- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Erről a topikról el is feledkeztem.
A szokásoson kívül (rugalmasabb, hamarabb húz, stb) némi staisztika, nyári (5-10hó) fogyasztások:2012-2014
6,57l/100km (km-ra súlyozva, átlag 6226km-re)2015 (töltéscsere javítás+chiptuning):
6,04l/100km (7522km-re)Rugalmasságot még a hátsó dob cseréje előtt mértem, 80-120 IV: 12,3sec>10,3sec.
-
MC Pite
veterán
Én az MMC-nél jártam, szívó 1.6os motorral.
A motor relatív népszerű, MMC és ATC maradt utolsó körben, majd úgy döntöttem a +20.000et nem éri meg a grafikon, találtam már 1-2 ilyet,és ha nem érzem/mérem, fabatkát sem ér a papír sem.Az enyém forrasztással ment (2007 Xsara Picasso 1.6 16V) és bő egy órába telt. Főként alacsonyabb fordulaton érezni hogy jobban tol, gyári házba való sportszűrő és prémium benzinnel próbálva. Tuningra a szűrő adta a végső lökést, mert kicsit elevenebb lett vele az autó, és kedvet kaptam még többhöz
Ha lesz 2-3 tankolás akkor írok konkrétumot, de idáig (meg az utolsó 30.000km-nyi vezetett tankolás alapján) úgy tűnik hogy amivel számoltam 3dl, az meglesz. Korábban a magasabb oktánszámú benzinből nem profitált az autó (a korábbi Picassom más motorral igen).A gyári teljesítmény 6000 helyett 4750en adja le kb, és 5500-6000ig a mostani maximumot (109ről kb 120), a max nyomaték alig költözött lentebb 4000ről 3850-re (147ről kb 163-ra). Nem egy, nem két oldal adatait néztem, 120-123 LE és 160-164Nm, 2-5 dl csökkenést írtak, reálisnak tűnik.
Km/h-ban ezt jelenti kb:
Adott fokozatban a nyomatékmaximumnak megfelelő sebességtől a teljesítmény maximumnak megfelelő sebességig: (km/h)
I: 33-49 (gy.telj.:39 t:45) gyári telj. 10km/h lentebb
II: 60-90 (gy.tel.:72 t:83) gyári telj. 18km/h lentebb
III:83-124 (gy.telj.:98 t:114) gyári telj. 26 km/h lentebb
IV:105-158 (gy.telj.:125 t:145) gyári telj. 33km/h lentebbEz egy kicsit jobban leírja mit érezni, mint az hogy 12%ot javult a gyorsulásom (de éreztem hogy picit túlforgattam, majd még mérek valamikor újabbat, csak ritkán van rá lehetőségem).
Új hozzászólás Aktív témák
- lezso6: Nem látszik a kurzor Chrome alatt a beviteli mezőkben?
- Call of Duty: Black Ops 6
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Windows 11
- Xbox tulajok OFF topicja
- Stellar Blade
- Nyaralás topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming F16
- Újszerű HP 250 G10 - 15.6"FHD IPS - i3-1315U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - 1,5 garancia - MAGYAR
- Phanteks NV5 MK2 White (PH-NV523TG DMW02)
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest