- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #33251 üzenetére
Vidi?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #33252 üzenetére
Még nincs kész, bár zeneszerzés terén nagyon produktív voltam az elmúlt időszakban. Idén már nem fogok vele elkészülni, nem akarom összecsapni. A mai nap az első ebben a hónapban, hogy újra működik a netem. Emiatt még a videó- fotógyűjteményem is hiányos maradt, még 512 kbps-sel is sok időbe telik a hiánypótlás, nemhogy 0k-val. De még az uborkaszezonban pontot akarok tenni a dolog végére, mert a videó elsődleges célja nem a McLaren/Hamilton-sztárolás , hanem a zenémet akarom vele stílusosan promótálni, az F1 meg ideális képanyag ehhez.
Hát igen, kemény idők jarnak az F1-re (is).
www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
válasz Dragbajnok #33248 üzenetére
Hát a fene se tudja már mi az igazság.
Azt viszont tudom, többfelől hallottam, hogy toyota cég is "bajban" van költségvetésileg, de az F1ből ennek ellenére egyelőre nem szándékoznak kiszállni.
(#33253) hunnylander: Már említetted, hogy foglalkozol ilyennel, most már kíváncsivá tettél milyen zenét csinálsz. Továbbá ha tényleg nem Meki/Hami sztárolásról szól majd , akkor várjuk.
- http://pazsitz.hu -
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #33254 üzenetére
Nem szivesen skatulyaznam be magam egyetlen zenei stilusba se. Az akusztikus hangszerek hasznalata ellenere a zenem egyertelmuen az elektronikus kategoriaba sorolando. Bar a peldaim nem ilyenek, mert korabbi es/vagy kotetlenebb demo- es 'tanulo' munkak, de jelenleg leginkabb/legkomolyabban progressive/melodic trance stilusban alkotok.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz venember83 #33258 üzenetére
szeretnék én olyan gondot, hogy 12 helyett csak 10 millio dollár a fizum..
valszeg most gondban van a jachtja törlesztő részletével..
eszem megáll...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
aesir
veterán
válasz Integra #33259 üzenetére
Szerintem igaza van. Alkalmazottként senki sem viseli jól, ha csökkentik a bérét, Te sem. Persze világos hogy válság van, de mint írja a versenyzők fizetése épphogy a legkisebb tétel a csapat költségvetésében, viszont pont a versenyző mint brand képvisel pótolhatatlan értéket a csapat költségvetésében. Legalábbis Massa esetében beszélhetünk értékes brandról mert teljesítmény is van mögötte, Raikkonen esetében meg inkább csak marketing meg ígéret, a stabilan kiemelkedő teljesítmény meg jó pár éve várat magára.
Van saját életem...
-
Integra
titán
én ezt el is tudom fogadni, valszeg én vagyok földhöz ragadva, de talán azért még nem omlana nekem össze a világ ha én lennék a helyében.
mert azt megérteném, hogy ha nem lenne kiflire meg iskolára etc.. de így..
mindössze ennyi...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hunnylander
őstag
válasz Integra #33257 üzenetére
Nem all szandekomban kritizalni Massa hozzaallasat, nem ismerem az inditekait.
A minap neztem a The Factory-t az Eurosporton (ismetlesek voltak, de a nagyreszuket ugysem lattam korabban ezert most megneztem par reszt; a The Factory a Williams F1 csapatrol [az idei szezon alatt] keszult riportfilm-sorozat, a eurosport.yahoo.com-on is ingyen visszanezheto, erdekes musor). A lenyeg, hogy a tesztcsapat egyes alkalmazottait es mindennapi munkait is bemutatta nehany resz; es nezhettem oket mar annak tudataban, hogy mar gyakorlatilag nincs is tesztcsapat, es mar ezen alkalmazottakat azota elbocsatani kenyszerult a Williams F1. Ertem en, hogy a kisembereken csattan leginkabb az ostor, mindennek ok isszak meg a levet. Habar tehetseges es kivalo szakemberekrol beszelunk, a filmbol kiderult, hogy ezen emberek nem luxuslakasokban laknak (a film ezt is bemutatta) es nem is luxusautokkal jarnak be dolgozni, az egesz "Factory" parkolojaban javareszt nagyon szereny autok sorakoztak.
A "taplaleklanc" csucsan allok is elgondolkozhatnanak rajta, hogyha talan alabb adnak egy kicsit az igenyeiken, akkor talan a kis szurke szorgos hangyakbol kevesebb kerul az utcara.
Szoval a csucsragadozok bercsokkentese vagy a (javareszt kenyerkereso csalados) kisemberek bercsokkentese illetve megnagyobbszamu elbocsatasa; a ketto igenis osszefugg, megha a felvetesem altalanos es nem Massa eseterol beszelek.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
aesir
veterán
válasz hunnylander #33262 üzenetére
Ember, a biznisz az nem jótékonyság, hanem kőkemény kapitalizmus. Mindenki annyit kap, amennyit ki tud kaparni magának, ennyi...
A kisember előtt is ott a lehetőség, hogy tőkét és szaktudást kockáztatva vállalkozó legyen és akkor többet keres, vagy éppen tönkremegy, alakulhat így is, meg úgy is. Amíg meg alkalmazott, pláne nem "csúcsragadozó" hanem szerényebb beosztású alkalmazott, addig az alacsony fizetés és az elbocsájtás veszélye mindig fennáll. Régóta működő demokráciákban ezeket a béreket a piac árazza be, és ne felejtsük el hogy ezek a demokráciák egy nagyon hosszan elhúzódó hidegháborút vívtak meg egy olyan rendszerrel, amely sokkal szociálisabb alapon képzelte el a vállalati működést mint a kapitalizmus. Láthatjuk hogy az nem működött, ez meg igen.
Van saját életem...
-
hunnylander
őstag
Ha mar a megszorito intezkedesekrol es a koltsegcsokkentesrol van szo, ez is business es kokemeny kapitalizmus. A csapatvezeto (Stefano Domenicali) csokkenteni akarna a pilota fizeteset, de annak ez nem tetszik. Itt egyenekrol van szo, nem mindenki velekedne igy a dologrol, a fonoke kereserol, a csapat erdekerol, a tobbi alkalmazott erdekeirol, mint Massa.
'Csokkentsetek a koltsegeket! Szep, szep, orulok neki! De az en fizetesemet hagyjatok ki a szorasbol!' Ez az onzes es a kapzsisag peldaja. Fuggetlenul attol, hogy mit kivan az uzlet, mit a kapitalizmus (most koltsegcsokkentest), itt egyenekrol van szo. Itt moralrol, szemelyes erkolcsi dontesrol es hozzaallasrol van szo.
Az ilyen szitut direktebben is lehet talalni: 'Vagy levagunk 10-20% a multidollarmillas fizudbol vagy 50 helyett 100 alkalmazottat kell elbocsatanunk, de a megmaradoknak akkoris el kell vegeznie ugyanazt a munkat amit otvennel tobb optimalisabban veghetne el, tehat a maradokat jobban fogjuk majd hajtani, es meg a fizeteseiket is csokkentenunk kell.' Mindez miert? Mert egy alkalmazott (a pilota is az) nyafizik es durci lesz mert a harmadik yachtja tizmeterrel rovidebb lesz a bercsokkentes miatt vagy egy honappal kesobb tudja csak megvenni azt. Megjegyzem, mas csapatok szerintem nem biztos, hogy kerdezeskodnek, hogy tetszik e, mivel a munkaadok diktalnak. Buttont kerdezte valaki, hogy holnaptol nem lesz munkad, akarod e?
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
aesir
veterán
válasz hunnylander #33264 üzenetére
Azért ne forgasd ki ezt az egészet, mert közel sem erről van szó, persze nem is vártam mást.
Másfelől pedig önzés nélkül nem vagy életképes ebben a világban. Szép dolog a szociális érzület, de ezt normális ember kinövi.
Van saját életem...
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #33266 üzenetére
A dolog egyszerű: olcsóbban jobb pilótát találni...
Szerintem a Ferrarinál ez nem megoldhatatlan dolog, mert Kimi már nyugodtan sorolható a bajnok helyett a lecsúszott alkoholista kategoriába, és Massa helyére is könnyen lehetne taláni töredék áron olyan esélytelen autóban körözgető pilótát, aki képes bezsákolni egy olyan lepattanót, amire ő idén nem volt lépes. /és most félre a csapat hülyeségeivel - mert a konkurencia is bénázott.../Utánam a kondenzcsik!
-
venember83
nagyúr
Mondjuk azt fel kéne vázolni Massának, hogy amennyiben elkezdenek pl. motoron spórolni (de ide kb. bármilyen alkatrész nevét írhatnám), akkor lassúbb lesz az autó, nehezebb lesz versenyt nyerni és világbajnokká válni. Ebből a szempontból egy normális pilóta nem kérdés, hogy mit választana szvsz, inkább legyen világbajnok, és kapjon csak 7-8 millát a csapattól, mint hogy keressen 12 millát, és max. a dobogó harmadik fokára érhessen.
-
copin
őstag
válasz PazsitZ #33254 üzenetére
Bármikor kiszállhatnak. Az lenne a legjobb, ha csak motor szállítóként maradnak bent. Az új csapat (vagyis a Honda) pedig lehet hogy Aston Martin néven fut majd.
@venember83 Az hogy mennyit keres, az a menedzser dolga. Szóval nem csak a csapattól kell várni a bevételt, hanem egyéni szerződésektől is, ami minden komolyabb sportolóra vonatkozik. Mivel válság lesz (vagy van), ezért a szponzorokat kell elsősorban meggyőzni, nem a gyártót. Ők hozzák ki a legjobbat abból ami van.
jó, közhelyes volt, de valahogy meg kell közelíteni a témát
[ Szerkesztve ]
-
aesir
veterán
válasz venember83 #33268 üzenetére
Ha azon a 4 millión múlna a FERRARINÁL, akkor Massa sem szólna semmit. Azért lássuk be, ez nagyon nem valószínű
Van saját életem...
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #33267 üzenetére
"Massa helyére is könnyen lehetne taláni töredék áron olyan esélytelen autóban körözgető pilótát, aki képes bezsákolni egy olyan lepattanót, amire ő idén nem volt lépes"
Massa 20 tiszta pontot veszített a csapat hibája miatt. Hamilton mennyit?
És kit raknál a helyére? Várj, kitalálom: Mark WebbertStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
PazsitZ
addikt
válasz Motion_Blur #33271 üzenetére
Webbert csak ne bántsuk oké?
Ő, mondjuk a szerencséjéből fakadóan még többet vesztene...- http://pazsitz.hu -
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #33271 üzenetére
Törött lábbal? Akkor inkább Buttont. Vagy Vettelt, esetleg Rosberget.
aesir: Most mit mondjak? Sok kicsi sokra megy. Csapatvezetőként tuti inkább pilótákon spórolnék, mint a fejlesztésen. Persze meglehet, hogy nagyon rosszul látom a dolgokat.
-
copin
őstag
válasz venember83 #33273 üzenetére
Csapatvezetőként tuti inkább pilótákon spórolnék
Tavalyi Renault vs. idei Renault. Remélem egyértelmű.
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #33273 üzenetére
Szerintem rosszul látod, mert egy tehetséges pilóta a tudásából adódóan meghozza azokat a tizedeket, amiket elbukna egy kevésbé jó, és hiába kidobott pénz lenne a fejlesztésekre szánt több tíz millió euro.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #33275 üzenetére
Rosszul értettétek. Nem engedném el a tehetséges pilótát, de inkább az ő fizetését csökkenteném arra a szintre, hogy még a csapatnál maradjon. Ennyi. Nem azt mondtam, hogy baumgartnereket alkalmaznék.
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #33276 üzenetére
Most komolyan elhiszed, hogy egy Ferrarinak tétel 5-10 millió dollár?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #33277 üzenetére
Ha megnézem, hogy mekkora szarban vannak úgy általában az autógyárak mostanság, s figyelembe veszem, hogy a FIAT sosem állt fényesen, akkor igen, affelé hajlok.
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #33278 üzenetére
Kb. a Marlboro kifizeti a két pilótát, aztán csókolom
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #33277 üzenetére
Az osszkoltsegveteshez kepest ez kis osszegnek tunhet, de amikor ki kell gazdalkodni illetve pl. be kell osztani konkret anyag- es munkakoltsegekre akkor mar igenis tetel. Egy fejetlen konyvelessel es koltsegvetessel a legtokeerosebb ceget is tonkre lehet tenni.
Es egyre inkabb komoly tetel lesz nehany millio is, ugyanis bevezetesre fog kerulni a koltsegvetesi limit. En ugy veszem eszre, hogy a legnagyobbakat is sujtja (majd) a valsag, szoval ezt nem uszhatja meg sem a Ferrari, sem a McMerc. Begyuruzik mindenkihez.
De a likviditastol fuggetlenul, egy verbeli pilota a versenyzest es versenykepesseget tobbre tartja, mint a csillagaszati fizetest. Es mivel jo auto nelkul meg a legjobbak sem brillirozhatnak igazan, ezert kibirnak a bercsokkentest, 'szocialis kozerdekbol'.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #33275 üzenetére
Szerintem meg senki nem látja át a helyzetet, mert az f1-es csapatok megfoghatatlanok a gazdasági elméletekkel, nem lehet tudni a hatásokat. Toyotát lemásolta a többi gyár, mert olyan elméleteket dolgozott ki és ültetett át a gyakorlatba az autóiparban, hogy elhúzott fényévekkel a többiektől (most már anno). F1-ben mégis problémái vannak.
F1 nem termelő nem szolgálgató vállalat, lehet hogy csapatonként teljesen más tényezők a fontosak. Tényleg senki nem tudja mivan.
Én így látom azért: pl. ha kevesebb ember fogja összeszerelni a Ferrari motorokat és azok szétesnek majd Massa alatt, akinek megmaradt a fizuja akkor lehet elgondolkodnak hogy hibáztak. Ha megtartják az embereket és Massa/Alonso bárki behisztizik de még marad a csapatnál, de kap egy jó autót akkor a vezetők szerintem a képébe mosolyognak....a pilóta meg visszanyal azonnal, hogy jajj de boldog és várja a szponzorokat lásd Hamilton, alacsonyabb fizetés de megoldotta ésszel a dolgot.Az f1 jóval egyensúly érzékenyebb dolog mint más sport szerintem, így ha változás történik egy viszonylag jól működő csapatban az elég komoly kockázat, kérdés melyik a nagyobb, ami nem jár személyi változással csak hőbörgéssel vagy amelyiknél valósan kerülnek ki emberek a cégtől..
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #33275 üzenetére
Valahogy nem akarod érteni. A Ferrarinál az olcsóbban jobbat esete is megvalósítható lenne. Massa pedig saját bénaságból is többet bukott annál a 20-asnál. Az angliai futamon mutatott teljesítménye szerintem pályázhat az évtized leggyengébb pilótateljesítményére....
Utánam a kondenzcsik!
-
venember83
nagyúr
válasz Nowhereman #33282 üzenetére
Hibázott, majd úgy ment, hogy mindent beleadott és bizony túlment a határokon, és számtalanszor megpördült. Mit kellett volna tegyen? Menjen be a boxba, s kezdje el a sírást? Próbálkozott, nem jött be. Sokszor. Egymás után. Ilyen volt az egész hétvégéje.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #33282 üzenetére
"Az angliai futamon mutatott teljesítménye szerintem pályázhat az évtized leggyengébb pilótateljesítményére...."
Miért? Hamilton mit művelt Bahrainben? És a montreali boxutcában? Pedig ott még eső sem esett
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #33284 üzenetére
Pontosan Lajoska sok hibája miatt még a csapat balfékeskedése ellenmére is meg nyerhette volna a világbajnokságot egy igazi bajnok alkat. De Massa nem az, ahogy Irwine sem volt az. Pedig ezt a lepattanót talán még barika is kapba lőtte volna... /és bizony sok igazság volt abban, hogy lonzi si megjegyezte, hogy valahogy elég lagymatagul gyüjtötték a pontokat a srácok../
Az Massa angliaijáról meg annyit, hogy mások egy futamon 1-2-t hibáznak, maszatka meg azon az egy futamon annyit nyirta a füvet, amennyi egy újonc japán teljes szezonjára is sok...Utánam a kondenzcsik!
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #33285 üzenetére
Amúgy lehet, hogy rosszul emlékszem, de nem száraz gumival tartották kinn őket?
A Renault vagy a BMW jöhetett ki ott is elsőként esős gumikért.
Egyébként bírom, ahogy fikázod Kimit, lecsúszott alkoholista, ehh. -
proof88
addikt
válasz venember83 #33287 üzenetére
-
Nowhereman
őstag
válasz proof88 #33286 üzenetére
Interen voltak kint. És ebben jó támpont volt Kimi teljesítménye. Ő is kinlódott, de azért az aszfalton tudott maradni.
Kimi meg végigalussza a fél versenyt, igyhát hiába van dinamit a kölök ujjaiban, ha a legtöbb futam felén egy hétvégi soför tempojában közlekedik. Tavaly is gyengébb volt magánál, de az idei mutatványa, hát tényleg lecsúszott a béka ülepéhez, s ha így folytatja jövőre már alatta is lesz...
Utánam a kondenzcsik!
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #33289 üzenetére
Én még bízok abban, hogy még sikerül mutatnia valamit... reménykedek.
-
hunnylander
őstag
Vettel kicentizte.
(Lehet, hogy volt mar linkelve, de nekem meg uj volt, ugyhogy gondoltam uppolom vele a topikot.)[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #33291 üzenetére
Szerintem nem volt még, ügyes srác.
Ez a Vettel az eddigiek alapján szimpatikusnak tűnik. Nincs nagy arca, pedig ő is jó pilóta.
És még milyen fiatal, remélem jó lesz az RB és tud majd hozni jövőre is szép eredményeket![link]
A próbák alatt meg volt beszélve, hogy a 21 éves versenyző szépen lassan bevezeti autóját a színpadra, ám az idei Olasz Nagydíj győztese gondolt egyet, és inkább lendületből befarolt a stúdióba.[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Nowhereman
őstag
-
hossszú
őstag
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
wildrain
addikt
válasz Nowhereman #33296 üzenetére
Annyira nem tudta feledtetni, hogy a büdös életben nem jutna eszembe, hogy kit követett tavaly az USA nagydíjon... tényleg nagyon béna ez a Vettel...
-
laci666
senior tag
válasz hossszú #33297 üzenetére
Nem értem én a Hondát
Sok sok évnyi fáradozás után csak így lemondanak az F1-ről.
És ez mi: A milliárdos állítólag jelképes összeget, egy amerikai dollárt fizetett a remek infrastruktúrával rendelkező csapatért
1 dolcsiért elpaszolta az egészet jó űzletett csinált a Honda[ Szerkesztve ]
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OpenWRT topic
- Milyen routert?
- Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest