Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- iOS alkalmazások
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Magisk
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Mobil flották
- Kicsomagoljuk és bemutatjuk a Poco F8 Ultrát
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz
don_peter
üzenetére
Az hogy deklarálva van minden, még nem feltétlenül jelenti azt hogy nincsen valami félredeklarálva

Az elakadás az analógnál mit jelent? Valami fix fals értéket sikerül olvasni róla, vagy le se tudod fordítani a programot?
"az a programozó vagyok aki a kódokat szereti látni és megtanulni őket leírni" - dehát itt használod a már kész ADC és egyéb függvényeket, nem magad piszkálod a regisztereket, tehát "csalsz"
Amivel persze semmi gond egészen addig amíg a kész függvények megfelelnek a céljaidnak. Elször én is a mikroe rendszer beépített UART olvasó függvényeit használtam pl, de hamar rájöttem hogy sokkal többre képes a vas és utánatúrtam hogy hogyan tudok saját IRQ alapú feldolgozást írni. De pont ez tetszik a mikroe-ben hogy tengernyi a példa és kész/félkész megoldás, lelkes a közösség, így könnyű elindulni és fejlődni...
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10750H 16/512 QUADRO T1000 4GB
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10750H 16/512 QUADRO T1000 4GB
- Boya BY M1/AV Jefe TCM-100 lavalier mikrofonok
- Mantona Luis Retro kamera hátizsák fekete
- 2db Sony 128GB Uhs-II/U3/V90 és 1db Kingston 256GB Uhs-II/C10/V90
- Bontatlan iPhone Air (256 GB) (rendelhető)
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3388, 100% Akksi