- iPhone topik
- Mobil flották
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Sztem simán túlreagálta, ami ott és akkor nem volt baj, de így utólag már nem frankó.
Túl jó helyről rajtolt, túl rosszul, és túlságosan nincs még biztos helye a jövő évi F1-ben.
Sutil Kimi-re figyelt, mivel Kimi meglassult a letört elsőszárny miatt, Sutil erre figyelt, nem pedig Trullira.
Trulli meg észrevette a lehetőséget, azaz hogy Sutil támadható helyzetbe került és támadott...rossz helyen, ...semmi nem volt (egyébként még így is nagyobb valami mint Hamilton vs. Glock Monza-ban).
Emberileg érthető hogy miért volt érzékeny, de utólag, a felvételt megnézve már nem frankó így nyilatkozni szvsz. -
hunnylander
őstag
1/4 UK access-re utaltam. Egyesült Királyság; benne vannak (többek között) a skótok és az (észak-)írek. Nem az ujjamból szoptam ki az adatot, hanem a domaineknek van pontos statisztikája; Alexa.com
Autosport.com users come from these countries:
* 24.8% United Kingdom
* 13.2% United States
* 5.5% India
* 4.3% Japan
* 4.0% Indonesia
stb.Biztosra nem tudom, hogy az a Top10 hogy lett összeállítva, de az Autosport Awards-nak van szavazó nyomtatványa, ami a magazinhoz volt mellékelve és az olvasók töltöttek ki. Többféle kategóriában lehet szavazni.
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
Nem elég, hogy Gridben is állandóan kilöksz a kanyarokban , itt is kötekedsz velem?
Nem is fogok veled játszani, ha így viselkedsz!Sumi rajongó vagyok! Ha ő autóba ül, akkor neki drukkolok. Most pedig lassan nagypapa korban lesz, és ujabb rekordok felállítására készül.
Amúgy meg az F1-nek szurkolok, és ezen belül a fiatal tehetségeknek.Írteni á mádzsár?
2007-05-06 óta itt!
-
stvnppp
senior tag
Vagy visszatérnek a fehér-piroshoz. A Voda adja a pirost. Plusz még Hamilton sárga sisakja= Dejavu'
(#5922) PazsitZ
Azt nem fogják most visszahozni, mikor ilyen szoros a mezőny, mert nem lenne több előzés, csak aki az időmérőt megnyerte, az beszorulna hátulra, és ugyanúgy nem tudna előzni, most máshol. Már nem 2005-ben vagyunk, hogy ez így jó legyen (2005 - Suzuka - McLaren vs Minardi) -
hunnylander
őstag
Marad az ezüst-piros, és marad a Vodafone McLaren Mercedes a névben is, a Daimlernek még mindig sok pénze van a McLaren csoportban és több év alatt lesz kifizetve a tulajdonrésze amit visszaad. Ez is a fizetség része, hogy a csapat még kvázi második Mercedes gyári csapatként 'festi magát', habár az ezüst is egy olyan szín, amelyet használt már a McLaren jóval a Mercedes-kapcsolat előtt. A piros szintén csak el lett fogadtatva a Vodafonenal, az is McLaren Rocket Red piros, az meg a logóból jön. Szóval, még a Daimler távozása után is maradhat az ezüst, esetleg kicsit több feketét tesznek az autóra, mert hajdanában is feketével kombinálták az ezüstöt. Talán 2011-től vagy 2012-től jön egy új festés.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Az szerintem nem. De egy olyan 210-220 literes lehet, szóval hellyel-közzel valamennyire eltalálná még ha kisebb is lesz (de ezt nem tudhatjuk meg biztosra, nem fogja a Ferrari közölni, ebben biztos vagyok). A 240 sem határozott értéknek lett közölve, hanem egy körüli érték, de én inkább alá becsülnék, mint fölé.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A gyári csapatok előnyben voltak/vannak integrációban és menedzselésben; tehát a motor ideálisabban van beépítve (még ha minimálisan is, mert több munkát és gondosságot fordítottak erre és jobban egymáshoz van fejlesztve az egész). Például a motorfogyasztás-csökkentő hírek is szóltak olyanról, hogy a légbeömlő nyílás áttervezésével is tudnak jelentősen javítani; ez meg ugye kasztnitervezés is és együtt-fejlesztés. Ilyet leginkább csak a gyári csapat tud.
A másik meg a menedzselés; a jobb csapatok ezt is jobban csinálhatták. Ezek a motorok nagyon komoly szabályzási és beállítási rendszerekkel vannak üzemeltetve, még ha egységes is az ECU, a használatukat lehet jobban-rosszabbul kivitelezni a dolog bonyolultsága miatt. Aztán ez eltérő aerodinamikai mutatók is ráhatnak a motor fogyasztására. Továbbá a versenyeken való kihajtásuk; a McLaren alacsony fogyasztása abból is jöhet, hogy ők pragmatikusan használták a motorokat és előirányozottan sokszor volt alacsonyabb teljesítményen hajtva még versenyen is. Érdekes hogy pl. azt gondolhattuk, hogy amikor a Hungaroringen Alonso kiesése után Lewis üldözőbe vette Webbert, akkor biztos rendesen feltekerte a mocit. A versenyriport szerint akkor is sikeres üzemanyagspóroló fázisban érte utol Webbert, csak az előzéshez tekerhette fel maxra a motort. A csapat gyakran hajtotta a pilótáját, hogy közel határon menjen (pl. Monza, Valencia), de ekkor sem mindig engedte meg neki, hogy maxon legyen a motor, mert tartani kellett a tankolási taktikát. Ha a túlhajtás miatt lerövidül az etap, az se ideális. A pilóta mehet határon takarékos üzemmódban is. Már tavaly is fontos volt az üzemanyagspórolás és a motorkímélés.
Még egy tényező; a motorok nem egyformák teljesítményben és fogyasztásban egy adott márkánál se; ezért miután bemérik őket szelektálják és a legjobbakat a gyári csapat kapja. (Az infók szerint nem olyan nagy a szórás, ha tisztességesen végzi a dolgát a motorgyártó.) Tavaly még az 'A' kategóriás motorokat kapta a McLaren, de idén már csak a B-t vagy C-t.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Valahogy el kellett kezdeni, már ezek a rendszerek is többet tudtak volna, ha nem korlátozzák le őket. A KERS/TERS rendszerekben pedig óriási távlatok vannak. Ha engednék fejleszteni, egy idő után olyan szinten lenne, hogy teljesen csak az fékezhetné az autókat.
A mai belsőégésű motorok mit csinálnak az üzemanyagból túl sokat? Hőt, hatalmas hőveszteséget, ami haszontalan és emiatt még hűteni is kell őket. Óriási energiákat lehet visszanyerni ezen hőveszteségből, aminek következménye, hogy idővel az a KERS/TERS motoros F1-es ami ugyanolyan gyorsan fog körözgetni a pályákon, mint a jelenlegiek, negyedannyit fog csak fogyasztani az '1 lityis' motorjával.
És még kecsesebben is fog kinézni, nem üzemanyagszállító tanker lesz.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
Nem muszáj itt lenni, cserébe csak annyit kell tenni hogy el kell utasítani a szponzorok pénzét.
Sokkal kevesebb pénzért is megteszik más sportágakban, ...erre lehet fújni, de amíg az ember zsebre teszi érte a sok millát addig ez fals.
..ez elsősorban meló, lehet élvezni is...bár sztem elég fárasztó. -
Motion_Blur
félisten
A híres mozgó laboratórium
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
Az jó vagy rossz? Tudom, hogy a múlt alapján mi lehet a válasz. A legsikeresebb érában a Ferrari tele volt külföldiekkel, mérnöki szinten főleg britekkel (merthogy az a forma-.1-es mérnökképzés egyértelmű központja). Azóta nagyon ellatinosodtak.
Van egy kis előzetes a várható festésről.
Akit érdekel "Az amerikai álom"; itt a Scott Bennett cikk második része. Scottot betették egy US F1 videóba is. Nem kellett volna; annyira látszott rajta, hogy nem neki találták ki a kamerát.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
Aktív témák
- ÚJ - M3 MAX MacBook Pro 14" Zoll - 1.6M helyett - 1.200.000 Ft - 1 ÉV Apple garancia
- Új - 16.2" MacBook Pro M3 MAX 14C / 30C 36GB / 1 TB - Magyar - AKCIÓ
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/RTX 4060 Vagy RTX 4060 Ti 8Gb/500Gb M2 SSD 2-3 Év gar
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/RX 6600 Vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD 2-3 Év gari
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen