- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Yettel topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Google Pixel topik
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Mobil flották
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz tibor.sz #67500 üzenetére
Tőle érdemes venni, ha kell be is szereli Budapesten. Nekem 3 évet volt bent, azóta eladtam a kocsit. De sokak régebb óta használják ezt. FB csoportban tőle, vagy és másik kollégától veszi mindenki. Anno nem is találtam semmi hazai alkatrész boltban komplett féltengelyt.
[ Szerkesztve ]
-
Honda Jazz 2008
Már 2. alkalommal "ég ki" a bal oldali fényszóró izzója, a tompított fény nem megy, a reflektor világít.
de legutóbb kicsit besokalltam a Honda Szervizben emiatt felszámolt ártól.Néztem Youtube videókat, nem olyan nagy dolog ezt kicserélni... ( )
A kérdésem az lenne, hogy van-e valami ajánlott izzó, amit beszerezzek a cseréhez?
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #67505 üzenetére
Nálam így van, még át is dugtam rajta a dashcam kábelét.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
tibor.sz
tag
válasz flegga92 #67503 üzenetére
Na, megnézte a szerelő az autót és láss csodát: eltört a jobb első féltengely. Úgyhogy respect mindenkinek, hogy így kapásból megmondtátok
Most már "csak" az alkatrész a kérdés, ebben kérnék tanácsot. Ami elérhető, az a BGA gyártmányú a Bárdinál (ezt én kedvezménnyel kb. 45 ezerért tudom megvenni) és a Csepeli bontóban van új utángyártott (a gyártót nem tudják megmondani, de szerintük jó minőségű) 35 ezerért. Ugyanitt van MTF-3 váltóolaj is 8.500/ literért, sok helyen az is készlethiányos. Ti melyik féltengelyt vennétek meg, vagy van-e más javaslatotok?
-
Saccco
nagyúr
A legnagyobb esőben megállt az ablaktörlő a Jazz-en... Sejtettem, hogy egy filléres kacat műanyagalkatrész a ludas. Meg is lett! Az egyik felpattintós összekötődarab fülei törtek el. Viszont ez nem az első alkalom volt, mert valaki már kokányolta, egy csavar volt a gömb mellé befúrva, hogy le tudjon leesni.
Viszont szerencsére valaki már csinált hozzá nyomtatható darabot:
[Honda Jazz windscreen wiper ball joint socket]█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Biqci
aktív tag
Szóval mégsem olyan vidám a kép. Beszéltem velük, küldtem képeket, de mivel a fényszóró már volt javítva, így nem vállalják. De. Amit találtam angol oldalon, a vadi új Honda fényszórót, azt tudják európaiasítani (szép magyar szó ). Kb. 40k HUF. Ami Összesen kb. 400Euro. Talán ez lesz a megoldás
Vagy amit Aladdin kolléga mondott, otthon a kettőből csinálok egyet. Hátha jó lesz...
Elvégre egyszer élünk...!"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Lehet ez kellene, de hajt a bizonyítási vágy, hogy meg tudom csinálni.
De ha a kezemben lesz egy vagyont érő műanyag darab, lehet meggondolom magam"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Bátorság az van, láttad volna hogy nézett ki az autó ma délelőtt
De tudás is kell, plusz szerencse. Na főleg ez az utóbbi néha hibádzik
De most komolyan. Arra gondoltam, hogy van még majd' 2 év műszaki az autón. Addig bármi is történhet. Mi van akkor, ha rendelek egy angol gyári lámpát és addig azzal járok. Illetve, ha addig találok egy megfelelőt, akkor persze azt is megveszem és átcserélem az angolra és azt pedig eladom?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Na igen, itt másabb a műszaki, meg nem igazán megy okosban, egy TÜV, Dekra vagy Gtü nem igazán engedheti meg. Viszont az is igaz, hogy a rendőr sem állít meg, hacsak valami nagy hülyeséget nem csinál az ember. Engem eddig egyszer állítottak meg, de akkor is csak azért, hogy láttam-e a koccanást ami a közelben történt
Tehát megvan az esélye a rendes műszakinak"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
boogie84
veterán
2019 1.5 Sport + CVT
A mostani időjárást tekintetbe véve is úgy gondolom h a szituációhoz képest 90%-ban a legjobb helyen állt be.
Nyitni sem tudom, zárni sem.
Nem, nem mentem vele gyorsan mikor nyitottam v zártam. Lakott területen belül a hátsó része volt nyitva, és bezártam menet közben, és fura volt a szélzaj a zárt ablak ellenére.
Parkolóban látom h nem zárt be és nem is nyílik.
Szerencse h mindig van nálam vmi ponyva.Kevésbé szimpatikusak a győri szervizben, de most a szituhoz képest jól álltak hozzá. Azt kérték azonnal vigyem be, elmeséltem nekik h nem gáz a történet, így szerdára kaptam is időpontot. Persze felhívták a figyelmem arra, lehet h ott kell hagyni. Attól függ kell e hozzá + alkatrész..
Ilyen is van. Ennek ellenére még mindig szeretem.
Nem válasz akart lenni, sorry...
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
-
Peppamalac81
újonc
válasz tboy93 #67490 üzenetére
Civiceseknek a legjobb a dolguk. Honda féltengely hirdetésekből annyi van, mint a szemét.
-
boogie84
veterán
-
subpixels
tag
Sziasztok!
Van egy 2007-es 2. generációs Jazz 1.4i ES GD1 / L13A1 autóm 225.000 km-rel. Egy olyan probléma jött el, hogy az alapjárati fordulatszám normál üzemi hőmérsékletnél (nem indításnál) kb. 500 körülire esik, ilyenkor előfordul, hogy kigyullad a motorhiba jelző. Kiolvasva a P0302 és P1E00 hibakódat kaptam. Az összes gyújtótrafó és gyújtógyertya lett cserélve nemrég. Van ötlete valakinek, hogy mi lehet a hiba oka? -
félisten
Eddig mindig alul számolta az autó a fogyasztást úgy átlag 0,5 literrel, most kiírt egy 9,2-t amiből számolva 8,17 a valós, végig csak pálya.
-
runner 125
nagyúr
válasz szabonagyur #67532 üzenetére
Azért nem kevés egy City-től az sem, pontosabban inkább úgy fogalmaznék, h az az autó inkább egy városi, elővárosi közlekedésre szánt, így pályázásnál gyanítom sokat forog és fogyaszt is.
Noh meg persze az elmúlt években a váltók, benzinmotorok is sokat változtak. H értsd az álláspontom a kereken 2 tonnás suv-om, 8 fokozatú automatával, 2000-es turbo+kompresszoros motorral tempomat 140-nél 8,9-9 liter."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #67533 üzenetére
Cvt-s az ove elvileg nem forog sokat. Persze attol meg szar fogyi, az 1.2-es Jazz fix 140-nel olyan 7-t ker (7.2 remlik de mostanaban nem neztem).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz runner 125 #67533 üzenetére
Persze, hogy nem kevés de jelenleg többet fut pályán mint városban (nem is való pályára feltétlen, de mivel HO-ban vagyok 1,5 éve és nem tudunk nagyon sehova menni, ahova megyünk repülő így egyelőre marad ez).
Városban sem fogyaszt kevesebbet, pályán is tegnap végig 140-el mentem, forgalom is engedte 90-95%-ban (M3-M30 Miskolcig).
Full városom is 7-7,5 liter átlagban.
77e km átlaga meg 7,52 ahol kb 50-50% volt város és pálya, így nézve a pálya sem kiemelkedő.
De volt már 10L/100-as átlagom is, nem kímélem ahol lehet kiautózom vele a megengedettet. A hasonló Jazz-nél látott átlagok nekem szinte elérhetetlen, plusz ez CVT is elvben dob rajta az is valamit.
-
Ispy
veterán
válasz szabonagyur #67532 üzenetére
Nekem a civic 8k km-nél a kumputer szerint kerek 8/100, pálya nem nagyon, inkább 30-70 autóút/rövidezés városban. Hogy ennek van-e bármi értelme a city viszonylatában, arról fogalmam sincs, csak leírtam.
Igaz én mérni nem mértem le soha, nem tudom mennyire pontos.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
boogie84
veterán
válasz boogie84 #67522 üzenetére
Múlt héten voltam a Flick-nél. Öten állták körbe az autót, majd a tanakodás után tájékoztattak, hogy megrendelik a nyitószerkezetet és gariban javítják. Majd értesítenek amikor megjön és akkor 1-2 napra ott kell hagynom az autót...
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz runner 125 #67540 üzenetére
Azóta nem használtam (garázsban áll), ha úgy van parkolóban zsákolom.
#67542 Micsurin
Már lassan nem lesz mit borotválni. Ez van.... Egyébként Miatában hozzászoktam![ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Micsurin
nagyúr
-
csabyka666
veterán
Üdv mindenki!
A segítségeteket szeretném kérni. A közeljövőben be szeretnék nevezni egy 7. genes Honda Accord Tourer-re, ezen belül is a 2.2-es dízelre. Jelenleg a netet bújom, fórumozok, videózok, és próbálom magam felokosítani, hogy ne fussak bele egy rossz vételbe. Érdekelne tehát minden negatívum az említett típussal kapcsolatban. Mikre figyeljek, mik a bajai, van-e olyan nyűgje, ami az autó DNS-ében kódolva van, tehát belátható időn belül elő fog jönni mind motorikusan, mind karosszéria ügyileg, és ennek milyen költségei vannak?
Nem cserélgetem sűrűn az autókat, így szeretnék egy jól felszerelt példányt vásárolni, full bőr belsős, HiFi-s, fullfullfull mindenest, viszont a kivitelek között elvesztem...érzésem szerint nekem az Executive Leather kivitelt kell keresnem, ugyanakkor az így hirdetett autók általában félbőr belsősek, szóval nem tudom, hol az igazság. Láttam még My.06-os kódjellel is Accordot, ez mit jelent?
Érdekelne továbbá, hogy a facelift előtti illetve utáni verziók ellen / mellett szól-e valami, a motorban van-e különbség, vagy csak a kasztniban?
Fontos lenne még, hogy ne legyen leültetve, mert a munkám során néha járok murvás utakon is, nem szeretnék fennakadni vele. Lehet úgy trükközni a gumiválasztással (kisebb felni, ballonosabb gumi), hogy némileg emeljem a hasmagasságot, és ne nézzen ki bután a kocsi?
Dióhéjban ennyi lenne, ne legyetek velem kíméletesek, minden vélemény érdekel!
Köszönöm a segítséget előre is!Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Biqci
aktív tag
válasz csabyka666 #67543 üzenetére
A többiek majd hozzáteszik az igazi okosságokat, nekem a leömlő repedés és a kormány szervócső tömítettlenség rémlik. Meg persze a rozsda a hátsó íveken.
Az Executive az szerintem full bőr, én még csak olyat láttam. A mustársárga bőr nekem különösen tetszik. Van még ennél a csomagnál xenon, tolótető is.
Szerintem inkább a Fl utánit érdemes, a műszeregységről megismerni.
Gumiról nem tudok mit mondani, én az Accordom gyári mérettel szereltem, hidegen hagy a nagyfelni-peres gumi dolog"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz csabyka666 #67543 üzenetére
215/60R16 a legkisebb/legballonosabb gyári méret a dízelnél (benzinesnél 205/60R16).
#nincsbennetarcsi
-
csabyka666
veterán
A leömlő repedésről tudtam, a szervócső problémáról nem, de utánajárok, mennyi a javítása, ha egyszer bekövetkezik. Rozsda, ha időben le lett kezelve, akkor úgy hallottam, annyira nem jellemző a kasztnira, mint a korabeli japánokra. Nyilván fontos, hogy honnan jött, egy osztrák autó - ha japán, ha nem - nagy rozsdakupac tud lenni.
A bőrbelsőnek is utánakérdezek, mert láttam szövet üléssel is, félbőrrel és full bőrrel, de lehet a típusmegnevezést rosszul adták meg a hirdetők. Nekem csak a sötét bőr jöhet szóba, a sárgát hamar bekoszolnám.
FL utáni mellett mi szól? A dizájn szubjektív, persze azok a kocsik fiatalabbak. Rémlik valami elektronikus gázpedál, aztán nem tudom, mennyire hibaforrás...Az Executive felett már nincs semmi? Vagyis ebben benne van a xenon és a tolótető, vagy ezek kérhető extrák voltak anno? Xenonhoz nem ragaszkodok, ha H7-es, kiváltanám LED-del, most is LED-del járok a H4-es Astrába, világbajnok!
Motorikusan valami problémád volt vele? Mennyit használtad? Persze csak dízel fronton érdekelnek a hibák, benzines nekem nem jöhet szóba.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
veterán
Magyar utakra gondolom célszerű is ezt választani. Láttam neten 15 colos Accord felniket, azért gondoltam, hogy van kisebb, bár azzal ha nem váltómérete a 16-osnak a gumi, elég bután nézhet ki.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Micsurin
nagyúr
válasz csabyka666 #67547 üzenetére
A magyar utakra T34-est kell lassan választani...
Haverék is voltak hétvégén balcsi környékén GPS elterelte őket... patchwork út, esélye ideje nem volt megfordulni motor fogott egy 19 centi mély - 7 centi széles - 33 centi hosszú lyukat a két sáv összeillesztésénél első kereket megvezette CBR1000 GTK sanszosan (bizt. szerint 500k az 1,5m-os motor valódi piaci értéke... ) neki meg 3x-os lábfej törés.
Mindezt 90-es megengedettnél 60-65 körül. A szép az egészben a közútkezelő védett mert kint volt az úthiba tábla... röhögtünk is srácokkal még örülhet, hogy nem relatív gyorshajtásért őt vágják meg.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz csabyka666 #67546 üzenetére
Nekem 8.gen van i-DTEC, 3,5 éve van meg, de nem sokat mentem vele mert közben kb. 1,5 év kimaradt betegség miatt, addig pihizett a garázsban. Így került bele kb. 32k km. Eddig 3 izzó és egy akksi a mérleg, 223k km futás után. És ez biztos, mert végig márkaszerviz-vezetett könyve van, azaz nem is igazi könyv, hanem online szerviztörténet. De amióta megvettem a CR-Z-t, még kevesebbet van használva
Az Exe-hez jár a xenon, azt nem tudod kiváltani, illetve ki tudod, de minek. Max. annyi lehet még a plusz, hogy nem sima, hanem navis-nagykijelzős fejegység van benne.
Az fl mellett inkább az szól, hogy ilyenkor módosítanak néha elég sokat, lásd a 8.gen Civic sokkal jobb lett a fl után. Talán az Accord kapott jobb leömlőt, ami nem reped meg, de ez nem biztos, valaki biztos megerősít vagy cáfol[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Telekom mobilszolgáltatások
- Diablo IV
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- Windows 7
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest