- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
-
Mobilarena
Interneteléréssel kapcsolatos problémak topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr-Pamacs
senior tag
válasz Mr-Pamacs #118 üzenetére
Na mint kiderült nem a szolgáltatónál volt a hiba.
Történet:
Reggel fél 6-tól 7-ig próbálkoztam a kapcsolódással. Nem ment, panasz levél a szolgáltatónak (nagy nehezen) 7 órakor. Délután 1 körül hívnak hogy otthon vagyok-e mert jönne a szerelő megnézni. Mondom jöjjön. Szerelő kijön, probléma elmesél,nézegeti, rádugja a saját gépét, modemét, kért egy bemérést, mondja h ez jó, de lekéri a hibanaplót. Tényleg nem felőlem volt a hiba, elkezdi javítani. Kicserélte a fali aljzatot (még a régi fajta volt), lecserélte az oszlopról lejövő kábelnek a dobozát is a házfalán, megnézte a 2 oszlopon lévő toldást is. Lemászik, na mondom nem lesz olcsó, dobozok, kiszállás (szombaton), munkaidő... Kérdem mennyi. Semmi, cég fizeti (T-com). A hibanaplót nem zárta le, hogy ha baj van vele akkor szóljak be ujra és megy visszafelé a központ fel a hibakereséssel. Hétfőn jön a telefon hogy észleltem-e hibát, mert ha nem lezárnák a hibanaplót.Kellemesen csalódtam a T-comban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest