Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz szabonagyur #71399 üzenetére
Jah, franciák... Nehéz népség... Tudom...
Qru
Nem mai? Vissza kell jönni, van itt még sok attrakció...
Bár Basel jó, csak kicsit k.va drága..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Akkor majd szólj... Tudok mutatni olyan helyeket, amik nem nagyon vannak benne az útikönyvekben, de vétek lenne kihagyni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #71399 üzenetére
Szegény City, ennek annyi. De megvédte a benne ülőket. [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #71406 üzenetére
4S, Barum Quartaris 5 van rajta.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
KrAt
veterán
válasz szabonagyur #71412 üzenetére
Gyorsolvasas rulez, csak pont a lenyeget nem fogtam fel...
-
Winner_hun
félisten
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #70796 üzenetére
Megoldódott ez a megtorpanásos probléma?
Life is too short to stay stock!
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #71417 üzenetére
2 évente ilyen szokott lenni a mi Jazzünk is. Az igazi megoldás a javítóív lenne, de még nem szántuk rá magunkat, mindig csak csiszolás-rozsdaátalakító-festés, aztán 2 év után újra.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #71419 üzenetére
Az a baj, hogy 2 lemezréteg van visszahajtva és ponthegesztve, ha a kettő között elindul a rozsda, akkor lehet csinálni bármit, újra és újra fel fog bukkanni. A javítóelem annyit tesz, hogy kivágnak egy nagyobb darabot a kasztniból és kompletten kicserélik, így csak 1 réteg lemez marad a végén, ami jól lekezelve örökös lesz.
-
BlacKSouL
addikt
Civicbe 2015 szeptemberben berakott akksi most július közepén úgy döntött hogy elfáradt. Szerintem szép kort ért meg. Egy CTEK és egy forex töltővel sem sikerült defibrillálni, bármely töltésmódot próbáltam (regeneráló, impulzus, stb.) tehát hivatalosan is megszűnt.
Az eredeti gyári az 2008-2015 volt, akkor lett nyugdíjazva, de töltögetjük, ma is üzemel, kerékpár gumi fújtatáshoz lidlis kompresszorral. Autót már nem tudna indítani, de kompresszort viszi, sőt régi autós ventilátort hetekig is. Töltést veszi, tartja is. A 2015-2023-as az már nem. A kompresszor indításakor lefittyed 6V-ra a kapocsfesz. 11,6V-on nyugszik meg, de feltéve kb. 5 percen belül töltöttnek jelzik a töltők.Megint gyárit rendeltem. Kicsit fáj az ára, de ha ez is elmegy 7-8 évet mint az elődjei, akkor ezalatt 2 boltit vennék összesen ugyanennyiért. Ja hogy jelen autó árak mellett még 7-8 évig tervezek a 8 gennel? .....
Hihetetlen amúgy, hogy a 8gen 1.8-asát lazán elindítja egy 48Ah/420CCA akksi, és 3,6 liter olaj kell bele, míg a legtöbb más márka ekkora motorhoz minimum 56Ah/500CCA akksit kér, és 4,5-5,5 liter olajat.
Az L13A motorról nem beszélve, ahol az akksi 40Ah/340CCA, az olaj meg 3,4l. És elég...Aláírás (nem kötelező megadni)
-
membrandj
nagyúr
Sziasztok! Van valakinek 2016 utáni cvt jazz-e? Esetleg nem cvt-s?
Ezeket mennyire érinti a rozsda? Van valami, amire figyelni kell?
Úgy néz ki, hogy a jövő héten jön egy full magyar, 2019-es cvt-s, honda kibővített garival 8 éves koráig( ha évente szervízbe van hordva).Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz membrandj #71429 üzenetére
Volt 3 évig GK-m. Semmi jelét nem mutatta semmilyen korróziónak. Még a futómű elemek is kevésbé voltak felületileg "korrodálva", mint amennyire a hasonló korú elődjén (GD-n) volt észlelhető. Én nem félnék tőle "rozsdailag", ha nem volt törött, vagy ilyesmi.
De azt ugye tudod, hogy a 8 év extra garancia kizárólag fő-darabokra érvényes? Tehát minden, ami rá van csavarozva a motorra, kasztnira, váltóra, az nem garanciális. Pl. a váltó is csak akkor garanciális, ha a "belsejében" történik valami gikszer. Magyarán szinte semmit nem ér, csak ha nagyon nagy a baj és valami szétszakad a motorban/váltóban, akkor lehet vele kezdeni valamit. Kuplungra, elektronikára, futóműre, befecskendezésre stb. sem vonatkozik a garancia, mert az is "külső alkatrésznek" minősül, ezért az is fizetős, ha esetleg...
De erre azért elég kevés az esély egy fiatal Hondánál, ha tisztességesen szervizelték és használták.[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
membrandj
nagyúr
válasz dgyuri0123 #71430 üzenetére
Szia!
Köszi!
Én leginkább az indítókuplung problémától félek , de erre azt mondták, hogy itt külön nem cserélik, komplett váltó csere, ha probléma lesz esetleg.
Az eddigi tulaj 15 ezer/ 1 év vitte szervízbe a 20k helyett, így mindenképpen szeretném ezt folytatni. Ha esetleg 6-7 évesen el akarom adni, akkor még mindig van rá gari. Neked maunális volt?Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz membrandj #71431 üzenetére
Igen, manuális volt.
Az indítókuplung sem ilyen korban szokott meghalni. Többszázezer kilométert kibír, ha "normális" volt a gazdája és mivel a te autót pluszban még nagyon fiatal is, úgy gondolom, semmi ilyesfajta gondod nem lesz vele.
A komplett váltócserét én nem nagyon hinném el, mert őrült drága mulatság lenne. Hondánál érdeklődj, hogy cserélik e garanciában, ha baja lenne.[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
-
Otisz
őstag
Sziasztok!
Pont ma 5 éves a 10genes Civicem, erre megadta magát az akksi. Újat megvettem, behelyeztem, de nem indul.
Info a vaskos füzetében nincs, hogy bármit tennem kéne
Tud valaki segíteni?
Csak teker az önindító, majd kiírja: to start engine: clutch + turn
Minden verziót kipróbáltam: kuplung + fék nyomva, csak kuplung, de semmi.
.[ Szerkesztve ]
(OO[IIII][IIII]OO)
-
Avicularia
veterán
Nem kell feltanítani a rendszert az új akksinál? Nekem van ilyen obd2 portra dugható cucc és ott láttam a szervizbeállításoknál, hogy van ilyen lehetőség. Ilyen van nekem [link]
Egyébként neked jól bírta az akksi, kicsit korábban írtam, hogy nekem gariban cserélték a X-es Civicben 2.5 év után már meghalt.[ Szerkesztve ]
-
Otisz
őstag
válasz Avicularia #71437 üzenetére
“Drive carefully system initializing” ehhez viszont mennem kéne a kocsival, hogy bekalibrálja.
Szinte biztos vagyok, hogy valamit pluszban csinálni kellene, de ez így gáz…
Start-szop rendszert mindig kikapcsoltam, szerintem ezért bírta ennyi ideig
(OO[IIII][IIII]OO)
-
Otisz
őstag
válasz tboldi #71440 üzenetére
Nekem is az az érzésrm…
Avicularia: akkor szerencsém volt eddig.
hallottam, hogy az újnál már erre sincs lehetőség.[ Szerkesztve ]
(OO[IIII][IIII]OO)
-
Otisz
őstag
válasz Avicularia #71442 üzenetére
Bazz....
Én meg most akarok váltani, erre akksit kell vennem....assistance szolgálatnak bejelentettem, hátha ők megoldják.
Egyébként én tök elégedett vagyok a kocsival, nem is cserélném le, de kell egy kombi, aminek hatalmas csomagtere van, ahol elfér a 2 kis 50 kilós kutyus. Ezért ha minden igaz, akkor egy kombi Passat GTE lesz.
(OO[IIII][IIII]OO)
-
Avicularia
veterán
Én nem voltam elégedett vele, gariidő alatt a kötelező szervizeken kívül ha jól emlékszem 17x voltam szervizben vele. Állandó probléma volt a klímával, (2x cseréltek benne kondensor-t (nem is tudom magyarul hogy hívják)meg csöveket) meg kattogott a váltókar amit 2.5 év után orvosoltak, mert itt a svédeknél a Honda szerviz nem végez hibakeresést, és mivel nem tudtam prezentálni nekik a hibát hiába volt róla számtalan videó lesz@rták a szervizben. [link]
Vadi új kocsin lógott a kárpit a bal első ajtón [link] [link] [link] [link]
Ezt mondjuk viszonylag gyorsan megoldották, kicserélték a borítást.Remélem a japán gyártás most jobb lesz mint az angol volt. Jobban bízok a japán munkamorálban mint az angliaiban. Nem írok angolt, mert valszeg nem sok angol dolgozhatott az összerakásán. Japánban meg nem igazán vannak bevándorlók, vélhetőleg japán munkások rakták össze a hibridet.
Eddig 2.5 hónap és 5K km után hibátlan a hibrid.[ Szerkesztve ]
-
Otisz
őstag
válasz Avicularia #71445 üzenetére
Uhh, így megértelek.
Az újhoz több szerencsét, meg sok balesetmentes kilométert kívánok!(OO[IIII][IIII]OO)
-
Biqci
aktív tag
Találkoztatok már olyannal, hogy a klíma szenzor meghalt? Minden rendben van a klímával, mégis meleget fúj. Nem fűt, mert az forró, tudom, kipróbáltam, hanem egyszerűen a 30 fokos külsőt nyomja be. A Bosch szerviz jutott erre, nem én...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #71449 üzenetére
Van gáz, a múlt héten lett töltve, meg is festették. Úgyis vissza kellett volna mennem, hogy leellenőrizzék, van-e szivárgás. Ma megnéztek mindent, elmondtam nekik mindent. Náluk tökéletes volt, mondták, hogy legalább 2 órán át járatták, elvitték próbaútra, tökéletes volt. Kirakták az udvarra a napra és amikor elmentem érte, nekem már nem ment...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!