- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Android szakmai topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #33598 üzenetére
Pisikúrával együtt? Jól bírod, heti háromszor...
-
PazsitZ
addikt
- http://pazsitz.hu -
-
-Mike-
addikt
http://www.f1technical.net/development
nem tudtam linkelni, nem ment.
[ Szerkesztve ]
-
ronaldo
őstag
Mi az aerodinamikai szerepe azoknak a vízszintes bevágásoknak a hátsó szárny oldalán, felül? Mert eddig mindhárom bemutatott autón - akármennyire is különböznek - megtalálható ez az elem.
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #33608 üzenetére
A mekinek hosszabb a tengelytávja? Nem tudom melyik gumi van hátrébb.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Csabee.
nagyúr
válasz Motion_Blur #33608 üzenetére
másnak is volt linkelési problémája valamiért ff alatt... e ez a ferrari mclarenes kép nagyon jóó
Üdv: Csabee.
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #33612 üzenetére
Jah, hogyha rákattintok bejön nagyobba. LOL
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
A mockup kiértékeléséhez lényeges lenne tudni, az autók hosszát, továbbá a két fotónak egyforma távolságból és perspektívával kell készülnie. Majd a fotókat az egymásrahelyezés előtt nagyon precízen át kellene méretezni az autók hossza szerinti arányokban. A konkrét fotókat megnézve látható, hogy egyetlen szükséges dologgal sem rendelkezünk az eredményes analízishez.
Röviden: fogalmam sem lehet, hogy melyiknek mije hosszabb, a mockup fabatkát se ér pontos választ adni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #33614 üzenetére
Minden igaz amit leírtál, de még ez a leghasználhatóbb kép Persze nem lenne rossz tudni, hogy nagylátóval - közelről, vagy telével - távolról készültek a képek. Előbbi ugye meglehetősen torzít. De ezek ellenére szerintem nagyjából összehasonlítható a két kép
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #33614 üzenetére
Arra van tipped hogy a merevítővel a szárnyelemek felett hogy fogják állítgatni a szárnyat?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #33615 üzenetére
Megnéztem külön a két képet, 95%, hogy a mekis kép közelebbről készült. Már ez és a képek támpont nélküli egymásraméretezése is tönkreteszi az objektivitást.
Ettől függetlenül lehet a McLaren a hosszabb tengelytávú, de akármennyire szeretném is tudni, de még azt sem tudom megmondani, hogy melyik a hosszabb autó. A Ferrari hosszabbnak tűnik, de elsődlegesen azért mert karcsú jellegű... stb.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #33616 üzenetére
A kettős szárnyelem felső eleme az függetlenül is állítható lehet, de az egész egységet szerintem ugyanazon forgópontokon állíthatják, amit a versenyző is állíthat.
A dolog (FIA általi) szabályozása és ellenőrizhetősége az már egy trükkösebb dolog, arra már nem sok tippem lenne.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #33618 üzenetére
Aha, értem. Amúgy szerintem ez baromi veszélyes lesz. Nekem néha eszembe jutott a menetközben állítható szárny ötelete, de soha nem gondoltam volna hogy ezt egyszer engedni is fogják. Majd ha 310-nél a fékúton beragad akkor lesz szép nagy bukta a kanyarban.
A polip felfüggesztés felett még mindig nem tudok napirendere térni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
AMD Power
titán
Nem lett olyan vészes az McLaren.
-
ronaldo
őstag
válasz hunnylander #33607 üzenetére
Kösz.
A Mclaren beveti az idény kezdetétől a kers-et? Illetve a Williamsen és a BMW-n kívül mások jól állnak vele? Előbbiek szerkezetét (persze a publikusat) az Eurosporton a Factory-ben lehetett látni, a BMW meg nagyon kardoskodott a bevezetés mellett, gondolom okkal.
-
hunnylander
őstag
válasz ronaldo #33622 üzenetére
Szerintem beveti, akárcsak a BMW. A többi már kérdésesebb, állítólag még a Wiliams is.
A mclaren.com-ra felkerült egy videó a megnyitórol, amiben a háttérben forgatják az autót. Jobban átjön belőle az autó formája, érdemes megnézni. (Orbit Grab++-szal letölteni, és 16:9-es képaránnyal megnézni, mert a website lejátszóján rossz a képarány.)
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #33623 üzenetére
Ferrariról mit gondolsz?
Seccel veri a mezőnyt, vagy bukta bele a középmezőnybe szvszmod: jujj, de banyás
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #33624 üzenetére
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #33624 üzenetére
ha már a banyáknál tartunk... [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Egy újabb mockup az autók arányairól. (Nem én csináltam.)
Rafo (Atlas forum): was bored so got into trying to make pic with the three cars on the same scale so that we can make some comparisons. 1. To resize into the same scale I used the tyres size in photoshop. Understand tyres and wheel sizes are standard for all, so when all three tyres were the same, we have the cars under the same scale. 2. Lined them up on the back end of the rear tyres and compared the wheelbase and total lenght of cars. Some surpises.
Seems like ferrari has the shortest wheelbase of the three, but is clearly the longest car, and while toyota is the shortest car (to the nosecone, if we compare to front end of the front wing, it would be the longest), it features the longest wheelbase.
It also suprises me how tall and bulky the maclaren is, thought it was a effect of the pic, but once you have them in the same scale is clear its way taller at the cockpit and front part.
A leghosszabb a Ferrari, a legrövidebb tengelytávval. A legrövidebb a Toyota a leghosszabb tengelytávval. A McLaren magas és testes.
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #33628 üzenetére
Még mindig a Merci a legszebb.
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #33628 üzenetére
de azt nem értem hogy mért az orrához mérik? pedig a toyotánál van vagy 15 centi még előre a szárny... de a mercinek is van ott 5-6 centi kb...
ez olyan mint ha az embert csak a nyakáig mérnék
amúgy eszerint a kép szerint nem sokkal rövidebb ha rövidebb a ferka tengelytávja.
de ez sem mérvadó, hisz nem biztos hogy ugyanolyan távból fényképezték[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #33630 üzenetére
Én őszintén szólva azt hittem ,hogy csúnyábbak lesznek az új autók.
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #33616 üzenetére
Más közeli fotókat is megnézve (ahol látszik, hogy az also elemre rögzítés milyensége; nem forgópont), azt kell mondjam, hogy csakis a felső kisebb szányelemet állítják verseny közben. És az azt működtető eszköz a oldallap hátsó részében domborodik, látható a képeken.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #33630 üzenetére
Furcsa, hogy a Toyotának mennyire "le van törve" az orra
mod: az is érdekes, hogy a McLarennek mennyivel hátrébb kezdődik a pilóta feje fölött lévő airbox
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #33634 üzenetére
Meg elég kicsi is a légbeömlő.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #33635 üzenetére
Akárcsak a hűtőnyílások. Ezek mind légellenálláscsökkentő húzások (amit a motor és a KERS fejlettsége és hűtési hatékonysága tesz lehetővé), mivel az airbox (szívótorok) és a hűtőnyílások a legjelentősebb légellenállásnövelő részek egy F1-es autó testén.
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #33636 üzenetére
csak aztán legyen elég a hűtés
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #33637 üzenetére
A hűtőnyílások a Ferrarin se sokkal nagyobbak, csak a szívótorok. De míg a Ferrarinak el kellett hagynia a kopoltyúkat (mert betiltották), addig a McLarennek eddig is a jelenlegihez hasonló hűtése volt, és pl. Silverstoneban és Hockenheimben hasonlóan kis légbeömlőket használt, az egyik oldal leszűkítésével.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #33638 üzenetére
Így jobban néz ki mint képeken. Ez legalább egyik szögből sem csúnya.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
AMD Power
titán
válasz (Kolombusz) #33640 üzenetére
Még ennél is sokkal... Komolyan rosszabbra gondoltam...
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #33634 üzenetére
Nem csak az airbox, a cockpit is hátrébb van, jó lehet a súlyelosztása.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #33638 üzenetére
Szerintem inkább a Ferrarin kisebbek a hűtőnyílások.
Mike: jó a súlyelosztása? Inkább farnehéz lehet, de legalábbis kevesebb hatása van az előrerakott ballasztnak, nem lehet olyan széles tartományban játszani vele.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #33644 üzenetére
Meglehet, de nekem úgy közel egyformának tűnik a két felület területe, csak míg a Ferrarin függőlegesen nyújtott (a magassága a nagyobb), addig a McLarené vízszintesen nyújtott (a szélessége a nagyobb).
Attól, hogy a McLaren vizuálisan ducinak hat attól még (pilótákkal együtt) pont egysúlyú lesz a Ferrarival (is). A McLaren kipufogóbeburkolása aerodinamikai célzattal van, és nem jelenti azt, hogy a burkolat alatti rész dugig van zsúfolva nehezebbnél nehezebb cuccokkal.
Habár a túlkormányozott mclarenes jelleg és a hátsó megcsúsztathatósága is szinte kívánalom Lewis számára, de az autó csak annyira farnehéz amennyire ezt a mérnökök jónak látták, szvsz.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #33646 üzenetére
Nyilván én sem úgy értettem, hogy olyan a súlyelosztása, mint egy kalapácsnak, csak annyit akartam vele, hogy amit Mike mond, miszerint nagyon hátul van a cockpit, az inkább rossz, mint jó dolog a súlyelosztásra nézve.
Egyébként ha már ott tartunk, hogy mi van a dudorok alatt, talán érdemes megjegyezni (és megnézni az összehasonlító képet, amit linkeltél), hogy amíg a Ferrarinak egy tök vékony nyúlvány megy baromi előre, addig a McLarennek meg az első tengely vonalában jóval magasabb az autó orr-része. Csak nem a ballasztnak van ott a helye?
Persze, lehet találgatni jó sokmindent, csak ha már felvetődik a kérdés... -
hunnylander
őstag
válasz wildrain #33647 üzenetére
Minél több hely lenne ott a ballasztnak, annál könnyebbre készülhetett maga a konstrukció, akármilyen testesnek is látszik.
A Ferrari állítólag 1 (vagy mégtöbb) kg-ot nyert egy új festéssel, a McLaren-AkzoNobel szintén keményen beújított ezen a területen is. ( [link] )
Az, hogy az autó KERS-szel együtt minél könnyebb legyen, minél nagyobb teret adva a ballasztokkal való játékra, kardinális kérdés minden csapat számára.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
Azt tudja valaki, hogy milyen anyagot használnak ballasztnak?
Igazából a sűrűsége érdekelne.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest