- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #28003 üzenetére
Max 1 év.
"A neves gyártók azt mondják ezzel kapcsolatban, hogy a legjobb minőségű szintetikus olajak megbontás után azonnal visszazárva még maximum egy évig felhasználhatóak, a félszintetikus olajak 9 – 10 hónapig, míg a gyengébb minőségű ásványi olajakat inkább csak maximum 6 hónapig érdemes használatba venni. Mindebből leszűrhető az is, hogy a motorba már betöltött olaj csak egy évig használható, még abban az esetben is le kell cserélni egy év után, ha az autót lényegében nem is használtuk ezen idő alatt.
A motorolajok elhasználódását egyébként öregedésnek nevezzük, és a kenőanyagok egyik legnagyobb ellensége az oxidáció. Másik meghatározó tényező a üzemanyag elégése közben létrejövő savas gázok hatása, ami kémiai változásokat is okozhat, és ekkor kerülnek az olajba a különböző folyékony és szilárd szennyeződések is. A motorolajok cseréjét nem ajánlott kizárólag a megtett kilométer, vagy a szavatossági idő függvényében eszközölni, például az autó motorját erősebben igénybe vevő városi használat akár lényegesen korábbi cserét tehet indokolttá."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #28005 üzenetére
Hát akkor nem tudom mi legyen a maradékkal, általában 12-14 hónap után szoktam olajat cserélni akkor jön össze kb a 8-10.000 km. Az olajat nem hiszem hogy enné, így után se kell tölteni remélhetőleg. No mindegy, köszi az infót
-
neduddki
nagyúr
válasz tboy93 #28006 üzenetére
HI!
en 3 even keresztul toltottem a 20l-es kanabol a Fuchs 5w40est tribomokus engedejjel a lenyeg hogy ne levett kupakakl tarold /azaz oxidacio lofax a motrho zkipest/ amugy meg mit akrnal azzal a fl literkevel??? osszegyujtogeted???:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
jozefgucci1
addikt
válasz runner 125 #28005 üzenetére
Munka után viszem is a maradék 2Liter eneos olajam és leadom a veszélyes anyag telepen
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
-
runner 125
nagyúr
válasz jozefgucci1 #28010 üzenetére
Vazz, gyűjtsük össze. Nekem van 7 deci, tboy-nak is lesz ennyi, neked 2.
Valaki egy olajcsere?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zolynet
addikt
válasz zolynet #27985 üzenetére
ma hoztam el a táltost, hazannyát, ez nagyon dúúúúrva
szokni kell ezt a sperr-t, iszonyatosan csavarja ki a kormányt a kézből
most már tudom, miért kaptam 4-5mp-et Póktól a Hringen ... remélem lesz valami szeptemberi 20fok környéki időjárás és letesztelem
harmadik fokozatba egészen másképp húz, új autót kaptam vissza, meg kell tanulnom vezetniszerk: nem torsen sperr csak natúr itr, nekem tökéletes ... ennyiért sztem semmilyen autóba nincs sperr
pl a clio rs-be 3-400k[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
demars
addikt
Sziasztok!
Szerdán hozom el a Hondámat...
Honda Civic 1.6 ES Sedan 2008.06-ai!
Egy F Astrát cserélek le, remélem nem bánom meg! Nagyon tetszik ez a Honda, de ismerős köreimben senkinek sincs, így most kezdek kicsit jobban utána olvasni a dolgoknak, hogy mit hogyan lehet és kell karban tartani, javítani stb.
Szívesen fogadok minden jó tanácsot!
Sajnos még nem találtam olyan oldalt ahol részletes infó van a motorról, kisebb szerelésekről ( izzó cserék, olaj cserék, levegő és pollenszűrő cserék)
Nagy segítség lenne, ha tudnátok ilyen és hasonló oldalakat linkelni!
Ha meglesz a gép teszek fel pár képet!Segítségeteket előre is köszönöm!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Integra
titán
válasz zolynet #28013 üzenetére
nem értelek teljesen, mi az, hogy natúr sperr a gyári?
ja, hogy az a baj, hogy helical slip? nem rossz ez, engem sosem zavart, működik faszán
mondjuk nem is tudom, hogy volt e valaha torsen lsd gyárilag dc2-be.. vagy ha van piacon más cégtől, akkor az mennyibe kerül? 300e ft?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem tudom, hogy tudtátok e, hogy meglehet úszni a durva tilosban parkolásos büntetéseket, ha beregisztráltok az okmányirodába..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #28016 üzenetére
8gen civic fórum
Sok sok hasznos infóval, tapasztalattal.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
Sziasztok! Neduddki bogarat ültetett a fülembe múltkor, hogy minek cserélek váltóolajat ha volt vezérlés cserélve. Na feltúrtam a szervizkönyvet, azt írja hogy 120ezer km után kell váltóolajat cserélni, az enyémben 143ezer km van. Szervizkönyvben van pecsét 121.000-nél és 132.000-nél, de itt már nincsenek számlák így nem tudom miket cseréltek. Megvételkor felhívtam a márkaszervizt hogy mikor volt vezérlés cserélve, akkor azt mondták, hogy a 121.000-es szervinél. Most cseréljek váltóolajat vagy ne váltón nem érzem, hogy rossz lenne, suzukimnál viszont érződött hogy kell a csere
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #28023 üzenetére
Úgy gondolom, h egy használtautónál nincs bizalmi elv. Hiába a szervizkönyv, hiába a számla, nulláról kell kezdeni és lecserélni mindent.
Mennyi az a váltóolaj, 6000ft? Szerintem azon ne múljon és akkor tudhatod, h 100% le lett cserélve."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #28025 üzenetére
Cserével majd 15, de le lesz cserélve. Nyilván ha nem számítana ez a 15k, akkor nem kérdeznék itt ilyeneket, egyetem mellett még nem vagyok túlságosan eleresztve Ennek ellenére a legjobbat akarom a verdának, szóval csere lesz
-
zolynet
addikt
harmadjára futottam neki a rohadék fékbetét cserének, mondjuk kellett egy jó 'füles' hozzá, miszerint elég csak az alsó csavarokat meglazítani és már fel is lehet hajtani a féknyerget, na ezt eddig nem tudtam és a két felső csavarral kezdtem, melyeken a fejet kicsit el is nyúztam (már úton a 4 új csavar)
szóval tegnap 1.5óra alatt pikpakk kicseréltem a betéteket, mint látszik a sárga ebc betétek jól odalettek, kb 2hónaposak, kaptak egy igen nagy pakkot pályázáskor melegben, na azt soha többetLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #28028 üzenetére
de, kibaszott jó, azért mert bolond mód nyomattam hősében attól még egy nagyon jó árérték arányú kombináció a következő is sárga betét lesz, tárcsa 2-2,5éves még egy mili válla sincs!
előző sárga betétek melyeket most tettem vissza (5mm hús van még mindig rajtuk) 2évet elmentek, pályázással és közúton egyarántLife is too short to stay stock!
-
nagyúr
Ha a tárcsa nem EBC, akkor is érdemes EBC betétet felrakni? Illetve nekem 1.4-em van és legtöbb esetben nem 100-0-ra fékezek, nekem fontos a tartósság is, nem csak a fékerő
-
-
zolynet
addikt
válasz neduddki #28037 üzenetére
egy ilyet kellene venni, wilwood 262 p&p
vajon mennyit lehetne eladni a 262 első fék szettemet (tárcsáknak 1mm válla sincs)
ki kellene matekolni hogy menyibe fájna ez az upgradeilletve még egy mókolós eljárással atr 300as nyergeket: katt
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
xcbiker
addikt
-
Winner_hun
félisten
válasz zolynet #28038 üzenetére
Én azt se tudom hogy az új mennyibe van, nem hogy használtan mennyiért mehet el de ha megvan valami normális ár és megválsz tőle akkor szólj mert lehet megvenném.
Amúgy belül sincs válla? Mert nekem kívül nem igazán, belül viszont van. Meg már minimális méret alatt vagyok bőven..► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
neduddki
nagyúr
válasz zolynet #28038 üzenetére
HI!
vhecc nagy feket de ha niocns hute3s akkor azt is ki tudo nyirni, hujje esmeros a 911es acel bremboit tuszklta be golf ala esnem ertette hov alesz egy par satu utna a fekero, mondtak neki a szkaik hogy szerezzen egy bontott lokost vagjo ra 100mm-es jukat felxi csovel a levego ra a feknyergeke asztonta azot ameggyengeiteni se tutta pajajn
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz xcbiker #28039 üzenetére
jah, de talán még egyszerűbb, ha fogja magát és vesz alá egy komplett dc2 fékrendszert csonkállványostul. ha gyári a tárcsa rajta és a betét, azért az elég fasza a korához képest is. pont ezért sem fogok baszakodni nagyobb fékkel, csere gyárira és kész. max veszek hozzá fémfékcsöveket majd.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #28039 üzenetére
többször megírtam hogy ezzel is nagyon szépen megálltam, sőőőőt, veszek olyan féktávot mint Pók a 282-vel, hát most a meleg és a tiprás eredménye lett a legyalult fékbetét
meglátom még mi lesz, kikalkulálom h mibe kerülne az upgrade, de azt már sztem csak jan-feb környékén, nincs most kedvem locsolni a pénzt minden hónapban ... most csak egy szett betét vétel lesz majd szeptemberben, azt viszlát
Life is too short to stay stock!
-
xcbiker
addikt
-
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #28032 üzenetére
Én is mikor hajtottam ufot (ráadásul az typer volt) feltűnt h mennyire fos a fék rajta
Nyomom, de semmit nem érzek, és minél nagyobb a sebesség ez annál inkább hatványozódott.
Oké az én fékeim után nem várhatom el h az is úgy fogjon, de hajtom gyakrabban többek között a haverom A3-asát, illetve van több autónk is, amelyeknél rendesen érezhető a fékhatás, hát az ufon ilyet nem éreztem.Amúgy valóban nem lehet elég jó féket tenni az autóra, múltkor is a guta ütött meg amikor egy tehén méretű kutya a sűrűből kiszaladt elém. Akkorát tapostam a fékbe, hogy kis híján lefulladt az autó, és így is centiken múlott a dolog. Ha gyári fékeim vannak (és vagy szar gumik) búcsút mondhattam volna a maszknak, és lökösnek stb..
Másik eset meg amikor a hülyegyerek lakott területen elkezdi húzatni és a fordulatmérőt figyeli, hogy pontosan a tiltás előtt váltson el, egy kicsit sem hagyva a motorban. A kettest padlózom és vágom be hármasba mire felnézek és egy fiat kombi éppen takarásból keresztben tolat fel az úttestre, de úgy hogy elkerülni sem bírom. Persze az 50-es tábla csak dísznek van fent nagyon haragudtam akkor magamra, de a fékek hálisten megint kihúztak a szarból, viszont tanultam az esetből. Nem hiába saját "kárán" tanul az ember, legalábbis én ilyen vagyok
Amúgy nálam ATE a nyerő betét, hogy kilógjak az ebc-sek sűrű táborából
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #28046 üzenetére
Sárga EBC betét, nem turbo groove tárcsával, hanem a 2012-es fejlesztésű karbon tárcsával, nagyon durva.
1000 km-t tettem bele, majd eladtam a vtit, és a fékszettet is külön egy pályázó gyereknek a fórumon, enyhén szólva is meg volt vele elégedve, nem csak én.Minden Honda gyári féke egy kalap xar, vti gyári fékje 300 fokon, ep3 type-r fékje 5-600 fokon melegszik el.
EBC fékje meg 900 fok, van is különbség rendesen, tapasztalatból mondom.Tavasszal megy fel nekem előre az EBC szett motul fékfolyadékkal, addig még elszerencsétlenkedek a vállas gyári 300-assal, ami sokkal gyengébb, mint a 262-es ebc szettem...
Nem a méret a lényeg.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik