Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz telpapa #45 üzenetére

    Adom, sok igazság van abban amit írsz... ezzel együtt nehezemre esik pozitívan tekinteni rá...
    Az elején elvből(és szívből) gyűlöltem az összes felskálázó technikát, de sajnos be kell lássam, hogy alighanem ezek már az életünk kitörölhetetlen, és néha kikapcsolhatatlan részei lesznek.
    Ami miatt még mindig morcos vagyok rájuk(DLSS/FSR/XeSS-re egyaránt):
    - évtizedekig ezek a megközelítések "csalásnak" minősültek, és közutálatnak örvendtek, nem kis részét adták a GPCMR felsőbbrendűségi komplexusának, hogy PC-n nem hazudják be a felbontást... ezek után számomra kicsit nehéz/álszent/megalkuvó dolog hirtelen rajongani értük...
    - "mentőöv"-et írsz, hogy ezek azok lennének... de sajnos többségében nem mentőöv(aka. utolsó utáni esély, hogy jobban fusson a game), hanem inkább mankó, vagy ha úgy jobban tetszik, "a számítógépes grafika Autotune-ja", ami a tényleges munkát, erőfeszítést helyettesíti, úgy a teljesítmény-optimalizálást, mint egy minőségi AA eljárás kifejlesztését, ezáltal gyakorlatilag visszafogva a fejlődést... a framegen-ről végképp nem beszélve, ami mindennek kb. a legalja.
    Ott tartunk, hogy a Monster Hunter Wilds-ban az "Ultra" presetben alapból be van kapcsolva a felskálázás!!! :Y

    Szóval jó szórakozást annak, aki meg bír velük barátkozni, én nem bírok tovább jutni a "mentőöv" szerepen, magyarul csak akkor kapcsolom be, ha más már végképp nem segít(pl. Cities Skylines 2-ben, ami egy 4090-et meg bír enni reggelire 1080p/Medium-ban nélküle; vagy a laptopom GTX1650-én), és nem tudom érdemben figyelembe venni vásárlási döntésénél...

Új hozzászólás Aktív témák