Hirdetés
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
ph A Synopsys fejlesztése az év végén lesz hozzáférhető a vezető bérgyártóknál.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz pokerdani50 #70849 üzenetére
A hangváltó felel azért, hogy a magassugárzó csak a magas frekvenciájú hangokat szólaltassa meg, legalábbis az én esetemben.
A Civicben már gyárilag is van magassugárzó, bár ha azt is kicseréled, mégiscsak szükséged lesz ezekre.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Micsurin
nagyúr
válasz Kicsipampam #70841 üzenetére
...a megnyomorgatott burkolat fogja innentől bántani a szemet és nem a kopott logó, winwin situation
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csendes tag
-
Taci
addikt
Sziasztok!
Honda Accord 2006 Tourer Diesel
Elkezdett véletlenszerűen riasztgatni a kocsi. Mi lehet a hiba?
Hátha valaki már tapasztalt ilyet, és tudja, mire kell ránézni.Köszi!
-
Taci
addikt
-
JoolsNOS
veterán
Sziasztok!
Pár napja mikor lecseréltem (volna) a kerekeket, eltört a gyári kerékkulcsom. Túl lett húzva levegővel a szerelőnél előtte pár héttel.
Namost ha hasonló esettel találkozok, akkor úgyse érek semmit semmivel akármi van nálam.
De normál esetben én cserélem a kerekeimet. Ha jól van meghúzva akkor pótolhatom a kerékkulcsot egy 300 Nm-es nyomatékkulcsal? Vagy az csak a normál kerékkulcs mellé jó? Ilyen alapra gondoltam.
KösziI5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 16Gb DDR4 3000, Seasonic Focus 650 Platinum
-
flegga92
senior tag
válasz JoolsNOS #70859 üzenetére
Nyomatékkulccsal nem lazítunk, kizárólag meghúzásra való, főleg ha túl van húzva, hamar megadja magát, illetve a nyomaték értéke el fog mászni. Nekem egy teleszkópos kerékkulcsom van, évekkel ezelőtt vettem a Tescoba pár ezresért. Céges kocsira egyszer úgy rápüfölték légkulccsal, hogy kihúzva a végén ketten ugráltunk, bírta a kulcs.
Kicsi, elfér a gyári táskába és megbízható. -
Taci
addikt
Na annyi adalék még ehhez, hogy se a fő kulccsal, se a pótkulccsal nem zár a központi zár, viszont a csomagtérajtót viszont nyitják.
Lezárni a kocsit így csak úgy tudják, ha kulcs be és elfordít. Hajnal 1-kor megint nekiállt vinnyogni, és csak úgy tudják "csendre bírni", ha a kocsit nyitva tartják, a kulcs meg benne...Oké, szerviz lesz a vége, viszont Németországban vannak, a kocsi kell, így ha tudnátok tippet adni, hogy merre keresgéljen a hiba okát illetően, az nagy segítség lenne. Akksi gyenge pl.? Mert akkor úgy keresnek szervizt is. De ott nem ilyen szervizárak vannak, mint itthon, 2x meg kell gondolni, hogy odaadják-e egy teljes átvizsgálásra, vagy már egy célirányosabb javításra (főleg egy nem német gyártmányú kocsit), így már csak a fél havi keresetet kell ott hagyni a teljes helyett. (Oké, erősen túlozva, de tényleg döbbenet, milyen árak vannak ott alap dolgokra is.)
Köszi.
-
-
Kicsipampam
tag
válasz JoolsNOS #70859 üzenetére
Én pont ezért nem engedem, hogy légkulccsal hozzányúljanak. Vettem egy nyomatékkulcsot fejekkel együtt és mindig én szerelem le és fel. Nem beszélve, hogy a krómréteget is megveretik az anyán, aztán rozsdásodik, majd ráfolyik a rozsdalé az alufelnire. 3500 ft egy darab eredeti anya hondáéknál és 20 db kell belőle. Ebből az árból bőven kijön a nyomatékkulcs, akár még minőségi is, pl Facom stb...
-
zolynet
addikt
válasz tboldi #70864 üzenetére
A pipe-tól (cat után) hátra egészen az Y-ig:
76mm-es (gyári 65mm)
Y-nál: 65mm (gyári 45mm)
Jobbos a gyári, azért szerintem szemre is látszik a különbség.
Talán idén majd már elmegyek Petihez egy egyedi programra, meglátjuk. Most a köv 1 hónapban nem az a fontos.
Most dobtam ki egy pár dolgot belőle, hűtés miatt, kiderül hasznos volt-e az a motorháztető kiemelő vagy sem.Life is too short to stay stock!
-
flegga92
senior tag
válasz JoolsNOS #70862 üzenetére
De jó hogy beszéltünk erről, az egy hete a Marsoban cserélt gumi ma defektes lett a cégesen. 2 gyári kulcs nyílt szét, csak el kellett vinni a teleszkópos kulcsot, de azon is 3 építőipari melós hintázott.
Én nem értem ezeket a gumisokat... Ráadásul nem olcsón dolgoznak... Láttam, hogy volt nyomatékkulcs a kezükben, de hogy azzal nem húzott semmit, mert egyből kattant az is biztos. -
tboldi
nagyúr
👍
Nálam az Alfán a kati után 65-ös cső megy hátra ohne középdob, és a hátsó dob 2 db egyenként 76-os véggel zárja a sort. Eredetileg nemtom, mekkora lenne.
Lóerőben meg pont a fele van nekem, mint neked gyáriban.Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Én azt találtam ki, hogy kéne venni még két bakot, aztán felemelném a MiTót, és elvinném a Jazz-zel a 4 kerekét meg az új gumikat.
Már csak azért is célszerű lenne így, mert le kéne vakarni a régi keréksúlyok után maradt ragacsokat.Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
JoolsNOS
veterán
válasz Kicsipampam #70865 üzenetére
Asszony vitte, nameg fékszerelés volt. Ahhoz nem nyúlok, a szerelő kezéből meg nem veszem ki a szerszámot
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 16Gb DDR4 3000, Seasonic Focus 650 Platinum
-
szabonagyur
félisten
City sikeresen vette a műszakit, kapott majdnem 2 évet, a rendszer valamiért levont 2 napot és nem addig adta amíg vártam. Na mindegy.
-
[w]
őstag
válasz szabonagyur #70876 üzenetére
az eredeti lejárat előtt 30 napon belül vitted vagy még előbb?
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz szabonagyur #70878 üzenetére
hát nem tudom, szabály szerint ugyanakkor kezdődne/folytatódna az érvényesség, már nincs napvesztés
talán egy idióta kezelte az adatokat...cmdr PETER W. VOLKOV
-
zolynet
addikt
Végre sikerült egy tökéletes napot pattintani az FK2-vel a Slovakiaringen. 2014-ben és 2018-ban is voltam már itt. Egy elég szar élményt kellett eltörölni, mert utoljára itt a célegyenesben robbant fel a Vti motorja. Na az feledésbe is merült. Minden összeállt, semmi technikai hiba, őrületes nap egy jó kis csapattal.
Első etapban utassal mentem, talán jobb is volt mert folyamatosan építettem fel a köröket. 2:40.3-es kört tudtam menni. A targetet ~2:35 körüli időre tettem, de leginkább csak végre önfeledten akartam körözni egy nagyot, az időre meg leginkább b*szni. Jó is a racechrono felvételes beállítása mert nincs előttem a köridő, és nem forszírozom túl a dolgokat.
2 etapban felmentem és egy piros zászlós kiintéssel le is jöttem a pályáról. Még jó hogy rábeszéltek hogy egész délutánra (14-17h) vegyünk jegyet (150€) és ne 3x30percre (120€) . 3 etapban utas nélkül mentem fel, felvezető kör után sikerült 2:35.89-es kört menni. Lett volna jobb is de pont szarul engedtek el és ott ritmust vesztettem.
Porkás bebóbiskolt: https://www.youtube.com/watch?v=Je25d8P2Z3A
4 etapban Péter Gondi autóztattam meg, volt pár nagyon jó meglátása, így utassal sikerült megint javítani: 2:35.68 , thx! 5 etapban megint egyedül mentem fel itt a felvezető után találtam egy nagyon üres részt és sikerült egy 2:35.000-t menni (transzopnder 2:35.015-öt mért, szóval aki szerint rosszul mér a racechrono telefonon ... nekem több ízben is igen pontos és arra pont elég is) Aztán gondoltam van idő és megyek a hűtő kör után még egyet. Jó is lett volna, de betorpant az autó. Fél tank alatt volt a nafta, azt meg nem szeressssse Jó mondom itt kell megállni, köszöntükszépenaszépnapot.
Olajhőfok: 122-128fok
Vízhőfok: 104fok fölé nem ment
Piros 400lovas FK8 2:28-as kört pattintott 265/30R19 R888R-ekkel. Ebc tárcsával!!!
Jó teszt volt, köv karika a Hungaroringen (05.26.).
PB köröm: https://youtu.be/acrJkCBGgE0
Life is too short to stay stock!
-
volvoguy
addikt
Sziasztok! A neten sehol nem találok a 7gen 2.2 Accordhoz toroncsapágyat se szilentet, se motortartó bakokat, ezekkel mi a helyzet?
És egy Nissens vagy NRF kategóriájú intercooler mennyi hozzá? Erről se találtam infókat a webshopokban.
(Kauffer és Kovács Autó oldalát néztem...)
Köszi! 🙂Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
Biqci
aktív tag
Az Autodoc-kal is vigyázni kell, mert nekem dobott fel olyan dolgokat, amik közelében sem voltak az általam keresett cucchoz, pl. fényszórót kerestem és azt hozta, hogy passzol a kocsihoz. Holott a süket is látta, hogy teljesen más volt...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Kicsipampam #70893 üzenetére
Igen, utána rájöttem. Bár ha OEM szám kell, itt is meg lehet találni [link] legalábbis mostanában ezt használom
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
theballa32
tag
Gyűlnek a tapasztalatok az autóval, ami eddig csak pozitív. Az ülésem nyikorgását orvosolták garanciában, volt még egy garis akksi csere, mert nem volt jó a start-stop. Kb 15 000 Km van benne, amit hibátlanul teljesített. Fogyasztásom 5.3 liter vegyesben, ami főként város, országúti fogyasztásom 4 liter. Nagyon tetszik, hogy nem kell sűrűn a benzinkútra járnom. Eddig azt kaptam, ami miatt ezt a márkát választottam.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz theballa32 #70895 üzenetére
Nagyon jo, a vegen meg kedvetkapok hozza en is.
#nincsbennetarcsi
-
goodboy007
senior tag
Szerdán felkerültek az új, R16-os nyári pacskerok :
Köszi mindenkinek, aki korábban segített!
Hatalmas a különbség, a kisebb úthibákat nem is érezni és amit igen, az is sokkal kisebbet "üt", úgyhogy nagyon megérte a csere. A típuscsoportban azt írták korábban, hogy "úgy fog fordulni, mint egy bálna", lehet a sperr miatt és mert nem 100-al megyek bele egy körforgalomba, de eddig semmit nem vettem észre ebből.
Ugyanitt eladó 4db gyári Honda R18-as felni (festés rájuk fér) + Laufenn i fit lw31 225/40r18 tökéletes állapotú téligumikkal + 4db Bridgestone potenza s001 225/40r18 még egy szezonra jó nyári gumikkal[ Szerkesztve ]
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- Path of Exile (ARPG)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen