net, illetve akkor is mindig siker van ha rögtön a modem újraindítással kezdem. Nekem ebből az következik, hogy a modemmel van a gond, de akkor miért tudok még netezni akkor is amikor a router már az Internet status-nál disconnected-et mutat? Nem teljesen világos
Megnéztem a routerem log-ját, ott ezt találtam:
pppd [558]: Timeout waiting for PADO packets
Ez a hibaüzenet mire utalhat? A szolgáltatónál vagy nálam lehet a gond? Már beszéltem a T tech support-al amikor hasonló problémám volt, ők ott elvileg nem találtak semmi hibára utaló dolgot (sajnos akkor még nem néztem meg a router log-ját...). Amennyiben a szolgáltatóm lenne a ludas, mit tudok mondani a tech supportnak, hogy meg is értsék a problémát? Elég ha annyit mondok, hogy gondom van a PADO csomagokkal és emiatt nem érem el kívülről a hálózatomat?
A válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz krealon #1034 üzenetére
Köszi!
Asuswrt-Merlin-en vagyok. Itt a WAN beállításoknál találtam ilyet:
PPP Echo Interval: 6
PPP Echo Max Failures: 10A linkelt leírás alapján akkor a Max Failures-t 80-ra, az Echo Interval-t 20-ra állítsam át, vagy ez csak TP-LInk-eknél igaz Digi NET-tel, vagy a lényeg csak annyi, hogy a Max Failures 4-szerese legyen a Interval-nak?
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz krealon #1036 üzenetére
Köszi!
Még lenne egy láma kérdésem: mit jelentenek egyébként ezek? Pl. a mostani beállításom? Jól gondolom, hogy valami ilyesmit? --> 6 másodpercenként ellenőrzi a kapcsolatot, és ha nincs kapcsolat akkor 10 másodperc múlva újraépíti? Vagy teljesen rosszul gondolom?
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz krealon #1038 üzenetére
Köszi!
Próbálgatni fogom, és majd jelzek. Abból esetleg ki lehet indulnom vajon, hogy a logbban kb. hány mp-enként kapom a PADO-s hibaüzenetet, vagy ez hülyeség lenne?
Próbáltam telefonon beszélni a T-sekkel, még akár úgyis, hogy fizetek, de elhajtottak azzal, hogy nem tudnak segíteni, esetleg a fix ip megoldaná a problémámat de azt csak üzleti előfizuval tudnak adni, az meg nekem nem jár Pedig csak annyit akartam volna megkérdezni, hogy szerintük milyen értékeket állítsak be, hogy ne kelljen találgatnom, de akkor marad ez.
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz Véreshurka #1039 üzenetére
Sajnos a linkelt megoldás nem vezetett megoldáshoz, bárhogyan próbáltam állítgatni az értékeket. Végül sikerült más T-s ügyintézőtől szervízeshez kerülnöm, aki pár mérés után mondta, hogy lát a vonalamon hibákat. Kaptam egy hibajegyet az esetre, ami végülis azzal zárult, hogy szombaton kicserélték a szolgáltatói modememet. Azóta egyelőre megy hibátlanul, remélem nem kiabálom el. Köszi azért a segítséget!
El Psy Kongroo
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Huawei 4G CPE3 / B535-232 Router - Kitűnő állapotban!
- Eladó Xiaomi 5G CPE Pro Router - Szinte új állapotban!
- LG 27GP850P-B 27" Nano IPS 2K - 180Hz (oc) 1ms
- Macbook Air M1 sg. magyar bill. hibátlan 2025.10.04. Apple garancia
- HP 14-ep0012nt - ÚJ - 14" FullHD notebook - Core i3-N305, 8GB, 512SSD, Windows 11
- Retro! ASRock 939 félkonfig
- Asus ROG Strix G16 (i7-13650HX, RTX 4060, 1TB SSD, 16GB DDR5, 16" 2560x1600 240Hz) HUN garanciával!
- Lenovo Tab P10 3/32 alkatrésznek
- - 5O% OMEN by Hp 15"iPS 144Hz, 99% sRGB -- RTX3070-8G, Ryzen 7-5800, 16/512NVME WiFi6 2025/0317+SZLA
- Samsung Galaxy J3 (2017) Telenor függő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen