- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- OneSport OT05 - finomhangolás
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicsipampam
tag
válasz
Avicularia #71649 üzenetére
Ezt nagyon hiányolom belőle én is. Beadnám neki, hogy hová akarok menni, majd a ~800m-es táv utolsó 10-20 méterén nem indítja be a motort még akkor sem, ha kicsit lejjebb megy a töltöttség, mint azt amúgy a rendszerben rögzítették. Nem nagy szoftveres tudás kellene ehhez. Kicsit "gondolkodóbb" lehetne a rendszer. Szerintem majd a rendszert hozzáokosítják a GPS rendszerhez, mint pl a Tesla-nál, ahol most már kezd az egész egy nagyon komoly komplett rendszerré lenni. Hihetetlen mennyi "intelligencia"-t tettek bele.
-
Avicularia
veterán
válasz
Kicsipampam #71651 üzenetére
Van benne valami beállítás ami elvileg figyeli a domborzatot ha a gyári gps-el mész és annak megfelelően használja az akksit, hogy hol van lejtő és emelkedő. Kipróbáltam, de semmi különbséget nem láttam a sima vezetéskori fogyasztáshoz képest. Eco módban sincs semmi különbség szerintem a normál módhoz képest. Mondjuk én szinte csak országutazok vele, városban szinte nem is használom csak minimálisan, az is kis falu és kisváros. Eddig 7300 km került bele június eleje óta és 4.9 a rendszer szerint az átlagfogyasztásom.
-
Kicsipampam
tag
válasz
Avicularia #71652 üzenetére
Nálam Eco-ban 0.3L (talán) kevesebbel beéri városon kívül, de nem autópályán. Autópályán meg nincsenek csodák. Sokáig keresgéltem az általad említett funkciót, de nem találtam rá beállítást. Már vannak hozzá moddolások, de nem merném telepíteni. Javarészt usa verzióhoz, de szerintem hamarosan megjelennek az európai verzióhoz is.
-
Avicularia
veterán
válasz
Kicsipampam #71653 üzenetére
Usában ha jól tudom még nincs is hibrid, csak sima benzinmotorral vannak a Civicek. Accord meg CR-V van hibrid. [link]
Manual 362. oldal
Ezt kell elvileg ki be kapcsolni.
Nem hiszem hogy ez felszereltségfüggő lenne.[ Szerkesztve ]
-
Kicsipampam
tag
válasz
Avicularia #71654 üzenetére
Ma kipróbálom, ha nálam nincs bekapcsolva.
-
[w]
őstag
az létezik, hogy az EGR-szelep tömítése csak egy egyszerű fémlap és nem olyan anyagból van, mint általában a többi tömítés?
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz
tboldi #71659 üzenetére
aha, az első az, köszi!
tegnap kitisztítottam, de gyanús volt hogy nem találkoztam a tömítéssel... most viszont égre földre keresem és nem lehet kapni, illetve ahol van, ott acéllemezből kivágott cuccnak írják, amit nem akartam elhinni
szerk.: egészen véletlenül a tiéd nem akar eladódni?
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
xcbiker
addikt
válasz
Winner_hun #71592 üzenetére
Hátte még élsz?!
Mit hajtasz most?
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
sifu91
aktív tag
Sziasztok! Minap megindultam nagyon vidékre 300km. Indítanám a vasat Civic 8 gen ufó 1.8, és csak nagyon halványan inditózott. Gondoltam, hogy tegnap takarítottam, nyitva az ajtók, szólt a zene, biztos leszívta, nem járok vele sokat. Lejtőn álltam, simán beindult. Másnap reggel simán beindult akkuról. Majd 20km múlva megálltam, intéztem dolgaim, aztán megint semmi, nem indul. 40km múlva ismét be tudtam inditani, de halványan. Akksi ki töltőre rá, de nem sok sikerrel. Sajnos akkut nem kaptam, most fogok venni mert vissza is hozott Budapestre.
Kérdésem milyen akku a tuti? Most varta blue dynamic volt, de talán vagy 3-4 éves.
REmélem nem a generátor, bár akkor gondolom nem töltött volna annyit, hogy néha akksiról is inditson.Ad astra per aspera.
-
BlacKSouL
addikt
Gyári kerékanyához ugye 19-es kulcs kell?
(Évente 2x szöszölök vele de közte mindig kimegy a fejemből)Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Ádám16
addikt
Sziasztok!
Munkábajárósnak tervezek venni egy autót 1,5m Ft-ig, és a
Civic 7gen (főleg a 3 ajtós verzió) tűnik a befutónak 1.7-es dízellel.
Ti mennyire javasoljátok ezt a típust, mennyire problémás? Vételnél a rozsdán kívül mikre érdemes figyelni, mik az ismert típusproblémái? -
Zsombe
senior tag
válasz
Ádám16 #71677 üzenetére
Szia!
Ha jól tudom az 1.7-es dízel Isuzu származék, ami azért annyira nem a legjobban sikerült konstrukció. Kérdés mekkora távot teszel meg vele munkábajárás során? Mert ha nem sokat, akkor én 1.6 benzint néznék.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
válasz
Ádám16 #71677 üzenetére
7gen típushibák:
- futómű kényes
- 1.4-1.6 váltó nyelestengely csapágy elfárad
- 1.4-1.6 automata feszítő görgő, rövidebb élettartam, mint a korábbi generációknál, gyenge minőségü utángyártottak
- Fűtésmechanikában a hideg meleg állító bowden (manuális klímás) szétugorhat
- Központi zár motorok hullanak
- Kománymű kopogás
- Gyorsan kopó bőr (kormányon, váltó gombon)
- 2.0 typer Jobb felső motortartó bak (hidros)
- Motortérnyitó kar törés (bowdennel együtt van)
- Projektor repedés (első lámpa), 3 ajtósnál főleg
- Kuplung pedál nyöszörgés
- Vezető oldali ülés lötyögés
- 1.7 Benzin szeret hajtókar csapágyasodni
- 1.7 ictdi turbo geometria kokszosodás
- Hátsó ablaktörlő felrohadása
- A második, kontroll szonda meghibásodásaEzeket nézném át.
[ Szerkesztve ]
-
Zsombe
senior tag
válasz
Ádám16 #71679 üzenetére
Akkor lehet rosszul emlékszem, sorry. Majd a többiek megmondják a tutit.
Viszont az 1.6 benzin nagyátlag fogyasztása 7,09 liter/100km, míg a dízelé 5,98 liter/100km. Tehát 1 liter a különbség. Tekintve az autó korát és a várható szervizköltségeket, én nem vállalnám be a dízel kockázatát.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
NoLF
addikt
válasz
Zsombe #71678 üzenetére
olyannyira nem jól sikerült, hogy opelen és isuzukon kívól hondákba is került millióféle változatban, s kb a világból kimegy fűtőolajjal is...
nekünk is volt asszem kb 5 évig kb 70k km erejéig a turbós változat az 5d 7gen civicben, az égvilágon semmi baja nem volt, szépen ment, nem evett.
#71683 - pont ilyenünk volt, a 110k km miatt már csak azért is megnézném, kvázi hihetetlen, hisz majd' 20 éves, mire használták ezt?
ránézésre szép, az biztos.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Hülye kérdés lesz, de muszáj feltennem, mert barátnőm nem hagy békén.
Civic 8gen-t tervezünk venni, 1.8 és 2.2 közöt vacillálunk, évi nagyjából 17k km, nagyrészt főúton, autópályán, minimális várossal. Most barátnőm fejébe vette, hogy a dízel nem fog indulni télen, ezért kérdezném, hogy ettől mennyire kell félni, mennyire érzekenyek ezek a 2.2-k a hidegre?"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
saen
veterán
Pár hete csatlakoztam én is a Hondások táborába egy új Jazz-zel. Egyelőre még az ismerkedés fázisában vagyunk, nincs még meg az 1000km sem. Most csak a napi rohangálós feladatokat látja el, úgy összejött az utóbbi idő, hogy nem volt idő kipróbálni hosszabb úton.
Ami kérdésem lenne rögtön az, hogy régebben a hagyományos motoroknál javasolták a bejáratásnál 2-3k km után egy olajcserét rögtön. Ez most a hybrideknél is ugyanígy igaz? Ügye itt kevésbé van terhelve a motor, mint amikor csak benzin vagy gázolaj üzem van. Autó átvételkor elhangzott, hogy 20k km vagy egy év a szervíz intervallum és a srác szerint ez a korai olajcsere nem lényeges. Belenéztem a könyvébe, ez a szervíz intervallum szerepel is benne, de olajcserére normál használatra 10k km vagy egy év a javasolt és fokozott igénybevétel esetén pedig 5k km vagy fél évente. Bár kétségkívül tervezünk vele hosszabb utakat is, de az biztos, hogy a napi rohangálás (bolt/iskola/munkahely) lesz a fő irány ami kifejezetten rövid távú utak lesznek és a 10k km meglesz szerintem egy évben. Szerintetek milyen gyakran menjen olajcserére? Hosszú távon tervezek az autóval, tehát szeretném rendesen karbantartani, viszont ez az 5k km-enkénti olajcsere meglepően hangzik.[ Szerkesztve ]
-
saen
veterán
válasz
Avicularia #71689 üzenetére
Nem vettem.
-
csuzda
aktív tag
válasz
hentes555 #71685 üzenetére
Szerencsére időben tetted fel a kérdést, még meleg van, addig kérdezem meg az autóm, hogy mi a véleménye erről, mert sajnos ha beköszönt a fagy már nem lesz rá lehetőségem
2.2 dízel 8gen ufó hatchback. 1 éve van meg, kinti nyitott garázsban áll, 0 fok alatt nem ~850 az alapjárata hanem 1000+ (talán 1200ig is felmegy nagy fagyban). Mikor megvettem kapott egy új exide aksit, a legnagyobb amperórásat ami belefért. Napi 2x16km távot megyek vele. -
Avicularia
veterán
-
hentes555
senior tag
válasz
csuzda #71691 üzenetére
Szia!
Köszi a választ.
Még akkor megkérdezném, hogy neked a 2.2-vel milyen hibák jöttek eddig elő és azoknak mennyi volt a javítási költsége?
Írnak itt leömlő repedést, láncszakadást, turbó hibákat, féltengely törést, kettőstömegű cserét (ez utóbbit én inkább már a kopó alkatrészekhez sorolom, egyszerűen ez ilyen, egyszer megadja magát).
Mások meg azt írják nincs semmi baja, jó motor."Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz
Avicularia #71692 üzenetére
Nekem van 5 éves szervizem a Jazzhez. Ebben az esetben sem bc szerint kell olajat cserélni, hanem évente 1x, az éves szerviz alkalmával. Nekem az első szerviznél volt az autóban 8e km és szó nélkül cserélték az olajat. Tehát, nem várják meg, míg a bc kiírja, hogy olajcsere kell, hanem 1 év után csere. Ha évente 20 ezret mész (vagy többet), az más tészta ugye, de erre a magasabb futásteljesítményre az 5 éves szerviz nem is vonatkozik, csak az évi 1x, vagy 15e km-re.
#71687saen 5e km után biztosan nem cserélnék olajat. Soha nem is tettem egyik Jazzemnél sem. Hibridnél sem cseréltem, mert minek. Ha fél év alatt belenyomnál 10 ezret, akkor azt mondanám, hogy cserélj olajat, de 5e után értelmetlen. Ha sok a város, akkor kb. feleannyit megy a benzinmotor, mint a sima benzinesben (nyáron) (télen használattól függ). Tehát, 5e km valójában kb. 2500 km-t jelent hibriddel. Ezért is mondom, hogy "értelmetlen" lenne egy olajcsere 5e km után. Ha viszont sok az autópálya, akkor ugye a benzinmotor kb, ugyanannyit megy, mint egy sima benzinesben, tehát, esetleg lehet értelme az olajcserének 5e k után. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
saen
veterán
Jól van, köszi az infokat, akkor 10k km vagy évente lesz az olajcsere amit tartani fogok, használattól függően. Azért 3-4k után csináltatok egy nulladik cserét, abból baj nem lehet, de nem ez lesz a rendszeres.
-
Avicularia
veterán
válasz
dgyuri0123 #71695 üzenetére
Akkor lehet otthon másképp van. Én évi 25K-28K-t megyek és minden alkalommal amikor a komputer A-t mond és 30 nap alá kerül a számláló és kigyullad a szervizlámpa viszem olajcserére és cserélik ingyen és bérmentve. Nincs ilyen, hogy csak évi 1x van olajcsere a szolgáltatásban.2 olajcsere után már megtérül ennek a szolgáltatásnak az ára.
Ez volt a régi kocsival, eddig az újjal nem voltam szervizben most lesz benne 8K km. -
csuzda
aktív tag
válasz
hentes555 #71694 üzenetére
Az enyém faceliftes (2010-es) így leömlővel nincs gond. Vezérlés cserélve volt 230nál, most járok 298nál (11ezret mentem vele). Turbóval jelenleg semmi gond, féltengelyt még nem is néztem, kettőstömegű talán cserélve volt korábban, de ebben nem vagyok biztos, az előző tulaj se.
Ami legjobban idegesít az a fűtés. Először is, nem fúj hátra levegőt. Nincs neki kialakítva hely. Ennek köszönhetően bármennyire fűtők, az ülésem hátulról áthül. 7000 forint szokott lenni a lidl-ben egy ülésfűtés, ezt nagyjából megoldotta. Viszont a fűtés hőmérséklete nagyon problémás volt, maximum langyosnak volt nevezhető. Ezt egy gyári termosztát és vízpumpa csere se oldotta meg.
2 hete megcsináltam, hogy a meleglevegő mennyiségét szabályozó motor fogaskerekét arrébb tettem pár foggal, így már teljesen le tud zárni, nem enged be hideget. Most hogy normálisan lezár, reggel olyat fújt, hogy az arcom pirította.
https://www.facebook.com/groups/889177261138021 FB csoportba lépj be, ott tudsz kérdezni, de ezt a kérdést már elég sokszor feltették, rá is kereshetsz.
Ami most idegesít, hogy vettem egy Mobilly OBD-II BT ilyen eszközt és eszerint a motor 60-65 fokos és már a műszerfal azt mutatja, hogy üzemmeleg a motor. A termosztát pedig 77 fokon nyit ki. Ez miért lehet?
-
Sziasztok!
2006-2008 körüli automata Jazz-eket nézegetek, és érdekelne mit gondoltok: szerelő mennyire könnyen tudja belőni a váltó állapotát? Ez az egyetlen dolog, amiben bizonytalan vagyok (vezérmű szerencsére láncos).Illetve a korai, 2004-2005-ös, manuál klímás modelleknek van valamilyen extra buktatója?
Csak mert ezektől sem fázok, ha nincs velük gond."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
válasz
AxBattler #71699 üzenetére
Illetve a korai, 2004-2005-ös, manuál klímás modelleknek van valamilyen extra buktatója?
Ezt már kérdeztem... mea culpa."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Xbox 360
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Canon EOS DSLR topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra