- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Honor 90 - modellalkat
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
Tessék itt egy jó cikk miért is éri meg annyira fejleszteni a villanykocsikat!
Továbbá már most is totál le vannak terhelve a kábelok mindenhol és ha mégtöbb villanykocsi lesz akkor mi? Honnét lesz a sok áram?? Komplett új hálózatokat kell húzni, töltőállomásokat kialakítani stb. Sajnos azt veszem észre ez nem kivitelezhető. Villanykocsit könnyű csinálni, de ami hozzá kell az meg horror összeg. Bemutatnak mindeféle innovációkat, amik fele semmire sem jó. Csökkentik a kibocsájtást...akkor hajóra miért nem vonatkozik ez? 1 teherszállító hajó kibocsátása egyenlő 10 000 kocsiéval...vagy ott a repülőgépek. Azokról miért nem szólnak hírek! Sajnos a hazugságookat tudják önteni, meg hülyíteni a népet.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #50498 üzenetére
Na végre. Nekem bővebb elég lenne a 400 km. Huzatva 250 is.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
NoZoli
tag
válasz KAMELOT #50501 üzenetére
"Honnét lesz a sok áram??"
Ez (lesz) a következő nagy biznisz. A megújuló energiaforrások teljes kiaknázása. Nem lesz olcsó minden házra napelemet, napkollektort és szélerőművet telepíteni, de muszáj lesz! És nem csak az elektromos autók miatt.
"1 teherszállító hajó kibocsátása egyenlő 10 000 kocsiéval..."
Van ám ott is fejlesztés és szigorodó norma, csak nincs olyan nagy dobra verve. Csak majd az árakon érezzük meg, amik emelkedni fognak, mert azt a sok fejlesztést is ki kell fizetnie valakinek. És nyilván, nem akarnak a fejlesztésbe és normabetartásba tönkremenni a szállítócégek.
[A Fujitsu mérsékli a hajók által kibocsátott üvegházhatású gázok mennyiségét]
[Egy óriás teherhajó tényleg annyit szennyez, mint 50 millió autó?][ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Valaki ismeri az autót, vagy a szervizt aki árulja?
[link] -
PeterD_81
csendes tag
válasz freaghill #50506 üzenetére
Nekem negatív a tapasztalatom a kereskedéssel. A szervízt nem ismerem. A negatív tapasztalatot ne úgy értsd, hogy becsaptak vagy bármi tisztességtelenség történt. Egyszerűen mint vásárló bementem, érdeklődtem és a srác aki foglalkozott velem flegma volt és lekezelő... Amikor kérdeztem a kocsiról, szervízkönyvről, mondta, hogy ő nem tudja, ha van, akkor nézzem meg a kis tartóban. Kérdeztem a kocsi előéletről.... Azt mondta, hogy akkor vegyek 3 éves autót, ne 10 éveset, ha az előélet érdekel... Meg ilyenek. Meg még volt pár beszólása, mindegy. Én nem álltam le vitázni, meg miegymás, sarkon fordultam és otthagytam az egészet. Jelzem a kocsit, amit néztem azóta is árulják még 200 ezerrel olcsóbban, sőt azok közzül amik év elején ott voltak a hirdetésekben most is ott vannak még. Tudodm mert rendszeresen nézem azt a típust. A szerviz részről itt a fórumban csak jókat olvastam eddig.
-
veterán
Üzemanyagszűrőt milyen időként cserélni? 2006 E91 330D
Van belőle ajánlott márka?Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
mudleeska
újonc
Sziasztok!
Tovabbra is E46 vasarlasban vagyok. Van egy auto, amit szerelovel mar atvizsgaltam, rozsda semmi, belul kivul nagyon rendben van, az alabbi hibak vannak, ami egy reszere arat is kaptam ott hirtelen. Tudom, hogy hasznalt autora, foleg erre kolteni kell vasarlas utan, a kerdesem, hogy mennyire maszok fekete lyukba ezzel az autoval szerintetek, ha megveszem, es havonta ezt-azt rendberakok? Hardy tarcsa, kettos tomegu, valtoolaj, motorolaj lett rajta cserelve nemreg, amit tudott az ember. Azt akarom elkerulni, hogy vasarlas utan tobb szaz ezret kelljen radobni instant.
- Anyos ules legzsak jelzo vilagit - ?
- Benzin szint visszajelzo nem mukodik - ?
- Kezifek nem mukodik - ?
- Szervo szivattyu hamarosan cseres lesz - ?
- Fektarcsa & betetek cseresek lesznek kb 100e
- Bal elso lengokar cseres -
- Gatlok cseresek -> 109e
- Valto folyadek kicsit folyik -> 20e-60eErrol az autorol van szo: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/320/bmw_320i-14848084
-
-
-
válasz mudleeska #50513 üzenetére
Gazdasági totálkár (amikor többet költesz rá, mint az autó értéke). Ezen az autón sosem fogod viszontlátni, és mindig lesz rajta olyan dolog, amit cserélni kell, vagy bántja majd a szemed, füled. Légzsák hibával át se megy a műszakin. Lehet csak ülés alatti szenzor, lehet nem. Kézifék nincs? Bukó. Motorolaj, stb cserét elhiszed? Mondani én is tudom. Ez az autó vásárlás után instant 150, de inkább 200k zsebből, hogy legalább műszaki képes állapotban legyen + a kötelező dolgok meglegyenek csinálva. Remélem érted már
(#50514) CharlieDrop Nem, persze. Én is csináltam ilyet, sőt. De van egy érzésem, hogy a többség nem azért néz 900-ért autót, mert 1.5m a keret.
[ Szerkesztve ]
-
mudleeska
újonc
Tehat ha jol ertem, ezzel a kerettel inkabb felejtsem is el ugy altalanan az e46-ot?
Megertem, ha igen, ami minden szempontbol jonak tunt es nem azonnal rakoltos, az valoban 1.5 kornyeken van hahun.Ja es a limit nem 1M, az azonnali limit annyi ha szepen havonta lehet ra kolteni, akkor nincs azzal gond. Nem instant ready autot keresek 1M-ert.
Koszi a kommenteket amugy!
[ Szerkesztve ]
-
Shamat
aktív tag
válasz mudleeska #50516 üzenetére
Én 7kilóért vettem egy éve (egy havertól) egy pre facelift 328i-t Mindenki próbált lebeszélni meg okoskodni, hogy ne legyek barom mert a gatyám rámegy. Ehhez képest már a harmadik olajcserén vagyunk túl és azt kell mondjam ennyire megbízható gépesem még nem volt, pedig volt már pár...
Alkatrész árak nagyon korrektek, FB csoportokban nincs olyan cucc, amit ne lehetne beszerezni hozzá kb.
Amire költöttem az a futómű, elöl koppra felújítva, hátul még van mit alkotni. Kiegyenlítő tartály csere, hűtő, néhány vízcső illetve kopó alkatrészek. Ezeken kívül csak olyan dolgokra, amik nem életbevágók. Olajat nem eszi, jól fogyaszt, egész egyszerűen imádom. Ráadásul szegénykémet az előző (sajnoshaver :D ) gazdája teljesen elhanyagolta, szinte csak rugdosta.
Kívülről van rajta jó pár harci sérülés, de összességében nagyon mutatós még így húsz évesen is.
Elképzelhető, hogy pont kifogtam, de ezzel csak azt szerettem volna mondani, hogy nem feltétlenül kell lemondanod az E46-ról.
Peace![ Szerkesztve ]
DEAD LIKE ME
-
Chris0321
addikt
válasz mudleeska #50516 üzenetére
Én 1.1 millióért vettem fl 320i Touring-ot. Nálam volt egy kis kaszni javítás, a szokásos cserék plusz szilentek és kormányösszekötők mert be voltak rohadva és nem lehetett átállítani. Egy olajcsőt is cserélni kellett mert szivárgott és a fényszóró mosó is ereszti a folyadékot amihez megvettem már amit kellett. Plusz műszakiztatni is kellett mert csak egy hét volt már rajta mikor megvettem. Átírással és biztosítással együtt kb. 1.6-ba jött ki. Még lenne csinosítani való az autón, de jelenleg egy motorkerékpár felújítására spórolok amit elhalasztottam az autóvásárlás miatt.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #50523 üzenetére
El kell vinni, meg kell nezetni es kesz. Lattatlanban nem lehet ezeket egyertelmuen elmondani.
Ha igy gondolkoznak itt az emberek,hogy mindenkinek legyen 500-1m forintja az uj auto melle akkor azt ezt allitok autoja is ilyen hulladek? Mert ezek szerint igen. Vagy ha nem akkor itt a pelda igenis van sok jo auto a piacon amit meg lehet venni es nem kell kolteni ra.
Tegyuk fel arulnam az autom itt valaki kerne velemenyt mire vigyazzon ha megvennne, tutti megkapna legyen azert 500.000 forintja a szervizre.
Holott aprilisban ugy adtam le a szervizben minden legyen megcsinalva ,kicserelve, gondolok itt a gumikra is. (Futomuben minden csere,valtoolaj, szivosor atnezve, hutok kiszedve tisztitva, turbo felujitva)
Azota ment az auto kb 3000 kilometert, most megint megy a fenyezohoz, egy karc se legyen rajta.
Oraban van 340.000 kilometer mindenki itt is ova intene tole az embert.
En meg siman mernek ra vallalni garanciat.Es a kornyezetemben az osszes baratom autoja ilyen garantalom egyikre se kellene kolteni valos vagy elore lathato hibak miatt.
Gondos tulajdonos nem varja ki azt ,hogy majd egyben kelljen 200.000 km korul egy vagyont rakolteni.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Gsx-rr #50525 üzenetére
De ha eladó lesz, akkor nem alja áron. Mellesleg én is mindig mindent rendben tartok, de nem ez a jellemző kár lenne
ha megnézed azt a posztot, csak aminek ára oda van írva majdnem 3 kiló. Szóval az 5 nincs is messze tőle
egy újabbra meg simán rámegy 500 egy átlag javításra.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz mudleeska #50522 üzenetére
Inkább legyen drágább, de legyen rendben vagy ha van kedved szórakozni és belékölteni akkor veheted olcsóbban is lényegében ugyan ott vagy még talán jobban jársz mert tudod te cserélted és mikor cserélted!
várom a január 2-át amikor begurul a szervizbe a kocsim!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gézengúz
addikt
-
KAMELOT
titán
válasz HELLAFLUSH #50528 üzenetére
Korekt árak. kb. helyi üzletben is ennyibe jöttél volna ki. Én ELF 5W-40 öntök most bele. 20eu / 5L. Többi az nálunk is ennyi! Fagyűllót 1:1 öntöd? Én nem keverem vízzel. Ahogy van öntöm bele. Jobban is hűtis a motort!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
simii16
aktív tag
-
MoP_FX 57
őstag
válasz simii16 #50533 üzenetére
Pontosan így van. A (deszt)víz tartalom felelős a tényleges hőközlésért/hőfelvételért, a fagyálló pedig a fagypont beállításáért. A bolti koncentrátum sem tényleges koncentrátum, hanem -72 fokra kevert fagyálló és desztvíz keveréke, amit lehet/érdemes továbbkeverni, de már magában is tartalmaz annyi vizet, hogy hőt tudjon felvenni és szállítani.
[ Szerkesztve ]
-
-
BLINT_PC
csendes tag
Sziasztok!
Lenne néhány kérdésem BMW ügyileg.
Kiszemelt típus: E36 316i Compact
1.9-es motorral szeretném (105ló, M43 kód, 165Nm és sok százerer km )
A hírhedt VANOS van már ebben a motorban?
Használható mindennapi autónak egy ilyen még ma is?
Illetve, milyen értéket képvisel egy "gyárias" állapotú?
Keresném a tökéletest, de nem igazán lelem.
Mire érdemes figyelni a szokásoson felül vásárlás előtt?
Ja igen, a cél semmi racing, élvezetes munkába járás, néha kirándulás lenne.
Remélem tudtok segíteni!
Előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
ittakary
nagyúr
válasz MoP_FX 57 #50534 üzenetére
Így van, alapvetően a keverékben a víz rendelkezik a nagyobb fajlagos hőkapacitással, ami a tényleges hőszállítást végzi. Itt van egy kis olvasnivaló Kamelotnak. A lényeg: víz fajhője 4200-4300 J/K*kg körül van, a benne lévő etilén glikolnak jó esetben 2500-2700... Tehát minél töményebb keveréket használsz, annál kevesebb hőt tud befogadni a hűtőrendszered, és annál nagyobb eséllyel fog túlmelegedni.
Szóval ezt a "Jobban is hűti is a motort!" mondatot így vegyük meg nem történtnek inkább
Ez egy tipikus példája volt annak, ami miatt szokták mondani, hogy nem szabad mindent elhinni, amit az interneten/fórumon olvasol
[ Szerkesztve ]
-
Ļantos
aktív tag
válasz Chris0321 #50520 üzenetére
Nekem van egy 2000 évjáratú 320d, benne van vételárral 1.700.000-ba kb. Van egy 2004-es 530d, vételárral benne van most 2.750.000-ben. Egyik se ér ennyit, de nekem igen. Mindegyikben új turbók, szíjtárcsák, vízpumpák, adagoló, porlasztók, stb. vannak, meg még sok cserés dolog. A kisebb át is van fényezve, kasztnizva. Negyvenezer forintos xenonizzók, olaj 10ezrenként, mindenből a legjobb dolgokat kapják. Most nem kell már rájuk ennyire sokakat költeni, de merem állítani, hogy hasonló társaiktól sokkal jobb állapotban vannak. Sőt, hibátlanok. Csodálkozom mikor azt mondja egyik másik ember, hogy ezen árak feléért hibátlan ugyanilyen kocsikat lehet venni. Én biztosan tudom, hogy nem
-
mudleeska
újonc
Vettem autot (320i) vegul. Ugy gondoltam, megnezem milyen mely kutba ugrok, aztan majd kiderul. Aki nem mer, az nem nyer.
Van par dolog, amit majd nyitasnak rendberakatnek. Tudtok valakit ajanlani megbizhato, jo munkat vegzo szerelot Budapest XVII kornyeken? Ha ott nem, akkor mondjuk 50km-en belul?
Koszi! -
KAMELOT
titán
válasz HELLAFLUSH #50535 üzenetére
Nekem is olyan van. -35C előkevert. Sárgát használok. Egyes színek határozzák meg mi mennyire van keverve, nálunk így van!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
veterán
-
MoP_FX 57
őstag
válasz SeniorTilla #50543 üzenetére
Igen, a szín alapvetően az összetétellel van összefüggésben, vagyis, hogy az adott fagyálló milyen autóipari szabványnak felel meg. (pl. G11 kék, G12 rózsaszín) A tényleges fagypont meg keverés kérdése.
2019-09-17 17:18:07 (#50536) BLINT_PC:Mai viszonylatban egy egyszerű egyveztengelyes motor, ezáltal változó szelepvezérlés (VANOS) nélkül. Nyilván tönkre lehet ugyanúgy tenni. Változó szívócső (DISA) már megjelent. A helyedben próbálnék egy közepes (vagy magasabb) árfekvésűt választani, mert összességében (TCO) azok szoktak az olcsóbbak lenni. A hathengeresek nem jönnek számításba?
-
adrian14
tag
válasz BLINT_PC #50536 üzenetére
Az a helyzet, hogy én is ezekkel a paraméterekkel vettem az e46-ot. Csak hosszabb utakra járunk vele (200-300km kb) és városban nem használjuk. Autópályán nagyon gyenge, hegynek felfelé menet is. Pozitívum: kényelmes és hát ennyi. Na meg jól néz ki.
Szerintem egy régi alsóbb kategóriás kocsival jobban jársz. (Ford, nissan almera, ha nem rohad...) -
whitezo88
nagyúr
válasz BLINT_PC #50536 üzenetére
Faek motor, se vanos se mas kulonleges cucc. Megbizhato de nem eros. Nekem m43 van 1.9 118 lovas, ennek a tesoja. Ez se egy erogep sajnos. Es sajna sokat eszik. Legutobb 11,5 litert, es ebben a fele orszagut volt. Igaz, nem papasan vezetek.
Ha elfogadsz egy tippet, inkabb erosebb motorral nezd legalabb 20i.
[ Szerkesztve ]
-
veterán