- iPhone topik
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- MIUI / HyperOS topik
- Magyarított Android alkalmazások
Hirdetés
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz
flegga92 #70550 üzenetére
Köszönöm, végül sikerült, és az ujjam se fagyott el
Eszembe jutott, hogy még vettem aldiban ilyen szerleő tükröt, jó lesz az majd valamire címszóval, megérte, így láttam hova kell akasztani, sokkal jobban le kell nyomni azt a kart, mint gondoltam, kicsit kitekert kézzel összejött.'92 Honda VFR 750
-
válasz
tboldi #70527 üzenetére
A német nem sima sót használ, hanem (ha jól tudom) calcium-cloridot.
Ez állitólag környezetbarátabb.
Mondjuk nem tudom hogyan, mert az aluminiumot is megeszi...
Amúgy üdv topik!
Gyors kérdésem lenne:
Accord 12', J-s alvázszám az tényleg Japán-t jelöli? [link]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
válasz
tboldi #70553 üzenetére
Akkor ránézek arra az Accordra. Teljesen szar nem lehet
Köszi!
(a nacl és a cacl között lényegi különbség, hogy amíg a nacl egy cl atomot tartalmaz, a cacl kettőt, szóval az igazából cacl2. előbbi igen, utóbbi viszont nem hygroscopikus. előbbi nem eszi meg az alut. utóbbi igenha galvanizált lenne az a lemez, azzal nem tudna mit kezdeni a cacl2 sem, de ez a metódus már drága, egyre inkább nem használják, cserébe minden rohad...)
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
tboldi
nagyúr
válasz
Neoteric #70558 üzenetére
Audit csekkoltam párat a hahun, W-t és T-t is találtam egyaránt.
Az túlzás, hogy egyáltalán nincs így, max. a BMW sara lehet, ha valóban így van. Szabványban van meghatározva, hogy miből és hogyan kell összeállnia az alvázszámnak (Európában ez az ISO 3779).
[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz
tboldi #70562 üzenetére
Vám szempontból eléggé le van szabályozva hogy akár komponensek, akár munkaerő formájában hozzáadott érték milyen aránya esetén hogyan kell a származási országot meghatározni
persze nagy cégek okos szakértői jobban tudják mit enged meg a rendszer hogy még a marketing is örüljön, de két embléma azért tuti nem elég
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
-
tboldi
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
szabonagyur #70568 üzenetére
A City nekem is NLAGE volt.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
D55
aktív tag
válasz
Ed3r_X_ #70570 üzenetére
NLA (első 3 karakter) amúgy a gyárat üzemeltető cég vagy leányvállalat azonosítója, a GE az már a City modellkódja lesz (+az utána következő számok is még a modellkód részei, az első elvileg a motort, a második a váltót, a harmadik pedig a felszereltségi szintet jelöli). Ezek után szokott még két szám lenni, az már nem ugrik be mi (vagyis lehet a gyártási év talán?), de utána van még egy betű középen is, az a pontos gyáregység jelölése, nekem pl. a Civicnél S=Suzuka. Ezek után még egy szám van, ami valami szériaazonosító, majd a maradék már a sorozatszám, hogy hányadikként gurult le a gyártósorról
-
lazac_
tag
130e km lesz a City-mben lassan, el is kezdett csikorogni a bal hátsó külső fékbetét kopásjelzője. Még gyári...
A tárcsa is, látszik is rajta.
Hátsó kerékcsapágyat kellett már cserélnie valakinek?
( Arra gondoltam, hogy ha már úgyis új tárcsát is kap, nem-e érdemes a csapágyat is ledobni - agyastól? Viszont ha a gyári bír mondjuk 350ezret, akkor csak rontok az utángyártottra cserével...)[ Szerkesztve ]
-
válasz
lazac_ #70575 üzenetére
Arra gondoltam, hogy ha már úgyis új tárcsát is kap, nem-e érdemes a csapágyat is ledobni - agyastól?
Nem érdemes. Sokáig bírják a gyári honda kerékagyak, civic alatt 240e km-nél még gyári volt (7gen) és kétszer szét volt ütve meg össze volt préselve újra tőcsavar csere miatt...
-
zolynet
addikt
Ma voltam egy kis szervizen, és ha már ott voltam kapott némi extrát is.
Life is too short to stay stock!
-
tboldi
nagyúr
válasz
sarkanyolo2 #70583 üzenetére
Cikkszám alapján rendelj gyárit (Bárdi, Unix, Zsemito), de van egy sanda gyanúm, hogy egy bontott, de szép állapotú, komplett kormány olcsóbb. Akkor minden porcikából kiválaszthatod a szebbet és csinálhatsz a 2-ből 1-et.
De akár festeni vagy fóliázni is lehetne, csak nehéz lesz a pontos színt eltalálni.
-
Sziasztok!
Gen8 esetén a hűtőfolyadékot hogyan lehet ellenőrizni?
2008-as R18A2 motorkódú.
Próbáltam innen-onnan, megvilágítással (zseblámpa), de nem jöttem rá.
(de az 1.4-esnél sem sikerül)(Ha ilyet veszünk, akkor ez fontos kérdés számomra)
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Ptech
őstag
válasz
BigBlackDog #70588 üzenetére
Min/Max jelzés van rajta az tuti. Ha olvashatatlan, én ronggyal letörölném, utána meg teló lámpa üzemmódban befér egy fényképre
-
tboldi
nagyúr
válasz
cappa72 #70587 üzenetére
Én egy vékony és hosszúkás lámpával (aldis, a képen a jobboldali) szoktam oldalról megvilágítani.
Nem tudom, a Civicé milyen, de a Jazz-nél van 2 hurka a tartály oldalán, a felső a max., az alsó a min.
[ Szerkesztve ]
-
.Sziszi.
csendes tag
Sziasztok,
Honda Jazz második generációjának "B" típusával kapcsolatban érdeklődnék.
Akkucsere történt, azóta a rádió gombjainak világítása nem alszik ki gyújtás levétele után, autót bezárva sem.
A rádiót ki-be kapcsolva a háttérfény ki-be kapcsol, az rendben. Rádió is működik.
Jelenleg az autó leállítása után akkusaru levételével van megakadályozva a lemerülés.
Van bármi infótok a hibáról, megoldásról?
Köszönettel,
Sziszi -
Viktor8.
tag
Sziasztok! Adott egy 1998as ka9 Legend. Kilyukadt a hűtőradiátor, kicserélték viszont most nincs fűtésem. Vízcsövek melegek, a vízhőfok beáll rendesen, ventilátor is megy. Esetleg valami tipp merre induljak el? Levegőt fúj,de csak hideget. Illetve valakinek tipp honnan tudnák viszonylag jó áron vezérlést szerezni hozzá ebayen kívül? Köszönöm!
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
-
Viktor8.
tag
-
tboldi
nagyúr
válasz
Viktor8. #70597 üzenetére
Hondánál is ugyanaz volna a metódus, mint más márkáknál, alapjaiban nem különbözik a hűtőrendszer.
A YouTube-on találsz videókat a mikéntjéről, de nagy vonalakban annyi, hogy a hűtő kupakja levesz, a nyílás nyakáig tölt, motor beindít, fűtés maxra teker, és vár, amíg a ventilátor be nem indul párszor, közben figyel a szintre, ha szükséges, utánatölt.
-
Viktor8.
tag
Hali. Tóth Imre elérhetőségét meg tudná adni valaki? Köszönöm!
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Autós kamerák
- Crypto Trade
- iPhone topik
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- További aktív témák...