- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Íme az új Android Auto!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tag
1.8 szivot hajtok, de mar EGR van benne. Vagy minden 3. tankolasnal tennek bele premiumot, vagy idonkent vmi egr tisztito adalekot. Igazabol a Mol 100-bol kapok 21 Ft kedvezmenyt, Shell/Omv-bol nem. Ezert kerdezem a tapasztalatokat...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz maximuss #58002 üzenetére
Szerintem igenis érdemes prémiumot tankolni, ha nem is mindig, de egy bizonyos időközönként. A külön adalékokban nem hiszek, ki tudja, milyen hatással van a benzinben lévőkre - merthogy az alap benzinben is van egy kevéske.
Én speciel csak és kizárólag Shell V-Power 100-ast tankolok, a városban kaphatóak közül ez bizonyult a legjobbnak. Mivel egy tank elég nekem egy hónapra, ezért az a havi kb. 600-800 Ft plusz simán belefér.
(#58003) Qru: Én nem vettem észre fogyasztásbeli különbséget, bár tény, hogy nem éppen erre optimalizált a vezetési stílusom, meg amúgy sem érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Bpisti84 #57994 üzenetére
Nyíregyházát nem ajánlom, rossz a tapasztalat velük... Garis még azért ragaszkodsz a márkaszervizhez?
(#58004) tboldi: nekem szerelőm annyit kért, hogy mindig normális benzin menjen bele és pályázásnál legalább menjen tele egy jobb fajtával és akkor meghajtani kicsit.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #58005 üzenetére
Helyes!
-
Qru
MODERÁTOR
-
szabonagyur
félisten
Ne mindenféle noname kutakról vagy ismeretlen kannás benzint stb (itt a keleti végen azért vannak egyéb források is, mint a kutak és sokan élnek is vele sajnos), sima 95-el nagyon jól el van az autó, néha meg kis prémium bele és elvan gond nélkül.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qru
MODERÁTOR
-
Bpisti84
tag
válasz szabonagyur #58005 üzenetére
Köszi az infót.
Igen, garis még. Nyáron jár le a három év.
Előtte el akarom vinni valahova átnézetni. Ha találnak valamit, akkor azt inkább most cseréljék.Aztán később majd meglátjuk, hogy a plusz 5 év miatt maradok e a márkaszervizbe hordásnál.
-
martillo
tag
Bp-en visszahivasos legzsakpatron cserere melyik szervizt javasoljatok? Korabban a Honda Royal-ba vittem egyszer (xiii) de az mar tavoli, de ha nincs mas alternativa megoldom most is.
Esetleg Honda Szabo, xvi kerben? Ismeri oket vki? -
Dudee
senior tag
válasz tboy93 #57983 üzenetére
amcsi, kanadai fórumok tele vannak vele.
Ha a fenti nem elég hivatalos, akkor itt van ez is:
[link]nem csak CR-V, hanem Civic is. Már amennyiben 1.5ös turbó motor hajtja.
és itt egy szerviz jegyzőkönyv is, ezeket cserélik
[link]- PGM-FI (fuel injection) / TCM (automata váltó) ECU firmware update
- klímavezérlő update
- olajcsereazóta többen azt jelentették, hogy a fix nem javított semmit a problémán.
Angol fórumon is találtam pár fazont, akik ugyanezt a hibát tapasztalják, pedig napi 40-50km-t autóznak.
De hogy pontosan mi lehet ez, és miért nem tapasztalja minden tulaj az nem világos (a hideg időjárás magyarázatot sokan bullshitnek tartják)
És azért azt ne feledjük el, hogy a legtöbb autós nem szokta figyelni a nívópálcát.ja még annyi finomság, hogy többen azt írták, hogy a Honda által eszközölt javítások után jelentősen megnőtt a fogyasztásuk (ami nem csoda, hiszen a Honda pont azt akarja elérni a 'javítással' hogy sokkal hamarabb bemelegedjen a motor, ami nincs ingyen)
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Ha jól látom, Wiki szerint a gen7 Civic sedan Japánban készült, illetve HaHu-s hirdetésben talált alvázszám is ezt támasztja alá. Ez tényleg így van? Az európai hatchbackek azok mind Swindonban készültek?
A sedan verzió hátsó ülései nem dönthetőek egyáltalán?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
GD Jazz-en merre kell állnia a hátsó ablaktörlő-fúvókának?
Az enyim függőlegesen lefele spriccelt, ami pont az ív külső-alsó részére tolta a vizet, aminek majdnem semmi értelme nem volt, megnéztem, és mivel lehetett (vagy nem lehetett, de Tarzan erős, fúrni másikat ) állítani rajta, betekertem az ív közepe felé, így sokkal jobb lett.
-
nagyúr
-
-
KrAt
veterán
Mivan, ballábbal keltél?
Egy szóval nem említettem, hogy okosabb vagyok, mint a japánok, pusztán észrevettem valamit, amit nem tudtam, hogy normális-e, ezért megkérdeztem. Amit te írsz, logikus és teljesen jó elgondolás, pusztán azt mertem megjegyezni, hogy ebben a függőleges állásban, ahogy nekem volt, ha az ablaktörlő kar lefele menő irányba akartam mosni, akkor nem tudtam, mert lefolyt a víz. Ezek alapján ez úgy működik, hogy csak felfele menő irányba mos, és csak akkor kell víz, lefele nem.
Az Astra hátsó ablaktörlője szimmetrikus, középen van alul a tengely, és felül a spricni, ott minden irányban kell vizet tolnom alá. Ezt szoktam meg, de nyilván ez nem az a technika, itt másképp működik, ezért kérdeztem. Oly' nagy baj ez, de tényleg?
-
BlacKSouL
addikt
Erről az jut eszembe, hogy a céges kisbusz első ablakát letörlöm, mondjuk mert le akartam törölni, aztán ha 3 percen belül rükibe teszem, automatikusan elkezd törölni a hátsó, és abba sem hagyja. Esély sincs rá hogy ne karcolja szárazon. Vagy addig állok és várok, míg kézzel lespriccelgetem magamnak, és mikor már tiszta, akkor folytatom a tolatast. Ami sokszor lehetetlen. Ez persze fícsör akarna lenni, de szerintem ebben a formában inkább bug.
Az elsőnél meg ha spriccelek rá, akkor utána random időnként még rátöröl, de vagy egy perccel később is, mikor már száraz, vagy már nagyon nem kéne. Jók ezek az automatizált kényelmi izék, csak nagyobb kárt okoznak mint hasznot.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #58032 üzenetére
Havernak is azt csinálja az autója (Ford Focus), tuti agybajt kapnék tőle.
mod:
Ezt amúgy nem lehet kikapcsolni/kikapcsoltatni? Nálunk pl van aki a cégesen kikapcsoltatta a DRL-t. Mondjuk annak mi az értelme, arra még nem jöttem rá...
Biztos szeret lopakodni.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lazac_
tag
válasz BlacKSouL #58032 üzenetére
Cityben sem szeretem, hogy az első szélvédőre spriccelésnél még el sem indult a szivattyú, de már félig végigment a lapát... (a Renault Twingomban megoldott volt a késleltetés). Hátulról meg lespórolták a törlőt, arra nincs gondom, a fűtőszál mondjuk lehetne erősebb.
-
tboldi
nagyúr
Úgy látszik, megsértődött az autó, amiért késik az évfordulós ajándék.
Arra lettem figyelmes, hogy ütemesen nyikorog a bal első fék, valószínűleg nem csúszik vissza rendesen nyereg. Nem mindig csinálja, de ha igen, akkor amíg a pedált nyomom, elhallgat, illetve az úthibákon átmenve is kimarad egy-egy ütem.
Plusz autópályán ma kellett egy elég nagyot fékeznem egy román kamion miatt, és kissé rezgett a kormány.Egy pucolást és zsírozást mindenképp meg kell ejteni, de ha a tárcsa is hullámos, akkor jöhet az EBC Yellowstuff és a Premium Disc (Turbo Groove sajnos nincs Jazz-hez). Ha már meghúznak műszakin, akkor oly mindegy, hogy eggyel több vagy kevesebb dolog miatt.
Csak lennék olyan állapotban, hogy tudjak szerelni... Szervizbe vinni sem opció, mert ebben a helyzetben nem tudom nélkülözni...[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok Béláim az Úrban!
Ezt megszakértenétek nekem - illetve a barátom érdeklődik - ami okán kicsit szkeptikus is vagyok lévén nem próbáltam még élőben. A barátom 190cm magas, van két fia akik úgy nyúlnak mint a dudva - lesz neki elég hely benne vajh?
A másik dolog: benzinest akar leváltani. Az általam ismert rutinja városi 2-5 km-s használat. Nagyon nagy szívás neki ezzel a motorral?Most tekintsünk el attól hogy nem vagyok világtalan az autók felhasználásnak tekintetében, független vélemények kellenek amiket megmutatok neki
Nagyon szépen köszönöm a nevében is!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz bitpork #58043 üzenetére
Nagyon jo ez a 2.2 ctdi, a 7gen accordban mar bizonyitott. Viszont Te is tudod, hogy meg fog nyekleni ezektol a rovidtavoktol.
Az accordban leomlo repedesre es nagy futasteljesitmenynel vezermulanc nyulasra (nem megfelelo olajtol) panaszkodtak. Egyebkent tenyleg megbízható dízel, a befecskendezo rendszerrel kb soha nincs problema. Gyanitom, hogy ebben mar biztosan van dpf, az hamar ki lesz nyirva az 5km-es etapokkal.
Ja, terepezesre el kell felejteni, ez diszkodzsip
Hely van benne, csomi is nagy, a terelvalaszto otletes, fasza csaladi verda.
En ilyen felhasznalasra biztosan a benzinmotorral vennem. Az az R18, az ufo civic motorbol lett asszem tovabbfejlesztve, megbizhato.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jaffa75
őstag
válasz bitpork #58043 üzenetére
Malac: a mérettel nincs baj (nekem is ilyen van), mivel a hátsó üléssorban van tartalék /előre-hátra mozgtaható pofonegyszerűen/... A motorválasztás annál inkább, nem erre való - a 2008-as évtől mind dpf-es, azt is tönkrevágja a rövidtáv. Tuti hogy rövidtávra benyás kell, abból is ajánlottabb a 2.0 benya...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik