- Vodafone mobilszolgáltatások
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus 7 Pro - hétpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
ma A kiszivárgott információk alapján kedvező áron, és két 50 megapixeles kamerával érkezhet a HMD egyik első saját készüléke.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #49700 üzenetére
Bárcsak nekem is 18 évesen x5-öt vettek volna. De legalább 30 évesen sikerült.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Chris0321
addikt
válasz SeniorTilla #49700 üzenetére
Kezdő autónak egy ekkora batárt? Én 2001 óta vezetek, egy kocka Ladáról váltottam idén e46 Touringra ami szélesebb, hosszabb de legalább kicsit nehezebb kilátni belőle és azért szokni kellett. A parkolást még gyakorolni kell, mert féltem az alját (lökösöket) ezért másképp használom mint a Ladát amivel ha felmentem kicsit a padkára sem érdekelt mert nem volt mi sérüljön.
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok! Olyan segítségre lenne szükségem hogy hideg motornál mikor tolatok akkor csunya dübőrgő hang jön háturol ha benyomom a kuplungot akkor elhalgat de ha kezdem felengednibvan mikor ismét csinálja! Eloremenetnél is van mikor hallom ugyan ugy hideg motornál! Valaki valami tipp??!!
Bmw e46 316i
N46b18a -
MoP_FX 57
őstag
válasz H.Ezredes #49695 üzenetére
Feltűnik egyébként, hogy nem velem vitatkozol, hanem a BMW-specifikációval? Hogy jön ide akkor az én szakmai tapasztalatom? Komolyan azzal támasztod alá az álláspontodat, hogy a versenypályán hajtott és egyébként is mappolt (személy)autód alapján szar az 5W40? Meg szerencse, hogy ez egy tök általanos forgatókönyv, ami a tulajok 99%-át érinti. Ja nem. Vajon az M-esbe miért nem az 5W40 a gyári olaj?
Szerintem zárjuk le, utcai autókról beszéltünk normál használat mellett, amibe gyári specfikációja olajat illik tenni.
-
H.Ezredes
őstag
válasz MoP_FX 57 #49704 üzenetére
Te 1db autót ragadtál ki abból amit leírtam. Felesleges is beszélgetni erről Én leírtam,hogy ~20 év tapasztalata ebből volt rengeteg új autó és használt is. kevés km-es illetve magasabb futásteljesítménnyel is.... bontatlan motorral felújított / javított motorral.... És te ezekből 1db autót ragadsz ki.... Én összeségében több száz autót írtam le amik ilyen olajjal mennek / mentek....Neked semmi tapasztalatod nincs erről és úgy állítasz valami én pedig úgy,hogy igen és nem 1-2 autón és nem 1 éves használat mellett
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #49700 üzenetére
A balesetek is viszonylag ritkák. Ha ezen aggódnék nem lenne Fiat500 is a családban
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49700 üzenetére
Majd jo kotelezot koss mert X5-el neccesek lesznek a parkolasok. Ilyen autohoz mar kell tapasztalat.
Nem a nagy autoban kell bizni, jo egy kicsi is, inkabb eloszor szerezzen egy alap vezetesi rutint.
Nalam a gyerek E46-al jar 1 eve vezet, nagyobb kocsiban meg messze nem magabiztos. -
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #49699 üzenetére
Nem a motorerő a fő problémám vele, nekem túl puha a futómű, meg nehéz az egész kocsi. Jó vezetni közúton, nagyon szeretem is, csak az még csapatás...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Szada85
aktív tag
válasz SeniorTilla #49700 üzenetére
Az autóval önmagában nem fogod megvédeni semmitöl, sokkal inkább azzal, ha idejekorán felelösségtudatot, és önmérsékletet tanítasz neki, szerintem. Talán ez az, ami a mostani fiatalabb generációból hiányzik. Annyival magasabb az ingerküszöb, a "léc", és a közösségi térböl is csak ez ömlik rájuk.
Lásd a hétvégi 82-es föutas esetet, ahol a 20 éves, frissjogsis srác kapott/ vett (bár ez már mindegy) egy E60 535d-t (talán), és jóóval a megengedett sebesség felett telibevertek egy oszlopot. Ö már nem megy többet sehova, az utasa még reménykedhet..
[link]Valószínüleg ülhettek volna bármiben, X5-ben is akár, az sem sokat változtatott volna a kimenetelén.
-
JasL
senior tag
válasz SeniorTilla #49700 üzenetére
Részben fizikailag igazat adok, de azért a kasztni merevséget mint olyan, eléggé lenézed, pedig fontos elem.. mondok példát: B autó áll, A belemegy... csak azért meghalnak B-ban, mert állt?? Hát nem. Ha mondjuk lendületből megy neki egy jó nagy fának a merci, szépen ott hal meg benne a részeg sofőr, pedig a fa lehet, hogy csak egy farönk. Az erőhatások nem úgy működnek, hogy mozgó és álló jármű, hanem irányok és mértékek. Tehát tök mindegy, hogy A mennyivel megy meg B, csak az eredő erő számít, tehát A erőből kivonod B erőt ha ellentétes irányú. Nyilván ha egy irányba mutatnak, és B autó gurul, tényleg levonható az eredőből, de az, hogy azért haltak meg, mert B egyhelyben állt, az hülyeség... azért haltak meg, mert a kasztni merevsége kevés volt és az eredő erő szépen a B autó deformálását idézte elő elnyelés közben. Tehát nem az okozta, hogy ÁLLT, hanem az eredő. Pl 180-al csapódó autó az 50-el halado kocsiba pontosan megegyezik ugyanazon autó 130-al csapódik 0-s kocsiba, mert 130 és 0 között és 180 és 50 között is 130 a különbség. Nem ellentmondtam neked, csak félrevezető volt, hogy HA NEM ÁLLT VOLNA NEM HALNAK MEG.. de igen, akkor is lazán.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Szada85 #49710 üzenetére
Ez durva. Nagyon gyorsan mehetett. Egyébként valahol egyetértek a cikk alatti hozzászólással, autóknál is be kellene vezetni kW-korlátozást kezdetben, mint motoroknál. Azt a 350LE-t meg nem tudom, honnan vették. Valami nagyot kellett írni a cikkben, a csattanás nem volt elég...
-
veterán
Azt mondod, amit én is, hogy az eredő erő azért volt akkora, mert EREDŐ volt. Nyilván más lett volna, ha nem áll a target autó, hanem mozog, és pont az erő irányába. Az eredő erő sokkal kevesebb lett volna, a mozgás miatt a target előrevetődik és csillapítja a rá eső erőt, magyarul átalakítja mozgási energiává, és túlélik.
Másik példa: két autó megy 50-nel, az egyik bemegy a másik elé a kereszteződésben merőlegesen, és a második nekimegy oldalról. Majdnem fel fogja borítani, mert az elsőnek a másodikhoz képest nulla volt a sebessége, és nem volt az irányába mutató erővektor. Tehát nem volt ellenerő (max. a tömeg tehetetlensége, és a súrlódás a 4 gumin). Annyiban szerencsésebb, hogy mivel mozgásban volt, a test mozgási iránya elmozdul, ezzel átvéve és csillapítva az energiát, amit az első adott át neki. Ha áll a második, sokkal rosszabbul jár.
Még egy észrevétel: Pl 180-al csapódó autó az 50-el halado kocsiba pontosan megegyezik ugyanazon autó 130-al csapódik 0-s kocsiba, mert 130 és 0 között és 180 és 50 között is 130 a különbség - a különbség valóban ugyanaz, de a lendület nagyon nem! A lendület viszi tovább az agyadban és a szívedben (és minden más szervedben) a folyadékot, vért, ami menni fog tovább ha kell, ha nem. 180-nál már borítékolhatod, hogy szétfröccsen belül valami, mert nem bírja ki a robbanásszerű nyomásemelkedést. Kisebb sebességnél (még ha a különbség ugyanannyi is), kisebb a lendület, kisebb erőhatások érik a szervezetet. És a két kocsi is sokkal nagyobb deformációt fog szenvedni ugyanezen törvények miatt, ha nagyobb sebességgel (nem különbséggel) csapódnak egymáshoz.
Szada85:
Igen, igazad van. A fiam 10 éve kempozik, mellette zeneiskolába jár, most megy zeneművészetibe középfokon. Tudja, mi az önmérséklet, kitartás és küzdelem. De én is voltam fiatal, most sem kell a szomszédba mennem vagányságért, és lesz úgy, hogy az adrenalin győzni fog a józan ész felett. Úgyis lesz. Akkor jön majd jól a nagy kocsi. De elég hozzá egy drogos vagy részeg barom is, aki hátulról belemegy 170-nel a Szentendrein...
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
Chris0321
addikt
válasz Chrys_ #49714 üzenetére
A cikk szerint 180-al ment. Esélye nem volt. Az a baj, hogy ha valaki száguldozni akar akkor fog tudni egy 1.2-1.4-es autóval is hisz az újabbak azok közül is elég jól mennek viszont nem biztos, hogy jól is védenek ha baj van. Az is benne van a pakliban, hogy a kis autóval már csak azért is megmutatja aztán abból lesz a baj.
-
slashpm
csendes tag
Sziasztok!
F30-cal (2016 facelift) kapcsolatban lenne kérdésem, bár valószínűleg más típusokat is érinthet. Nyaralás alatt a nagy melegben 2x is előjött a következő: klímával több órás kocsikázás után megálltunk egy kis pihire, majd indulás tovább szintén klímával. Ekkor viszont a klíma valahogy sokkal gyengébben fújta a hideget a szellőzőkbe. A keringető motor működött rendesen, a levegő is hideg volt, amit fújt, csak éppen alig fújt valamit és maxon is meg lehetett sülni a kocsiban. Hosszabb megállás után a jelenség megszűnik.
Próbáltam utánaolvasgatni a dolognak, pl itt is ugyanerről írnak:
https://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=847107Találkozott esetleg valaki ilyennel? Van rá megoldás? Sajnos szerelőhöz így hiába vinném, mert nem tudom reprodukálni a problémát..
Előre is köszönöm
-
Anubris
őstag
Mit művel a néni?
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #49715 üzenetére
Ha az eredő erőt nézzük, akkor, ha két kocsi egymásnak ütközik egyformán százzal, akkor az 0. Tehát karcolás nélkül megussza mind a kettő
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Shadowbull
addikt
válasz SeniorTilla #49658 üzenetére
Na és miért teszik hátra a vezérlést? Erre milyen épeszű magyarázat van?
Azert mert ha hatrarakod a vezerlest, akkor a fotengely sokkal kisebb terhelest kap torzios lengesek szempontjabol, mintha elol lenne.
A fotengely mukodes kozben a sajat hossztengelye korul csavarodik es leng ide-oda. Ugy kepzeld el a dolgot, mintha a fotengely egyik veget lefognad, a masik veget pedig elkezdened egy bazi nagy fogoval a hossztengely korul tekergetni. Pontosan ez tortenik vele a motorban is. A motor jarasa nem egyenletes, a hajtaslanc iranyabol is erik mindenfele gerjesztesek. Ha a fotengely elejen van meg a vezerles is, akkor maga a vezermulanc is beszall a tekergetesbe, ha viszont a masik vegere teszed akkor ezt a negativ hatas kikuszobolod. Ezaltal kisebb lesz a fotengely terhelese, masreszt ezek a torzios lengesek nem mennek at a vezerlesbe, hogy ott is zavarokat okozzanak. Emiatt tudsz vekonyabb vezermulancot is alkalmazni.
Mivel a torzios lengesek kisebbek lesznek, ezert a motor elejen levo lengescsillapito tarcsa is egyszerubb-konnyebb lehet, a fotengely is konyebb lehet.A gyalogosvedelem szempontjabol is valoban elonyosebb, hiszen akkor nem a motor elejen vannak a vezermutengely-allitok, laposabb tud lenni a szelepfedel, "puhabb" az auto eleje. De ez csak masodlagos szempont, a fo szempont a torzios lengesek csokkentese.
Tervezett avultatas pedig nem letezik.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #49720 üzenetére
Pont ezt akartam írni. Ezek a mai fiatalok csak mennek és mennek eszetlenül. Na joccakát,holnap meló.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Shadowbull #49722 üzenetére
Valóban a torziós lengések volt a másik, köszi az alapos kifejtést.
-
Szada85
aktív tag
válasz CharlieDrop #49720 üzenetére
Nagyjából 3 nap telt el a legutóbbi hasonló eset óta, akkor Újpesten, a Váci úton maradt ott egy 18, és egy 21 éves srác. [link]
Biztos vagyok benne, hogy fiatalon (söt, van, aki nem csak fiatalon) szinte mindegyikünk csinált hülyeségeket, amiknél utólag visszagondolva szerencsénk volt, hogy nem lett gond.
Én emiatt gondolom azt, hogy a legfontosabb az önmérséklet, és a személyiség fejlesztése, föleg mióta a mindenféle közösségi média, és az abban szereplök súlyosan eltorzították a határokat, és ezáltal a "lécek" is megemelkedtek.
A mi fiatal korunkban az volt a nagy szám, ha valaki fel mert mászni egy magas fára, ma már akkor vagy valaki ha a világ legmagasabb toronyházainak tetején lévö daruk legtetejére mászol ki.
Régen vígan elvolt az autós kultúra a Hajógyári-sziget kietlen, néptelen bekötöútjain, ma már az a "menö", ha Váci úton 200-zal veretnek a Focus RS-sel, M3-mal, vagy RS3-mal, esetleg az M5-ön 270-el egy RS6-tal.Nyilván a technika is rengeteget fejlödött, míg én elsö autónak friss jogsival egy Trabin kezdtem megtapasztalni milyen, amikor csak mozizol a lefagyott úton, addig mára könnyedén elérhetö bárkinek egy E60, E90, vagy bármi más 150-200-250 lovas autó, aminél már a sok lufi, meg az elektronika sem biztos, hogy meg fog védeni, legyen az egy 3er, vagy egy X5.
No de elég az offból, elnézést, maradok továbbra is hü olvasótok.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Szada85 #49725 üzenetére
Emlékszem csapattam egy darabig a régi 5-sön 206cc-vel olyan 180 körül. Igaz csak egy egyenes útszakasz volt. Tini diszkóból haza. Atta visszagondolva egy barom voltam, őz kiugrik és nekünk annyi. Ha lesz gyerekem,akkor tuti nem veszek neki kocsit. Vagy rakatok bele tiltást.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szimi57
őstag
válasz Shadowbull #49722 üzenetére
Ez logikus, de hülyeség volt e miatt hátra tenni a vezérlést. Vagy már töredeznek a főtengelyek is? Amikor az első hengerben megtörténik a robbanás akkor éri a legnagyobb torziós terhelés a főtengelyt, ahhoz képest a vezérlés bolhacsipés, kükönösen úgy, hogy a biciglilánc ennek a felét elnyeli. De van egy igazán jó megoldás a torziós, lengő terhelés csökkentésére. Hátra kell tenni az első hengert!
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #49722 üzenetére
"Emiatt tudsz vekonyabb vezermulancot is alkalmazni." ---> Ami jellemzően gyengébb, szakadósabb.
Senki sem kérte a felhasználók közül, hogy a gyártó bicikliláncra váltson.
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz mudleeska #49694 üzenetére
az extrázottságot vedd fő szempontnak..
sajnos MO-n egy alap modellre is ráírják,hogy jól felszerelt.
Példa:tegnap be nevetőfejeztem fb-okon egy E46 sedánt 98-as autó.A felszereltsége:
-könyöklő!,busz multi kormány,digit klíma,2 elektromos ablak,hátul utólagos PDC!.
És oda írta,hogy gazdagon felszerelt. .
És még privátban megkérdezi,hogy miért szmájliztam be.
FL előtti M-es motorok jók,de költeni fogsz rá bármit is mondanak.
Én személy szerint nem szeretem a Kompótokat.
Ha sedánt veszel arra figyelj,hogy próbálj olyat választani, ami hátul dönthető üléses(vagy síboxos),mert elég "kicsi" a csomagtartó.
Összességében:ívek rohadnak már,ajtó alatt a küszöb is problémás,első futómű főleg ha sport vagy M-es akkor nem szereti a hazai utakat.
Heves megyei vagy? Ha gondolod, egy KV-ra a vendégem vagy,és megnézheted az enyém, elmondom a szopóroller köröket stb. -
veterán
-
veterán
válasz Shadowbull #49722 üzenetére
Ez tényleg alapos volt, köszi az infókat! Ilyen egy profi válasza
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Ha minden igaz, hozni fogunk egy 2017.09. havi 7-est a barátomnak, 30d. Létezhet, hogy nincs benne Head-Up Display? Az extralistában nincs benne, amit a német küldött. Ők is angolul írják a listában igaz? Ha jól tudom a 610-es extra, bár erre már nem emlékszem pontosan. Van valakinek infója erről?
Ez alapján a két kép alapján szerintem nincs benne:
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Anubris
őstag
válasz SeniorTilla #49733 üzenetére
Kép alapján nincs benne.
-
szimi57
őstag
válasz mudleeska #49689 üzenetére
N46B18A motoros Compactom van, nagyon jól vezethető, körforgalomban bajnok lenne Inkább a facelift utániakat kellene nézegetni. Két éve hozták be németből, itthon az első tulaja vagyok, több, mint 30 ezer km-rel.
Eddig két első lengőkar gumiszilentet cseréltem. A vezérmüláncot kötelező volt. Nagyon meg kell nézni, hogy mi lehetett az előélete. Bizonyos jelekből lehet következtetni. Ezt egy szaki be tudja lőni. A FB-n két compactos fórum is van, találkoztam eladó compactokkal. Ami lényeges, hogy legyen tartalék pénzed. A javitása nem egy Astra G kategória Forintra vetitve.A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Chrys_
addikt
válasz SeniorTilla #49733 üzenetére
Elég gyengén felszerelt. Sem HUD, szerintem ülésszellőztetés sincs benne, a kormányon a lespórolt gombok sem sok jót mutatnak (radaros tempomat hiányozhat belőle, annak lennének ott a beállításai, ha olyan, mint az F11-ben). Vagy nagyon olcsón vegye (és utólag bele lehet szerelni sok mindent, de idő és pénz), vagy hagyja.
Ja és létezhet, hogy ebben valami olcsó hifi van? Semmi márkafelirat a rácson.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz Chrys_ #49736 üzenetére
Pont ezek az extrak nelkul nagyon jol meg lehet lenni.
Most voltunk Szloveniaba oda vissza eselyem se volt bekapcsolni a tempomat-ot.Ja hifi sincs, ott kellene lenni a Harman Kardon-nak.
Hozzateszem az offtopic autom alap hifije jobban szol szerintem ,mint a G11 HK[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Chrys_ #49736 üzenetére
A sima gyári hifi is elég jól szól az F11-ben, ettől max. a térhangzásban tud többet a nagyobb hifi, feljebb teszi a színpadot, és lesz 5.1-es élmény. Na ez jó. Plusz van benne többsávos equalizer, aminek az a lényege, hogy egy jól megcsinált hifi rendszerben semmi szükség nincs rá. Ha ezzel kell variálni, az már régen rossz, sosem lesz jó nincs is rá szükség. 3 hétig használtam a kocsimat úgy, hogy a magas és mély kiemelések nullán voltak, tök jó volt úgy is. (előtte mókoltam a bimmerrel, és ugye minden változtatás után reseteli az adott computert, pl. az MFD-t). Észre sem vettem, hogy le lett nullázva a hifiben minden. Oké, persze legyen állítási lehetőség, mert úgy szép az élet.
A hetesnél a lényeg az a tulajnak, hogy fehér külső, világos belső legyen. Ez az, ami nagyon kevés van.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
válasz SeniorTilla #49733 üzenetére
rosszul írtam a dátumot, 2016. 09.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Chrys_
addikt
válasz Gsx-rr #49737 üzenetére
Én beállítom, aztán még nyomom a pedált... amúgy éppen erősebb forgalomban érdemes használni. Ez a radaros lényege. Akkor deaktiválom, amikor erősebben kell fékezni, hogy ne kopjanak el túl gyorsan a hátsó betétek. Mivel kényelmi szempontok miatt a radaros csak azzal fékez. Aztán lehet is rögtön aktiválni.
F11-ben nem szól rosszul a HK. B&O-t nem hallottam még.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz SeniorTilla #49739 üzenetére
Én 18-án jöttem Ljubljana-ig 143-as átlagtempót, meg 10 literes fogyasztást
Utána beeestem 9.1-re, meg 110-es átlagra.
kiváncsi vagyok mi lesz a teljes út átlaga -
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #49737 üzenetére
Na ez-az..... Már pár éve mondogatom az összes tesztautóban,hogy egy rakat szar a HK... Ma már csak a nevet fizeted... ~10 éve még a hangzás is olyan volt HK-nak. Ma már csak TOP HIFI a jó csak..... szomorú.....
Azért a HUD meg az ülésszellőztetés nekem nagyon hiányozna a kocsiból.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
900km-es távon pályán az 525d-vel, 160-180-as tempóval (időnként 200 körül is, ha van valaki akivel jól együtt lehet menni, és szinte mindig van ) 6,5 - 6,8 körül van a fogyasztás. Amióta meg lett csinálva a vákuumrendszer, és be lett állítva minden, nagyon jól fogyaszt a kocsi, és jól is megy.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
adrian14
tag
Sziasztok!
Tulajdonunkban van egy e46 316i típusú autó. A kocsi nincs rossz állapotban (sőőt a többihez képest szerintem még jó is), mindig van rá költve... . Jelenleg szervizelés előtt állunk (szept-okt körül lenne esedékes az olaj és szűrőcserék, fékfolyadék csere.) Az év elején vettem észre, hogy a hátsó kerékjárati ív elkezdett rozsdásodni. Ti mit tanácsoltok, megérné szerintetek költeni az autóra közel fél millát? A szervizelést nyilván megcsináltatom. De vigyem fel Szegedről-Pestre alváz és üregvédelemre + festésre + ha kell lakatolják is (pl.: 150-200k ha normálisan megcsinálják) és még jövő év első negyedévében egy futőműfelújítás is kellene (pl.: 150k). 800-ért vettük, rálocsoltam már 4-5-százat tuti és 4 év múlva vajon mennyiért tudom eladni? Nem panaszkodásképpen, csak most nehéz eldöntenem, hogy mivel járnék a legjobban? Használom és csak kvázi kötelező szervizeket csináltatom meg, majd bontó/szotyi pénzért eladni vagy ráköltök összesen 1 millát a megvétel óta és ha eladom, majd 800-at ha kapok érte jó esetben... Ezeknek a kismotoros e46osoknak nem hiszem, hogy nagyon fel fog menni az ára az a helyzet. Javítsatok ki, ha tévedek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Euforia kétszemélyes kanapé