- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
Hirdetés
-
Máris megszületett a Huawei Enjoy 70 utódja
ma Az Enjoy 70s processzorfrissítéssel próbál szerencsét, több változás nincsen rajta.
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
-
Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
ph A széleskörűen konfigurálható újdonságból remek választás kerekedhet a zordabb körülmények közepette végzett, helyszíni munkákhoz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #50412 üzenetére
Pedig mikor E90-esek voltak ilyen korban mennyien jártak úgy h 1 év alatt 1m Ft-ot ráköltöttek és még mindig volt valami.
Amit én ki szerettem volna hozni az egészből, hogy 180-240ezer km között ennyit rá kell költeni szépen sorjában darabokban. A tutibb vétel szerintem is egy ennél kevesebb km-es, ami cserébe 1-1,5m Ft-tal lehet drágább. Ha pedig tényleg évi 15ezer km lesz a kocsiban, akkor gondolom mire egy 100ezer km-es kocsival idáig jutna a kollega, addigra már rég másik kocsija lenne.
A problémák akkor jönnek, ha tekert volt az órája, de ennyi idősen ennek kicsi az esélye.
-
veterán
válasz Gsx-rr #50412 üzenetére
Ezzel vitatkoznék. Én így vettem az ötöst németben, nagyon olcsón. Az ottani szervizköltség az itthoni legalább duplája lett volna, ezért adták el. EGR csere 240e, szívósor 110e, nagy turbo 140e, kis turbo 220e, DPF 160e volt, amire hirtelen visszaemlékszem. Ezeket nem kellett egyszerre és feltétlenül cserélni, de mivel meg akarom tartani a kocsit és meg is szerettem, ráköltöttem. Képzeld el ezeket ha a német márkaszervizben csináltatod meg, mennyi lett volna.
Szóval egyáltalán nem biztos, hogy nem azért adnak el egy 200e-et futott kocsit, mert minden jó rajta. Vannak persze tévhitek, nem kell egyszerre rádobni ezt a pénzt, de jó ha felé van rá készülve aki ilyen autót vesz. Nekem ma is 190-ben állt meg az a mutatvány, hogy fel akarom szabályoztatni a két első tárcsát, mert kicsit ráz erősebb fékezéskor...
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Politika
- Horgász topik
- iPad topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anime filmek és sorozatok
- Autós topik
- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs