Hirdetés
- De jól néz ki a Moto G75 kékben!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Mozgásban az Arsene Lupin: Once a Thief
gp A PC-re és konzolokra érkező játék jövő hónap közepén debütál.
-
Megérkezett a Crucial P310 SSD M.2 2280-as kiadása
ph A PlayStation 5-tel is kompatibilis, költséghatékonyságra fókuszáló tároló olvasásban hozza a 7 GB/s körüli szintet.
-
Készíts képet az igazi nevedből!
lo Sziasztok.Egy érdekes kísérletre hívnálak meg titeket. Mindjárt elmondom, hogy miről is van szó. A telefonomon (fold 5)...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #67349 üzenetére
Városban nincs is rá alkalmam, nem hagyja a sok tötymörgő.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #67350 üzenetére
Ja, akkor félreértettelek. De akkor is kevés valóban mind a kettő, bár papíron a 99 jobban hangzik. De szerelték a pl. a Volvokba is az 1,6-os 100Le-s motort, az sem volt az utak császára, bár azért az nyomatékosabb mint az 1,3-as Honda...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
dgyuri0123
nagyúr
Sziasztok!
Gondoltam, írok pár sort a Jazz e:HEV-ről, egy hónap és 1100km után. Korai? Talán, de ez a Jazz nem az a Jazz, ami korábban volt. Elképesztően finom jószág. Minden ami benne van az autóban, kapcsolók, gombok, tárolók stb, mind kiválóan és nagyon finoman működnek. Az ajtók úgy záródnak, mint egy páncélszekrény. Tompán halkan puffan záráskor. Nem kong az ürességtől... Az ülések parádésak. Pécsről hazáig egyszer sem fészkelődtem, mert elzsibbadt valamim.. Az oldaltartása mint egy versenyautónak. Nem billegsz ide-oda kanyarban, még nagyobb tempónál sem. Futómű nagyon nagyon finomra hangolt, de azért nem billeg túlzottan, cserébe kirugózza az út hibák javarészét. Hullámos úton meglepően nagy autósan viselkedik a futómű, viszont néhányszor felütött (koppant) a hátulja, pedig nem mentem gyorsan és az út sem volt túl rossz, de mégis sikerült koppannia valaminek hátul. Egyik ilyen "felkoppanó" szakasz a Rákóczi híd pesti oldala felé közlekedve történt egy ízben, talán csatornafedél, vagy aszfaltgyűrődés, vagy valami hasonló volt a bűnös. Aztán az is lehet, hogy egyedi gond lesz/van nálam. Jó lesz vigyáznom... A villanymotor beszarás erős és halk. Úgy tol, mint egy repülőgép turbina. A gyorsítás/előzés gyerekjáték vele, úgy 100km-es sebességig. Utána sem hal meg, csak kissé csökken a vehemencia. A zajkomfortja sokkal jobb, mint az elődöké volt. 130-nál lehet beszélgetni üvöltözés nélkül, bár a zenehallgatás továbbra sem túl ideális ilyen tempó mellett. A váltó nagyon jó, kivéve húzósabb emelkedőn, mert ott hajlamos feleslegesen pörgetni a motort, de ettől eltekintve elég gyorsan reagál, nem torpan meg és abszolút rángatásmentesen dolgozik.
A benzinmotor "hangos", de ebből nem sok szűrődik be az utastérbe. A "sima" töltési fázisban épp hogy duruzsol szinte állandó fordulaton. Nagyobb emelkedőn azért jobban pörög és némileg hangosabb is, de az elődjeihez képest így is nagyságrenddel halkabb. 90-100-as tempóig képes villany/benzinmotor hajtással variálni és akár több km-t megtenni "csak villannyal". Ennél magasabb tempónál inkább a benzinmotor hajt, ami azért nem vészes, mert a futóműzaj simán elnyomja a hangját. Érdesített aszfalton van "surrogás rendesen". Na meg azért sem vészes, mert 5l körül kér 130-as tempó mellett, klímával, 3 felnőttel, tele csomagtartóval. Jó tudom, nem túl nagy a segge... Városban simán 4 l körül lehet tartani a fogyasztást, de több elővárosi úttal szerintem a 3.5l sem elérhetetlen. 1100km után 5l az átlagom eddig, de nem volt tojás a talpam alatt, ha értitek. Nem tapostam ki a lelkét, de ha menni kellett, mentem, ha előzni kellett, előztem. Nem azzal voltam elfoglalva, hogy a lehető legkevesebb benzint égessem el, hanem azzal, hogy élvezzem az autó nyugalmát, stresszmentességét és dinamizmusát. A "rádió" kellemes, van tartalék benne és tényleg szépen szól, de persze néhány funkcióját még ki sem próbáltam. Pl android auto-val nem sikerült eddig párosítanom. Valamiért hibára futok vele... Egyszóval, értem én, hogy nagyon drága lett a Jazz, de tényleg nagyon nagy a különbség. A csend, az erő, a kifinomultság, az összeszerelés minősége, az anyagok minősége (Elegance), a fogyasztás, mind sokkal magasabb lépcsőre emelik az autót... szerintem.. kivéve a csomagterét, mert az tényleg nem lett túl nagy... Ettől függetlenül nem bántam meg (eddig), hogy ezt vettem, nem pedig az 1.0-ás T Civicet. Ne kövezzetek meg érte..."csak a zene van"
-
nagyúr
válasz dgyuri0123 #67353 üzenetére
Ez jol hangzik
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #67353 üzenetére
Meggyozo! Majd 5 evesen talan lesz is penzem egy ilyenre. Addig marad a jo oreg GD.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
Ahogy emelkednek folyamatosan az új autó árak, simán el tudom képzelni, h ez 5 évesen is kis futással lesz 4,5-5 millió.
Most ha arányaiban nézem, a hybrid Jazz-t az egykori 2011-es megjelenési 4,9 milliós új árához képest csak kb. 33%-kal vettük olcsóbban.. de hát ez van, egyszerűen a használt piac is leköveti az új árakat. Nem lehet mit tenni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #67356 üzenetére
Igen a hasznalt autok ara is megy fel az ujakkal egyutt sajnos.
#nincsbennetarcsi
-
dgyuri0123
nagyúr
Jó a GD... is. Újonnan vettem, közel 8 évig használtam. Szerettem nagyon, de nem mennék vissza már e:hev után, csak muszájból. Ha eljön az az idő, mikor megfizethető áron lesz használt hybrid Jazz, érdemes lenne megpróbálnod, mert tényleg nagyon "fain" autó. Minden porcikája más, mint amihez szoktunk...kivéve, hogy ez is ízig vérig Jazz. Tehát, kívül kicsi, belül nagy. A variálhatósága is pont ugyanolyan kiváló, de levetette magáról a "kisautós" viselkedést és a "kisautós" tulajdonságokat.
A drágasághoz annyit tennék hozzá, hogy 10%-al drágábban adtam el a GK-t kevés kilométerrel 3 évesen, mint amennyiért vettem... újonnan. Ehev Elegance meg éppen 7.1m volt akciósan, csomó ajándékkal. Nem kellett sokat mellétenni, hogy a havi törlesztésem alacsony legyen.Egy képet is rakok fel, ha már beszélek róla, legyen kicsit konkrétabb.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
dgyuri0123
nagyúr
-
rellif
senior tag
Sziasztok!
Nagyjából egy hónapja vásároltunk egy Honda Civic-et (2012-es 1.8)
Kérdésem az akkumulátorra vonatkozna. Egész pontosan milyen való bele?
AGM,EFB...gyári leírásból nem tudtam rájönni.
Most valószínűleg nem Start-Stop-os rendszerhez való van benne és szeretném kicserélni. -
Qru
MODERÁTOR
-
runner 125
nagyúr
válasz dgyuri0123 #67359 üzenetére
Uh, ez qrva jó szín. Ez pontosan milyen szín? Gyöngyházfehér vagy valami ezüst árnyalat néven fut? Ebben a színben még a forma is jobban kijön, mondjuk én is nagy fehér fan vagyok, mindkét autónk fehér, motorom, bringám is fehér-fekete.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz runner 125 #67363 üzenetére
Köszi!
Nekem is nagyon tetszik. Napfényben minden szögből más a színe. Egyszer gyöngyházas, máskor meg kékes, vagy zöldes, A hivatalos neve "premium sunlight white pearl"."csak a zene van"
-
Biqci
aktív tag
Na Urak, véget ért az autókeresési projekt, beléptem a bébifókák megmentését célzó csoportba. Megvettem a CR-Z-t, amit már nézegettem egy ideje. Sőt lehet mondani, hogy Németország legolcsóbb CR-Z-jét vettem meg, ami, becsülettel bevallva nem kis őrültség. Legalábbis a mobile és az Autoscout szerinti legolcsóbb
Nem titkos, 3,5k Euro volt, az utána következő eladó 5200. Tehát van mire büszkének lenni. Vagy nagy marhának Lehet kellene egy blog belőle...
Szóval a lényeg, 2010-es, 4. tulaj, beleértve a kereskedést is. Ezért a német jog szerint megillet az 1 éves szavatosság/jótállás. 243k km-t futott és valami iszonyú mocskos belül. De. Minden elem gyári fényezésű, 90-140 mikron közötti a fényezés. kivéve a bal első lámpánál, ahol sérült volt, a képeken látszott is, amit feltöltött a nepper. Na itt lett megfújva, de max. 240-et mértem. Alul minden szép, de a motortér tiszta mocsok, por, néhány döglött pókot el is kellett távolítanom. Némi olaj csak az olajbeöntő környékén látszik, vagy mellé öntötték, vagy a hordóval nem találtak bele, annyit kell utánaönteni. De kartelgáz egy szem sem, a motor nem köpi az olajat, hátul sem. Na az akkupakk. Mivel szombat van/volt, így a közeli márkaker nem volt nyitva, de egy életem, egy halálom... Köszönettel a tippeket, rettentően figyeltem az akku kapacitásának változását a próbaút alatt. Szóval sport módban csökkent egy osztásnyit, de ott azért rúgtam neki, de utána szép lassan vissza is táplálta. A közel fél óra alatt egyszer sem csökkent akár két osztásnyit csak 1-et, amit vissza is hozott, pedig ahogy mondom, lett pörgetve kissé. De majd az idő (meg majd a müszerek később a kedvenc márkaszervizemben) eldöntik. Alul szép, semmi korhadás, pl. a hátsó futómű ellentétben a multkor megnézett C30-al, makulátlan. Az akku szellőzője tiszta, a csomagtér az akkupakk környékén, mintha a gyárból jött volna ki.
Ami hiba. A bal fényszóró nem tökéletes, nincs betörve, csak egy felfogatófül tört el, így picit mozog. A jobb első ködlámpa üvege törött. A fékeket érdemes megnézni, mert bár fognak, a TÜV papír szerint is, de kissé csíkosak hátul. A gumik kaputt, még haza tudunk vele jönni, de utána eldobós. De találtam pont itt a városunkban 100Euro-ért 4 gyári 16-os alufelnit jó Turanza gumikkal, egyenlőre megteszi, úgyis 4évszakos a terv. Kitakarittatni, persze, mert ezt én nem tudom megcsinálni, annyira ganaj. De sehol nem szakadt, a kormányon a bőr jobb mint az Accordon Mondjuk a hátsó ülés az vicc, raktak oda övet is, de minek?
Jövő csütörtökre van időpontom átíratni, péntek délután vagy szombat délelőtt tudom elhozni. Hát... kíváncsi vagyok a folytatásra, de majd meglátjuk"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Taci
addikt
Sziasztok!
Öcsém 2006-os HONDA Accord Tourer 2.2 CTDi autójának jobb hátsó kerekénél valami melegszik már egy ideje. Volt féktárcsa, -betét stb. csere, de nem oldotta meg. 1 hete szétszedte, kitisztított mindent, hátha az, de nem, akkor egyből utána is melegedett, és azóta is. Egy közepesen hosszú (2-300 km) út után érezhetően sokkal melegebb, mint a bal oldali. Sőt, ma talán már hangja is volt, dübögött (gondolom, a túlmelegedés miatt).
Nem vagyunk szervizközelben, és az országban sem egyelőre, így magunknak kellene valahogy ezt megoldani. Mi lehet, mit nézzünk meg? Van emelő, szét tudjuk szedni, de passz, hogy mi lehet.
Tudom, távolról meg kb. lehetetlen tippelni is, de hátha már jelentkezett ilyesmi valakinél, és tud tippet adni.
Köszönöm. -
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #67367 üzenetére
Köszi neked is
Bármi lesz, majd írok, mert engem is meglehetősen motivált egy ilyen projektbe belevágni
Tudomásom szerint a 8gen Civic az Insighttel rokon, abban a Jazz 1,4-es 83Le-s motorja van. Ebben is Jazz motor van, csak az 1,5-ös, amit nem árultak európában. Az akksipakk pedig, nos most hirtelen nem tudom, van-e valami különbség. Majd utána nézek.
Ja, viszont. Megvettem a felniket amikről tegnap írtam. 100 pénzt kért a tulaj, de tényleg szép állapotban vannak, két gumi szinte új. Így darabonként 25Euro azért nem rossz ár a felni+gumi+felni anyák kombóra. De ami a legfontosabb, beszélgettünk egy kicsit, most is van neki egy CRZ és egy CRX is. Volt több CRZ-je, azt mondja, az autókkal de főleg az aksikkal soha nem volt gond, pedig bőven 200k fölött futottak.
Szóval bizakodom..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Kézifék esetleg? Nem tudom a 7genben hogy van, a 8-ban kombinált a hátsó fék, az üzemi fék tárcsa, a rögzítő dobfék a tárcsában, mint pl. a Merciknél. A kötelet, vagy a dobfék részét kellene megnézni. Ha ki van engedve a kézifék és a bal oldali forog, de a jobb nem, akkor ez lehet az első számú gyanúsított. Már ha az üzemi fék részével minden rendben...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #67372 üzenetére
Az a gond, hogy én kényszerlépésből vettem autót, de ha tényleg bejön akkor miért ne. Itt már az Euro5-ös dízelek is gondban vannak.
Vannak a mobile-n 4k Euro-tól Insightok is, legalábbis a hirdetés szerint megkímélt, bár viszonylag sok 200k körüli futással, ami sokakat elrémiszt. De Vályi Pista is jókat mondott az övéről, meghát Honda, sosem romlik el Az családi autó, ha meg tudsz békülni a kevés krafttal, szerintem jó kis családi autók azok isHogy osztom itt az észt, egy napos hibrid tulajként, úgy, hogy még itt sincs az autó
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
dgyuri0123
nagyúr
A hibridekben nem biztos, hogy "közönséges" 1.5-ös moci van. Az enyémben sem, pedig ez is 1.5-ös, de ez Atkinson rendszerű motor, aminek a hatásfoka 43% körül van asszem', ami állítólag nagyon nagyon jó érték. Pl a Toyota Corolla is Atkinson motoros, csak 1.8-as. Az akkuk állítólag baromi sokat kibírnak. Priusokban némelyik túl van 300e km-en és 15-20 évesen sincs velük gond. Én is bizakodnék a helyedben. Ja és az enyémben ha merül a "kis" akku, a nagyfeszültségű Li-ion feltölti... tehát elvileg soha nem lehet olyan helyzet, hogy pl télen lemerül a 12v-os akku. Apróság, de nagyon tetszik ez is.
"csak a zene van"
-
Biqci
aktív tag
válasz dgyuri0123 #67374 üzenetére
Az biztos, hogy a tied egy baromi jó konstrukció, direkt erre a célra fejlesztve. Hiszen, hogy sokáig fog örömet okozni. Viszont ezekben a "régi" hibridekben legalábbis a tesztek szerint totál hagyományos motorok vannak, az 1,3-as Jazz motor az Insight-ben és a Civic-ben, a Crz-ben pedig az 1,5-ös. Ahogy mondom, a tesztek szerint. Eléggé sokat végigolvastam, főleg a német oldalakon. Míg a pl. Prius-nál ezt kiemelik, a Hondáknál nem. De igazából nem is tartom fontosnak, mert azért a Honda jobb motorokat csinál szerintem, mint a Toyota
De komolyan, míg a Toyotánál kihangsúlyozák a 0W-20 olajat, addig itt elég az 5W-30 is. Varga Tibi is az 5W-40-et ajánlja a Jazz-be. És valóban, az aksik is sokat kibírnak, ez mondta a srác is ma, akitől a felniket vettem.
Az ilyen ficsörök pedig amit a tied tud különösen értékelendő. Szerintem a te autóddal is az lesz, hogy 20 év múlva nem a technika fogja bontóba küldeni, hanem az idióta politikai döntések meggondolatlansága...
Szerintem"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
runner 125
nagyúr
Akikkel én beszéltem, azok mind 0-20-at raknak a Jazz Hybrid-be. Sőt, face-en a Jazz topikban is minden szaki 0-20-at javasol. Azt vettem bele én is. Sok a start-stop, sokszor segít rá a villanymotor, én biztos nem próbálkoznék mással.
A 0W-20 olajról pont 3 napja került egy kérdezz felelek a TC-ra: [link]"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Biqci
aktív tag
válasz runner 125 #67376 üzenetére
Az lehet, de én a régi Jazz-ről beszéltem. A srác, pedig akit említettem, egy elismert Jazz szerelő, de régi Jazz-é. A kezelésije is a Shell Helix Ultra 5W–40 SJ/CF olajat ajánlja, mint az egész évben használható motorolaj. A hibrid az más. Ott tényleg a 0W-20 az ajánlott. Sőt a Crz-be is ez kell, mert ahogy az egyik német oldalon olvastam, a start-stop miatt igényli ezt a viszkozitást. De ha a cikk hülyeséget írt, akkor én is Lehet amúgy, hogy nem tettem kellő különbséget a sima Jazz kívánalma és a hibrid közé. Ez esetben elnézést
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
Nem az a belevaló, az csak egy fizetett Shell reklám, 0W20 való az L12A-ba és az L13A-ba is.
Én 0W30-as, földgázalapú Shell-t öntök bele. 🤷♂️Amúgy grat előre is! Várjuk a 40 nagy felbontású képet.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
dgyuri0123
nagyúr
a "régi" hibridekben legalábbis a tesztek szerint totál hagyományos motorok vannak
Igen, ez valóban így lehet. Bocs, nem olvastam utána a "régebbi" hibrid technikának, csak az újabba merültem el.
A Honda szerintem is jobb motorokat gyárt, mint a Toyota, de ezt az ő klubjukban nem hangoztatnám.
A politika sosem volt tiszta. Hogy mit fognak kitalálni, ezt nem is sejthetjük, csak reménykedem, hogy nem a hibrideket akarják majd kipenderíteni a milliónyi "büdös dízel" helyett (bocs a dízelesektől), de nincsenek jó tapasztalataim velük kapcsolatban."csak a zene van"
-
tboldi
nagyúr
válasz dgyuri0123 #67359 üzenetére
Neked is grat!
Nekem bordóban és Crosstar felszereltséggel jöhetne, de a zseniális kéziváltót nagyon sajnálom.Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
nagyúr
2008-as 1.4 jazz láncos motor, dupla gyertyasor ugye?
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #67381 üzenetére
Az pont választóvonal, lehet még GD és már GE is. Mindkettő láncos SOHC, de az előbbi 8 szelepes, 8 gyertyás, utóbbi meg 16 szelepes, 4 gyertyás.
Ha úgy néz ki, mint az enyém, akkor GD.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz tboldi #67380 üzenetére
Köszönöm szépen!
A Crossstar tényleg nagyon dögös kívül belül, főleg Executive felszereltségben, csak az már közelít a 10m-hoz.
A Jazz kéziváltókat én is nagyon szerettem. Két új Jazzem is volt és eszembe nem jutott volna automatát venni, de ugye a hibrid csak ezzel kapható, így nem volt kérdés. Viszont így utólag cseppet sem bánom, mert fenomenálisan finoman működik, kivéve a hegymenetet, de azt sem vészesen idiótaként kezeli, csak másképpen, mint én csinálnám. Viszont állítólag nem is CVT, csak annak "csúfolják", pont mint a Toyotánál. Most sem értem teljesen a működését, ami azt illeti, de jól csinálja amit csinál.
Néha még kuplungolok egyet egyet, aztán "elszégyellem" magam...[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #67378 üzenetére
és Qru
Köszi, de csak a jövő héten, talán szombaton tudo elhozni. De lesz beszámolódgyuri0123: nem járok én a Toyota topikba, nincs ebben az irányban érdeklődésem
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
runner 125
nagyúr
válasz dgyuri0123 #67383 üzenetére
"Néha még kuplungolok egyet egyet, aztán "elszégyellem" magam... "
Csak vigyázz, nehogy úgy járj, mint nagyjából 15 éve az egyik legjobb barátom. Vett egy már akkor is tizenéves Suzuki Vitara-t, automata volt, elmentek érte, megvette, majd elindult vele haza és az első kereszteződés előtt lekuplungolta a fékpedált izomból, h "visszaváltson" , természetesen vészfékezett gyakorlatilag a semmiért és mindezt úgy h a saját kocsijával a barátnője hátulról beledurrantott. Személyi sérülés nem történt, de anyagilag megviselte ez a kis malőr.. na ez a story kb. minden összejövetelen előkerül azóta.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz runner 125 #67389 üzenetére
Vigyázok! Menet közben még nem sikerült ilyen manőver. Csak két autó közé tolatás előtt kerestem a kuplungot, már kétszer is, de csak a levegőt tapostam, nem a féket. Lassan leszokom róla szerencsére.
A sztori viszont nagyon jó...kb örökzöld.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #67389 üzenetére
Evek ota automatazom (2013 ota), ha hirtelen kell Y forduloznom meg sokszor most is kuplungolok.
Mentsegemre szoljon, hogy mellett hasznalok manualis valtos kocsit is.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #67390 üzenetére
Betettelek az összefoglalóba. Az új jövevény az Elegance felszereltségű, jól emlékszem?
#nincsbennetarcsi
-
Ispy
veterán
válasz dgyuri0123 #67353 üzenetére
Jó írás, én is terveztem hasonlót a civicről, de hát őőő, ízé, lusta vagyok.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #67393 üzenetére
Oké, a motorkódot is eltaláltam meg a karosszéria kódot is?
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Face-n egy accordos sracnak forditva kotottek be az akkujat, azota se kep se hang. Kivancsi vagyok vajon mi (nem) ment gallyra... 👀
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #67396 üzenetére
Wikibol banyasztam ki. Jo az rajtam kivul senki sem olvassa kb ugysem.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz dgyuri0123 #67396 üzenetére
A karosszériakód benne van az alvázszámban, a 4., 5. és 6. karakter az, a motorkód pedig a motorszám első 5 karaktere, ha minden igaz. Elvileg valahol a motortér környékén egy plaketten szerepel mindkettő.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen