Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz Gsx-rr #50412 üzenetére

    Ezzel vitatkoznék. Én így vettem az ötöst németben, nagyon olcsón. Az ottani szervizköltség az itthoni legalább duplája lett volna, ezért adták el. EGR csere 240e, szívósor 110e, nagy turbo 140e, kis turbo 220e, DPF 160e volt, amire hirtelen visszaemlékszem. Ezeket nem kellett egyszerre és feltétlenül cserélni, de mivel meg akarom tartani a kocsit és meg is szerettem, ráköltöttem. Képzeld el ezeket ha a német márkaszervizben csináltatod meg, mennyi lett volna.

    Szóval egyáltalán nem biztos, hogy nem azért adnak el egy 200e-et futott kocsit, mert minden jó rajta. Vannak persze tévhitek, nem kell egyszerre rádobni ezt a pénzt, de jó ha felé van rá készülve aki ilyen autót vesz. Nekem ma is 190-ben állt meg az a mutatvány, hogy fel akarom szabályoztatni a két első tárcsát, mert kicsit ráz erősebb fékezéskor... :O

    HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

Új hozzászólás Aktív témák