- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz szabonagyur #68193 üzenetére
Nekem a DPF köszöni szépen, jól van (volt khhm), 650 km telik (telt, khhm) el átlag 2 regen között. Amióta megvan, csak prémiumot tankoltam, ez kb 5-6 ezer km.
10-én megyek az autóért (optimalizáláson van), elvileg 195+ kijött belőle, 410 nm mellett. Mondták, hogy valószínű gyáriban is jó erőben lehetett, mert nem feszegették, jött ami jött. Ezt mondjuk sejtettem, mert párom 140-150 lovas húzott PD-jénél (Octavia) jobban ment érzésre.
(UFO 8 gen, 2.2 i-CTDI, 2009, 187k km)
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Dave567
addikt
Ez teljesen így van, csak azért dühítő Na.
Nem tudom még ez a regenerálás, hogy működik, amikor elhoztam a kocsit, teljesen rendben volt, én Őrbottyáni vagyok, régi Fóti úton jöttem haza, igaz itt nem lehet nyomni vele.
2 Nap után jöttem be vele a Pólushoz M3, itt is Normálisan, haza fele beraktam a váltót Szekvenciálisba, pörgettem neki rendesen azért, nyomassa ki a dzsuvát, 1hét múlva elvitték a kocsit műszakiztatni, megint ált a kocsit szombaton beindítottam kicsit, semmi baja nem volt, Vasárnap megint, na itt jött a probléma. -
Dave567
addikt
válasz Kicsipampam #68186 üzenetére
28 l tettem bele elsőnek, hogy ne üresen vigyék el a kocsit.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #68187 üzenetére
1.6CRDI (17-es már blue-s motor család) i30 köszöni elvolt az elmúlt 3 évben és ~70k km alatt a sima MOL gázolajjal.
Még mínuszban sem köhög mióta a gyertyacsere megvolt (amit a márkaszervizt tojt a fejünkre megoldani és 20k km kéréssel asztalverésre flottakezelőt perrel fenyegetésre tettek meg... na ott voltak már a reggeli 5 fokban is gondok az indítással mikor 3 henger járkált majd lefulladt vagy csak forgatott. AutoPalace Délpest katasztrófa. )Mondjuk lehet hozzátett, hogy a 70k-ból 55-60-at minimum autópályán tett meg a szentem erősen taposva mondván a cég fizeti jeligére kezelve a fogyit.
boldi mit ajánlottál anno hátsó dobból, Walker? Fontos mivel kéne egy új fél rendszer, faterom sikeresen elhagyott úgy nagyjából mindent a katalizátortól hátrafelé.
edit.: egész héten olyan kegyetlen paraszt hangja volt, hogy imádkoztam reggelente, hogy ne lásson és halljon csíkosra festett jármű mert akkor buszozok hazáig.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dgyuri0123
nagyúr
Srácok! Létezik, hogy a "Hondás ajándék" Nexen téligumi olyan "finomanbúgós/enyhéndarabos/finomankarosszériarezgetős" futású kb. 35-45 km/h sebesség között? Mintha kerékcsapágy hibás lenne az autó. Alatta, felette csend és simaság. 120-nál is "némán" fut. Azt autó szinte új, 4e km van benne.
Csak mert ilyet még nem tapasztaltam 40 év furikázás közben/alatt.
A kormányt nem rezgeti.. Kösz, ha van valami ötlet, vagy tapasztalat ezzel a gumimárkával, vagy a "jelenséggel" kapcsolatban. Vagy ennyire érzékeny lehet az e:HEV futóműve, hogy egy "erősebben bordázott" téligumi ennyire másképpen "gurul" vele?"csak a zene van"
-
flegga92
senior tag
válasz dgyuri0123 #68219 üzenetére
Simán lehet a gumi. Céges Fabián ősszel kezdte el ugyan ezt csinálni, elvittük szervízbe hogy szar valamelyik kerékcsapágy, mondták, hogy mind jó valószínűleg a gumi lesz. Feltettük rá a télit és elhalgatott.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #68219 üzenetére
Siman lehet a gumitol. Gyartasi hiba, helytelen tarolas, tobb minden lehet. Ha a nyarival nem ilyen akkor a gumi hibaja egyertelmuen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz flegga92 #68220 üzenetére
Jó lenne ha ez lenne a baj. Beszéltem Hondáékkal, pontosabban azzal a kereskedővel, akitől az autót vettem és szerinte is biztosan gumi, mert neki is zajong. Ő is eHEV-el jár úgy 1 éve.
Facebookon kérdeztem a "közösséget", hogy ki mit tapasztalt, de ott mindenki elégedett ezzel a gumival, sőt szerintük halkabb, mint a nyári Yokohama. Ezt kicsit furcsállottam, mert a Yokohama direkt kis gördülési ellenállású gumi, amit szinte ehhez a modellhez terveztek. Ehhez képest a Nexen egy "tank". Ne de nem vagyunk egyformán érzékenyek, úgy látszik.#68221Qru Beszéltem a "gumisommal" is, aki mondta, hogy menjek vissza két hét múlva és megnézi egyenként a kerekeket. Lehet, hogy hibás valamelyik, de lehet hogy egyszerűen ez ilyen.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
NoLF
addikt
válasz dgyuri0123 #68222 üzenetére
minden téli hangosabb mint a nyári, természetéből adódóan - és általában egy bizonyos sebességtartományban (nomeg nyilván aszfaltfüggő is)
szinte tuti, hogy gumi lesz de megnézetni nem árt.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
dgyuri0123
nagyúr
Igen, ez így van, de ez annyira zajong, hogy nehezen szokom. Amúgy, ha már aszfaltminőség... ez tükörsima (vagy simára kopott) aszfalton is pont annyira zajong és "ráz", mintha érdesített aszfalton mennék vele, de valóban, csak tól-ig tartományban.
Sok téligumit használtam eddig, de ilyen még nem volt a tapasztalások között.Köszönöm a válaszaitokat, nem parázok rá ennyire ezek után.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #68216 üzenetére
Nem azt írtam, hogy nem szabad simát tankolni, csak azt, hogy én wannabe autószerelő szemmel nézve mit tennék. Illetve teszek is az Ypsilonba, bár abban gyárilag nincs még DPF, de a befecskendezőrendszert is kényeztetik az adalékok. És a Shell-nél ugyanúgy 480 most a prémium gázolaj is, mint a puruttya, akkor meg pláne miért ne?
Ajánlottam volna dobot? Én miért nem emlékszem?
De ja, Walker vagy Bosal, bár mindkettő hamarabb tönkremegy, mint a gyári. You get what you pay for.[ Szerkesztve ]
-
Carvus
senior tag
válasz tboy93 #68204 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy Civicről ilyenre váltunk, de elvitték amiket kinéztünk, ez pedig teljesen véletlenül került elénk, mentem vele egyet, utánaolvastam a teszteknek és elkapott a must-have érzés, és ráadásul olcsóbb is. Csak ne kellene rá ennyit várni.
Már a próbakör is elég FUN volt...brutál a verda!
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #68225 üzenetére
Mert a céges kártyára csak a sima dízelt adják ki azért miért ne.
A Jazz no para nem kap E10-et.Korábban ajánlottál pedig mert már kezdett lyukadni a dob pár hónapja csak nem érte még el azt a szintet, hogy asap csere aztán jött az őszi esőzés meg egy fekvő ami lekapta a maradékot.
Köszi holnapra elvileg megvan.
tboy az, nagyon megszerettük ha lesz pozíció vagy munkahely váltás sanszos, hogy vásárlási ajánlattal fogunk élni rá. Maga a kaszni is marha jó, nagyon jól pakolható alapból is kombi létére mert nem boka magasságból kell hajolgass mint anno a J Astra-nal. Amivel 3,5 év után se tudtam megbékélni az a szervo hangja, mikor tekered a kormányt mintha elektromos fúrót berregtetnél.
Qru a helyi OMW volt anno a luda ezt már tárgyaltuk de valahogy akkor sincs hozzá bizalmam. A motorok is már 3 hét állás után kehesen indulnak vele...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz tboldi #68232 üzenetére
Igazából az a kérdés, hogy megéri-e 30-40-50Ft-os felárral a 100-ast tankolni 50-60-100e km-en keresztül, hogy ne kelljen EGR-t / szelepeket / akármit pucolni. Egy direkt befecsis motornál ígyis úgyis kokszos lesz a szelep, maximum eltolod pár 10e km-el a diószórás időpontját. A Jazznél meg az EGR takarításét, ami ha jól tudom nem egy nagy történet, ergo nem gondolnám hogy ezeknél a régi konstrukciójú motoroknál számítana a prémium nafta.
-
Micsurin
nagyúr
-
lazac_
tag
Pont ma vettem át a cuccokat hozzá, 14e a komplett tömítés szett (egr talptömítésből csak a gyári létezik, mondjuk az egyik szerelő pasztázza helyette, a másiktól meg hallgathatod utána a fújolást... ), de még hozzádobnám a gyertyákat is, mert ugye a fullos etanolos puruttya benzin koromfeketére beköpködi , úgyis cserélve lesz, ha már itt matat az ember, az +6e, munkadíj nincs, mert a magyar mindenhez is ért, és persze mindenkinek fűtött, aknás garázsa van gurulós Beta szerszámkocsival, ultrahangos tisztító berendezéssel, vagy szemcsés alkatrészmosóval (persze úgy-ahogy működik a rézkefés féktisztítós sikálás is).
20e forintból ha veszem az átlag 38 literes esetenkénti tankolást, és 40 forintos normál/prémium különbözettel számolok, meg mondjuk tegyük fel, hogy nem fogyaszt jobban a prémiumtól, akkor kb. minden 13. tankolásnál tisztíthatom az EGR csatornát. Pedig az ajánlás a revízióra olyan 100-120e km, ha jól rémlik.
[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
2010-es 1.2-es Jazz. 85e KM. Most fog a tulajdonomba kerülni.
Szerintetek kérjek egr tisztítást a szokásos dolgokon kívül? Vagy majd 100e KM felett ráér.
Ha javasoljátok, akkor mire kell figyelni, cserélni? -
lazac_
tag
válasz tboldi #68239 üzenetére
Igaz-igaz, lemaradt a szelepfedél-tömítés... Na, az plusz 4e. Victor Reinz miből? Ebből pl. nincs itt, ahol vásárolok, meg egyébként sem vagyok márkahívő. Viszont van a képen olajleeresztő csavar tömítés pluszban...
Gondolom ír a szervizkönyv vezérműlánc ellenőrzést is, aztán tudjuk, hogy kb. felesleges. -
lazac_
tag
válasz buca84 #68240 üzenetére
Fentebb már említett Varga Miki (nyíregyi szerelő) írt erről fb jazz csoportban, ami nyilván nem szentírás, de "GE jazzeknél nem szokás olyan dúrva lerakódás lenni, sőt igazából nem is tömődik el, lévén teljesen áttervezték az egr rendszert." Beszédes, hogy a bejegyzésnél előtte képek nem voltak, csak utána, pedig GD Jazznél mindig mutogatva van, hogy néddoda, ott a koksz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz lazac_ #68241 üzenetére
Mindenből. Na, jó, az EGR-hez nekem is az egyik kicsi Ajusa lett, a másik gyári, ahogy neked is.
Én a Fékmesterről szoktam rendelni, bár nem tudom, van-e náluk készleten.Ellenőriztem, nem ír periodikus ellenőrzést vezláncra.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konteó topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Formula-1
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Szappanos topik (Dettol, Xiaomi, Lebath...)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen