- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zaji
őstag
FR-V -vel történt meg az eset, hogy szombaton világított a tengeralattjáró lámpácska. Tegnap pedig elaludt minden beavatkozás nélkül. 2.2 diesel. Ezzel kezdjek valamit?
Van esetleg a Honda-hoz olyan OBD ami ésszerű áron megvásárolható és ilyen esetben hasznát is tudom venni?#68699 lazac_
Hatezerért komplett hátsó törlő van ott az oldalon.
-
tboldi
nagyúr
Mit jelent az ésszerű ár?
Az olcsóbbak közül tulajdonképpen bármelyik OBD-s kütyü megteszi, a telefonon használt alkalmazáson múlik, hogy mit tudsz vele kezdeni, de csak a motorvezérlővel fogsz tudni kommunikálni, az tuti. Drágábban már vannak specifikusabb cuccok is, amik pl. a légzsákhoz is hozzáférnek, aztán még drágábban meg nem csak Hondához valók is vannak, ezt-azt kódolni is lehet velük. Vagy USB kábelek, interfészek is léteznek, amikhez PC kell, na meg a megfelelő szoftver... Sok megoldás létezik.
-
Zaji
őstag
válasz tboldi #68703 üzenetére
Nem ezzel foglalkozom csak egy tulajdonos vagyok. 10e forint körüli összeget szánnék rá.
Egy korábbi autómhoz kaptam kölcsön egy kiolvasót, de nem mentem vele sokra. Ez persze betudható tapasztalatlanságomnak is. Aztán a szomszédom rendelt egyet Kínából és az elsőre kiolvasta a hibát. -
zolynet
addikt
Kicsiben kell elkezdeni.
Felnit már vettem hozzá...mármint a "kicsihez".
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
c0dered
csendes tag
2017 végi Civicbe keresek a halogénizzók helyére LED fényforrást. Igen, tudom, ezzel csak magánútok mehetek (és természetesen CSAK ott fogom használni).
Úgy tudom, vannak már egész használhatók, amelyek jól szimulálják a halogén izzószálának "fényképét" és így nem kenődik szanaszéjjel a vetített fény sem. Viszont csak úgy vakon meg nem rendelnék ilyet...Szóval ha van pozitív tapasztalat, kíváncsian várom! Meg ha negatív, azt is
-
Dave567
addikt
Tudtok jó Akkumulátort mondani, amit érdemes is megvenni?
74A lenne szükségem, azaz most az van benne Varta 74a 680 indító áramú. -
Neoteric
addikt
-
pana0017
senior tag
Sziasztok. 2 hete vásároltam egy 2007-es 1.8 civicet. Tegnap és ma reggel is mentem 10-10km-t városban és mindkétszer ugyanaz a probléma jött elő, eddig ezt nem tapasztaltam.
Szinte minden egyes váltás csak erőből kivitelezhető, a hangja sem túl kellemes néha, a kuplungot a padlóig kell taposnom. A legrosszabb az egyes és a rükverc, pirosnál volt hogy alig tudtam elindulni. Menetközben a magasabb fokozatok már jobbak valamivel, de érezhetően nem az igazi. Leállítva a motort sokkal könnyebbnek bizonyul.
Külföldi fórumokon van aki csak a hideget okolja és ezen a két alkalmon kívül még tényleg nem indítottam mínuszos hőmérsékleten a kocsit.
Valakinek van ötlete mi lehet ez? Eléggé aggódom, hogy egy komoly szervízköltségbe fogok beleszaladni. Köszi![ Szerkesztve ]
-
Aladdin
senior tag
válasz BigBlackDog #68738 üzenetére
Hat ha az nem is, de automata szintallito es moso az kell…
-
Aladdin
senior tag
válasz BigBlackDog #68741 üzenetére
Akkor pontositok. Azt kell megtudni, hogy hany lumenes, mert a LED-nel is el a 2000 lm-es szabaly. Alatta nem kell moso, es eleg a manualis szintszabalyozas, de folotte kell moso, es automatika.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Aladdin #68742 üzenetére
Egyszer volt valami ilyen pletyka, de ezek szerint nem.
Találtam is egy ide vonatkozó infót:
"A vonatkozó ENSZ-EGB előírások alapján a 2000 lumen feletti fényáramot
kisugárzó tompított fényszórók esetében kötelező az automatikus vetítési
magasság állítás és a fényszóró mosás." - forrásEzek szerint halogén esetén is kötelező lehet, ha véletlen tudná tompítottként a 2000+ lument.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #68743 üzenetére
de mosó miért? ha koszos max kevésbé világít nem?
-
Aladdin
senior tag
válasz BigBlackDog #68745 üzenetére
Igen, drasztikusan megno a szort feny…
-
Aladdin
senior tag
válasz BigBlackDog #68743 üzenetére
Istvant ismerem szemelyesen, nagyon jo irasai vannak, nagyon jol magyaraz
-
BlacKSouL
addikt
válasz BigBlackDog #68745 üzenetére
Az úton szembeközlekedőknek kb. 5-8 százaléka világít jól. A többinél vagy csak egy ég, de az fényszóró vagy szar, vagy az egyik maga elé világít 3 méterre, a másik a Marsra ad fényjelet, vagy illegálxenon, vagy illegál led, összevissza vetítve, vagy 150 wattos nappalifény éjszaka, vagy ködlámpa, vagy kalapos öreg fényszóróval ami egyszer 20 éve felkapcsoltak neki oszt' van. Vagy stb.
De az is jó amelyik elmegy mellettem, és látom hogy maga előtt 3 méterre olvad az aszfalt, de 6 méterre már vaksötét van. Az mit lát miután kiért az én fénycsóvámon túlra?
Ehhez képest egy kissé koszos búra paradicsom.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen