Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
tboldi #70250 üzenetére
Hát nem tudom, nekem anno a City volt az első, amit túltankoltam. Kattant a pisztol, mondom még belecsorgatom azt a 6-7 decit.. hát, csorgattam is, csak mellé
Viszonyításképp a régi Swift lekattant 35-nél, 38-nál meg még éppen belement
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
domojko
senior tag
Civic type s 2007-től tudtok mondani felni méreteket ET szám, osztókör, középfurat?
Téli szettben milyen lemezfelni mehet fel rá, milyen méretben?
Gondolom nem csak a 225/45 R17 jó.
Ki milyen váltóméretet használ? -
buca84
őstag
Megcsinálták a Jazz-t (2009-es)a baleset után...DE a csomagtér ajtó nem zár le sehogy. Itt mi lehet a megoldás?
Illetve a hátsó ablaktörlőnél nem rakták vissza az ablaktörlő rögzítő csavar kupakját. Ez utóbbit tudok venni vhol?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
buca84 #70263 üzenetére
És a többi ajtó lezár? Akkor is nyitható a csomiajtó?
Csak mert nálam az van, hogy amikor mögém ugrott a villanyoszlop, a hátfal pár mm-t beljebb nyomódott, amivel még probléma nélkül lecsukódik a csomiajtó, erősebb rántással sem nyílik ki, viszont a zárszerkezetben lévő kapcsolónak ez már elég ahhoz, hogy ne tudja megszakítani az áramkört, ezáltal folyamatosan nyitottnak érzekeli a csomagteret (és világít a lámpa is ott), és így a központi zár egyáltalán nem csinál semmit.
Ezt úgy hidaltam át, hogy beleszerkesztettem s.k. egy kapcsolót, azóta manuálisan operálom a nyitottság érzékelést (és a lámpát).[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
buca84 #70265 üzenetére
Lehet, hogy nem dugták rá a zárra a kábeleket a belső burkolat alatt?
Mert akkor lehet ilyesmit előidézni emélekeim szerint. Ha rajta lennének, ugyanazt kellene tapasztalnod, mint én.szerk.: Vagy megtört valahol 1-2 vezeték a kötegben. Ha angol RHD autóról származik az új csomiajtó (esélyes), akkor át kellett húzniuk a kábelköteget az eredetiből, amiben akár meg is sérülhetett.
[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
válasz
tboldi #70264 üzenetére
Én teljesen új, gyári csomagtér ajtót kaptam.
Mivel én voltam a balesetben a károsult, és hetek után kaptam vissza a kocsit, addig nem hagyom békén a műhelyet, míg jó nem lesz. Illetve egy fillért nem szeretnék ezért fizetni, mivel így allapodtunk meg.
Amúgy míg sérült volt a kocsi, jelezte is, hogy nyitottnak érzékeli a csomagtér ajtót. De most nem jelzi, mert gyári állapotba állítottak vissza mindent....elvileg.
Amúgy bowden -es a zár vagy hogy működik?
-
-
szabonagyur
félisten
Volt tegnap a Cityvel egy nevcesebb helyzetem. Korforgalomban nem adtak elsobbseget, fekeznem
kellett egy nagyobbat, de olyan nyulosnak ereztem a dolgot -
NoLF
addikt
válasz
szabonagyur #70270 üzenetére
fékfolyadék csere mikor volt? téligumid van már gondolom, az is számít.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #70270 üzenetére
Kilepo gyalogos miatt vasarnap en is megdolgoztattam az abs-t. Nyalkas az ut...
#nincsbennetarcsi
-
Én szombat reggel úgy bebambultam a fodrász felé menet, hogy a vészfék asszintens mentett meg. Állóra fékeztek elöttem, nem vettem észre, satuzott helyettem. Nem mentem gyorsan szerencsére, ilyen 20-30km/h között, de a lelki szemeim elött már fel voltam kenődve az elöttem lévőre.
-
NoLF
addikt
válasz
szabonagyur #70274 üzenetére
hát ha megszoktad a nyárigumit, annál azért a téli jóval nyúlósabb, ez általában vészfékezéskor érződik.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz
tboy93 #70273 üzenetére
Sokan szidják az új Jazz sávkövetőjét (is), hogy rángatja a kormányt, meg kikapja a kezedből és hasonlók. Mondjuk akinek kikapja a kezéből, az nem is fogta rendesen...
Az én autómat (és engem) párszor megmentett ez a megoldás. Egyszer volt vészfék és többször volt, hogy nem figyeltem eléggé és ha nem húz bele a kormányba a sávtartó/figyelő rendszer, talán (simán) padkázás, vagy akár "kocc" is lehetett volna belőle. Személy szerint én szeretem ezeket a biztonsági megoldásokat. Ja és a sávtartó "normális" úton hibátlanul végzi a dolgát. Alig kell fogni, mert viszi a kezeddel együtt a kormányt, így sokkal pihentetőbb a vezetés. Ja, meg kell szokni és onnan kezdve már hiányzik, ha nincs.
"csak a zene van"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
dgyuri0123 #70278 üzenetére
Autopalyan sokat hasznaltam a savtartot, varosban engem idegesit.
#nincsbennetarcsi
-
dgyuri0123
nagyúr
Pedig városban sem rossz az. Jártam úgy, hogy lesodródtam a sáv szélére, ő visszahúzta a kormányt és (nyilván véletlenül) elkerült egy jó nagy kátyút, ami lerendezte volna a Jazzy jobb első futóművét. Véletlen volt, de ugye erre mondom azt, hogy ki tudja, mi, mikor, mire jó adott helyzetben. Szóval én hagyom "garázdálkodni" a rendszert, mert eddig csak jót tett az autónak, hogy figyelt.
"csak a zene van"
-
válasz
dgyuri0123 #70280 üzenetére
Sávtartó nálam minden indítás után kikapcs. Engem zavar. Az aktív kormányzást viszont gyakran bekapcsolom és azt szeretem is. Elöbbi esetében ugye neked kell kormányozni és sáv elhagyáskor figyelmeztet, visszaterel. Utóbbi esetében elengedheted a kormányt és kormányozza az autót helyetted, a sáv közepén tartja.
-
válasz
dgyuri0123 #70282 üzenetére
Először figyelmeztet aztán belenyúl rövidesen. Engem ez inkább akadályoz, pl ha egy kátyút ki akarok kerülni úgy, hogy a vonalra kell mennem hozzá.
Így téli időszakban induláskor úgy érzem magam mint a millenium falconban: beszáll, indít, ülésfűtés on, kormányfűtés on, start stop off, auto hold on, sávtartó off. Szerencsére az el. kézi magától kiold
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz
tboy93 #70283 üzenetére
Csak megszokás kérdése szerintem. Mikor érzem, hogy ellenáll a kormány, picit én is ellenállok neki és azonnal elengedi a "ráncigálást". Ez csak az első pár hónapban zavart kicsit, de már több előnyét látom, mint hátrányát.
Falcon megvan, de nálam ugye nincs start stop, meg kormányfűtés, viszont van helyette némileg bonyolultan kikapcsolható sávtartó, így azt nem is piszkálom inkább.
"csak a zene van"
-
dgyuri0123
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
dgyuri0123 #70280 üzenetére
Engem nagyon idegesit hogy belenyul, kacsazo bringast kikerulni pl es belenyult...
#nincsbennetarcsi
-
98bja
senior tag
Sziasztok!
7. generációs Accord mennyit forog az autópályán? Vegyünk egy 130-as tempót.
Érdekelne a manuális 5 (2.0 benzin) illetve a manuális 6 (2.4 benzin).
Köszönöm előre is! -
98bja
senior tag
Köszönöm a válaszokat!
-
Egyébként saját tapasztalatom szerint a 2.0 manuál attól függetlenül hogy mennyit forog nagyon kényelmesen használható autópályán 130km/h tempónál. Csendesebb volt a 2007-es Accordom mint a 2022-es Kia Ceedem most, pedig a KIA csak 2500-at forog 130-nál.
[ Szerkesztve ]
-
Ilyen idősen azért már az accordokkal is lehet ez meg az,
- szervócső lyukadás
- gázpedál jeladó
- alsó talpas kiszakadás
- esetleg klímakompresszorés az alkatrész árak szerintem magasabbak lesznek mint az e46 esetében.
Ettől függetlenül nekem volt, imádtam, semmi hibát nem produkált 3 év alatt. Simán vennék újra, mondjuk egy automata kombit belőle.
-
98bja
senior tag
válasz
tboy93 #70295 üzenetére
Persze, biztos vagyok benne hogy lehetnek problémák, de szeretném nagyon alaposan átnézetni, meg lenne tartalék nagyszervízre. Azt egy típustól sem várom el hogy tényleg 0ft-ot kelljen rákölteni.
Hogy drágábbak-e az alkatrészek, nem tudom. Gyanítom nem lehetnek óriási különbségek, ugyanis a BMW is egy 6 hengeres, sportosabb verzió és mindenből a gyári minőséget kapja. -
creative_II
csendes tag
Sziasztok,
2016-os 1.8 Honda Civic boldog tulaja vagyok, egy gyors kérdésem lenne hozzátok.
Olaj szintet ellenőriztem, és arra lettem figyelmes hogy nem ugyanazt a szintet látom a nívó pálca két oldalán.
Hogy lehetséges? Melyik a mérvadó az alacsonyabb vagy magasabb szint?
Köszönöm aki elolvassa és válaszol.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Erős asztalláb (Steelcase)