Hirdetés
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #50399 üzenetére
Gondoltam erre. Ez nem hamisitott kinai, hanem eredeti kinai
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
nagyúr
válasz SeniorTilla #50400 üzenetére
Szia!
Hú köszönöm, ez azért elgondolkodásra ad okot
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gsx-rr
veterán
válasz Tsebacsi #50398 üzenetére
Ilyen futasteljesitmennyel inkabb nem vennek vagy max akkor ha tenyleg nagyon jo az allapot.
Motorra viszont 500.000 at azonnal elkolthetszSenortilla: en elosztanam azt az osszeget kb 2 vel.
5-600.000 bol szepen rendbe lehet tenni, ha nem valami lelakott peldany volt.[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz Tsebacsi #50402 üzenetére
Még futóművet is rendbe lehet rakatni, tehát lengőkarok, lengéscsillapítók, az is extra 200-300ezer Ft sztem (meg új akksi is).
Viszont ha belelocsoltál összesen kb. 1,5m Ft-ot, utána kb. 150ezer km-en keresztül nem kell csak olajat + szűrőket cserélni, ill. ha vmi korból adódóan épp elromlik.
El lehet lenni kb. 240ezer km-ig a húzós szervizek kihagyásával, de akkor csőstül jön majd a baj, ha pedig tekert a kocsi óraállása, akkor időzített bombában csücsülsz, szóval nem kell azonnal mindent (csak érdemes), de számolni kell vele h márpedig ennyit ki kell majd fizetni. Ilyenkor mondom azt, hogy ennyi erővel 25d-30d-35d is lehetne a kiszemelt járgány, vagy 28i-30i-35i-40i, mert azokra is majdnem ugyanennyit kellene rálkölteni.
-
szimi57
őstag
válasz Tsebacsi #50398 üzenetére
A dieselt szerintem el kellene felejteni. Kiforrott motorja a BMW-nek a 2000. év elejétől kezdve nem igazán van akár benzin, akár diesel. 150.000 ezer körül valami biztos elfossa magát.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
nagyúr
Jaj nem akartam itt vitát indítani.
Jelenlegi autómmal nem vagyok maradéktalanul kibékülve, keresem az alternatívát de csak érdeklődés szintjén. Az F30 mindig is tetszett, majdnem lett 2014-ben egy 328i, de nagyon gyanús volt az átvizsgálásnál, így el lett engedve.
Évi 15k-s futás van, szóval a dízel nem reális alternatíva, de sok a város, illetve évi 1-2 alkalommal külföld.Jelenlegi Focus benzines automata 10-11-et simán eszik városban, cserébe azért annyira nem komfortos és dinamikus, mint egy 20i/28i/20d F30. A váltóról már nem is beszélek.
A Focus finanszírozós, de ugye nem lehetetlen eladni és kifizetni a maradékot, és esetleg egy új finanszírozást indítani egy 4-5 éves F30-ra, bár lehet hülyeség lenne... (bocsánat hogy itt elmélkedek)
hirtelen keresve konkrét példányok:
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #50406 üzenetére
Magamból kiindulva biztosan nem úgy árulnám a kocsimat piaci áron, hogy előtte a fentebb sorolt dolgokat 1,5m Ft körül ráköltöttem, hanem akkor, amikor ilyen költségek felmerülnének, de tudom h nem használnám már annyit a kocsit h ezt ráköltsem.
Hát figy, pont múltkor láttam németeknél vmelyik 535d-t 313ezer km-rel tök szép állapotban full extrában (de tényleg) és az ár is teljesen alacsony szinten volt. 3 napig volt fent! Később ugyanezt a kocsit 180ezer km-rel hírdették , csak már itthon, és legalább 2m Ft-tal drágábban. Az egy akkor 4 éves kocsi volt btw., de láttam már 2 éves 211ezer km-es 3as bmw-t is , és ugyanúgy nézett ki mint egy 80ezret futott, gondolom az is kevés km-essé vált később.
Ez nem ijesztegetés, DE kifoghat akár egy ilyet is, benne van a pakliban.
Az is jó kör volt, mikor haverom 3 éves 3as coupe-kat nézegetett, és 5ből 2ről kiderült h balesetes volt, egy 3. pedig konkrétan 2db autó volt a B oszlopnál összehegesztve... Végül talált normálisat, de nem egyszerű, és könnyen pórul lehet járni.
Reméljük a kollega jót választ majd, de 1,5m Ft legyen félre téve, biztos ami biztos, ez lett volna a lényeg.
-
Gsx-rr
veterán
Egy normalis tulaj nem varja meg,hogy mindenre egyszerre kelljen kolteni, hanem folyamataban mindig megcsinaltat valamit.
Dehogy kell 1,5 millio egy 5 millios autora. Nem egy ilyen tulajtol kell venni autot es kesz. Foleg F30 bol van boven.
Most nezem 4,5 korul van fent 80.000 - 120.000 kilometerrel nem egy auto
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #50400 üzenetére
ja, 1-1,2 ebben benne van vezérlés, olajok, szűrők, minden, lehet kevesebb is, ha más baja nincs az autónak.
De sanszos lesz legalább egy turbófelújítás is, mert ha már szét van szedve megéri.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chrys_
addikt
Honnan lehet tudni, hogy a turbó felújításra szorul? És hogy egyáltalán ez lehetséges-e?Amúgy megéri, csere helyett?
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #50412 üzenetére
Pedig mikor E90-esek voltak ilyen korban mennyien jártak úgy h 1 év alatt 1m Ft-ot ráköltöttek és még mindig volt valami.
Amit én ki szerettem volna hozni az egészből, hogy 180-240ezer km között ennyit rá kell költeni szépen sorjában darabokban. A tutibb vétel szerintem is egy ennél kevesebb km-es, ami cserébe 1-1,5m Ft-tal lehet drágább. Ha pedig tényleg évi 15ezer km lesz a kocsiban, akkor gondolom mire egy 100ezer km-es kocsival idáig jutna a kollega, addigra már rég másik kocsija lenne.
A problémák akkor jönnek, ha tekert volt az órája, de ennyi idősen ennek kicsi az esélye.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Tsebacsi #50398 üzenetére
Ilyesmire számolhatsz
Nem rossz ha megkapja a törődést.►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
nagyúr
No, No, Capitan, No! Én lenni szegény autós
Jó ezeket olvasni Srácok, köszönöm a sok kommentet. Nem véletlen vettem új, garanciás autót (Bár nem jártam vele sokkal jobban ), pont hogy ezeket a komolyabb ráfordításokat megússzam, illetve az olyan rizikós dolgokat, mint a bizonytalan előéletű használtautó vásárlás, aminek nálam biztos velejárója lenne egy komolyabb hiba előjövetele
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
eliterob
tag
Halihó! Szivat a dragasagom... Nagy melegben alapjaraton kidobalta az olajlampat pirosan. Nosza irány a szerviz kapott gyári újat plusz szintre lett töltve mert egy kevés hiányzott. Most hazafelé a melegben már nem csak alapjaraton jelez de 2500-as fordulat alatt. Mi az anyja kinja lehet??? Időzíteni nagyon tud mert holnap indulok horvatba...a szerelőm szerint tele van canbus hibával amit nem tud törölni se így azt valami specko helyen kell megnezetni. Szivat az elektronika?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
N57 30d es B48 30i kozul ki melyiket valasztana? (Esetleg N57 35d.., de maradjunk inkabb az elso kettonel.)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Gsx-rr
veterán
válasz dellfanboy #50420 üzenetére
Bealkudtam 900.000 et igy kb 2. Legolcsobb volt a sorban.
-
BeZol
őstag
válasz Tsebacsi #50421 üzenetére
Szerintem 3-6 év közöttit érdemes nézni, ott sok turpisság nem lehet, ha pedig sok a km, akkor 1-1,5m Ft-ból rendberakod és nyugodtan hátradőlhetsz.
Egy új autónál az értékvesztés durvább lesz mint ez a szervízköltség ami 180-240ezer km között majd előjön.
A te használatoddal ez kb. 4 év alatt történne meg, úgy meg nem vészes évekre bontva.
4 év alatt a kocsid értéke megint feleződik, az egy 6m Ft-os kocsinál 3m Ft bukó, emellé még bejön a 1,5m Ft szervízre, de utána meg felesleges eladni, mert kb. 150ezer km-re megint jó vagy (ami 10 év használat az esetedben!)
Tehát egy tényleg kevés km-es 3-6 évest néznék ki, aminél tényleg csak a 3m Ft körüli értékvesztéssel kell számolni, a 1,5m Ft-os gigaszervízt majd fizeti a kövi tulaj, vagy fizeted te ha megtartod a kocsit. -
KAMELOT
titán
Én nem értem miért beszélsz itt bukásokról. Használod a kocsit, neked az 10x visszajön mert eljutsz mindenhova. Vagy akkor ne vegyél kocsit aztán nem buksz semmit. Totál hülyeség egy használati cikknél, hogy buksz rajta. Akkor csináld úgy mint én. Vegyél olcsón kocsit újítsd fel és 3 millából van egy 0km-es luxus kocsid. Nyugalom van aztán!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
válasz eliterob #50425 üzenetére
Amikor az olajlámpa jelez, az már halottnak a csók féle olajnyomás, jellemezően 0.5 bar, ami lósegg. Szép munka, hogy elengedett mechanikus mérés nélkül, legalább a szenzor hibáját kizárhatta volna. Ha jó a szenzor és fordulaton is tényleg kevés az olajnyomás, eressz el egy imát.
Tse: Vegyél Júliát lécci lécci
[ Szerkesztve ]
-
eliterob
tag
válasz Chris0321 #50436 üzenetére
Sajnos így az utolsó pillanatban nincs. Kocsi még lenne is de zöldkártya egyiken sincs anélkül meg nem engednek át... Még annyit tudok tenni hogy úgyis hajnalban indulok napközben meg úgyse használnám. Ha reggel is jelez akkor lehet lemondom az utat... Lesz egy átvizsgálás ha kell pumpacsere aztán megy eladásra...
-
veterán
válasz Gsx-rr #50412 üzenetére
Ezzel vitatkoznék. Én így vettem az ötöst németben, nagyon olcsón. Az ottani szervizköltség az itthoni legalább duplája lett volna, ezért adták el. EGR csere 240e, szívósor 110e, nagy turbo 140e, kis turbo 220e, DPF 160e volt, amire hirtelen visszaemlékszem. Ezeket nem kellett egyszerre és feltétlenül cserélni, de mivel meg akarom tartani a kocsit és meg is szerettem, ráköltöttem. Képzeld el ezeket ha a német márkaszervizben csináltatod meg, mennyi lett volna.
Szóval egyáltalán nem biztos, hogy nem azért adnak el egy 200e-et futott kocsit, mert minden jó rajta. Vannak persze tévhitek, nem kell egyszerre rádobni ezt a pénzt, de jó ha felé van rá készülve aki ilyen autót vesz. Nekem ma is 190-ben állt meg az a mutatvány, hogy fel akarom szabályoztatni a két első tárcsát, mert kicsit ráz erősebb fékezéskor...
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Chrys_ #50414 üzenetére
A 25d kis turbójának a felújítása 180e lett volna, a vadiúj pedig 220 volt. Nyilván nem érte volna meg felújítással szarakodni. Ez attól is függ, mi baja van és mennyire van az a baja a turbónak. Nekem már le volt darálva a turbina lapátokból, mert lógott a tengely és beleért a házba.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Tsebacsi #50421 üzenetére
Te sokkal többet buksz az új autón, mint én a szervizköltségen, ebben biztos vagyok az értékvesztés ugye. Az új az új, nyilván más feeling, de pénzben nem éri meg, ez kerül a legtöbbe.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #50438 üzenetére
En most feszitett aron arulni fogom a Porsche-t.
Megy fenyezohoz van 3 elemen minimalis hiba, felniket is felujjitatom,meg amit talalok meg megcsinaltatom.
Ha pl turbot kene mar rajta felujjitani azt se hagynam ki.
Olyan autot amit ugy elhanyagolnak ,hogy 5-6 komoly dolgot kell rajta csinalni meg se vennem.
Annak nem volt gazdaja, nem torodtek vele rendesen.
De ahogy irtam az E90-et is makulatlan allapotban akarom latni tavaszra. Egyszeruen en igy szeretem, ha minden rendben van.[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Gsx-rr #50441 üzenetére
Egyetértünk ebben én is rendben tartom a kocsijaimat. Kerül amibe kerül. Közhely: az ilyenektől érdemes autót venni
Más:
itt a rugótörés:
Plusz egy idrive, a régi gomb teteje meg van karcolva, inkább cserélem:
plusz felnikupakok is cserések, már nem tökéletesek:
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Chrys_
addikt
Ma vezettem egy KIA e-Nero-t. Kövezzetek meg, de k...a jó volt 😂
-
Chrys_
addikt
válasz Gsx-rr #50447 üzenetére
Az I3-mal az egy feltöltéssel elérhető távolság nekem nem elég (vagy mi a szar a magyar megnevezése a Reichweite-nak). A BMW is összekaphatná magát ezen a téren, az I3 kevés. Hybrid meg nekem nem kell.
Viszont a fullos nagyobb akkus e-Nero állat. Sport módban kickdown és húz rendesen
7000+km volt benne, tesztvezetésekre használják a kereskedésben. Mivel persze mindenki tapossa rövid távon, ezért a tippelt megtehető távolság 100%-ra töltve klímával sport módban 365-370km, ami a 25km-s tesztvezetés alapján reális. 18,4kWh fogyasztást mért. Én is padlóztam nulláról 170-ig, de ott elengedtem, nem a max. sebesség volt a lényeg, úgysem az a tipikus használata az elektromos autóknak.Lehet, hogy elgondolkodom 1-2 éven belül a váltásra. Ezt a típust csak jövőre kezdik szállítani, de már megjelenéskor facelift-s lesz
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Három Pixel 9 is lebukott
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vicces képek
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs