Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
- Yettel topik
- Aranyáron jött Európába a Xiaomi Mix Flip
Hirdetés
-
Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp A kalóz jakuzák jövő év februárjában érkeznek meg hozzánk.
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Minimalista pénztárca - Rossm Wallet - A klónok ásza
lo Ebben a tesztben a legjobb minőségű Ridge klónok közé tartozó, Rossm pénztárcát teszzük nagyító alá.
Aktív témák
-
ktg3
őstag
válasz JJános #32900 üzenetére
de miért ne lehetne fikázni ? a fikázás nem egyenlő a sértéssel...
pl én személy szerint szimpatizálok a ferkával az egy dolog
de fikázom mert ebben az évben ha mondjuk massának csak 1el kevesebb futamát rontják el akkor is vb lett volna..
tehát fikázni kell mert a olyan súlyos hibák voltak idén a csapatban mint a mekinél 2007 ben
attól nem fogjuk sértésnek venni hogyha ezt te is elmondod..
vagy vmi hasonlótcsak veled az a baj ha bármit mondok akkor felkapod a vizet
még akkor is ha teljesen jogos a kritika...ez a maszat vs sonka dolog meg olyan h nem sértés..
sértés az lenne ha azt mondanám h az a ************** akárki..ha akármilyen pilótának szar napja volt és szarul is ment akkor nem sértés azt mondani , h hát bizony xy de szarul ment mert tény..
az igazság az nem sértő ha nem fogalmazod azzá[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz JJános #32900 üzenetére
Nem is tudod, hogy miért sonkáznak, de ki vagy tőle akadva... nagyon érett gondolkodás. Egyébként semmi sértő nincs benne, egyszerűen a nevéből és az időjelzőn rövidített névből adódik (HAMilton). Ugyanúgy, ahogy Massa nevéből a maszat, vagy Barrichelloéból a barika, Buttonéból a gombos, Schumacheréből a cipész. Az előbbi kettőt magad is használtad.
Egyébként meg ne hidd, hogy azért, mert most bocsánatot kértél a Massa-szurkolóktól, akkor már a sonkát nem is fogja használni senki. Vedd észre, hogy nem mindenki úgy működik, ahogy te szeretnéd, befenyítéssel meg nem mész semmire, még a moderátorok is csak röhögnek rajtad.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz JJános #32900 üzenetére
ettől mág más biztos fog ferkázni maszatozni és soknázni és gombosozni.
valszeg a te lelked porcelánból van, a többiek meg ezt fel se veszik, mosolyognak a beceneveken, néha egyik-másik ráadásul egész frappáns.
csak te csinálsz ebből ekkora ügyet, nem tűnt még fel?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
PazsitZ
addikt
válasz JJános #32900 üzenetére
Ki érzékeny a becenevekre?
Most ki hozta fel a becenév témát?
Egyébként én is szoktam használni a Maszat nevet, de nem tulajdonítok hozzá negatív jelentéstartalmat...
Ferkázni is szoktam, de ebben sincs semmi.
Aki pedig lát benne valamit az max sajnálni tudom.Amúgy hunny felsorolta a topikban engedélyezett Hamire alkalmazható neveket [link], olyan bunkók vagytok, hogy nem ezeket használjátok
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Viktor77
titán
válasz JJános #32900 üzenetére
"Elnézést kérek minden Massa szurkolótól, és mindenkitől akit irritál a maszat név."
Itt a gond. Rajtad kivül senkit nem irritál, ebben biztos vagyok. Egész egyszerűen nincs miért bocsánatot kérned (max talán a viselkedésed miatt).
Ahogy már írták, a sonka Hamilton rövidített nevéből ered, egyáltalán semmi sértő nincs benne. És szokj hozzá, hogy használni fogják (ahogy a többiek gúnynevét is).
Ezért biztos nem fogok szólni senkinek, bannolni meg főleg nem.Viszont az ilyen menjen tényleg pls off-ba, én is hibáztam feljebb, hogy nem így írtam.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
JJános
addikt
válasz Viktor77 #32906 üzenetére
Pázsit2:
Én ezt az egészet nem tudtam, mint ahogy azt sem, hogy a maszat név kit irritál. Csak azt gondoltam, hogy valami más értelme van. Nekem a Maszat nem irritáló, és nem negatív. Nem igaz, hogy nem lehet velem ezeket megbeszélni. Én hajlandó vagyok bárkit bármiképp nevezni, ha arra kérnek. nem akarok senkit megbántani. Csak nekem estetek, én meg közben nem értek semmit.
Én tisztelek, és szeretek minden embert, ebből fakadt ez a dolog. Bánom is én ha sonkáztok, vagy HAM-oztok. Én is szeretem a sonkát, és a HAM konzervet is.
Ha valakit sért amit irok, közölje velem, én készen állok arra, hogy változtassak. Csak azt gondoltam sértő, vagy rossz indulatú a sonka név.[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
Viktor77
titán
Most már hanyagoljátok a témát, azt hiszem túltárgyaltuk.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
[CS]Blade2
addikt
-
wildrain
addikt
válasz [CS]Blade2 #32910 üzenetére
Nyilván olyan motort kellene hozzá gyártani, ami kibírja a két hétvégét ilyen feltételek mellett is. Lehet, hogy 50-80 LE-vel gyengébb lenne magában, de egy olyan pályán, ahol sokszor veszik el a gázt, sok-sok idő megy el üresjárattal a motor részéről. Ha az ilyenkor kárba vesző 750LE-ből csak a negyedét-harmadát hozzá tudnák adni a következő egyeneshez, már tökmindegy, hogy még 50 kg pluszt cipel-e vagy sem. Olyasféle technikai ugrás lenne ez, mint annak idején a hatkerekű autó.
Én is azt hiszem, hogy lehet egy szabály, ami meghatározza, hogy az autót csak a belsőégésű motor hajthatja meg, illetve most hozzávették a KERS-t is.De azért érdekes belegondolni, milyen fura lenne egy olyan autót vezetni, ami szépen gyorsul, ha rálép a vezető a gázra, de amikor elveszi a "gázt", a motor tovább ordít magas fordulaton.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz JJános #32912 üzenetére
Fékezéskor a hőből tudják visszanyerni az energiát.
Az előzőnél gond lehetne a nagy végsebességgel is. A visszanyert energia menne az egyenesben, és a végére túl nagy sebességet érnének el, ha előnyt akarnak belőle, ez viszont megnövelne a fék használatot is.
A KERS-et is gondolom a kanyarból kijövet fogják használni, hogy jobb legyen a gyorsulás, mert a végsebességet most a szárnyállás, hasmagasság, pálya karakterisztikája stb.. korlátozza rendesen.
Már most sem lehet rossz egy ilyen gépnek a gyorsulása, hát még KERS-el -
proof88
addikt
Hova tovább Forma-1 ?!
Egységes motorok
ÉremrendszerEz 2 olyan dolog, amit nagyon nem kéne erőltetni! Meg mi az, hogy a csapatok támogatják az éremrendszert?! Ezt vajon nem csak ő mondja? Nekem ne mondja azt senki, hogy azok a pilóták, sportolók, akik egy 20 fős mezőnyben versengenek, áldásukat adják egy ilyen hülyeségre.
-
-
adman
tag
válasz [CS]Blade2 #32913 üzenetére
Fékezéskor a hőből tudják visszanyerni az energiát.
hőből is lehet energiát nyerni, de egyenlőre egy "sima" generátort ill lendkereket fognak meghajtani fékezéskor. -
bdav
őstag
válasz [CS]Blade2 #32913 üzenetére
"A KERS-et is gondolom a kanyarból kijövet fogják használni"
ez szinte egészen biztos, legalábbis az elektromosakat ott lehet a legjobban, mert a villanymotorok nagyon nyomatékosak (lásd amikor a trolibusz indul )
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
attisx
addikt
válasz proof88 #32914 üzenetére
"Az aprótermetű britet arról is faggatták, hogy fairnek találja-e azt, ha mondjuk valaki úgy lesz világbajnok, hogy hat versenyt megnyer, de a többin nem ér célba, szemben azzal, akit az összes futamon másodiként intenek le. A brit szerint teljesen korrekt a rendszer: "Az illetőnek a következő évben keményebben kell próbálkoznia.""
No comment...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
[CS]Blade2
addikt
Tudom. Mi arról beszültünk, hogy idén miért nem használtak semmit, amivel visszanyerhetnek valamiből egy kis pluszt. És vajon tiltotta-e ezt valamilyen szabály eddig.
Ha szabad kezet adnának nekik, akkor szinte mindenki mást fejlesztene ki, napjainkban annyi lehetőség lenne alternatív meghajtásra, és ha nem jön be még mindig lehet korlátozni, meg egységesíteni, mért kell tönkretenni a csúcskategóriát egységes motorral, KERS-el, Később gondolom mikor már minden autó egyforma lenne, és maradna a különbség a pilóták között, akkor bevezetnék az egységes pilótát is
-
attisx
addikt
válasz [CS]Blade2 #32920 üzenetére
"...akkor bevezetnék az egységes pilótát is."
Formula Clone Series
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
[CS]Blade2
addikt
válasz attisx #32921 üzenetére
Később megjelennek az ezzel kapcsolatos cikkek is:
Ecclestone az egységes pilótákban látja a jövőt
A Honda szívesen lenne egységes pilóta beszállító
Haszontalan a klón pilóta, véli a Ferrari elnöke
Az egységes autók miatt még kétségesebb a klónok pozitív hatása
A Toyota csúszik az egységes pilóta fejlesztésével
Külső kutatók segítik a klónok fejlesztésétAz Ilmor lehet a befutó az egyenmotorok tenderén A svájci szakember V8-as szívómotorokban látja a forma-1-es közeljövőt.
-
Motion_Blur
félisten
"Igen, a Santander 2010-től a Ferrari szponzora lesz"
kis celeb:
Hamilton családlátogatóba megy
"A nagyapám pap, régebben hetente többször is jártam templomba. Még ma is gyakran szoktam imádkozni." - Nicole
két ima között meg P. Diddy kezelgeti
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
copin
őstag
válasz Motion_Blur #32924 üzenetére
"Igen, a Santander 2010-től a Ferrari szponzora lesz"
Ez egy jel... Hány percre kötött szerződést a Renaultal Lonzi?
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #32924 üzenetére
A Santander Alonso szponzora, így a 2010-es Ferrari felállást előre lehet jósolni.
-
JJános
addikt
válasz wildrain #32928 üzenetére
Azt jobb, ha nem firtatjuk, hogy hol voltam idáig. Tavasszal volt egy motoros balesetem, kevésen múlt, hogy ottmaradok. De túléltem, de persze az agyam nem lágyult meg. Vagy mégis?
Szóval próbáltam gyógyulgatni.Értem én, amit irtok, csak sokan sokfélét irtak, és megkeveredtem. Az a lényeg, hogy ráhibáztam.
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
válasz proof88 #32914 üzenetére
"Ezek szerint az egységes motor egy hozzávetőlegesen 3 literes V8-as erőforrás lenne, amely körülbelül 14 ezres fordulatszámon működne és 680-700 lóerő teljesítményre lenne képes."
Viszlát szép motorhangok...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
glutamin
őstag
Ez a költségcsökkentéses dolog önmagában értelmetlen. A nagy cspatoknak mindenképp megvan azsetonjuk és azt bizony le is fogjáék költeni. A szabályozásnak úg ylenne értelme, ha a kis csapatok a korlátozások miatt közelebb kerülnének a nagyokhoz.
Ugynakkor ha egy csapat 10x annyi zs-t tol be, akkor jogosan várja el, hogy ne csak a matricázásban térhessen el az autója a többiekétől.
[ Szerkesztve ]
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
Integra
titán
válasz [CS]Blade2 #32923 üzenetére
az ilmor kb a honda, elég szorosan dolgoznak együtt mai napig
én minden esetre nem támogatom
építgesse mindenki a saját motorját legjobb tudása szerint.
vagy pedig vesszen az f1
de már a tököm tele ezzel a fenenagy egységesítéssel.
vicc....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
glutamin
őstag
válasz Integra #32933 üzenetére
Annak idején, amikor a Merci visszajött a Forma1-be ők is talán Ilmor motorkkal mentek nem? Mármint jó pénzért az Ilmor fejlesztett nekik "merci" motorokat.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
Oliverda
félisten
válasz Oliverda #32936 üzenetére
"Shortly after Morgan's death in 2001, Mercedes increased its managerial involvement, purchased a 55% share and renamed the company Mercedes-Ilmor. When Mercedes' parent company, DaimlerChrysler, purchased the remaining share in 2005, Illien and Penske retained the Special Projects division, which has built Honda's IRL engines since 2003. Now functioning as an independent engine builder again, Illien has taken his company into Moto GP with the X3 project."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Az FIA állítólag nem lelkesedik Ecclestone érmes ötletéért
Remélem igaz a hír...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
glutamin
őstag
válasz Oliverda #32938 üzenetére
Burnie azt szeretné, ha az utolsó versenyen is a győzelemért küzdene mindenki. (ez viszont ellentmond a szezonban gyüjtögethető pontokkal érmekkel). Sehogy semmegoldható az álma.
Azzal viszont egyetértek, hogy ne a taktikázáson (tankolás, gumicsere) menjena verseny, hanem valahogy előzgessenek már az emberek.
[ Szerkesztve ]
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
adman
tag
Megdöntötte Raikkönen csúcsát az újonc
2011-re befigyelhetne Lonzi mellé -
lenox
veterán
Kulonben miert nem akarjatok az ermes rendszert? Szerintem nem eleg nagy a sulya a gyozelemnek, meg altalaban a jobb helyezesnek, es igaz, hogy az ermes rendszer az tul extrem, de az alapgondolat az jo szerintem. Illetve vissza a 9-6-4-et...
-
Oliverda
félisten
10-6-4... Akkor már lehetne inkább 12-8-6... Vagy az utolsó verseny után még minden versenyző kapjon győzelmenként +1 pontot, esetleg a legtöbb versenyt megnyert pilóta kapjon még x pontot.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
glutamin
őstag
válasz Oliverda #32944 üzenetére
Szerintem ez egy feloldhatatlan probléma. Ha van egy erős pilóta a mezőnyben (lásd Schumacher egykoron), akkor már a szezon felénél bajnok lesz és az utolsó versen így se úgy se hoz izgalmat a VB szempontjából. Ha meg kicsik lesznek a pontkülönbségek, hogy ne tudjon a szezonközepére már bajnok lenni, akkor meg azlrt elég lesz taktikázni a végén.
Vagy majd bevezetünk valami olyasmit mint a gagyibb arcade játékokban, hogy az ellenfél sosem marad le jobban két kanyarnyinál.
[ Szerkesztve ]
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
[CS]Blade2
addikt
válasz glutamin #32945 üzenetére
Az főleg az autója miatt volt, és persze bejöhet akármikor. Szerintem kevesebb lenne az előzés, mert most lehet harcolni a 7. 8. helyért is, az érmes rendszerben az 5.-helyen haladó akár le is parkolhat, egyes pályákon a 4. helyen haladó is, ha nincs kiesés előtte nem kap érmet úgysem.
-
Peat;)
veterán
válasz [CS]Blade2 #32946 üzenetére
Galambfejű f1 papa elfelejtette a matematikát, jön az érmekkel és veszteséges az f1 nemtom milyen szervezete is.
A legszorosabb állás úgy lenne, ha sok helyezett kapna pontot és a legnagyobb hajtás is így lenne, mivel a hátrébb versenyzőnek is lenne motiváció. A 12 versenyző kapjon pontot elmélet lenne a legjobb ilyen szempontból, de a mostani sem rossz, idén is voltak olyan esetek hogy a 7.-8. helyeken ment a csata. Szerintem a mostani rendszerhez nem is kéne hozzányúlni, hanem az előzéseket kellene jutalmazni valamiképpen. Még akár azzal is hogy az első helyezetthez közeli pontszámot kapja a legtöbbet előző...hirtelen minden ász csapat egyik pilótája menne a pole-ra a másik meg hátulra az időmérőn, szerintem érdekes lenne -
[CS]Blade2
addikt
válasz Peat;) #32947 üzenetére
Nehéz lenne szűrni az előzéseket, mert mi van ha egy csapat két pilótája előzi oda-vissza egymást? Vagy van aki nehezebb autóval megy a taktikája miatt, és öt sokat megelőzik, viszont kevesebbszer megy a boxba. Vagy ha a boxban előznek meg valakit, az is beleszámítana-e, stb...
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
Hirdetés
- Hardcore café
- Hálózati / IP kamera
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- További aktív témák...
- Új! Dobozos! Elitebook 860 G10 i5-1345U 16GB Ram Magyar! Garancia!
- iPhone 12 Pro Max (128 GB)
- iPhone 12 MINI 128GB fekete kártyafüggetlen! Vadonatúj 100%-os akku! Fulldoboz!
- ASUS RT AC65P Router tökéletes állapotban
- nVidia GTX 1080Ti 11GB GDDR5X 352bit + ARCTIC Accelero Xtreme IV hűtéses videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen