- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #19271 üzenetére
Érdekes hogy Vettel szupert ment, míg Webber csalódást. Kb annyi volt köztük a különbség, hogy Webber letekert motorral is előzgetett és a taktika, más nem nagyon. Vettel épp úgy nem tudta megelőzni az előtte haladókat hogy Webber sem Hülkenberget sokáig. Tiszta pályán egyértelműen látszódott, hogy Webber gyorsabb mint Hülkenberg (amikor visszakapaszkodott Vettelre a rossz rajt és Schumi előzés után), Vetteltől is csak ennyit láttunk, valószínű ugyanazt tudták volna kb tiszta pályán. Webber e mellett még időmérőn is jobbat ment. A rajtnál meg problémák vannak Red Bullnál, azt nem hinném hogy mindkét pilóta ennyit hibázna.
Vettel a taktikával nyert ennyit, nem az előzésekkel és támadó vezetéssel. Vettelnek kellett volna a legjobban a pont, mégsem támadott. Taktikával szerzett pontot, okosan, mint egy vb élmenő aki őrzi az előnyét, olyan tavalyi Buttonos módon. Rosberg is azért lett meg mert hibázott. Másképpen is max a 4. lett volna, de a mentalitás nagyon nem mindegy, van hogy a vetélytársakat le kell előzni a pályán és ez nem megy Vettelnek idén.
Webber szemlátomást össze volt zavarodva, Hülkenberget nem bírta elviselni, ennek ellenére előzgetett legalább a szörnyű rajt után. Egy gyenge futamon is agresszívabb volt mint Vettel. De Alonso, Button, Massa is eléggé dodzsemmre vették a figurát. Ez azért elég komoly gond a németre nézve, én úgy érzem kételkedik magában vagy nemtom. Tiszta unalmas fomrájában lévő Kimi, üres pályán megy mint a rakéta, egyébként meg gondok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #19329 üzenetére
Nem kéne ezen leragadni.
Webbo csak azt csinálta amit a mérnöke mondott. Ha előznie kellett, akkor előzött, ha gyors köröket kellett hoznia - hozta, ha gumit kellett kímélnie, akkor kímélt. Sumi és Brawn is így hozták össze a VB-ket. Csak most már nehezebb taktikázni - és el is taktikázták keményen. És ha nem figyeltél fel rá azokban az években, Sumiék se a kerékcserére építettek, hanem az eltólódás miatti tiszta körökre.
Hülkenberget pedig pedig sorozatos sikánlevágásért meg lehetet volna büntetést, de még figyuszt se kapott. És kétszer is rázárt sikán után Webberre, mikor az jobban gyorsított ki az aszfalrótról, mint ő a rázókőröl. Az a sok idő a taktikai és itélethozatali kivárással ment el haszontalanul az idő, nem pedig azzal, hogy Webbo képtelen lett volna Hulkot legyűrni.Hogy mi a levonás: nos, a Sumi féle melékvány lehetőségek beszűkültek, a Hamilton féle brute force kerül előtérbe. Valszeg Webber-Pilbeam duó is át fogja értékelni az eshetőségeket, és legközelebb valami agresszívabbal próbálkoznak az ilyen szituban.
Ebben megállapodhatunk. Hogy Webboban el kezdtek volna kételkedni? Nos a RB vezérkara egy percig sem gyógyult ki a Vetteldependenciából, és tény, hogy elszalasztott egy remek a lehetőséget, hogy még szilárdabban vezesse a VB-t és hogy Vettelt még mélyebbre ássa, haladékot adott a vezérkarnak, hogy ráfanyarodjanak a mostohagyerek támogatására.Utánam a kondenzcsik!
-
Integra
titán
válasz #70869248 #19631 üzenetére
a végén kiderül, hogy webbernek kellett volna hamilton helyett is nézni, sőt bekanyarodni is
ugyanolyan forrófejűen odatette magát, ahogy vettel is szokta, balul sült el. hamilton odatette magát féktávon, később fékezet, aztán nem volt hely, shit happens, ez van.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #19640 üzenetére
engem továbbra is az érdekel, hogy ugyan miért kellett volna webbernek hamilton autójában ülni vagy miért kellett volna a rázókövön átrepülnie. hamilton képzelt valamit, aztán megszívta, majd legközelebb jobban odafigyel amikor hazardírozik.
ezt tök szépen kielemezted, ettől még tiszta versenybaleset volt. nem csodálom, hogy nem is foglalkoztak vele, ahogy sumi esetével sem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz #70869248 #19640 üzenetére
"Mark úgy ítélte meg hogy be tud kanyarodni, ki tudja fékezni Hamilton-t...rossz megítélés volt. Nem tudta kifékezni és ezért nem tudott bekanyarodni...mivel ő ment neki Hamilton-nak ez tiszta sor."
A nyilatkozatokat meghallgatva Mark úgy ítélte meg, hogy együtt fognak bekanyarodni. Lewis pedig egy az egyben lenyilatkozta nem számított rá, hogy mellette van még Webber és eszerint is vette be az adott kanyart.
Versenybalesetnél nehéz többet kihozni ebből az esetből, a BBC-n Brundle inkább Marknak adta a hibát a többiek Hamiltonnak.
Whitmarsh annyit mondott, hogy a Massa - Hamilton és Webber -Hamilton eset ugyanaz csak fordított szereplőkkel emiatt az egyikben biztosan nem ők hibáztak.D@ni88: Webbernek óriási szerencséje volt, hogy ezzel a sérüléssel célbaért. (korábban raktam képet a felnijéről) Mondták is, hogy rettentően vibrált az autója az utolsó körökben és ők maguk is csodálkoztak azon, hogy kibírta a gumi a felnin a hátralevő köröket.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #19663 üzenetére
A kanyar közepén Webber az ideális íven volt. Ha megnézed, pont az apexen érte el Hamit. Ott az ideális ívm, ha jól sikerült a kanyarvétel, akkor onnan kezdődik, ahol Hamilton elkezdett fordulni, és ott folytatódik ahol Webber tartózkodott éppen, mikor koccantak Hamivel. És pont azért történt ez az egész, mert Hamilton is az ideális ívet akarta követni, nem vette nagyobb ívben a kanyart, hanem szűkítette. Tiszta versenybaleset volt. Hamilton erőszakos és naiv volt, Webber meg aggresszív, és ragaszkodott a pozíciójához. Én megint Hami butaságára írom ezt(saját magát okolhatja), mert ha kicsit nagyobb ívben fordul ott el, akkor is simán megvan Webber, mivel utána mindenképpen belső ívre került volna. És akkor nincs kocc sem. Kicsit megint elsiette, elkapkodta. Ha külső ívről kezdesz előzésbe, nagyon ritka az, hogy a kanyar közepén már vissza tudsz vergődni az ideális ívre. Akkor általában végig külső íven kell az autót tartani, mivel a belső az esetek többségében foglalt. Egyébként a féktáv végén egy pillanatra Webber volt előrébb, ha jól emléxem. Utána Hamil átlóban szépen eltolta az autót is, és az futamát is.
És Webber is íven volt, nem történt elfékezés. Ott már nem sok helye volt menekülni. Főleg nem pozícióharcban. Nem azért kapja a fizuját, hogy csak úgy elengedjen valakit. Bevállaták. Ez lett belőle. Webbernek óriási mázlija volt, én simán fogadtam volna, hogy ő sem tudja folytatni. De úgy néz ki az autók hátulja sokkal sebezhetőbb, mint az eleje.
Egyébként Di Grassit miért nem szapuljátok? Nem tom mit kolbászolt ott, ő okozta az egész kalamajkát.
SzalaiG: Fogalmazhatunk úgy is. De úgy is, hogy amit a sors először elvett, most visszaadta. Először megérdemelte volna, utána kevésbé...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #19663 üzenetére
Még ha versenybalesetnek hozták is ki, számos ilyen szituval lehet találkozni még akár szimben is de főleg public szervereken. Ez a tipikus ki vagy fékezve de csak azért is beengedem fékkel melléd a kanyarig nehogy kifékezz olyan könnyen. Hamilton helyében én is idegbeteg lettem volna, Mark kicsit saras szerintem is de nem annyira, hogy rá lehetne kenni az egészet 100%osan. Majd az élet visszaadja neki, de mindegy mit művelek ők ketten Alonso úgyis behúzza az idei vb-t.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #19676 üzenetére
Nem is mondom egy szóval sem, hogy Hamil hibás is volt. Esetleg magát okolhatja, hogy kiesett.
De előzésnél az ideális kanyarívet el kell felejteni, olyankor az nem létezik, csak felosztva.
Mikor két pilóta együtt esik be egy kanyarba, akkor a következő van. Aki a belső íven van, az ideális ív mellől kezdi meg a kanyart, aki a külsőn van, pont az ideális íven tartózkodik. Majd a kanyar közepén ez pont a fordítottjává válik, míg a végén újra megcserélődik.
Szvsz, Webbernek semmi oka nem volt arra, hogy fékezzen. Íven volt, nem csúszott túl azon az íven, hanem olyan szűken fordult, ahogy csak tudott. Szvsz, azért mert Hamilton van mellette, még nem fog senki sem a fékre lépni. Webber védte a pozícióját, teljesen szabályosan. Pont azért nem büntették meg őt sem, mert nem torpedózott, egyszerűen a kanyarvétel közben Hami túl gyorsan húzott befelé, így összeértek. 100%-os versenybaleset.A Monza -i esetről pedig tényleg csak annyit, hogy akkor ott ugyan ez történt mint itt. Hamilton -t ott nem nevezném hibásnak, pozícióharc volt. Próbálta belső íven tartani, csak ugye az a sikán jóval szűkebb, mint itt az ominózus kanyar. Ott egyszerűen nem fértek volna el. Talán naivitás volt ott megpróbálni beszúrni. Akkor is Hami húzta a rövidebbet, mert neki törött a felfüggesztése, míg Massa megúszta. Itt meg fordítva volt, csak megint Hami bukta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #19676 üzenetére
Mit keresztezett ott? És minek hozol elő olyan messzi példát, mikor fordított szituban is előfordult velük Kínában, csak ott Webbo figyelt és nyelte a békát, mikor Lajos a belsőről még a külsőn se hagyott neki helyet. Ha meg Lajos azt nyilatkozza, hogy nem figyelt, minek mosdatod a szerecsent?
Egyrészt ennyi pénzért figyelni is kell, másrészt a kedvezőtlenebb szituba kerülés veszélye nem jogosít fel arra, hogy a másiknak ne hagyjon helyet valaki. Ha szélesebben fordul mennyit bukik vele? Max. nem jön össze az előzés. Mennyit bukott azzal Webbo Kínában, hogy Lajos belűről - azaz, amivel te kardoskodsz - nem hagyott helyet? 4 pozíciót.Más, hogy erről se pofáznánk, ha a Meki nem porcelánból lenne. Megy a versenyek közben az adok-kapok, de a Meki rendre a rövidebbet húzza... A Ferrarinak a motorja a füstölgős, a RBR-nek a kuplungja a zizis, a Meki meg törékeny.
Utánam a kondenzcsik!
-
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #19718 üzenetére
Nem értek egyet. Ilyenkor nincs ideális ív, mondhatsz akármit is. Egymás mellett voltak a kanyarban. Webber a belső ív -en volt a kerékvetőn, lassan fordult. Hamilton elvitte az orrát. Ez történt. Ezt kár is szépíteni.
Nézd vissza Kubica vs. Schumi esetet. Ugyan ez történt, csak ott Kubica kicsit szélesebben vette a kanyart. Schumacher ugyan úgy fogta a belső ívet, mint ahogy Webber. Schumi érdekes módon elfért, gondolom Kubica hagyott neki elég helyet. Ők szépen eljöttek. És nem kellett besorolnia Hami mögé, mivel nem volt egyértelműen mögötte.Don't Tread On Me
-
hobizoli
nagyúr
válasz #70869248 #19718 üzenetére
LH tudott volna kijebb is fordulni...ha akar, es akkor most nem megint a hosszucici rossz vegen lenne. Majd megtanulja, hogy tobbet esszel, mint erovel...
Ahhoz hogy MW be tudjon LH moge sorolni az kellett volna, hogy LH elengedje el a feket es akkor MW jobban lassul, de amig egymas mellett mennek, addig ezt nem lehet, MW meg nyilvan nem bir ennel jobban fekezni, mert F1-ben nincs kis fekezes. Ez nem az utca, itt a satufek van csak, a csuszashataron tartva.több drón kell ;P
-
PazsitZ
addikt
válasz #70869248 #19730 üzenetére
Az egyenesben csak kevéssel volt előtte Hami, a kanyarban pedig pont azért ért előrébb, mert Webber fékezett, hogy be tudjon fordulni szűken.
De lehet meg kellett volna állnia, megvárni még kb. 5 autót és utána továbbhajtani.Hamilton meg ha szélesen fordul akkor rázókövön gyorsít ki. Erről vitatkozhatnánk, de a korábban linkelt képeken elég jól látszott, hogy milyen kevés hely maradt neki, ahogy Webber "elnyúlt" a rázókövön. [link]
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Integra
titán
válasz #70869248 #19733 üzenetére
1. akkor fékez webber, amikor akar
2. ha hamilton abból indult ki, hogy márpedig ő elment és még véletlenül sem kell semmire számítania, akkor egy amatőr balfasz és inkább rajthoz se álljon többet.
2. hamilton is szépen szűkre vette, szóval nem is akart ott helyet csinálni, hogy esetleg elkerüljön bármit is, szóval ne sajnáljuk már meg fújjunk annyira webberre.
egyiket sem kell félteni, még mindig versenybaleset...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
plömplöm
őstag
válasz #70869248 #19733 üzenetére
tökéletesen látszik a képeken, hogy hamilton túl szűkre vette, nem értem hogy mi a gond. így mindenki tudna előzni, hogy én behúzom a gépet, az ott lévő meg a fülét-farkát húzza be. csak kevesen próbálkoznak vele. ez nem a nagykörút, ahol a másik félti a dukkót és inkább beengedi a lelkes nagyarcút, hanem verseny van. ezért ez egy versenybaleset.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #19742 üzenetére
Amikor Gyula elkezdi visítani a luisz hemliton-t, akkor kellett volna akkorát lebaszni neki, hogy kiessen a liftből. Ez az ember meg se próbálja magára erőltetni az objektivitás álcáját...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
shev7
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #19742 üzenetére
Tök egyértelmű. Webbernek nem volt több helye, így is már a kerékvetőn fordult el....
Azt itt a lényeg, hogy LH megint elkapkodta. Ha kicsit nagyobb ívben fordul, akkor is lazán megvan Webber, és akkor még a kereke se törik ki. Nem figyelt kellőképpen, jó tudom az egy óriási holttér, de ez akkor is amatőr hiba.
De ez a b@rom Gyula, már feláll a szőr a hátamon a hangjától.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz #70869248 #19769 üzenetére
kimehetett volna egyenesen is, ahelyett hogy szűkre vette volna.
ja hogy azt meg nem akarta...
így járt.
tudom, webber rohadjon meg, akkor is ez van."Ausziban sem tudta elengedni a szitut, és itt sem....részemről kaptya be "
miért is kellett volna elengednie? mert ő a hamilton? ugyan már.. ne csináljunk már mártírt hamiltonból. egyik sem az. még jó hogy versenyeznek, versenyezzenek is.
tök jól levezeted ezt a poros rész, meg köves dolgot, meg íveket, ők meg versenyeznek, pont nem azzal foglalkoznak ott és akkor, amit te 3 napja analizálsz, tök másról szól a történet.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #19778 üzenetére
Akkor most nézd meg azt a szitut amikor Buttonnal harcolt Hamilton. Ott tudott figyelni. Egyébként nálad és minden Webbert kritizálónál sokkalta beszédesebb az a tény, ahogy Hamilton viselkedett az eset után és az a nyilatkozat, ahol a csapatfőnök a sajtónak lökte oda, hogy csak pech volt és nem hiba, de Webbert sem akarják támadni... Az egész reakciósorozatból az érződik, hogy Hamilton szerint ez nem kenhető rá Webberre..sima két emberen múló versenybaleset, amit jól felfújtatok.
Egyébként múltkor agyonajnároztad Vettelt milyen jól versenyzett. Most Webber csinálta ezt meg, csak közben előzött "párat" ezen a pályán...ott ennyi meló után, az volt a minimum hogy a határig elmegy, ha már keresztbe tett neki egy Virgin. Hamilton is elment a határig, úgy hogy az előzési helyzetet nem magának köszönheti, egy ajándék volt..már Button is kapott így egy pozíciót Kanadában és én kezdem baromira unni ezt a helyzetet. Sem ott sem itt nem osztottak ki büntetést, szerintem ez sokkalta nagyobb gond, mint hogy 30-70 vagy 50-50%...
-
shev7
veterán
válasz #70869248 #19781 üzenetére
Ezt hulyesegnek tartom.
Azt mondod, hogy ha Hamilton palyan marad, akkor nem jar buntetes, ha kiesik akkor igen? Ez szerintem semmilyen szabalyba nem fer bele. Ha Webber manovere szabalytalan, akkor nem lesz kevesbe szabalytalan ha Hami nem esik ki...
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #19781 üzenetére
Én nem soroltam neveket, én csak azt írtam, hogy Hami és a csapat hogyan reagált. Nem a többiek, hanem ők maguk. Én ezt úgy láttam, hogy két kanyaros előzés lesz, de én az egészről azt gondolom, hogy Hami nem látta hol van Webber, ezért már egy kanyarban meg akarta oldani. Miközben ha látja, figyel akkor is meglett volna. Gondolom ezért ideges és ezért áll ki mellette a csapatfőnök, hogy csak pech, mert már egy picivel Webber előtt volt...egy picivel ha egyik pilóta a másik előtt van az azt jelenti, hogy még mellette van a másik. Ha a másik fékez mint az őrült egy ilyen helyzetben, már lehet az is késő..., abban a pillanatban ha ott egy másik autó ez túl merész fordulás volt. Ahogy a másik arc manővere is az volt. Szerintem érthető Webber, mert a belső ívet nyitva hagyta Hamilton végig [link] , így joggal lehetett abban a tudatban az ausztrál hogy akkor figyel rá...és egymás mellett fordulnak, bár elbukja a pozíciót..de csak egyet. SC után voltunk ugyebár.
-
BITBOYS
addikt
válasz #70869248 #19787 üzenetére
shev7 hozzá(d)szólására nem reagáltál, pedig a mondanivalójában van valami.
Nem korbácsolni szeretném az indulatokat, tényleg érdekel.mod: bocsesz, lekéstem.
[ Szerkesztve ]
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
PazsitZ
addikt
válasz #70869248 #19787 üzenetére
Azt írd amit írtam Ne idegeskedj, tényleg nem akarlak se megbántani, se megsérteni.
De én úgy tűnik csak ilyen alacsony színvonalú vagyok, na. Meg még elfogult is, de az tényleg.
De azért próbálkozok, nem adom fel:
Webber ezt még fél autóval rövidebbre akarta venni rosszabb tapadású íven...látszik is hogy lecsúszott volna....amiért ez nem lett látványos az az hogy Hamilton-n megtámaszkodott a kereke, és ezért be tudott fordulniTehát a fentiekből értelmezésem szerint:
- szerinted Webber nem tudott eléggé lefékezni, és végig Hami kocsija tartotta az íven.
- A fent linkelt 2 képen történik a kanyarban való előrehaladás
- Hami a 4, képnél kezd el kiforogni [link]Ha végig Hami vállára támaszkodva fordult Webber miért pont a kanyar végén kezd el Hami kicsúszni?
Ezért merészelem állítani,hogy Webber amennyire tudott szűken fordult és lassított is ehhez.[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
hobizoli
nagyúr
válasz #70869248 #19795 üzenetére
Maga az egesz gumi a Ferrari-ra volt tervezve, csak az uj fejlesztest nyilvan ok megkaptak, mert meg is tudtak fizetni meg ok voltak a legeselyesebb felhasznaloik es a legjobb reklamozoik is egyben, a regi, kifutott verzios meg ment kicsit olcsobbé nekik meg a masik B-s csapatnak.
Ugye akkor a 10-bol 3 csapat volt B-s, a tobbi 7 Michelin-t hasznalt...Olyan angy sebeseg diffi amugy nem volt am, egy koron 2-3sec volt a max a 4-5km-s tavon, az par km/h diffi csak atlagban
több drón kell ;P
-
shev7
veterán
válasz #70869248 #19789 üzenetére
"Én nem azt mondtam amit írsz, mert így úgy tűnik mintha azt akarnám hogy Hamilton-nak ne essen baja."
En nem azt mondtam, hogy azt akarod hogy Haminak ne essen baja. En azt allitom, hogy a felvetesed hulyeseg, fuggetlenul attol, hogy ki az erintett.
Mivel szerinted velemenyes az eset, azt allitod, hogy az, hogy Webber-t megbuntetik-e vagy nem, attol kene fuggjon, hogy Hami kiesett-e vagy nem. Ergo gyakorlatilag ez azt jelentene, hogy az iteletet visszavezetheto arra, hogy mennyire strapabiro hatso felfuggesztest epitett a McLaren, ami azert kicsit durva lenne.
Es kerlek ne valaszolj azzal, hogy nem ertem, hogy mire is gondolsz nagyon is ertem mire gondolsz. De nezzunk kicsit tavolabbrol. Megbuntetik Webbert, hogy ne szoljanak bele a VB eredmenybe. Ha emiatt a buntetes miatt Webber elbukja a VB-t es mondjuk Alonso neveto harmadikkent megnyeri, akkor most mi van Webber buntetesevel? Vagy nezzunk egy meg durvabb, de nem teljesen valoszinutlen esetet. Azzal hogy Webbert megbuntetik, pont ahhoz a 3 ponthoz segitik hozza Button-t ami ahhoz kell hogy a vegen legyozze Alonsot.
Akkor sikerult olyan iteletet hozni amivel nem szolnak bele a VB alakulasaba? Nem sikerult. Miert nem sikerult? Mert nincs olyan itelet amivel nem szolnak bele. Ami most a leheto legkisebb merteku beavatkozasnak tunik, annak teljesen mashol kettejuktol teljesen fuggtelenul jelentos hatasa lehet, ezt hivjak pillangohatasnak. Ezert tartom ertelmetlennek a gondolatmenetedet, es ezert tartom jo dontesnek az iteletet ami szuletett. Amikor szabalyokat kell alkalmazni, akkor nem szabad arra figyelni, hogy mi a vegkimenetel. A velemenyes eset azt jelenti, hogy mindketten hibasak, ergo versenybaleset, egyiket sem buntetjuk, mindegy, hogy mindketten kiestek, csak az egyikuk esett ki, vagy egyik sem esett ki. A birok azert vannak, hogy az adott esetben igazsagot szolgaltassanak, es nem azert, hogy a VB-re nezve hozzanak "igazsagos" dontest.
[ Szerkesztve ]
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
hobizoli
nagyúr
válasz #70869248 #19798 üzenetére
Azert a Minardi ezeknel messze jobb volt frutti 40M-bol per ev. Nem 5-6sec-ket kaptak egy koron, hanem "csak" 2-3-t akkor, amikor sokkal nagyobb diffi volt a motorokban.
Ehhez kepest az USF1 team 50M-t eltapsolt a semmire, meg egy felkesz autojuk se volt, csak rajzokban tavaj ijenkor
Na, a Stoddard kevesebbol vegig versenyzett egy teljes evet...
több drón kell ;P
-
shev7
veterán
válasz #70869248 #19799 üzenetére
Mellebeszelsz... A pillangohatasnak kozel sem az a lenyege, hogy nem dontesz. Nem azt mondja, hogy ne donts. Azt mondja, hogy dontesed sok mas dologra van hatassal, ezert nem mondhatod azt, hogy olyan dontest hoztal amivel a legkevesebb kart okoztad, mert nem tudhatod, hogy a dontesednek mik a kovetkezmenyei. Egyszeruen nem igazolhatod egy dontes helyesseget azzal, hogy ez okozza a legkevesebb kart.
"A lehető legkisebb kárt okozzam a döntésemmel ha nem vagyok benne 100%-ig biztos."
Ugye ketfele eset van. Az egyik, amikor 100%ig eldontheto, hogy az esetnel ki volt a hibas. A masik meg amikor mindketten hibasak valamekkora mertekben. Ha a te gondolatmenetedet kovetjuk es "igazsagosak" akarunk lenni, akkor minden olyan esetben, ahol nem egyertelmuen eldontheto, hogy ki a hibas egy esetben, a dontest az alapjan kene meghozni, hogy mi volt az eset vegkimenetele? Tedd a szivedre a kezed es mond azt, hogy ebben az esetben, ha Webber esik ki az eset utan, akkor itt kardoskodnal, hogy hat minimum velemenyes az eset, meg kene buntetni Hamiltont, hogy a leheto legkisebb hatasa legyen az esetnek a pontversenyre. Ertsd mar meg amit probalok mondani, arra hogy egy megmozdulast szabalytalannak minositek-e vagy nem, nem lehet semmi hatasa annak, hogy ki hogy jart az eset utan. Nem mondhatjuk azt hogy ha versenybaleset volt amibol az egyik fel szerencsesebben jott ki mint a masik, akkor a szerencsesebbik felet megbuntetjuk. Akkor minden versenybaleset utan ahol az egyik fel palyan marad buntetni kene.''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
shev7
veterán
válasz #70869248 #19826 üzenetére
megint mellebeszelsz...
De pontosan ertem, hogy mit mondasz, azert mondom, hogy hulyeseg. Mindent leirtam mar amibol meg kene ertened miert gondolom igy, masnak sikerult.
"mert feszt azt gondolod, hogy ha Hamilton lenne Webber akkor mást mondanék."
Latod te nem erted. Nem azt mondtam, hogy ha Hamilton lenne Webber, hanem azt hogyha ugyanezen eset utan Webber esett volna ki. Nagy kulonbseg. Ha nem erted, akkor olvass, ertelmezz."mert nincs táptalaja nálad az én elgondolásomnak." Persze, hogy nincs, mert ertelmetlen. Sokadszor mondom, ha nem tudod egy eset utan egyertelmuen azt allitani, hogy X volt a hibas (tehat az eset versenybaleset) akkor a szankcio nem fugghet attol, hogy Y kiesett-e vagy nem. X nem szabalytalanabb, nem sujthato komolyabb buntetessel csak azert mert Y kiesett.
[ Szerkesztve ]
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
shev7
veterán
válasz #70869248 #19843 üzenetére
LOL. Igazad van, amig erdemben nem tudsz hozzaszolni a temahoz tenyleg tok felesleges. Masoknak sikerult megertenie mirol beszelek, szoval nem hiszem, hogy velem lenne a problema.
Majd ha sikerul elvonatkoztatnod a konkret esetrol, es megerted mirol beszelek akkor majd folytathatjuk.
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #19850 üzenetére
A versenyt nézve én is kételkedtem a 20 mp-ben, mert eddig szinte minden pályán valamivel több volt, mint 20, és még csak nem is az időveszteség, hanem a boxban töltött idő. Akartam is lemérni, de sajna senki nem járt a boxban nagyon sokáig.
De mindegy, ekkora legyen Gyula legnagyobb hibája, amit közvetítéskor elkövet, és csak ennyi. -
Pá
addikt
válasz #70869248 #19850 üzenetére
Tényleg jól benézték Gyuláék a boxkiállást, de úgy emlékszem a biztatást konkrétan arra értette, hogy Webbernek 20mp lemaradást mondtak a rádioban Hamiltonhoz képest, pedig valójában 22 vagy mennyi volt.
Persze ettől még Gyula hülye marad, mert úgy tűnik nem tudja, hogy a rádiobejátszások felvételről mennek és amikor konkrétan mondták Webbonak kb 1-2 körrel korábban, még simán lehet, hogy éppen 20mp volt a különbség.[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #20143 üzenetére
A Red Bull egy reklámarcot akar, amelyet rá lehet nyomtatni a italos dobozra. Elővettek egy Vettel nevű kölyköt(eredetileg talán Klien lehetett a tervben), akiről elhitették a világgal - és végül maguk is elhitték, hogy ő a világ leges-legjobbja, és tettek mellé egy nem nyerő jómunkásembert Barichello-X szerepre, valamint megszerezték a legnagyobb autómágust, aki összehozza a legjobb autót a munkához/szerintem kockát is leginkább azért szerződtették, hogy segítsen Neweyt megszerezni/. És innét kezdve a terv az volt, hogy a reklámarc az autójukkal megdönti Sumi minden rekordját, ami után az arcával a langyos vizet is jó áron lehet majd a népre sózni.
Nos ebből csak Newey féle legjobb verda jött össze, mert ugye Webboról kiderült, hogy nem egy Barichello-X tipus, mint ahogy Vettel leges-legjobbsága is kezd repedezni, és míg vannak Ferrari és McLaren kaliberü csapatok, amelyek képesek dacolni Newey zsenijével, és vannak Hamilton, Kubica, Sutil, Kobayashi féle pilóták ezekbe az autókba, addig a Sumi féle rekorddöngetés sem látszik biztosnak...Utánam a kondenzcsik!
-
Aktív témák
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen