Hirdetés
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz D@ni88 #19220 üzenetére
Szerintem csak Dietrich kiadta ukázba Neweynak, hogy csináljon valamit, hogy a világbajnokság megnyerése érdekében nehogy összejöjjön egy újabb isztambuli buli. Newey pedig ezt a következő kétsoros programrész beiktatásával oldotta meg:
if distance(WEB;VET)<0.5 and lap(WEB)>=lap(VET) and lap(WEB)>2 then set engine(VET)=0.5
if distance(WEB;VET)>1 then set engine(VET)=1Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz D@ni88 #19314 üzenetére
Az autóról lelépő áramlatok is lassíthatnak...nem lehet azt mondani hogy nem probléma.
Alonso orra (mármint az autó orra ) viszont egy különleges...többféle töréstesztnek is megfelelő kőkemény cucc.
Arra piszok kemény előírások vannak.Franc tudja mi volt igazából, de az ziher hogy az sem mindegy hogy hogy távozik a légáram az autó elemeiről...elég ha megnézed a szabadon álló kerék után maradó zűrzavaros légörvényeket..brutál.
Egyébként ja, Hamilton csak magát törte össze, de ehhez mázli is kellett bőven, mert simán felröppenhetett volna Massa hátulja is...nüanszon múlott, egy ereszd el a hajam féktávon, és már íven..
Szal lazán benne volt hogy Massa is kiszáll..[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz D@ni88 #19387 üzenetére
Nincs bünti
Alonso: "Az eligazításon azt mondták a mérnökök, hogy a sebességváltóban eltört egy kísérleti alkatrész. Pénteken ez belefér, hiszen ilyenkor sok mindent kipróbálunk - akár a következő szezonra is. A szektoridőink nem tűntek rossznak, sőt azt is mondhatnánk, hogy igencsak versenyképesek voltak a fő riválisainkhoz hasonlítva."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tjokai
senior tag
válasz D@ni88 #19698 üzenetére
Nem tudom, Massa új motorjával már az első versenyen probléma volt!Max tényleg Alonso a szabadedzéseken tud csak spórolni a motorral!Én egy kicsit sokallom úgy a 4 futamot h nincs új motorjuk, használt motorokkal kell a legnagyobb hajrában a leggyorsabbnak lenniük !Nem tudom mennyire lesz szerencsés ez a megoldás...
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
MPowerPH
félisten
válasz D@ni88 #19697 üzenetére
Áh, köszi. Ez jó kis táblázat.
Nah, a Spa -ban használt motor Alonso esetében majdnem 100% -os lehet. Mivel esős körülmények között volt használva, és elég hideg is volt, ráadásul végig se ment. Ez mondjuk nem rossz. A Monza -ban használt motor már kétségesebb.
Egyébként ha az egyik Ferrari motor végigbírta Ausztráliát, Malaysiát, és Kínát, akkor nem kell aggódni.
És a Ferrarinak ugye volt az az első futamon lecserélt motorja is, ami szabadedzéseken használtak valószínűleg. Biztosan ezzel is kímélték a többi erőforrást. A 6-os és 8-as motorban van még 1-1 futam, a 7-esben meg 2. Pont 4 futamra elég az erőforrásuk.
3-at ezeknek a motoroknak végig kell bírniuk. Ráadásul Massa akár segíthet is Alonso -nak a tesztekben, így ott sem kell annyi kört már megtenni. De akár használhatják a régi motorokat is gyakorlásokra, az újakat meg im+versenyre.tjokai: Elvileg a váltóval volt probléma, nem a motorral.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz D@ni88 #19697 üzenetére
Ez a táblázat azért messze nem ennyire egyszerű.
-A csapatoknak egyetlen dolgot kell bejelenteniük nyilvánosan, amikor megkezdik egy új motor használatát a szabályokban meghatározott nyolc db.-ból. Azt hogy mely versenyeken pontosan hányas számú motor futott, az esetleges váratlan cseréket (ahol régebbi motort vesznek elő és tesznek be egy versenyre), vagy azt hogy az egyes régebbi motorok pontosan mely versenyeken futottak ez a táblázat nem tartalmazza.
-Tehát ha ránézel a táblázatra pl.Mark Webber Spa 6; Monza 6, ez azt jelenti, hogy Monzáig összesen 6db. motort használtak fel. De nem 100%, hogy Monzában ugyanaz a motor futott mint Spa-ban.
-
Nowhereman
őstag
válasz D@ni88 #19724 üzenetére
Ott Alonso nem fékezett normálisan. Simán elrontotta a féktávot, aztán ahelyett mint minden normális versenyző áteresztette volna magát a bukótéren, gondolta, hogy feltalálja a spanyolviaszt és nyomott egy padlóst, amivel megállt valahol a beton szélén. Aztán csak annyi kellett, hogy a mögötte lévő is ugyanúgy túlússzon a kanyaron, ahogy ő tette. Ebben 100%-ig saját magát okolhatja.
Utánam a kondenzcsik!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz D@ni88 #19811 üzenetére
Lehet Heidfeld súgta...
popp:Irígykednek csak. Hidd el, hogy a Merci minden tellhetőt meg fog tenni, hogy az öregnek behúzzák a nyolcadikat. A legnagyobb (német) F1-es pilóta német csapatban. Olyan ziccer, amit nem lehet kihagyni.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #19827 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy szűkösen állnak a pénzzel és erőforrásokkal (munkások, gépek).
Ide már vészmegoldások kellenének, gyorsítani a munkálatokat; plusz munkaerő, plusz gépek. De erre szerintem nincs anyagi keret. Tudomásom szerint nem a koreai állam az építtető és lehet, hogy fel se ismerik, hogy mekkora égés lesz az országnak, ha nem tudják megrendezni a nagydíjat. Dél-Korea építőiparban a topon van és más országokban is valósítanak meg komoly beruházásokat dél-koreai cégek. Tudomásom szerint még az Abu Dhabi projektben is benne voltak. Viszont ott volt pénz bőven.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz D@ni88 #19914 üzenetére
Kicsit rossz a memóriád is mert nekem (is) leginkább a motivációjával volt gondom. Pontosabban az volt a gond, hogy elfogyott neki. 1, 2, 3, 4
Nem véletlenül nem maradt és nem is jön vissza már nagyon valószínű, hogy soha többet.
"Aztán mégis ő szerezte a legtöbb pontot az utolsó pár futamon. "
Kevered Hamilton-nal...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz D@ni88 #19914 üzenetére
Az igazság az, hogy hogy Lajos a maximális szívást kapta mind a két kemény helyzetért, amik nem voltak olyan gázosak, mint ami lett belőlük. Ha a meki nem lenne porcelánból, akkor most senki sem rágódna ezeken a szitukon. A szingapúri meccsen legalább egy tucat hasonló csattanó volt, de azok többségében mindenki ment utána tovább a dolgára, mindenféle felhajtás nélkül. Sumi mercije mind a két Saubert megtisztelte, mégse esett ki! Keménység és rossz szerencse kétszer egymás után - ennyi.
Utánam a kondenzcsik!
-
mephi666
nagyúr
válasz D@ni88 #20217 üzenetére
van még idő vasárnapig... majd felfúrják a maradék párezer széket belefér az időbe...
nem nagyon fordulok elő a topikban, de szoktuk nézni a futamokat... tegnap nézegettük ezt a pályát és szerintem cifra lesz ...rég nem vártunk így időmérőt/futamot...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
[CS]Blade2
addikt
válasz D@ni88 #21174 üzenetére
Akkor péntekenként használta volna, hogy a többiben kevesebb km legyen.
1 szétment, abban nem volt sok km, amit pedig most fog használni, abban csak egy időmérő van. A másik 6-al ment le 17 versenyt. A 6 motornak papíron nincs annyi élettartama, mint 17 komplett hétvége. Lehet, hogy a mostani a 4. versenyét teljesítette. Ami most bekerül, az majdnem új.Szerk.: Értem, de ezt ők is tudnák, ezért mondom, hogy akkor használták volna péntekenként, mert a szabály úgy szól, hogy vagy elteszik abu-ra, vagy használják péntekenként. Ha annyira gáz lenne, hogy áll, akkor inkább használták volna péntekenként, hogy egy másikban legyen kevesebb. Akár egy másik újat is meg tudtam volna spórolni, ha péntekenként tesznek abba 1500-2000km-t.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz D@ni88 #21312 üzenetére
XD
Oliverda: Szerintem mind a 4 bajnokaspiráns idén annyi fölösleges pontot dobott el, hogy azokkal egyénileg mind a négyen VB-k lehetnének. Vettel, Webber, Hamilton, Alonso is követett el olyan hibákat, és büntették őket jogtalanul, amikkel fölényesen vezetnék a VB-t.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #21312 üzenetére
A megfejtésed jó, még ha a fránya YouTube számok vezettek is rá, amiről nem is tudtam. Viszont Vaant kommentje hamarabb érkezett.
A hivatalos kulcsok és megoldás:
ABBA / ABBA's Number 1 / music single / kislemez / best selling male name single ...
Második helyen Eminem – “Stan“ található, 8 millió eladott lemezzel, harmadik a “Petit Papa Noël“ (Tino Rossi, 1946; 5,7 millió), negyedik az 1910 Fruitgum Company – “Simon Says” száma 1968-ból 5 millió eladott kislemezzel.
Érdekesség, hogy női név tekintetében szintén spanyol a legelső; “Macarena” (Los del Rio, 1995), a “Fernando”-hoz hasonló mértékű eladott példányszámmal (~11 millió, darabszámra pontos eladási adatokat nem találtam, ezért Fernando abszolút győzelme sem kizárható). [...]
A bejegyzésben linkeltem a Top 4-5-öt mind a férfi és a női neves zeneszámok rangsorában, érdekességként, összevetni, hogy egyes évtizedekben milyen zenei produktumokkal is lehetett elsöprő sikereket aratni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #21322 üzenetére
Mert moderálásra várt a hozzászólás és csak ma reggel találkoztam vele. Az első hozzászólás nem jelenik meg automatikusan, kvázi ez a regisztráció. Spam-védelem, mert különben spambotok teleszórnák a hozzászólás mezőket reklámokkal. Az Akismet védőszoftver ezidáig 1000+ spam bejegyzést kapott el. És amit átenged és nem minősít spam-nek, de olyan alanytól származik, amely név, e-mail cím és IP számsor kombináció először bukkan fel, azt először jóvá kell hagynom és engedélyeznek kell a hozzászólás megjelenését egy 'gombnyomással'.
A WordPress kezelői felület felől a hozzászólás időpontját is láthatom.
Majd legközelebb talán te nyersz. Lesz majd több feladvány is, és máskor még több köze lehet az F1-hez. De tekintsd úgy, hogy a Prohardver háziversenyt te nyerted, és elhiszem neked, hogy nem puskázhattál senkitől, mert tény, hogy csak ma reggel jelent meg a győztes hozzászólás az olvasói nézet felé.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #21432 üzenetére
Lehet 105%-os szabály is (úgy tudom volt is már ilyen valaha), vagy akár 103%-os is.
Első évben elnézendő az ilyen főleg, ha figyelembe vesszük, hogy ehhez a Dallara megkérdőjelezhető minőségű munkája is kellett. Drága pénzért csináltak egy autót, amit ők fejlesztettek volna év közben szintén drága pénzért. Ennyire azért nem voltak hülyék a Hispania tulajok és szakemberek (élükön Geoff Willis-szel, aki az egyik legnagyobb név a szakmában, aki szerint az autóban olyan megoldások vannak, amik nem ütik meg az F1 standardot), ezért felbontották a szerződést. Így az ez évi autó fejlesztése nagyon körülményes lett.
A pozitívum az, hogy van 12 csapat és jövőre valószínűleg mindhárom fejlődni fog. A 12 csapat pedig azt is jelenti, hogy ha valamelyik anyagilag becsődöl, lesz vevő a licencére és a cuccaira. Így előbb vagy utóbb jöhet majd egy Epsilon Euskadi vagy egy autógyártó VW/Audi/Porsche stb.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- ASUS ROG STRIX Z690-A DDR4 White fehér garanciával
- Nem használt, hibátlan cuccok eladása brutálisan áron alul - kérlek olvasd el a teljes hirdetést.
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen