- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Új HMD modell bukant fel
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- iPhone topik
- Megérkezett az Apple iPhone 14-es szériája
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kimi07
újonc
Köszönöm szépen a válaszokat!
-
Kimi07
újonc
Szia! Köszi a választ!
A szűrőt TypeV Lacitól szoktad rendelni? -
Dave567
addikt
Sziasztok
Vettem magamnak egy 2013-2014-es Honda Cr-vt 2.2 I-dtech Exe.
Mikor megvettük a kocsit át lett vizsgálva, azt mondták, hogy minden rendbe van vele.
Most lettek meg a papírok is, ugye műszaki meg ilyenek, azóta egyszer mentem vele, hosszabb ideig, utána csak állt igazából, betegség miatt.
Ma beindítottam, kisebb járatás után kidobta a DPF-es felkiáltó jelet, ugye most blokkolt üzemmódban van.
Azt mondták, menjek vele kicsit, hátha eltűnik, de semmi, mondom jól van akkor a jövőhéten szerviz.
Cseréltetni kell vagy új DPF kell bele szerintetek?
Az is érdekes,. hogy kétszer is át lett vizsgálva, szoftveresen, és nem mutatott hibát, mert egyből blokkolta a rendszert, nem is figyelmeztetett, hogy regenerációra van szükség.
Illetve 3-4 ezren eléggé meleg jön ki a kipufogóból, viszont nincs füst, meg semmi, ez gond? -
Dave567
addikt
#68162tboy93: Köszönöm!
Két opció van, aki elvitte a kocsim vizsgáztatni, elvileg Honda márkaszervizük van, ő mondta a próbát, ha nem megy akkor vigyem el hozzájuk, megpróbálják kiütni, vagy megnézik mi a gondja.
A másik, hogy láttam ezt dpf tisztítás TerraClean, hogy oda elvinném a kocsit kitisztítattni.
Legyen inkább mindkettő? -
Qru
MODERÁTOR
válasz Dave567 #68164 üzenetére
Elsonek a markaszervizt probalnam. Ok tudnak inditani kontrollaltan regeneralast. Illetve meg tudjak nezni van-e vmi mas gond.
Anno ugy jartam, hogy tele lett a dpf. Oke, semmi gond szepen kipucoltak. Kb 1 hetig volt jo aztan megint tele lett a dpf es veszmodba rakta magat a kocsi. Na akkor ment markaszervizbe ahol kiderult, hogy az egr szart be azert lett ujra tele dpf. Ha egybol markaker nez ra akkor megsporolnak egy tisztitast…
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Leginkább @tboldi: jól emlékszem, hogy GD Jazz-be 1:1-ben bemegy a 7gen Accord ablaktörlő karja, hogy intervallumos legyen?
-
JustInTime
csendes tag
Sziasztok! 9.gen civichez milyen gumiszőnyeget javasoltok saját tapasztalat alapján?
Köszönöm előre is! -
nagyúr
válasz JustInTime #68170 üzenetére
-
félisten
válasz JustInTime #68171 üzenetére
Rezaw-ot vennék megint.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
calvin76
tag
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, hogy megoldható-e 2017-es Civic 5D fedélzeti computer/kivetehető Navi magyarítása? Vagy van-e konkrét szerviz ahol ezt vállalják?Előre is köszi a választ.
-
Kicsipampam
tag
válasz Dave567 #68160 üzenetére
Öntöttem adalékot a gázolajba (jót akartam tenni, valami neves német előállítótól), a DPF szinte 50km belül eltömődött. Gyári kiégető programot a szervízben lefuttatták 7e Ft-ért, de újra eltömődött pillanatok alatt. Ekkor leengedtem az adalékolt gázolajat, irány Pest. Ott 40e Ft-ért kimosták, azóta tökéletes, de nem is öntök semmilyen csodaadalékot bele. A cégre, ahol kimosták, már nem emlékszem, de sok van belőle, válassz egy számodra ideálist.
-
Kicsipampam
tag
válasz ako001 #68104 üzenetére
Sokat szereltem mostanában TRW-t, vegyes tapasztalattal. Kicsit gyenge fékhatás, szinte mindig, de 1 kivételével sosem kellett rázás miatt cserélni. A sokat szidott Textar, nagyon jó fékhatásokat produkál. EBC nálam 3-ból 3, 2000km alatt rázós lett. Leszabályozás után is, aztán kuka, nálam soha többet kategória, legalábbis Accord-on.
-
nagyúr
válasz Kicsipampam #68177 üzenetére
Accordon mast se hallok csak azt, hogy az utángyártott fektarcsak hullamosak lesznek. Nekem is az lett a textar rajta. Most gyari van, az jo.
-
Kicsipampam
tag
válasz tboy93 #68178 üzenetére
Melyik gen? A 7gen oda sok minden bevált (trw, ate, brembo, textar is), viszont a 8 gen-re csak gyárit teszek, mert ott minden elvérzik, valamint a gyárinak nem rossz az ára. Viszont a gyári hátsót rögtön lefestem újra, mert az eredeti festék valamiért még egy évet sem bír. Az elsőnél ilyen gond nincs.
-
nagyúr
válasz Kicsipampam #68179 üzenetére
7gen 2.0
-
Dave567
addikt
válasz Kicsipampam #68176 üzenetére
3 hete van meg a kocsi, azóta kb kétszer ment, OMW-be tankoltam Prémiumot.
De én nem raktam hozzá semmit.
Na majd a héten talán megtudom, hogy mi a baja.
Pont a jövő héten utaznék el hosszabb utat megtéve, erre pont most romlik el. -
tboldi
nagyúr
válasz Kicsipampam #68186 üzenetére
Én egy modern és érzékenyebb common rail dízelbe nem öntenék mást, csak prémiumot.
szerk.: Mágus ajánlásával.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsipampam
tag
válasz tboldi #68187 üzenetére
Attól fog a DPF hamarabb tönkremenni, eldugulni. Hidd el, évek tapasztalata ( diesel Accord-nál). Jót akar az ember, hogy a többlet pénzedért majd meghálálja a motor a gondoskodást, és pont ezzel teszel rosszat. Inkább költsd olajcserére. Nem tudom miért, de amióta csak sima diesel-t tankolunk azóta nulla panasz mindenkinél. Mondjuk én németben vagyok, itt talán pár százalékkal jobbak az üzemanyagok.
-
szabonagyur
félisten
válasz Kicsipampam #68188 üzenetére
Jobb minőségű üzemanyagtól nem fog eldugulni a DPF, szépen is nézne ki.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
nagyúr
válasz Kicsipampam #68188 üzenetére
Jobb minőségű uzemanyaggal pont az ellenkezőjet ered el. A prémium üzemanyagbol kevesebb korom kepzodik az eges soran, kevesebb karosanyag, kevesebb dolga van a dpf-nek.
-
Kicsipampam
tag
válasz szabonagyur #68189 üzenetére
Tegyetek bele akkor. Valami adalék van benne, amitől a Dpf nem regenerál rendesen. Mint fentebb írtam pár hozzászólással semmilyen más adalék löttyöt sem tolerál a diesel Accord. Én csak az itteni Accord tapasztalatainkat írom le, ha valaki megfogadja megfogadja, ha nem legyen szerencséje. Pl a cégemnél rengeteg VW van, azok közül egyiknek sincs baja a prémiummal meg egyéb löttyökkel sem. De itt sem szoktak állandóan azt tankolni.
-
szabonagyur
félisten
válasz Kicsipampam #68191 üzenetére
Nem sok dízel Honda van itt a témában, ezért nem látod.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz Kicsipampam #68192 üzenetére
Ezt miből szűrted le? Megvett egy 8 éves dízel autót kitudja mennyi km-el, milyen múlttal és tankolt bele 2X OMV prémiumot és egyből DPF hiba? Azért ez véletlennek is sok.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Kicsipampam
tag
válasz szabonagyur #68193 üzenetére
Látom kötöd az ebet a karóhoz. Ha neked van tapasztalatod a témában szívesen meghallgatom. Nekünk csak az ellen tapasztalatunk van dpf oldalról és felesleges pénzkidobás.
-
szabonagyur
félisten
válasz Kicsipampam #68195 üzenetére
Sokadik kötekedő ember vagy mai napra én meg fáradt, feladom
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Kicsipampam
tag
válasz szabonagyur #68196 üzenetére
Te kezdted minden alap és tapasztalat nélkül. Gondolom majd megosztod az ellentapasztalataidat is, vagy csak puffongatsz feleslegesen. Mint írtam, aki megfogadja..., ha nem nekem az is jó. További jó fórumozást neked lehetőleg személyeskedés nélkül. (én is megtettem feléd)
-
lazac_
tag
Lassan esedékes nálam az olajcsere a City-n, nézegetem a szűrőket (volt már eddig benne nálam minden:gyári kék Purflux, Bosch-ból két teljesen különböző, meg valami, amit egyszer a szerelő rakott, após AL-CO-val etette), szemezek a Mann-nal, katalógus W610/6-ot dob.
Na most alább a W610/6 és a W610/7 összehasonlítva, mondjátok meg Ti, melyik-melyik. Az egyik 2200-, a másik 1400-, mi a különbség a szitázáson kívül? Nyilván van valami, ha megéri nekik két cikkszámot futtatni párhuzamosan. 10%-kal több papír az egyikben? 5%-kal magasabb kaucsuktartalmú gumitömítés? Őrjítő ez az autóipari biznisz a mindenféle kiskapukkal, keresztreferenciákkal. Komolyan gondolkodom, hogy nemhogy spórolok hatszáz forintot, hanem megveszem mindkettőt, szétvagdalom, megvizsgálom, aztán a jobbikból veszek még egyet beépíteni... -
Carvus
senior tag
válasz hülyegyerek #68139 üzenetére
Nem késő másnak még jól jöhet, amúgy mindenképpen kértük volna hozzá...viszont "sajnos" okafogyottá vált, mivel lefoglalóztuk az új "kis méregzsákunkat", ami nem Honda lesz.(logó azért hasonló lesz ) UFO azért megmarad mellé, és augusztusig még főautóként! Hosszú nyár lesz így...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Óra topik
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs