- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Magisk
- Honor Magic V2 - origami
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
Hirdetés
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Avicularia #71050 üzenetére
palyan mennyit eszik 130-140-nel?
mekkora tankja van?
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Neoteric
addikt
válasz Avicularia #71050 üzenetére
Ja, néztem én is reviewkat, mindenki a városi fogyasztást emeli ki, mert ott tényleg szépet produkál. Pályán nincsenek csodák, 5-6l/100km. Ettõl függetlenül sztem így is szép egy 2literes benzin motortól.
PSN: ne0teric_sAN
-
Kicsipampam
tag
válasz L1ZRRR #71051 üzenetére
Nekem autópályán 6.5L 130-as tempónál, ott már nincsenek csodák. Szolnok-Soldvadkert oda-vissza 3.8L 90-es tempónál, mindenütt időben elengedve a gázpedál, két személlyel kis klímával. Szolnok-Szeged 4 személlyel oda-vissza 4.4L klíma nélkül, viszont 100-110 tempóval, kicsit (?) nem betartva a közlekedési szabályokat. 3300 km-nél járok, még nyersnek érzem a motort.
-
DeathAdder
veterán
Üdv
3gen CR-V 2008 2.2 dízel kéziváltó is MTF-3 érzékeny, vagy kaphat Motult is?
És ha igen, miért van az hogy minden váltóba jó a Motul gear, de a Hondába nem?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz DeathAdder #71056 üzenetére
Én abba is MTF-3-at tennék. A szinkrongyűrűk megkövetelnek egy bizonyos adalékot, ami másban nem található meg, csak a gyári olajban.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Kicsipampam #71055 üzenetére
Koszi, en akkor maradok dizel vonalon.
(95% csak palyan megyek.)
#71052
Avicularia: neked is.You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
tboldi
nagyúr
válasz DeathAdder #71058 üzenetére
Nemtom, sosem volt részecskeszűrős autóval dolgom, nincs tapasztalatom, hogy melyik jó és melyik nem.
De Qru tippje valid.[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Kicsipampam #71065 üzenetére
Nekem ugyan Jazz ehev van, de volt Jazz 1,4 GK-m is, ami ~130-nál szintén 6,2-6,4 körül evett klímával. 6l alatt 80-100-as tempó környékén volt hajlandó fogyasztani, de ennek is örültem. Ehevvel most jártam meg Németországot oda-vissza, két nap alatt 2300km és ahol lehetett csapattam neki 140-160-al, így lett kereken 5l az átlagom. Ja és arrafelé akadnak dombok... Sebességhatárokat betartottam, szóval voltak 80-as szakaszok is, de úgy gondolom, az 5l kiváló, főleg, mert Német pályán 140 alatt csak akkor mentem, ha nem tudtam menni "akadályoztatás" miatt. Akármekkora emelkedő volt, fel tudtam kapaszkodni rá minimum 140-el, szóval, csak a "lóerőhuszárok" hagytak le (mondjuk nem voltak kevesen ). A klíma is szinte végig be volt kapcsolva. Nekem dízellel sem sikerült soha 5l alá mennem ilyen átlagtempó mellett, igaz, nem Honda volt egyik sem.
"csak a zene van"
-
DeathAdder
veterán
válasz tboldi #71063 üzenetére
Szerencsére nekem sem
Am MTF-3 hol szerzitek be? Azt mondja Laci hogy amióta jövedéki termék lett a honda motorolaj, azóta hivatalos magyar forrásból nem lehet beszerezni, mivel a Honda Hungary hivatalosan nem ad el, és talán nincs is jövedéki raktáruk ¯\_(ツ)_/¯
Ez az olaj partner miféle?
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz DeathAdder #71067 üzenetére
Rendeltem innen, nem volt probléma (még 8. genbe).
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #71066 üzenetére
Az jó fogyi, elérted a 1.2-es GD Jazz fogyiját. Igaz az nagy dombon nem megy fel 140-el inkább csak 120-130 körül.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
dgyuri0123
nagyúr
4 évig volt 1.4 GK-m, 7 évig volt 1.4 GE-m. Újonnan vettem őket. Soha egyik sem fogyasztott nagy sebességnél 5 litert, inkább 6,5-7 körül volt az. 100-as poroszkálás mellett volt 5.4 körül. De tényleg nem akarok vitát generálni, csak nem értem.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Biqci
aktív tag
válasz dgyuri0123 #71072 üzenetére
Nekem a CR-Z pályán 150-180 körüli tempónál eszik 5,8-at kb. Alatta 5,2-5,4 körül. Igaz, hogy hibrid, de az is, hogy itt már nem segít be az akksi, csak a benzinmotor dolgozik.
A mostani 27k km-es átlagom 5,77l..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #71072 üzenetére
Akkor olvasd el az első mondatod újra és megérted a dolgot.
"...volt Jazz 1,4 GK-m is, ami ~130-nál szintén 6,2-6,4 körül evett klímával."
Erre írtam, hogy akkor elérted az 1.2-es Jazz fogyiját.
#nincsbennetarcsi
-
dgyuri0123
nagyúr
150 körüli tempónál melyik dízel fogyaszt 5l alatt? Merthogy ez lenne itt a lényeg.
Amúgy az enyém is (full) hibrid és még akár 150-nél is akkuról megy, mert nekem egészen 2 csíkig lefogy az akksi, mikor hegynek felfelé hajtok 140-el, közben a benzinmotor meg teker ezerrel, ami azt jelenti, hogy tölti az akkut ezerrel és a motorfordulat is az egekben van. Szóval ilyenkor leválasztja a motort a hajtásról és villlannyal hajt, mert a villanymotornak 2x akkora a nyomatéka (254Nm) és lóerőben is több. Úgy lett tervezve az ehev hajtás, hogy mindig az hajt, ami a leginkább kívánatos az aktuális körülményekhez képest. Tehát, sík úton nagy sebességnél benzinmotor hajt, de gyorsításkor és emelkedőn (mikor kevés a benzinmotor nyomatéka) megint a villanymotor hajt, a benzines meg tölti ezerrel a nagyfesz. akkut. A tied még nem tud kizárólag villanyal hajtani, csak rágesít. Ezért kicsit más a működése a rendszernek. Az ehev alapból villannyal hajt és a benzinmotor lényegében csak generátorként működik (kivétel a kivétel). Ettől függetlenül jócskán megelőzte a korát a CRZ is.[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #71076 üzenetére
Semmi gáz én is foglamazhattam volna egyértelműbben.
Viszont ez új ZR-V egész pofás lett: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Rp526
aktív tag
Nem ovlastam végig a tesztet (eltávolítható e?), de nekem ezek műszerfal közepére odarakott egyszerű egyenes csúnya tabletek vmi hihetetlen módon nem tetszenek. Amennyiben el lehet tüntetni, lemegy a konzol, akk ok.. de hogy ez milyen igénytelen már??
Céges focus-ban láttam ilyet először és ott sem értettem.. kiáll vmi a térből mint egy odalökött deszkalap. Lehet csak engem zavar ennyire..[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz Avicularia #71080 üzenetére
Nem az ÁFA adja a különbözetet.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Saccco
nagyúr
válasz Avicularia #71083 üzenetére
Szerintem fel sem lehet sorolni.
10-20 új adót találtak ki, mióta vannak.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Rp526
aktív tag
válasz Avicularia #71082 üzenetére
Hát ez viccnek is rossz..
Ezért nem adom el a VI gen civicem. Lehet csak én vagyok így, de a régi autókban legalább törekedtek kicsit a különbségekre. A Honda nyilván soha nem a luxusáról volt híres, ahogy egyik japán autó sem, viszont nekem tetszettek a régi formák. Ma már minden ugyan olyan és ahogy jön az elektromos átállás egyre hasonlóbbak, fantáziátlanabbak. Remélem ez a középboxba illesztett hatalmas kijelzőmáni lecseng. Vannak jelei szerencsére. -
Saccco
nagyúr
válasz Avicularia #71085 üzenetére
Pont most változatnak rajta.
De itt egy kalkulátor, ha érdekelnek konkrét példák.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
tboldi
nagyúr
válasz DeathAdder #71067 üzenetére
Én a zsemito.hu-n vettem utoljára, vagyis ~5 éve. Ideje lenne megint cserélni.
-
Biqci
aktív tag
válasz dgyuri0123 #71076 üzenetére
Hogy melyik? Fogalmam sincs. Az biztos, hogy a 8gen dízel Accordom 150 körül olyan 6,5 környékén evett, de az legalább 6 mázsával nehezebb volt mint a CRZ. Sajnáltam, mert jó autó volt, de amennyivel takarékosabb ez a Matchbox és amennyivel kevesebb rá az adó, már rég nem bánom
Igen, másabb a működése, ez inkább paralell hibrid, de ami a legfontosabb különbség, hogy kézi váltós, ha jól tudom az egyetlen manuális a hibridek között"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz Avicularia #71091 üzenetére
Egy digitális kijelzőnek van akkora fényereje, hogy ne kelljen napellenző. BMW, Mini, Porsche... Több márka is így csinálja.
-
dgyuri0123
nagyúr
Csak mert mondták egy időben, hogy amit városban megtakarít a hibrid, azt autópályán visszakéri. De tudjuk, hogy ez nem igaz. 5l alatt még a kis dízelek sem fogyasztanak, esetleg 80-nál nem nagyobb tempóban. De akkor meg a hibrid is 4l körül kér. Szóval, szerintem a dízel ma már nem fogyasztási etalon. Én sem ismerek más kéziváltós hibridet, bár a "mild" hibridek manapság nagyon hasonlóak a CRZ működési elvéhez, pl. Suzuki. Csak közben eltelt X év, mire odaért az autóipar, hogy nem is olyan hülyék a Hondánál.
#71093tboldi "Egy digitális kijelzőnek van akkora fényereje, hogy ne kelljen napellenző."
Nincs olyan kijelző, ami a nap fényerejénél erősebb lenne. A direkt napfényt egyik kijelző sem tolerálja.
A nap fényereje ~120000 lumen. A ma ismert legjobb kijelzők sem tudnak 1200-1500 lumennél nagyobb fényerőt.[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
tboldi
nagyúr
válasz dgyuri0123 #71095 üzenetére
Egy nem nyitott tetejű autóban viszonylag ritkán süt direkt napfény totál merőlegesen a kijelzőre.
De nem is kell legyűrni teljesen, az már elég, ha olvasható marad.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Avicularia #71094 üzenetére
Ja, az új, faceliftelt Cayenne-ben is olyan, mintha dekopírfűrésszel kivágták volna a napellenzőt. Meg a Taycan is hasonló.
szerk.: Cadillac Lyriq, Rivian R1T, Lucid Air, vagy a nálunk is kapható Ford Msutang Mach-E. És a már említett Mini Cooper, BMW iX...
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz tboldi #71096 üzenetére
Nem kell merőlegesen rásütnie. Elég az is, hogy féloldalasan süt rá és máris semmit nem fogsz látni belőle. Sokszor tapasztaltam ehev Jazznél (is), hogy mennyire nem ér semmit a kijelző mikor baloldalról/ hátulról süti a nap. Szinte vakon vagyok, pedig van automata műszerfal fényerő állítás is. A manuális kijelzőknél nincs jobb. Minél jobban süti a nap, annál jobban látod. Digitálisnál pont forditva van.
"csak a zene van"
-
tboldi
nagyúr
válasz dgyuri0123 #71098 üzenetére
Igen, de a fenti felsorolásban szereplő járgányoknál valahogy mégsem
jelentkezik a probléma(nem ez a jó kifejezés) válik olvashatatlanná, használhatatlanná. 🤔És még a Honda e-t nem is említettem.
A Jazz-be el tudom képzelni, hogy valami kevésbé minőségi panelt tettek. A prémium szegmensben biztosan jobb a helyzet.
Meg amúgy motorkerékpároknál is ez a divat már egy ideje (BMW, Ducati, KTM, Honda, Suzuki, Triumph, Harley, stb.), azoknál sincs különösebb gond a használhatósággal.
[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Gyúrósok ide!
- Magisk
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Windows Insider Program
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!