- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Yettel topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Google Pixel topik
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Mobil flották
- LG V30 - vezércsel
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz creative_II #70299 üzenetére
Az egyik skala a hideg motoros a masik a meleg motoros. Hideg vagy meleg motornal nezted a szintet?
#nincsbennetarcsi
-
98bja
senior tag
325i-m van, 192 ló. Én is inkább 2.4-es Accordot szeretnék, de kevés van belőle, amik meg vannak nem tetszenek. Állapotot néznék elsősorban, inkább egy patika 2.0 mint egy lelakott 2.4.
2-3 hete volt fent hahu-n egy gyönyörű kék 2.4-es, de 1 vagy 2 napig volt fent, el is vitték. -
creative_II
csendes tag
Üzem meleg motornál húsz km után, és tíz perccel a leállítás után. Nem hallottam még ezt a kifejezést. Melyik oldal a hideg és melyik oldal a meleg motoros skála? Olajszint beállításhoz a magasabb szintet vegyen alapul? Előfordult már olyan is hogy az egyik felén foltokban volt látható az olaj a másik oldalon rendben volt. Kis idő elteltével, mar láttam egybefüggő szintet. Megnézem reggel hideg motornál mit látok a pálcán. Pm-be küldök képet róla.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz creative_II #70304 üzenetére
Fenetebbi a hideg oldali (ilyenkor tobb olaj van az olajkarterban) a lentebbi a meleg. De nezd meg a manualban, mit ir rola.
#nincsbennetarcsi
-
Rans
csendes tag
Sziasztok,
egy hozzávetőleges beárazást szeretnék kérni Tőletek. 2001/03 évjárat Honda Civic 1.6 VTI, 160LE, B16A2 motor, 3 ajtós hatchback kivitel.
293.000 km van benne kb, 264-el vettem, szóval nem valami sokat mentem vele. Használtautó.hu-n egy db-ot se találtam, így nem tudom belőni mit érhet.Az évek alatt rengeteg mindent megcsináltattam, a kötelező szervizeken túl is, legutóbb új sportkipufogót, még másfél évig garanciális. Most volt szervízben, mert a gyújtással voltak gondok, úgyhogy a gyertyák is újak, egyéb bajt nem találtak, direkt átnézettem. Műszaki 2023 május 14-ig.
Ami nem működik: Klíma és a rádió. Egyik se volt nekem akkora jelentőségű, hogy foglalkozzak vele. Minden más megy, elektromos ablakemelőtől kezdve a tükörfűtésig. Illetve ami szépséghiba, az az első lökhárítón egy tenyérnyi festék leverődés, mert mini koccanás volt egy oszloppal. Tényleg csak éppen érintkeztek, de a festéket leverte. Örültem neki annak idején, alig fél éve volt fényezve, meg akkor lakatoltattam ki. Azóta persze 1-1 helyen felütötte a fejét kis rozsda.Ja meg van benne tempomat, de egyszer kipróbáltam és annyi. Igaz, annak a kis tartó szalagja elengedett, úgyhogy most a kesztyűtartóban pihen.
Beltér az olyan, mint egy átlagos lassan 22 éves autóé, de ha fontos majd lövök képeket. Köszönöm előre is.
-
nagyúr
Tegnap mondja öcsém, hogy 50.000Ft volt az olajcsere az Accordon. Azért mennek fel szépen az árak. 2019-ben ez kb 35-ből megvolt.
(motul 0w20, gyári olajsz., mann levegő és pollen, munkadíj)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tboldi #70313 üzenetére
akkor 40 lett volna őszintén, nekem (sem) érne meg 10k-t hogy alámásszak, kiszenvedjem az olajszűrőt, leeresszem belőle a retket valahogy úgy hogy ne legyen minden olyan, aztán valahogy meg is szabaduljak tőle
mellesleg fél órát szívott Imi az olajszűrő leszedésével, állítólag amerikai gyártmány volt és más az átmérője, nem ment rá a leszedő szerszám, kézzel nem akart lejönni, a végén már a kerék is le volt kapva
na ezek nekem nem hiányoznak
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
veterán
válasz tboy93 #70316 üzenetére
mondjuk ez sem mellékes bár szerintem akkor sem vészes, ilyen világot élünk. külföldön ennél sokkal drágább tud lenni, és nem csak manapság... nem hiába hanyagolják el annyira a régebbi, olcsóbb autókat másfelé (is)
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
-
veterán
Sziasztok!
Valaki felvilágosítana? 1.8 benzines 8 gen ufó Civicről van szó.
Azt tudom, hogy bizonyos hőmérséklet alatt nem kapcsol be a klíma, hogy megóvja az alkatrészeket. Arra nem emlékszem, pontosan mennyi az a külső hőmérséklet.
Anno is itt segített valaki, de már évekkel ezelőtt volt. Van tippem, de meg kellene erősíteni.
Előre is köszönöm, ha valaki válaszol! -
BigBlackDog
veterán
válasz rothfb #70325 üzenetére
Egy korábbi hozzászólásod alapján 3 fok környékén lesz az a pont.
-
veterán
válasz BigBlackDog #70326 üzenetére
Köszi!😅😁
-
veterán
válasz BigBlackDog #70326 üzenetére
Amúgy ma reggel 4-5 fokban sem kapcsolt a kompresszor, mindegy hova állítottam. A külső, a belső hőmérséklet, és a napfényszenzor befolyásolja.
Kicsit meg akartam járatni, de nem látta értelmét bekapcsolni. Nem tudom, hogy hiba, vagy csak okosabb, mint én.😁
Múltkor 9 fokban ment, igaz hamar kikapcsolt fél percig sem üzemelt. -
félisten
-
veterán
Közben rájöttem, hogy bár automatán nem kapcsol kompresszort (ilyen hidegben, nem hülye), van kézi módja is, és ott 4 fokban is beindul. 3 fokban vagy hidegebben viszont ott is letilt.
-
Ed3r_X_
nagyúr
Üdv!
2009, 8gen, 2.2 dízel.
1300 km-rel ezelőtt volt olajcsere, szűrőkkel. Előző héten kijelezte a drága, hogy kevés az olaj benne. Gyorsba félreálltam, toltam bele 2 decit, mentem tovább a dolgomra. Ma újfent kijelezte. Most nem tettem bele. 5 percet vártam, meglestem, majd fél órát és megint ellenőriztem az olajszintet. Elsőre a max jelzés alatt volt 1-2 mm-rel, fél óra után a max felett egy picit. Ezek szerint van benne elég olaj. Olajszint érzékelő lehet a ludas?
Lutrira nem cserélném, mert akkor kompletten csere még 6 liter olaj, szűrő, és ja, az érzékelővel együtt kb 50k ki az ablakon, ha nem ez.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
tboldi
nagyúr
Honda Jazz átvizsgálás Varga Tiborral
Biztos vagyok benne, hogy a FB csoportban is csámcsognak rajta.
Rákerestem, (még) nem.[ Szerkesztve ]
-
goodboy007
senior tag
válasz goodboy007 #70172 üzenetére
Végül múlt kedd óta nálam van a 2. megtekintett példány, amit 4 misiért sikerült elhozni.
Kell rá költeni itt-ott, de a futóművén a féltengelyek kivételével minden cserélve lett az elmúlt időszakban, illetve pár tízezret futott a kuplung+sperres váltó és nem rég cseréltek a féktárcsák+betétek+hosszbordásszíj+PCV is.
Egy dolog van csak, ami problémás, hogy egy kulcs van és fizikailag nem megy bele a zárba, elvileg jövő héten tudnak ezzel fogadni, aztán vagy fixálják vagy zárcsere lesz, addig remélhetőleg nem lesz probléma a kulccsal, mert értelemszerűen addig másoltatni sem akartam még egyet.
Csütörtökön megy futóműállításra, aztán kap majd egy alváz+üregvédelmet, amint tudnak fogadni a helyen, amit kinéztem, ezen kívül esztétikai dolgokra kell csak költeni, ami pár apróság (meg a típushiba kijelző+tükör van, amit együtt 20k-ért javít egy srác).
Kb. úgy számolom, hogy 4-500k-t ráköltve lesz egy szinte hibátlan autóm.Brutális élmény egyébként, a futóműve nagyon kemény az itteni szar utakra, ezzel együtt imádom és azt kaptam tőle, amit vártam. Az biztos, hogy semmire le nem cserélem egy jó darabig -ha egyáltalán-. Ha egyszer lesz gyerek, akkor is megmarad hétvégi autónak.
Egy kérdés:
A csomagtartóban levő kiállásra rá lehet valahogy szivargyújtó-csatlakozót kötni, amire aztán mehet egy hűtőtáska? A kézikönyvben csak annyi van, hogy max 120W/10A."propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
nagyúr
válasz goodboy007 #70342 üzenetére
gratula! képek jöhetnek
-
qssoi
csendes tag
Sziasztok. Korábban volt szó 9g 2.2-es Civic fűtési problémájáról. Ma már nem járok hosszútávot az autóval (vagy ritkán, most 13km-eket a mhelyre), de szinte semmi fűtés nincs az autóban a teljes hosszon. Viszont ahogy kiérek egy pl. M0-ásra és 100km/h fölé mehetek, azonnal tökéletes a fűtése. Most vizsgázott a gép és rákérdeztem a régi szerelőmnél, h mi jó fene lehet vele, ő azt ajánlotta járassam át a rendszert valami hűtőtisztító folyadékkal. Van erre tapasztalata valakinek?
k -
csuzda
aktív tag
Szia! 8. gen 2010-es 2.2 dízel civic. Ugyan így szívtam vele, 13-15km távolságot megyek egyszerre. Tisztító folyadékot bele kell tölteni és 30 percig járni vele, hogy felmelegedjen, kinyisson a termosztát, így a teljes rendszert átjárja. Egy szerelő azt tanácsolta, hogy ez után akár 1 napig állhat is, hogy kifejtse a hatását. Ha tudsz akkor pipettával szívj le belőle vizet, hogy beleférjen az egész tisztítófolyadék.
Ékszíj, ékszíjfeszítő, vízpumpa és termosztát csere nem oldotta meg a problémát. Utána olvasva, a bárdiban vásárolható legdrágább termosztát egy kalap ..... Azt cseréltem 1 hónap után egy gyári termosztátra [link]. Nekem ez kellett bele, lehet az oldalon van a tiédhez is.
Azóta ég és föld. A bárdis termosztát jó ha langyosat fújt, néha meleget, mindezt 10 fokban. A mai -2 fokban szépen lassan már kellemes meleget fúj. A sapkát 10 km után le kell vennem a fejemről. Belső keringetésen használom, ha párásodna az ablak akkor engedek be friss levegőt és ha eltűnik a pára akkor vissza belső keringetésre.
[ Szerkesztve ]
-
qssoi
csendes tag
válasz csuzda #70347 üzenetére
Szia! Köszönöm az infókat. Azt nem mertem leírni, mert siettem - feltartottam a műhely előtt a ki-be érkezőket és nem biztos, h jól értettem a végén a szerelő mondatait - ő azt mondta (talán) amit érthetően felfogtam, az az volt, h azért jó nagy sebességnél a fűtésem, mert (talán) nagyobb nyomás van a hűtőben és a lerakódások közt így jobban kering a "víz". Míg ha nem is alapjáraton, de 50-60-nál ez a keringés nincs meg, vagy nem ilyen mértékben. Ha a lerakódások leoldódnának könnyebben keringene a hűtőben cucc és jobb lenne a fűtésem.
Mindenesetre kipróbálom, mert a párom már nem mer vele menni, mert "fagyosszent"
Ezzel nem lövök mellé? Vagy van másik ajánlásod?[ Szerkesztve ]
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz BigBlackDog #70338 üzenetére
Hú, ez most jó kérdés, de szerintem akkor nem szól, ha több. Ami érdekes, hogy mindkétszer akkor dobta be, mikor megkergettem kicsit (3500-4000+ RPM). Elsőnek elég erős emelkedő is volt, másodiknak pálya. Magasabb fordulaton kevés maradna a karterben?
Most moderáltabban használtam a napokban, semmi üzenet.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Windows 7
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Windows 11
- Milyen NAS-t vegyek?
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest