Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dWan

    tag

    válasz Chaser #63589 üzenetére

    Dell saga az usanotebook-nál továbbra sem akar megoldódni.

    Előzmény:
    Járt nálam 2db 5590 mindkettő rossz felső touch gombokkal. 5490-et kezdtem el nézegetni, amikről kiderült, hogy ezeknél ez a gomb probléma nem jelentkezik - legalábbis azoknál amikről hallottam - ezért döntöttem, hogy ilyet veszek.

    Az újabb wtf pedig:
    Ismét az usanotebook lett a befutó, jók voltak az áraik, plusz bővítésnél beszámítják az ssd-t. Leadtam a rendelést, de jelezték, hogy "be kell mennem" megnézni ezt a típust, hogy jó lesz-e, mivel már járt nálam pár gép így nem szívesen rendelnék be nekem "feleslegesen", kvázi kockázatcsökkentés. (ennek a modellnek egyébként jók voltak a gombjai).

    Kb a rendelés után egy héttel jutottam be hozzájuk, persze időközben a termék ára felment. Előző nap telefonon érdeklődtem, hogy ilyenkor mi van. Annyit mondtak hogy ez nem számít, hisz nekem le van foglalva a gép a nagykerben az akciós áron. Szval megnéztem, jó volt, mondtam hogy kérem a gépet. Másnapra ígérték, de jött este a válasz:
    "sajnos nem tudjuk kiszolgálni a legutóbbi rendelésed, a nagykernél kifutott a foglalásunk az időlimitből, így a termék árát mi sem tudjuk tartani. ha mégis szeretném a laptopot akkor adjak le egy új megrendelést a honlapon és intézik."

    Tehát ebben a mailben kvázi elismerik hogy van a nagykerben termék, csak kb 30k-val drágábban.

    Mit gondoltok? :F

  • pohár

    félisten

    válasz Chaser #63589 üzenetére

    a DELL nem írja már jóvá a nagykernek, ha javítva volt a gép, ergo nem tudják háromnapoztatni a kereskedők a nagyker/disztri felé :N

Új hozzászólás Aktív témák