Hirdetés
- Itt a Galaxy S26 széria: az Ultra fejlődött, a másik kettő alig
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iOS alkalmazások
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Yettel topik
- Xiaomi 17 Ultra - jó az optikája
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz
don_peter
üzenetére
Az hogy deklarálva van minden, még nem feltétlenül jelenti azt hogy nincsen valami félredeklarálva

Az elakadás az analógnál mit jelent? Valami fix fals értéket sikerül olvasni róla, vagy le se tudod fordítani a programot?
"az a programozó vagyok aki a kódokat szereti látni és megtanulni őket leírni" - dehát itt használod a már kész ADC és egyéb függvényeket, nem magad piszkálod a regisztereket, tehát "csalsz"
Amivel persze semmi gond egészen addig amíg a kész függvények megfelelnek a céljaidnak. Elször én is a mikroe rendszer beépített UART olvasó függvényeit használtam pl, de hamar rájöttem hogy sokkal többre képes a vas és utánatúrtam hogy hogyan tudok saját IRQ alapú feldolgozást írni. De pont ez tetszik a mikroe-ben hogy tengernyi a példa és kész/félkész megoldás, lelkes a közösség, így könnyű elindulni és fejlődni...
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Apple Watch Ultra 3 GPS + Cellular 49mm Natural Titanium Case with Blue/Bright Blue Trail Loop - M/L
- ÚJ !! Apple MacBook Pro 14" M5 10 CPU / 10 GPU / 16 GB RAM / 512GB - 1 ÉV APPLE GARANCIA
- Huawei Mateview 34 Standard (3440x1440 165Hz) ultrawide monitor
- Gen 4.0 vertikális VGA bovid
- Riser 20cm gen 4.0 16x
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással