Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz Vesa #5413 üzenetére

    Mindig a legjobb barátom 320d-jét szoktam felhozni szuper prémium BMW példaként. Néhány hónappal korábban kapta a cégtől az autót, mint ahogy én az első Model 3at. Kerete 14,5 millió volt, a Model 3 volt akkor 16,5, amit fél év múlva 15-re csökkentek. A BMWje tele van kopogós műanyaggal (sokkal több mint a Teslában), ülésfűtés nem fért bele, nincs tolatókamera, a kijelző nevetséges feketére vált, amikor tolatásba kapcsol, és felrajzolja a fekete kijelzőre az autó haladási vonalát, hogy szopassa minden tolatás alkalmával, hogy bmeg, csóró voltál, a külső tükröket kézzel kell behajtani, amikor beáll a garázsba, a hifi botrányosan szól, sávtartó nincs, gyári navi használhatatlanul vacak, Android autó/carplay nincs, tavalyi távvezérlési lehetőségek nulla (nyit-zár, mint a 90es években), az ülések igen kényelmetlenek, műbőrözött deszka, hangos, mint a szar a kerregő dízel motor. Ez lett 14,5M vállalati, csoportos 10% kedvezménnyel, készleten lévő autóra. Ennyit a prémium BMWről. Persze, tudna prémiumot is gyártani.

    Kiharcolta magának, hogy jövő héten kapjon egy új A6-ot, pedig a BMW csak 2 éves, és 3 évente cserélhetne csak. Jövő héten el is megyünk vele Svájcba. Kíváncsi leszek rá, mert félek attól, hogy megint egy készletes minimál extrás szart sóztak rá, de Audinál már csak több minden fér bele az alapba is.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

  • Tiédetis

    senior tag

    válasz Vesa #5413 üzenetére

    Meg sem említette a Teslát. A bmw-s premiumos dolgot emlíette.
    Túl kéne már ezen lépni végre egyszer

    Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom

Új hozzászólás Aktív témák