- Itt az első hivatalos poszter a Galaxy S26 Ultrához
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- kompakt csúcstablettel készül a Lenovo
- Almás kagylót főznek Cupertinóban
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Új hozzászólás Aktív témák
-
porcupine
csendes tag
probléma megoldva. program telepítése/ törlése, megkerestem a vlc-t , felrakta. minden megy ahogy kell!!!!!!! ezer köszönet a segítségért!

-
porcupine
csendes tag
köszi! na haladok. fent van a free és non free rpm fusion, de azt hova kell beírni hogy:
su -c 'yum install yumex' ??? -
porcupine
csendes tag
és mit takar az hogy vegyem fel? letöltöttem a 16oshoz az rpm fusiont, de kibontottam és azon belül van még egy csomó, honnan tudjam nekem melyik kell? (egy ismerősöm rakta fel nekem a fedorát amúgy)és ha belelépek "szöveg" van bennük. mondtam hogy totál kezdő vagyok
és a yumex-et honnan töltsem le? annak telepítése után lehet csak pl. az easy life-ot felrakni? amúgy köszi a gyors válaszokért 
-
porcupine
csendes tag
sziasztok! most lett fedoram. szóvál totál hülye vagyok hozzá. nem tudom lejátszani az avi filmeket, mindig feliratos filmeket nézek, vlc-vel. ezt a fedoran mivel lehet megoldani? kérlek írjátok le részletesen mit honnan töltsek le, mert még nagyon új ez nekem. olvastam itt a gnome-player-t és smplayer-t, azt honnan tudom leszedni?és hogy lehet alkalmazást törölni? előre is köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Játékkulcsok ! : PC Steam, EA App, Ubisoft, Windows és egyéb játékok
- SzoftverPremium.hu
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 36 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással