- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Aktív témák
-
SpongyaBob
veterán
Műszaki hiba nem feltétlenül a technika miatt adódhat. Adott pilóta vezetési stílusa is okozhatja..
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
ktg3
őstag
válasz Motion_Blur #26448 üzenetére
3an
egyszerűen nem is értem, hogy a többiek szerint miért ennyire egyértelműen az rbr a hibás
-
Pá
addikt
Én nem feltétlenül a mai időmérőre gondoltam, hanem úgy általában.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
PazsitZ
addikt
Nem tudom. De 2 dologban biztos vagyok.
1. Az RBR, ha kell inkább felrobbantja a motort, csak nehogy Webber legyen az első.
2. tavaly hatékony megtámogatással elszúrta, így nem lepődnék meg ha idén már nem tudna olyan motiváltan vezetni, még ha nem is ezt nyilatkozza.Ami pedig külön szar a dologban, hogy Webber nagyon remélte, hogy itt végre egy jó versenyt fut.
Hát így már biztos nem.(#26453) Pá: Szerinted, emocionálisan mennyire jó környezetet biztosít az RBR neki? Én a kocsi teljesítményét leszámítva, csodálkoztam, mikor szerződést hosszabbított.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
P00By
nagyúr
Az RB saját KERST-t használ? Nem a rönyóét?
-
Olomlovag
tag
Sziasztok!
Azt tudja valaki, hogy Vettel hányadik motort használja a harmadik futamon, és hányadikkal megy pl: Petrov?
Illetve az évben hányat használhatnak a futamok alatt?Köszönettel
Csak kiváncsi vagyok ki főzi meg gyorsan a motorjait.
Üdv
A remény hal meg utoljára, de nincs aki eltemesse
-
Pá
addikt
válasz PazsitZ #26454 üzenetére
Csak most láttam, hogy módosítottad a hszt.
Biztos, hogy nem idális az "emocionális környezete" Webbernek, de egyrészt arról csak találgathatunk, hogy pontosan milyen csapaton belül a légkör, másrészt meg ez olyan, mint a tyúk vagy a tojás. KB a végtelenségig lehetne vitatkozni azon, hogy most azért van kicsit hátrányosabb helyzetben Webber, mert nem figyelnek oda rá. Vagy azért figyelnek jobban Vettelre, mert látták, hogy Webberben nincs meg a plusz.
Én elismerem, hogy most talán nincs ideális helyzetben, de ez is csak egy olyan szituáció, amit meg kell oldani. Ha olyan teljesítményt nyújtana, akkor szép lassan kihívhatná a csapat tiszteletét, nem egy pilóta meg tudta oldani már ezt a múltban, amikor hasonló helyzetben volt. Pl ha tavaly nem csúszik ki Koreában és megnyeri a vb-t, msot biztos egész másképp néznének rá. Hogy miért tartják többre Vettelt, annak már több éves története van. 1-2 versenyen rosszul jöhetnek ki a dolgok, de ha valakinek hosszú éveken keresztül jönnek ki rosszul a dolgok, akkor azt már egy idő után nem lehet a külső körülményekre fogni. Ennyi idő alatt, azért mindenki elfoglalja a megérdemelt helyét a hierarchiában.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
+1
tudom, hogy nem volt jó a kers a kocsijában, de ettől még a csapat elvárhatta tőle, hogy benne legyen az első 16-ban kemény keverékkel úgy, hogy a csapattárs az első időt futotta,
kicsit túl vannak ezek a versenyzők értékelve, szinte úgy csinálnak, mintha övüké lenne a csapat, pedig ez pont fordítva van, hiszen rengeteg múlik már a[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
cyberkind
félisten
válasz szőröscica #26465 üzenetére
Láttam a küzdeni vágyást, szépen megtorpedózta Rosberg-et még Ausztráliában !
Ha annyira jó, akkor miért nem nyert semmit, a tapasztalaton kívül ?
A tavalyi Belga futamról ne is beszéljünk, amikor Alonso-t is szépen kilökte féktávon ![ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
-
cyberkind
félisten
válasz werszomjas #26467 üzenetére
Ez is őt minősíti, hogy csak második lehetett, a Ferka-nál is, meg a Brawn-nál is, és azért Schumacher-től nem egy-két szép és jó dolgot láttunk, de tőle !
(#26468) joamilestoné
És miért indult a mezőny végéről ?
Mert kicsúszott az időmérőn a kavicságyba, gratulálok neki ![ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Sanya595
senior tag
válasz werszomjas #26467 üzenetére
Mert a brawn-nál sem kezelték ökett egyenlöen?Már ott is elvolt nyomva?
Hiába fényezitek Barikát,voltak ilyen kaliberü másodhegedüs pilóták már,akik vagy csapatott váltottak vagy valami történt velük.
Nálam Bari akkor verte ki a biztitt,mikkor évekig ott üllt a ferkában,utána peddig eljön és szidja ökett.... Mért nem hagyta ott ha olyan szar volt neki ott?[ Szerkesztve ]
-
PazsitZ
addikt
A rosszul jönnek ki a dolgokra egyébként pont eszembe jutott Motion kérdése, hogy Webbernek hányszor volt technikai gondja.
Most ha a pályafutását nézzük, nagyon is sokszor akadályozta és fosztotta meg eredményektől technikai probléma.Abban egyébként igazad van és ezt én is elismertem már nem egyszer, hogy a tavaly év végét ő maga rontotta el. A lehetőség adott volt, hogy behúzza a vb-t, vagy legalább is az RBRnek kellett volna elszabotálnia.
De, így igaz hibázott.
Viszont azt igenis komoly teljesítménynek tartom, amit még így is elért, az azévi szánalmas húzások dacára.- http://pazsitz.hu -
-
cyberkind
félisten
válasz Sanya595 #26470 üzenetére
Nem tetszett neki az, hogy a legendás, Michael Schumacher-t istenítették, aki nem keveset ért el, és nem Bari-t, végül is ha ráépítik a csapatot, akkor Schumi-nak sem lenne címe, de Bari-nak sem, mert tuti elbas*** volna azt is !
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
adyz.
aktív tag
én nagyon nem várom
-
werszomjas
őstag
válasz Sanya595 #26470 üzenetére
Én sem szeretem félre értés ne essék, nem fényezem, csak a miért nem nyertet próbáltam megmagyarázni, hogy azért, mert 2. számú pilóta volt mindig, erről persze ő is tehet, de azért pech is, sajnos vannak néhányan akiknek valahogy nem jön ki a lépés soha.
Most meg már sztem nem is akar VB lenni, elautózgat, felveszi a pénzt és ennyi.
Mindenesetre remélem holnap a McLaren elveri a RB-t
Illetve kíváncsi leszek a Renault-ra is, ha ebből is kihoznak vmi jó pontszerző helyeket az szép teljesítmény lenne.
üdv
-
zuchy
őstag
Nem az F1-es kocsik környezetbaráttá tétele fogja megmenteni a földet.
Majd mennek a pályán a néma autók, nagy élmény lesz, ha lesz ilyen és nem fuccsol be az egész. A hang nagyon fontos az F1-ben, ez a védjegye. Ezt a hangot meg elektromotorral nem igen lehet csinálni. Mondjuk én komolyan nem nagyon venném a hírt. Elvileg a 4 hengeres turbósok jönnek. Inkább ezek, mint a villanymotor.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
szőröscica
addikt
Marha gyors és környezetszennyező autót már régóta tudnak csinálni. Most az lesz a dolguk, hogy marha gyors és környezetbarátot csináljanak. Hajrá!
-
-
hunnylander
őstag
Ha 2013-ig sikerülne a villanyautós versenyeket népszerűsíteni, már nem kell sokat várnunk, hogy elektromos autók gyilkolják egymást a Forma1-ben.
A cikk marhaság és csak azért közlik le, mert olyan reakciókat várnak tőle, mint amilyet produkáltok.
Full elektromos F1-es autókra még nagyon sokat kell várnunk. Örülhet, aki addig él, hogy meglássa.
Elektromos autóknak meg már most is vannak versenyei; egy napelemes távolsági verseny is az. És nem kell rá köpködni, ezen technológiában is kell a verseny.
www.HunnyF1.com
-
eXodus
őstag
Mi a problémátok? Egy különálló kategóriáról van szó. Egyelőre szó sincs belsőégésű F1 leváltásáról... Bár már most elavultak, de senki nem gondolhatja komoylan h évek múlva mindenki elektromos kocsikkal jár de az f1 megtartja a V6/8/10/12 motorokat.
-
adyz.
aktív tag
válasz hunnylander #26483 üzenetére
sokat várni? kers?
már itt van a nyakunkon a technika[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz hunnylander #26483 üzenetére
Ha nagyon sokat kell várni, akkor szerencse hogy azt nem élem meg, mert a végén a tv előtt halnék meg !
(#26485) adyz.
Inkább törjön ki a nyakam, hogy ezt meglássam ![ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
zuchy
őstag
Egy komplett futamhoz brutális akkuk kellenének és azoknak igen nagy a súlyuk.
Szerintem nem áll még úgy az akkuk fejlettségi szintje, hogy az egész futamot végigbírják. A boxkiállásokkor meg nincs mód feltölteni a telepeket, azokat nem lehet 3-4 mp alatt feltölteni.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
eXodus
őstag
F1ben durván fejlődik a technika...
Bár nincs sok elektromos autó, de ami van abban nincs KERS. Pedig ez elég hatékony dolog, ami egyre kisebb/könnyebb lesz az F1ben. Ha átkerül a hétköznapi autóba máris nyertünk vele.hunnylander Van infód h a kers milyen kapacitású, milyen hamar töltődik fel, féktávokon mennyi energia nyerhető vissza, stb ?
"A boxkiállásokkor meg nincs mód feltölteni a telepeket, azokat nem lehet 3-4 mp alatt feltölteni."
Akkor kicserélik... lesz 10mp a kiállás.... -
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #26450 üzenetére
Tudjuk Motion. Ha lelógó szárnyakról van szó te itt habzó billentyűzettel pötyögtetsz mindenféle "[CENSORED] hazug csalók" jellegűt, de amikor minden külső jel ellenére gyakran csak mint a viccbeli cigány színvonalán állítgatják hogy ők tiszták akkor te életed árán is megvédenéd őket, mint a szeplőtlen igazság bajnokait.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz werszomjas #26474 üzenetére
Barika szerintem még mindig szeretne VB lenni, de már megértette, hogy ez elégé valószínűtlen. Hosszú idő után a Williams az első csapat, ahol nem kezelik balekként, de a csapat hát nehezen akar visszatalálni a csúcsra. Különben meg Barichello az egyik olyan fószer, aki tök ingyen is beleülne az autóba - ő az, akin tényleg látszik, hogy szenvedéllyel versenyez, ami hihetetlen a lenyelt békamennyiség ismeretében.
És hogy miért versenyeznek sokan az elégedettség ellenére? Hát mert benn kell lenni a forgalomban, és nincs jobb szabad ülés. Ez olyan, mint ahogy az átlagjobbágyok 80%-a nem szereti a munkahelyét, mégse mond fel!Utánam a kondenzcsik!
-
JJános
addikt
Olvasgattam, mint mindig. Webbónak nem kell a Red Bull ahhoz, hogy ne tudjon kibontakozni. Ő talál mindig valami bármilyen kis nüanszot, és már le is csúszott megint valamiről.
Tegnap egy VB-ről. Ma egy pole-ról, vagy Q3-ról. Holnap meg egy jó állásról?
Szerintem.2007-05-06 óta itt!
-
PazsitZ
addikt
válasz JJános #26495 üzenetére
Szerintem te a nevét sem ismerted a RBR sikeres pár éve előtt
Egyébként nem tudom milyen nüansz találást képzelsz be magadnak.
Mert ezt Horner nyilatkozta, de biztos véletlenül épp ezt nem olvastad :
“Obviously it’s very easy with hindsight, but obviously that was a mistake. It was the team’s call because it looked like another set of Primes would be enough to comfortably make it through. But with the tyres not being up to temperature it’s obviously compromised him.[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #26490 üzenetére
Az életemet adnám Horner és Tost úr becsületének megvédésért!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
cyberkind
félisten
-
Mastre
tag
válasz Nowhereman #26493 üzenetére
Barrichello szerintem mindig is magának csinálta azt, hogy 2. számú pilóta legyen. 2000-ben, amikor a Ferrarihoz ment, akkor egyrészt tudta, hogy Irvinet váltja, aki második számú pilóta volt. (Hozzáteszem, hogy Irvine majdnem bajnok lett 99-ben, mert Schumi ugye eltörte a lábát. Amikor visszatért, akkor érdemes megnézni a futamokat, hogy hányszor végzett a "2. számú pilóta" előtt. Sokszor nem. Ha kellett, akkor ő is beállt másodiknak (pl Malajzia). Ehhez képest Irvine habzó szájjal elment, hogy majd ő akkor máshol lesz bajnok...) 2000-ben pedig folyamatosan kikapott Schumitól. Ezek után pedig ne nagyon várjuk a Ferraritól, hogy az épp aktuális bajnoki címvédőt ne segítse. (Hozzáteszem: sokszor nem kellett segíteni. 1-2 elengedés persze volt, de ugyanez év végén visszafelé is működött, amíg Barrichello be nem biztosította a 2. helyet.)
A BRAWN-os év elején szintén nem ő nyert 6 futamot. Ha ezt ő csinálja, akkor utána nyilván őt tolja a csapat. Pláne, hogy Ross Brawnt már ismerte egy ideje igen közelről.Mindent összegezve azért nem egy olyan év volt, amikor az "első számú pilóta" nyert, Barrichello pedig csak a 4-5. helyen kullogott, tehát még megszorítani sem tudta a csapattársát. Nyilván nem úgy indítanak egy szezont sem, hogy Rubens akkor most +30 kilóval kezd csak kitolásból...
A történet másik fele pedig az, hogy nagyon sok pilóta karrierjét tette tönkre Schumacher. Voltak jók, de ha van nálad egy jobb, akkor nem nyerhetsz. Ugyanígy volt ez Sennával, Prosttal, és még sorolhatnám. Csak ők nem voltak ilyen hosszan egyeduralkodók, mint Schumacher. Ezért is Ő a legnagyobb
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen