Új hozzászólás Aktív témák

  • Kashim

    őstag

    válasz F-ECT$ #13025 üzenetére

    Lehet azért boldogulni palával, de nagyon oda kell figyelni a kezdésre. Az a legfontosabb. Ha az elején meg tud kapaszkodni boardba, akkor nagy eséllyel marad is a végéig. Sajnos emiatt nagyon fontos a starting hand és a lapjárás is. Lehet magyarázni, hogy mindegyik deck ilyen ebből a szempontból, de nézzétek meg pl. miracle-t, bármelyik hunter decket, zoo-t, control warrit... Gyak. fele annyi idő alatt végighúzzák az egész paklit. Sokkal könnyebben összeáll a kombó, win condition.

    Palánál nem igazán van ilyen, egyszerűen túl kell élni a másikat, okosan darálni, spórolni lapokkal, tömegesen tisztogatni a boardot és a végén eljön a kampó. Ezért mindenre kell lennie removalnak a pakliban. Kis-nagy lényre egyaránt. Van pár taktika rush deck ellen amivel simán fogható murloc is. (kivéve nyilván ha összejön a dream a kezében és lehányja warleadert a 3. körben két-három murlocos boardra...) Nem kell félni kidobni egy sunfury-t üres boardra, vagy healt dobni egy 3 hp-s minionra a sérült hősünk helyett stb.

    Tirion viszont sajnos nagyon fontos. Sokszor meccs döntő lehet, de nem szabad korán eldobni, meg kell várni míg a többi tauntot lesilencelik / polyzzák / hexelik / darálják TBK-val. Ha csak úgy elszórja az ember semmit nem ér. Jó pillanatban kirakva 3-4 lényt letakaríthat + ki lehet osztani 15 sebzést a kapott fegyverrel akárhova.

Új hozzászólás Aktív témák