Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hydra SR

    addikt

    válasz harry #11360 üzenetére

    Nem konkrét de konkrét számokat nem tudok mondani, nem vezetek statisztikát, csak látom, hogy a refurbished cuccok gyakrabban hibásodnak meg.
    Annyira meg azért ne ájulj el a Dell logótól, van ott is szar csak jó a support hozzá. Nem arról van szó, hogy a Dell nem romlik el, hanem arról, hogy nem vitáznak a garancián, mindenhol érvényes, rendes leírások és driverek vannak a neten, kapsz hozzá pótalkatrészt, stb. Ugyanaz a Foxconn gyártja a Dell alaplapokat, aki még egy rakás más cégnek is gyárt, az akksi Sony vagy Philips meg még egy csomó márka lehet, a vinyó, proci, ram, egér, LCD, CD/DVD se Dell, ugyanazt kapod ezekben, mint a FuSinál csak kicsit jobb a minőségellenőrzés és több pénzt szántak a tervezésre, ergonómiára, ilyesmikre. De azért én emlékszem pár szériahibára az elmúlt 6-7 évről. Latitude C széria: túlmelegedős tápegységek. Optiplex GX270: sorozatos kondenzátor felpúposodás az alaplapokon. Notebook szériák fele tavaly: akksi visszahívás, a kigyulladós akksik miatt (ez nem csak a Dellt érintette), és még sorolhatnám. Csak amíg egy FuSinál a kezedben levő alaplapról még az internet segítségével sem feltétlenül tudod megmondani, hogy mi a fene az (néha még azt sem, hogy FuSi), addig a Dellnél az is kiderül, hogy meddig garis, ki vette és hol stb. Ezeket tapasztalatból mondom.

    Ha cserélni szeretnél egy hibátlan alkatrészt, azért természetesen fizetni kell. Megveszed amire cserélnéd, és beszereled magad vagy beszerelteted pénzért. Ilyenkor a garanciát természetesen nem nézik, ez nem garanciális ügy. A service tag-et megnézik, mert ha a Dellnél bővíted, akkor belekerül a nyilvántartásukba, hogy megváltozott a konfiguráció, így ha később szervizelni kell, nem fognak meglepődni, és meggyanúsítani, hogy máshonnan vásárolt alkatrészeket raktál bele ami hibát okozhatott és ugrott a gari. Egyébként sem szokásuk de azért nem árt, ha szerepel náluk is, hogy tőlük van a cucc.

    Vinyót, ramot bővíthetsz gond nélkül, a gari csak arra ugrik amit cserélsz, illetve hát lehet külön gari a beépített cuccra ami máshova szól. Csak tartsd nyilván, hogy mi hol garis, mert kifizettetik veled, ha vinyó hibával a Dell szervizbe viszed azt a gépet, amiben már nem Delles a vinyó (meg tudják állapítani! még akkor is, ha ugyanolyan méretűt és márkájút teszel bele!).

    A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

Új hozzászólás Aktív témák