- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #12483 üzenetére
Nos Heidfeldről annyit, hogy egy sor "szupersztár" csapatársa mellett is pompásan helytállt. Rosberggel közös mércéjük Webbo lenne, aki mindkettőjüknél látványosan gyorsabb volt, de mondjuk Rosberg azóta konstansabb szintet nyújt, csak a szint nem mért. Nem vagyok benne biztos, hogy Heidfeldnél jobb. Az viszont szinte biztos, hogy Sumáknál több pontot zsákolt volna eddig.
Sumi szerintem meg fog törni. Egy ilyen futamon zsákolnia kellet volna - és ezt ő is tudja. Ha rövidesen nem kerül Rosberg elé, be fogja dobni a törölközőt.P.S.
Lajoska pedig csak épp az legutóbbi futamon ütött éppen Webberen egy olyan kaliberűt, mint Webbo rajta.Utánam a kondenzcsik!
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #12501 üzenetére
Dehogy fogja... Nem olyan fából faragták őt. Minél nagyobb a kihívás, annál erősebb lesz. Csak az autóval, és a gumikkal kellene kibékülnie. Neki ezek a keskeny első abroncsok elég szokatlanok, és ez az egyik problémája valszeg.
Don't Tread On Me
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #12503 üzenetére
Kétlem, hogy Sumi megijedt volna valakitől, és ezért vonult vissza.
Sumit visszavonultatták szvsz.Fel fogja szívni magát. Sajna a merci most még nem ütőképes. Kell még egy kis idő a berázódásra is. Jönni fognak az eredmények.
Amit a Ferrari vezetők csinálnak, az kívülről szamárságnak tűnik. Leszerződnek egy jó Kimit, majd elengedik pár tíz millát adnak neki, mert jön Lonzi. Röpködnek a tízmillák.
Aztán amit a pit-be csinálnak az meg egyenesen vérlázító.2007-05-06 óta itt!
-
Iron Funeral
őstag
Csak úgy felvetődött bennem, hogy mi lett volna, ha inkább a hátsó gumik szélesedtek volna az idei évre Bár nem, hülye gondolat, abból még valami jó is kisülhetett volna, ha nagyobb tapadása lett volna az autóknak
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #12503 üzenetére
Nem az erős csapattárs miatt vonult vissza. Csak gondolj bele az akkori formájára, brutálisan ment, lásd utolsó Brazil nagydíj. Neki nem volt kitől félnie.
Egyébként most ha másodhegedűs lenne, nem dőlne össze a világ. 3 évre lett leszerződtetve. És a kocsi fejlesztésében is sokat tud segíteni, talán a mezőnyben a legjobb ezen a téren. Ő és Brawn összehoznak valamit.!Overdose!: Igen, csak a többiek már régen benne vannak a ritmusban, ő meg 3 évet kihagyott, és most kezdte. Nem kicsi hátránya van. Ráadásul a vezetési stílusa is ellenkezik a keskeny első abroncsokkal. De megoldja.
Don't Tread On Me
-
Peat;)
veterán
válasz MPowerPH #12508 üzenetére
A legutóbbi futamon nagyobb volt a lemaradása Rosberg mögött, mint általában egy újonc pilótának a lemaradása az első számú pilóta mögött. Ez így biztosan zavarja azért, mármint negatívan. Ekkora pofontól mindenki elgondolkozik, hogy már mégsem megy. De majd kiderül, a csapat maximálisan mögötte áll, egyfolytában az autóra fogják a dolgot. Igaz amennyi pénzért leszerződtették..én is arra fognám. Rosberg viszont ha még 1-2 futamon dominál akkor teljes joggal megkaphatná idénre az első számú státuszt, már ha vb-t akarnak nyerni.
-
Weetjoue
csendes tag
válasz #70869248 #12483 üzenetére
Egyetértek a cipész még fog itt nyerni
Rosberg előtt is le a kalappal, nem gondoltam hogy ilyen jó lesz.
Az meg el lett ismerve hogy Nakajima csak azért került a Williams-hez mert különben nem kaptak volna Toyota motort, különben is 1 év után világossá vált, hogy nyomába se ér Rosbergnek, akkor miért nem rúgták ki??? GP2-ben meg nem tudom milyen volt, nem néztem.
Monacót meg tényleg nagy hiba lenne elveszteni.[ Szerkesztve ]
-
Weetjoue
csendes tag
válasz Iron Funeral #12512 üzenetére
Hát igen már csak Monzában vagy Spában derült ki ha jól emlékszem, hogy a Toyota motor mennyire lassú, mert ugye gyors pályák és a mezőny végén voltak.
Williams amúgy nagyon szimpatikus csapat, kábé az egyetlen amelyik magántőkéből versenyzik és van eredménye. -
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
joshua7
veterán
válasz Weetjoue #12513 üzenetére
A motor hogy lehet lassú? Az volt Monzában, hogy sajna gyengus volt maga az autó a pályára és azzal egy top motor sem tud semmit tenni.
Egyébként nálam is a Williams a favorit és eléggé lehangoló, h már 13 éve semmi... Remélem összeállnak egy gyártóval, mert Frank papa is beláthatná, h anélkül csak a középmezőnyös vegetálásra van erejük.Semper Fi
-
JColee
őstag
-
Iron Funeral
őstag
Én úgy emlékszem, hogy lenyilatkozta valaki, hogy (már) szívesen házasodnának egy német autógyárral. Erre jegyeztem meg, hogy nem is olyan rég a Williams által tervezett KERS dolgozott egy Porschéban...
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
hunnylander
őstag
válasz joshua7 #12517 üzenetére
A motor úgy lehet 'lassú', hogy nem elég erős.
Egy F1-es autónak jelentősen nagyobb a légellenállása, mint egy szokványos közúti autónak (azonos sebességnél is). És az autó sebességével az autó légellenállása hatványozottan növekszik, tehát pl. a monzai pályára még inkább hangsúlyos a motorerő, mert sokszor kell nagy sebességre és nagy sebességen tovább gyorsítani az egyre nehezebben gyorsítható és egyre nagyobb légellenállású járművet.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
Szerintem túl konzervatív a tervező részlegük. Talán Sam Michael is megérett már a cserére. Azért az "vicces" hogy a Force India veri őket...
Chief designer : Ed Wood
1997-1999 : head of aerodynamics > Prost (F1)
1999-2000 : senior aerodynamicist > Jaguar (F1)
2000-2005 : consultant > Aerodynamics Dynamique Ltd
2002 : aerodynamicist > Minardi (F1)
2002-2003 : aerodynamicist > Piper Design (Le Mans)
2006-2008 : head of aerodynamics > Super Aguri (F1)Nem egy túl acélos múlttal rendelkezik a főtervezőjük sem....
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #12501 üzenetére
Na ezt a P.S.-t nem kellett volna, mert ezt te sem mondod komolyan, Webber úgy ment bele Hamilton-ba hogy letört a hátsó szárnya, Hamilton meg majd teljes fordulatot forgott a sóderágyig.
Messze nem uaz a kategória, nem is értem hogy gondoltad. -
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #12524 üzenetére
Dehogynem. Mindkettő egy egy tizedmásodperccel késve reagálta le a szitut. Sőt, ha nagyon kukacos vagyok, Hamilton motyója a mocskosabb, mert ő olyasvalakit lökött ki a normális tempóval normális íven autózott, miközben őt egy ívről lecsúszva befékezés közben találták telibe. Arról meg nem is szólva, hogy ő még korrigálni se nagyon próbált a szituban...
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #12525 üzenetére
Hamilton-t támadta Vettel, Webber meg senkitől nem zavartatva (csak magától) döntött úgy hogy ő most későn fékez, ennek következtében letört az első szárnya..kiesett a kavicságyba, Hamilton-t meg kiforgatta.
..lehetsz ennél még kukacosabb, csak én már ezen a szinten sem vitázom tovább, mert sztem, mint írtam, messze nem uaz a kategória a kettő. -
Peat;)
veterán
Amennyiben beigazolódik az "elfogadott" költségcsökkentés akkor az lehetne. De a nagy csapatok több mint valószínű, hogy nem fogják betartani még megközelítőleg sem.
A függetlenség meg van ahol működik, pl Force India. Van ahol meg egy gyár beszálása hatalmas blama lehet, lásd Mercedes, 4 futam után kezd leesni nekik hogy talán Rosberggel lehetne valamit kezdeni, de azért még mindig Schumi a fő téma és hogy jobb autót adjanak Schumi alá, mert Schumi nagyon tud és Schumi feljavul meg nyerhetett is már volna csak a többi hülye pilóta...és egyébként is Schumi az Schumi vili? Kb ez jön át tőlük idén.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #12529 üzenetére
Igen, egyértelmű hogy ő volta hibás mert nem fordult még szűkebben és lehetőleg úgy hogy menjen neki Alonso-nak...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Viktor77
titán
válasz Nowhereman #12525 üzenetére
Húú, hát én kifejezetten nem szeretem Hamiltont, de hogy ezt hozd ki végkövetkeztetésnek, ahhoz is kell egy bizonyosfajta látásmód. Nem semmi...
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Viktor77
titán
válasz Motion_Blur #12532 üzenetére
Nagyon remélem, hogy a Red-Bull visszahozza.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #12535 üzenetére
Pont olyan "szép" volt már akkor is mint most. Nem sokat változott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
joshua7
veterán
válasz hunnylander #12522 üzenetére
Aha, vagyis sz*r kasztnis, nagyobb légellenállású kocsinál a motor sem tud csodát tenni..
Semper Fi
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
válasz joshua7 #12538 üzenetére
Nem.
Ugyanis nem erőpályákon az autó a rajtrács elején lehetett.
Nem tudom mi célod bizonygatni, hogy az összes motor tök egyforma teljesítményű és karakterisztikájú. Vannak mérési módszerek (amit a csapatok végeztek a riválisok feltérképezésére), ez alapján a Toyota motor bizonyult a leggyengébbnek.
Hol volt a TF109 Monzában? Majd Szingapúrban és Szuzukában?
És a bazi nagy légellenállás a közúti autókhoz képest a legjobb aerojú autóra is vonatkozik. Open-wheel, szárnyak és temérdek leszorítóerő; ezek növelik a légellenállást, nehezítik a gyorsíthatóságot, csökkentik a csúcssebességet; a leszorítóerő is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
Ez már sorban a második olyan tükör ami nem tetszik,ezért nem reggelek oda hogy leírjam szal nem építő jellegű a kritikám.
Sosem vágtam hogy miért fontos már féligazságként is megmondani dolgokat, amikor sztem még igazságként sem mindig fontos.
Lehet hogy MS lassú, és ezt most minden formában fontos megjegyezni...de én erre nem vagyok kiváncsi, pedig nem vagyok MS drukker,..és mégsem akarok azon csámcsogni hogy mennyire lassú, mert így alakul ki a médianyomás meg a közhangulat ami aztán már valóban visszahat a versenyzőre is.
Nem mondom hogy tabutéma legyen a különbség kettejük között, csak szvsz nem kellene drámázni, meg saját diagnózisokról beszélni..
Sztem két dolgot lehetett feltételezni, vagy rögtön gyors lesz...vagy lassan. ..hát most úgy néz ki rögtön nem megy.
De ezzel a görbe tükör felét elhasználni...ráadásul egy tök izgalmas, és sok szempontból akár zavaros futam után...kár volt elolvasnom így utólag, pedig egy időben még kedveltem is.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
ez király
Rosberg onboard -
proof88
addikt
válasz #70869248 #12544 üzenetére
vótmá (de most legalább a tyúbon elmentettem magamnak)
szerk.: és vimeo-n már fenn sincs... ehh...[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #12543 üzenetére
Ja, egy kicsit én sem értettem, hogy négy verseny után miért kell leírni MS-t. Aki hozzáértő, az tudja, hogy mivel ebből a négyből egy volt, amikor tényleg tisztán látszottak az erőviszonyok, az összes többin kavarás volt, plusz egyet be sem fejezett, ezért nem sokminden derült ki eddig. Még bármi lehet. Majd kb. 10 verseny után már biztosat lehet mondani.
Ráadásul a cikk elején gyakorlatilag kiejelentette, hogy MS lassú, utána meg kifejtette, hogy milyen bizonyítékok vannak arra, hogy a gumi kopott el vagy az autó sérült és nem MS volt a technikátlan.
FP-nek el kéne döntenie, hogy MS leáldozott tehetségét tényként kezelve síratja őt, vagy reménykedik még...[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #12546 üzenetére
Meg a Petrov-s párhuzam sem kerek,...MS megmondta hogy nem érzi még a gumikat, ...és nálam ezzel minden meg is van magyarázva az idénynek ebben a szakaszában.
Feleslegesnek érzem hogy ezt matekozva kiszámoljuk hogy mégsem igaz, mert mikor új volt akkor sem volt gyors...most azt várja hogy MS ezt is megmagyarázza, vagy kész elfogadni azt amit egy másik ember mond.
Mert ha valaki nem tudja mire számíthat hogy ossza be magának a gumikat, akkor az elején lehet túl óvatos, a végén meg mégsem jött össze, és akkor bizony végig sz@r igen...ha már egyszer nem tesztelhet akkor hagyják már hogy szenvedjen futamokon, Heidfeld és Kimi aki kapásból beugrott hogy száraz pályás körülmények között szenvedtek a gumikkal 2-3 versenyen.
Márpedig sztem ha egy versenyző nem tudja mire számíthat a tapadás felől akkor sokat bukik, az autó technikája, a gumi technikája, a versenyző technikája....ez most élesben csiszolódik össze és a kirakatban, mellette ott van Rosberg aki tudja a gumikat és gyors is....szenvedős helyzet, de MS nagy arc rá kellene hagyni hogy megoldja és meglegyen a saját diagnózisa....ha nem sikerül az akkor sem FP-nek vagy a tömegeknek fog a legjobban fájni, hanem Michael Schumacher-nek.szerk: ja a Petrov-s párhuzam,.szal Petrov-nak a világon semmi dolga nincs, nulla nyomás van rajta, az autó fejlesztésánek irányát sztem 100%-ban Kubica adja meg, a Renault vizes körülmények között jól vezethető, koncentrálhat a saját dolgára.
Schumacher nem, mert umond muszáj 4-5 tizedre lennie Rosberg-től, mert ez lélektani mérce magának és sokaknak. Ki kell találja hogy merre állítson egy olyan autón amivel még nincs teljesen tisztában.
Valamint a Renault messze nem annyira sikervárt csapat mint a Mercedes, a tavalyi világbajnok autóval, és nagy bajnokként 'csöppet' más a tempó..[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz #70869248 #12547 üzenetére
Igazad van. Sumi gyalázása most divat lett. Aki meg Sumirajongó annak ez nagyon nehéz időszak. Suminak is jönni fognak az eredmények. Most alkalmazkodik még, kell egy kis idő.
De amit Hamival csináltak, az briliáns volt. Ha csak rövid időszakban is, de mutatta, hogy tud.
Persze más dolog ugyanezt végigcsinálni.Szerintem Suminak ez a teletankos autó nem fekszik. Spórolni kell a gumival, benzinnel, de menni is kellene. Egy helyes egyensúlyt jó kellene találni.
2007-05-06 óta itt!
-
Nowhereman
őstag
válasz Viktor77 #12531 üzenetére
Hja, és úgy tűnik nem csak az én meglátásomban van az, hogy népszerű közhiedelemmel ellentében nem kizárólag Webber követ el disznóságokat a pályán, hanem az agyonsztároltak is, csak őket nem büntetik... bár lehet, hogy a görbetükörben mások is így látják...
Nem gyűlölöm én Lajoskát, de el ne találja valaki, hogy bemagyarázza nekem azt a gyengeelméjűséget, hogy az akciózásai közben nem tapad sár a kerekéhez....
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #12540 üzenetére
motion! Valaki megszerezte a jelszavadat, és a neved alatt linkelget!
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
Aktív témák
- Asus Rog Ally Z1 Extreme
- SAPPHIRE INCA EP-10 - 10 x RX 5700 XT - professzionális bányászgép - eladó!
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen