- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
daver88
aktív tag
válasz Lackooo84 #24977 üzenetére
ahogy írod...ennyi. Mindenki kártalanítva van. A vásárló visszakapja a pénzéd, a kereskedő szintén visszakapja az importőrtől a beszárat. Arról pedig sem a vásárló, sem a kereskedő nem tehet, hogy
~40-60%22% az infláció. Mivel a végfelhasználón csattan az ostor nyilván nem egyszerű ezt megérteni/megértetni, de mindennek két oldala van...(#24982) Lackooo84: Szerviz lejelentés...: a végeredmény ugyanaz, csak eltelt 3 nap. Bejelented a kereskedőnek a hibát, aki lejelenti a szerviz felé, aki utána felveszi veled a kapcsolatot...nem egyszerűbb, ha egyből a szerviznek jelentessz?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!