- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Képen az iPhone 17 Pro kétféle akkumulátora
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Erről a topikról el is feledkeztem.
A szokásoson kívül (rugalmasabb, hamarabb húz, stb) némi staisztika, nyári (5-10hó) fogyasztások:2012-2014
6,57l/100km (km-ra súlyozva, átlag 6226km-re)2015 (töltéscsere javítás+chiptuning):
6,04l/100km (7522km-re)Rugalmasságot még a hátsó dob cseréje előtt mértem, 80-120 IV: 12,3sec>10,3sec.
-
Én az MMC-nél jártam, szívó 1.6os motorral.
A motor relatív népszerű, MMC és ATC maradt utolsó körben, majd úgy döntöttem a +20.000et nem éri meg a grafikon, találtam már 1-2 ilyet,és ha nem érzem/mérem, fabatkát sem ér a papír sem.Az enyém forrasztással ment (2007 Xsara Picasso 1.6 16V) és bő egy órába telt. Főként alacsonyabb fordulaton érezni hogy jobban tol, gyári házba való sportszűrő és prémium benzinnel próbálva. Tuningra a szűrő adta a végső lökést, mert kicsit elevenebb lett vele az autó, és kedvet kaptam még többhöz
Ha lesz 2-3 tankolás akkor írok konkrétumot, de idáig (meg az utolsó 30.000km-nyi vezetett tankolás alapján) úgy tűnik hogy amivel számoltam 3dl, az meglesz. Korábban a magasabb oktánszámú benzinből nem profitált az autó (a korábbi Picassom más motorral igen).A gyári teljesítmény 6000 helyett 4750en adja le kb, és 5500-6000ig a mostani maximumot (109ről kb 120), a max nyomaték alig költözött lentebb 4000ről 3850-re (147ről kb 163-ra). Nem egy, nem két oldal adatait néztem, 120-123 LE és 160-164Nm, 2-5 dl csökkenést írtak, reálisnak tűnik.
Km/h-ban ezt jelenti kb:
Adott fokozatban a nyomatékmaximumnak megfelelő sebességtől a teljesítmény maximumnak megfelelő sebességig: (km/h)
I: 33-49 (gy.telj.:39 t:45) gyári telj. 10km/h lentebb
II: 60-90 (gy.tel.:72 t:83) gyári telj. 18km/h lentebb
III:83-124 (gy.telj.:98 t:114) gyári telj. 26 km/h lentebb
IV:105-158 (gy.telj.:125 t:145) gyári telj. 33km/h lentebbEz egy kicsit jobban leírja mit érezni, mint az hogy 12%ot javult a gyorsulásom (de éreztem hogy picit túlforgattam, majd még mérek valamikor újabbat, csak ritkán van rá lehetőségem).
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Philips EP3510/00 3100 series Automata eszpresszó kávéfőző, klasszikus tejhabosítóval
- Sencor Mobilklíma (Wifi) sac-mt7049c
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Siguro AC-C140W Cool 9 Mobil klíma, mobilklíma + ajándék
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltők
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B360M-HDV i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB ZALMAN S3 TG NJOY 500W
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3140
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8GB I 256GB I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Zebra ZP505 EPL hőpapíros címkenyomtató
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest