Hirdetés
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Netfone
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Megérkezett a Crucial P310 SSD M.2 2280-as kiadása
ph A PlayStation 5-tel is kompatibilis, költséghatékonyságra fókuszáló tároló olvasásban hozza a 7 GB/s körüli szintet.
-
Barcelonából indul nemzetközi útra a Huawei MatePad 12.2 (2024)
ma Illetve a MatePad Air 2024, amit errefelé MatePad 12 X-nek hívnak.
-
Full-size AT formai tényezőjű gépház restaurálása.
lo Már volt egy sikeres gépház felújítás korábban [link] , most egy teljes méretű AT gépház került sorra.Egy IBM klón...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
krokostamas
tag
Sziasztok!
Adott egy 2006-os benzines Honda Accord 2.0.
Pályán 140 km/h környékén (+--3 km/h), szóval 4000-es fordulat környékén elég magas hangon (vagyis magas frekvencián) sípoló hangot ad. 140 környékén talán a leghangosabban, ami mondjuk 145 km/h környékére el is múlik. Nem hangos, de pont eléggé zavaróan sípol számomra.
Lassan 2 éve megvan, így az olaj, gumi, szűrők kizáró ok, mert cserélődtek, illetve az időjárási körülmények sem játszanak közre.
Nyilván az a megoldás azóta, hogy nem megyek 140-el (vagy legalábbis hosszútávon nem), de esetleg valaki találkozott ezzel? Persze elég apróság igazából, de gondolom hátha valaki tud rá valami megoldást, vagy találkozott ilyennel.Köszönöm!
Szerk.: Anno ebben a topikban "beszéltek rá" az Accordra a Civic helyett, amit ezúton is nagyon köszönök!!
-
nagyúr
válasz krokostamas #70654 üzenetére
Találkoztam vele, 2007-es 2.0 accordom volt 3 évig. Nem sikerült megtalálnom az okát Anno kérdeztem accord facebook csoportban, másnál is előfordult.
-
Rp526
aktív tag
válasz tboy93 #70655 üzenetére
Fordulatfüggő nem lehet gondolom, mivel akkor mindig elő jönne. Szélsebesség függő akkor lehetne pl. mint a sörös üveges fütyülés, ha nagyon fújod már nem fütyül, ha kicsit akkor sem.. Én vmi forgó alkatrészre tippelnék am. De érdekes hiba, még érdekesebb, h nem tudni az okát.
Kicsit fórumoztam. Valakinek a vezető oldali tükör adott ki ilyen hangot. Esetleg megpróbálhatod behajtani hibafeltárás szempontból. Másnál ablaktörlő, de ez gondolom nem az. Illetve ha mész 140 körül és elveszed a terhelést a motortól akk változik a hangmagasság? Vagy ha manual, akk akár kidobod üresbe.
[ Szerkesztve ]
-
fpatrik17
senior tag
Sziasztok!
Munkahely váltás, illetve asszonnyal összeköltözés miatt a jelenlegi városi 1.4 Nissan Note-ot le szeretném cserélni. Kedvesemnek van egy szétnyűhetetlen 1.4 Grande Puntója, bevásárló kocsinak az megfelel, magamnak komolyabbat szeretnék. A leendő "új" gépjármű felhasználása: heti kettő Kiskunhalas-Budapest oda-vissza (egy ilyen trip 290 km, ennek 65%-a pálya) és a szürke szokásos hétköznapok. Gyerek még nincs, így a kombi nem alapkövetelmény. Érdemes tudni még, hogy 192 centi vagyok és 95 kg (tehát elég nyurga).
Mindig is vágyálom volt egy 8 gen Accord, de józan érvek alapján szeretnék dönteni.Kérdésem a következők lennének felétek:
- Szerintetek ajánlott-e ilyen felhasználásra egy 7, de inkább 8 gen Accord, ha max 2,5 milliót szánnék a vásárlásra? Ebből lehet-e értelmes 8. gent kifogni? (Azok tetszenek a legjobban, konkrétan a világ összes autója közül )
- Tudom, hogy ez Honda forum, de milyen alternatív gépjárműveket tudnátok még ajánlani, amit érdemes lehet figyelni?
- Milyen típushibákat tudnátok felsorolni a szokásos dízel nyűgökön felül (lendkerék, DPF)? Esetleg, ha valakinél van ilyen részletes checklist 7. és 8. genre, azért nagyon hálás lennék! Átnézésnél mire javasolt az átlagnál nagyobb figyelmet fordítani?
- Kiszemelt példány átnézésre biztosan vinnék magammal szakembert. Ettől függetlenül szeretnék okosodni én is előtte... Gépre dugva miket javasolt ellenőrizni? (gondolok itt olyanokra pl. hogy injektoros visszafolyási értékek, részecskeszűrő különbözeti nyomás, stb)
- DPF OFF és optimalizálási folyamat költsége hogyan alakulhat? Pl Manky-nál járt e innen fórumtárs? Csak olyan megoldás érdekel, amivel a gyári állapot garantáltam visszaállítható, de egyelőre ez is csak érdeklődés szintjén.
- Utólagos Multimédia beépítés Android autóval spékelve mennyire nyűgös mutatvány? Ilyen irányú tapasztalat van-e ittlévőknek? Gondolok itt kormánygombok taníthatósága, kihangosító, tolató kamera stb...Van is egy kinézett példány, ráadásul szülővárosomban. A tulaj minden jellegű átvizsgálást engedélyez, már beszéltem vele. Jövő hét elején bogarásznánk át a szerelőmmel. Első blikkre annyit tudok, hogy a vezető oldali ülés állítás automatikája megadta magát. Ennek orvoslása mekkora mutatvány lehet?
[link]
Vélemény?Köszönöm, ha segítetek!
[ Szerkesztve ]
• Honor Magic5 Pro •
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fpatrik17 #70659 üzenetére
8-as Accordsal nincs sok tapasztatom de altalanossagban:
Dizel pont jo erre. Injektor korrekciot es dpf telitettseget nezzetek meg. Kettostomegu es kuplung ami meg egy dragabb moka arra is erdemes figyelni. Rozsda nem jellemzo de erdemes az ajtok also elet es a sarvedoiveket is megnezni az alvazon kivul.Dpf-et nem herelnek ki de egy szolid chip mehet, azzal meg nem kormol es a dpf sokaig birja mellette.
Ami meg motorikusan melle teheto az a VW fele CR TDI.
#nincsbennetarcsi
-
zolynet
addikt
válasz fpatrik17 #70660 üzenetére
Az én leszek, egy 7gen Accord TypeS-el, azaz már csak ex, mert tavaly eladtam. De igen részletesen vezettem a kiadásokat, sőt a tankolások is vezetve voltak.
Ez ugyan benzines, nem tudom mennyire érdekes ez ha nálad a dízel lesz a befutó.Alkatrészekben sokkal olcsóbb a 7gen! (csak az olvasottak és hallottak alapján állítom ezt)
Teszem azt van egy kis kocc az elején és kell cserélni egy motorháztetőt, egy lámpát, egy lököst, pár ezt azt....ha bontóból szeded hozzá össze akkor is szemmel látható a különbség a két generáció között.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
grizlisandor
addikt
Honda Jazz GE 2008-2012 fenntartása, szervizelése
Varga Miklós Balázs videója.Általánosságban lehet húzni 3 évre a fékfolyadék cseréjét?
Kuplungfolyadék meg a váltóolaj ilyen sűrű cseréjéről nem is tudtam; mondjuk off márkájú autóm van.
-
[w]
őstag
Geri videója közben sikeresen rádöbbentem, hogy a csomagtérbeázás nem egyedi eset, abban viszont már nem segít, hogyan lehet megszüntetni
összetaknyolom én, de esetleg nem tudjátok mivel, hogyan javítható?
cmdr PETER W. VOLKOV
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #70665 üzenetére
Annyi a gyári előírás, 3 év.
A váltóolaj cseréje Suzukinál is sűrű, 45k km.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #70665 üzenetére
3 ev meg belefer, de lehet ellenorizni muszerrel a forraspontjat.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #70665 üzenetére
Bár a GE-t nem ismerem túlságosan, GD-nél még úgy van előírva, hogy 120k km vagy 8 év, fokozott igénybevétel esetén a fele, 60k km vagy 4 év. [link]
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
[w]
őstag
válasz tboldi #70668 üzenetére
köszönöm
hát boldog vagyok, hogy egy 10 centis tapasztáshoz 5000 forintos cucc kell, amit - szerencsés esetben - többet az életben nem használok semmihez, ezért berohad, tönkremegy
imádom a japán autókat, ezekre semmit nem kell költeni! oh, wait...
cmdr PETER W. VOLKOV
-
tboldi
nagyúr
válasz j.bravo #70676 üzenetére
Fogalmam sincs, mert most már kivenni sem lehet, csak elpörög jobbra-balra. Először kitekerni és leengedni az olajat még sikerült, betekerni és meghúzni már nem, meg sem szorult, mikor már hozzáért a csavar feje a teknőhöz.
Amikor a kezemben fogtam a csavart, akkor nem tűnt fel semmi rendellenes rajta, de nem is fordítottam rá túl sok figyelmet.Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
goodboy007
senior tag
Sziasztok,
Elegem van az R18 okozta "örömökből", úgyhogy 16"-os kerekeket szeretnék az FN2-re, viszont nem találtam egy normális, mindenre kitérő listát, hogy milyen J és ET számú felni a támogatott.
A kézikönyvben annyi van, hogy 205/55/R16 gumi legyen és csókolom...Ha minden igaz, a gyári 18" felni az 7,5J ET55 -illetve 225/40-, a 16"-os pedig 6,5J -illetve 205/55-, viszont a 16"-hoz "illő" ET-ből aztán van mindenféle méret.
Egyrészt a gyári ebből is ET55, viszont találtam ET45-ös használt felniket és ET48-as újat is.
Az osztókör az mindegyiknél stimmel -5x114,3-.Simán lehet, hogy ilyen széles tartományban jók a felnik erre a típusra vagy van erről valami okosság?
A szélessége mindegyik 16"-osnak 6,5J, úgyhogy az alapján szerencsére nem tudok rosszat venni.
Konkrétan ez tetszik a legjobban, csak ez ET45 és fogalmam sincs, hogy meg merjem-e venni vagy nem lesz jó. Újonnan lehet vajon kapni valahol hasonló gyári Honda felnit, ami biztos felmegy FN2-re, ha ez nem jó?
Custom-ból is találtam olyat, ami tetszik -ET 48 persze-, igazából mindegy is, de ahogy áprilisban visszamegy a nyárigumi, addig szeretném ha cserére készen nálam lenne az egész garnitúra.
Formára egyébként tetszik a gyári 18"-as is, csak szarrá rázódik rajta az autó.Köszi, ha valaki segít tisztázni a képet.
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
Qru
MODERÁTOR
válasz goodboy007 #70678 üzenetére
A 205/55R16-hoz a 6,5Jx16 ET45 felniméret való.
#nincsbennetarcsi
-
zolynet
addikt
válasz goodboy007 #70678 üzenetére
Gyere viszlek egyet az fk2-vel a nyári papucsokkal 245/35R19
Life is too short to stay stock!
-
flegga92
senior tag
válasz goodboy007 #70678 üzenetére
Elől a fék miatt elfér a 16"?
-
Pfiucska
aktív tag
Na tessek.
Azert varjuk meg amig lesz ceges, nem szeretnek buszozniiPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
zone
őstag
Ma kicseréltem a tompított izzót, H7 55W halogén helyett most gondoltam kipróbálok egy led-est.Sötétben kipróbáltam és nagyon nagyon erős a fénye, egy méterre a faltól szinte elnyomja a reflektor fényét.
Gen8 Civic, és ezt vettem: [link], gondoltam lényegtelen, hogy milyen kocsihoz írják, H7 az H7. Nem jót vettem?
[ Szerkesztve ]
YouTube - https://goo.gl/bCKFYP
-
[w]
őstag
válasz Aladdin #70689 üzenetére
most miért piszkálod?
[sarcasm on] ezzel a fényforrással átvilágít a porviharon, csökkenti a fogyasztást és növeli a féktávolságot is, valamint nem kell követési távot tartani sem, mert aktiválja az önvezető funkciót akár egy anyacsavarban is [sarcasm off]én meg rágom a körmöm, hogy még a törött rendszámtábla-világítást is gyárira állítsam helyre nehogymár műszakin megfogják, pedig ma már fillérekért van ledes , az eredeti meg többszörös áron bontóból...
cmdr PETER W. VOLKOV
-
No.01
őstag
Sziasztok,
Nem untatnalak titeket a reszletekkel es az elotortenettel igy belekerdezek ugy ahogy a kerdest en is megkaptam.
Hondas tapasztalat nemigen van a csaladban ami van az is regi, rossz es egyaltalan nem relevans (rossz dontesek sorozata)
Szoval egy megbizhato automata benzines auto kepe rajzolodott ki a rokonsag kozeli holgy tagjaban. Hamar no es masik auto akkor a divathullamot meglovagolva szeretne egy SUV-ot.
Vagy valamit ami annak latszik. Igazabol nem a SUV-sag kell neki hanem valami amiben nem afoldon ul es azert tud bele pakolni.
Alapjaraton ingazik vele a keretek alatt napi 20-50km-t de havi 1-2 alaklommal egy nagyobb videki csaladlatoatas is van a pakliban (~260km) akkor viszont 90%-ban palya.A 2 szempont amihez nemcsak o, de a parja is ragaszkodik az a megbizhatosag es az automata valto.
Igy keresgeltek es csodak csodajara a H-RV es a C-RV maradt a listan. A C-RV tan jobb a hely vegett viszont a keretbe csak a regebbi ferne bele ami neha mar tul nagy, de sokkal inkabb tartanak a magas fogyitol a benzines automata kombo vegett (Spritmonitir alapjan felig-meddig jogosan)
Igy a H-RV az elso a C-RV a 2. jelolt.
Utobbi viszonylag egyszerubb mert 2.0 benzin + Aut viszont az olvasottak alapjan a H-RV kicsit mas teszta: van ugye az 1.5 es az 1.5T. ~130 es ~180LE-vel.
Itt a gyengebbikrol szinte sehol nem irnak jokat, de cserebe kevesebbet fogyaszt es nincs benne turbo.
Szoval a megiscsak hosszura nyult bevezeto utan ti mikent latjatok ezt esetleg tapasztalatokra tamaszkodva?
-
Qru
MODERÁTOR
Ez a HR-V az Jazz platformra épül, ugyanaz a padlólemez és a motor is. Nincs vele gond, nyilván nem gyűri fel a flasztert maga alatt de A-ból B-be menni oké. Az 1.5 turbó az a X. generációs Civic-ből jön. A sok rövidtávot annyira nem szereti de az sem egy rossz konstrukció alapvetően.
#nincsbennetarcsi
-
Rp526
aktív tag
Zsemito-nál az oldalon nem rendelhető az MTF-3. Nekem jövőhétre kellene váltóolaj.
Ezt írják róla: "Az évek során továbbfejlesztett, jelenleg MTF-3-ként ismert váltóolaj egy 75w80-as viszkozitású váltóolaj speciális adalékokkal, amely a tökéletes választás minden manuális váltóba." Ha nem ez, akkor kinek mi a preferencia?
Máshol még nem néztem, illetve holnap megpróbálom elérni őket (ma már nem vették fel), hogy mikorra lenne.
Addig is rákérdeztem a helyi autósboltban és az ő elmondásuk szerint ez már valami vásárolt olaj.. a Honda nem is gyárt blabla.. jött a rizsa és ajánlott egy Ravenol MTF-3 olajat, ami szerinte jobb minőség. Kb. egy árban vannak 10-10e Ft. Hallottatok róla, tapasztalatok?
Köszi! -
Qru
MODERÁTOR
Az turbósnál vagy a szívónál? Turbónál felhigul a motorolaj a benzintől, így az elveszti kenőképességét. Ettől a turbó tud meghalni (azt is a motorolaj keni/hűti) illetve maga a motorban is okozhat kopást. Ezt jellemzően a sok rövidútas használatnál jön elő, mert ha rendesen bemelegszik akkor elpárolog az olajból a benzin, bár a tökéletes kenőképességét nem nyeri vissza ettől az olaj.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen