Hirdetés
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
NoZoli
tag
válasz SeniorTilla #50651 üzenetére
Úgy azért nem egyszerű, hogy már ott született, perfektül beszéli a nyelvet. Még talán, a neve sem árulkodó már. Csak amikor esetleg odamész, akkor derül ki, hogy kiféle-miféle.
-
negro
őstag
válasz SeniorTilla #50632 üzenetére
birom, hogy mi ezt itt mindig leirjuk, ugyanakkor hany gagyi xenonossal talalkozol mar utakon? multkor is balatonrol - pestig "kisert" (en tempomat, o meg osszevissza vagy a seggemben vagy elment mellettem... egy ido utan meguntam) egy szar 4-es golf, kiegeszito DLR -el is persze ami vakitott + a az egyik tompitott a holdat vilagitotta a masik inkabb az elotte levo auto vezejojenek a fejet meg veleltelnul se az utat! szerintem meg a lampa is sima fonycsoros volt. instant dobnam le rola a rendszamot megis tele az utak ilyenekkel.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #50652 üzenetére
Már nem azért de ki nem szarja le,hogy ki mit öntözget a kocsijába ?!?!?! Akit ez izgat és másokat figyel lehet azzal van a probléma.... Soha nem érdekelt ki mennyiért tankol / ki milyen folyadékot tölt az autójába stb....
elöl / hátul van 1-1 szintező a lengőkaron
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
Hm, ma vettem észre, hogy a halogén lámpám bekapcsoláskor csinál egy szintezős tesztet, ez mire jó?
Vagy csak mondja ha baj van és nem megy?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
JasL
senior tag
válasz CharlieDrop #50658 üzenetére
Az nem teszt, hanem keresés. Elvileg keresi az optimális beállítást az útra vetítéshez, pl ha dombon állsz meg, nem feltétlenül az a fasza, ha a 0 fok a vízsszint.
[ Szerkesztve ]
-
válasz CharlieDrop #50661 üzenetére
Esetleg megjáratja a motort, hogy ne ragadjon be?
-
veterán
Van még itt valakinek 525D-je? A 2.0-ás 218 lovas, mint nekem.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz SeniorTilla #50664 üzenetére
Ne kövezzetek meg, de most 1 órája volt egy barátságos menet egy M packetes 3-as kombival, nem tudom milyen moci volt benne, de nagyobb sebességnél elment előlem. Erőtlenebbnek érzem a kocsit 200-nál és felette, mint ahogy eddig ment. 1,5 hete volt felnicserém 17-ről 18-ra, lehet, hogy miatta van? 225/55 R17-ről váltottam 225/50 R18-ra. A km-órám most 180-nál is 177-178-at mutat, tehát elvileg jó a mérete a gumiknak.
Egyébként azon vacilálok, hogy mi legyen a felnikkel, ez is tetszik ami fent van most (gumikat venni kell rá, látszik is), de vettem egy kétszéles m-es garnitúrát is, ami szerintem szebb. Ez menne majd nyáron:
Plusz van egy teljes téli garnitúra 17-es felniken, majdnem új gumikkal, a barátomtól kaptam. De a 18-asok nagyon tetszenek
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
válasz SeniorTilla #50667 üzenetére
Nem hinnem, hogy a gumimeret miatt lesz, talan egy 50 loeros autora meg igaz volt a kerekmeret valtas. En amondo vagyok, hogy ezert kell tartani 0-100 es 80-120 adatokat az autodrol. Egybol kiderul belole, hogyha baj van.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #50667 üzenetére
biztos nem emiatt.
Szélesebb nem lett, nehezebb is 1-2 kg-val, max. /kerék
kivéve, ha a régi vmi nagyon könnyű, az új meg nagyon nehéz lenne, de akkor 200 alatt is erőtlennek éreznéd.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
Köszönöm, a gyorsulási adatok mérése jó ötlet, meg fogom csinálni.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #50667 üzenetére
Nem kell 200-al rohanni oszt nincs gond. Jó hogy erőtlen 200 felett. Az már lassan végsebesség neki.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BeZol
őstag
válasz SeniorTilla #50667 üzenetére
100-200 km/h között a 17"-os felnihez képest +0,5-1,5s extra idő kell 18" esetén.
19" esetén +1-2sec. (német fórumon vki lemérte ezeket anno magánál)
1 másodperc kb. 3 kocsihossz, ami már majdnem egy kamionnyi távolság.Nálam a téli 225-ös 17", a nyári 255-ös 18" (de csak hátul 255, elől 225), és én mindig megérzem, hogy a nyárival belassul kicsit a kocsi, a télivel meg gyorsabb, de ugye itt duplán számíthat a dolog.
Viszont hasonlót érzek, mikor prémium kontra sima üzemanyagot tankolok, de ott főleg a sima helyett a prémiumra váltásnál érezni h jobban gyorsulok.
Mikor nanokerámiás (talán ceratec a neve) olajadalékot teszek a kocsiba, akkor szintén érzek egy extra fürgeséget (könnyebben pörög fel a motor és selymesebb az egész). -
veterán
válasz FIREBLADE78 #50671 üzenetére
240 a vége
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #50673 üzenetére
Hiszi a piszi. Akkor az x5 is tudja ezt.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
válasz FIREBLADE78 #50675 üzenetére
Miért tudna? Vagy 500 kilóval nehezebb és a homlokfelulete is nagyobb. A fizikat nem tudod megeroszakolni.
-
válasz FIREBLADE78 #50677 üzenetére
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #50667 üzenetére
Egész nap 200-al mászkálsz, hogy ennyire fontos a 1-2mp?
A legfontosabb a tapadás. Jövőre első 255 hátsó 285 gumikat teszek fel. Ezek olyan apróságok, amikkel kár foglalkozni.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Ļantos
aktív tag
válasz SeniorTilla #50667 üzenetére
Nekem határozottan érezhetőbb volt az accord Type-S tizenhetes kerekével, hogy lassabban gyorsult. a gyári 16-os kerekeivel sokkal virgoncabb. Persze nagyon off de annál igen jelentősen éreztem az eltérést anno.
-
BeZol
őstag
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #50675 üzenetére
Az X5 nem tudja szerintem, mert egy 3 ajtós kredenchez hasonlít a légellenállása. A Lexus 190-et tudott 3 ezres motorral. Oké, gyengébb volt, mint az X5, de 200 körül már nagyon sokat számít az alak és a légellenállási tényező.
Én 230-at mentem vele eddig max. Hivatalosan 240 a végsebessége, a videón a 250 nekem már túlzásnak tűnik gyári programmal, ráadásul Comfort-ban, nem Sport+ ban.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz KAMELOT #50679 üzenetére
ÁÁÁ, dehogy 160 az utazóm, az a legnyugisabb tempója a kocsinak. Csak hát vannak szituk, amikor muszáj. Pénteken megyek az Oktoberfestre, majd megnézem most mit tud végsebre ezekkel a kerekekkel. Az M7-es is nagyon jó hely, a Siófok után már alig van autó, és jó a pálya minősége a belső sávban, lehet gyorsan menni.
Amúgy próbáltam X5-öst 1 évesen a német pályákon, a 200 már nem volt jó élmény benne, pedig M pakettes volt, 30d. Magasan ülsz már ehhez a sebességhez, és magasan van a súlypont.
Hozzá kell tennem, hogy amikor a Ford Focus (azzal mentünk odafelé) 200-at mutatott, az X5 190-et mért . A Fordban ez az optikai tuning, azt hiszed, hogy gyorsan mész, de nem is erről ennyit.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
válasz SeniorTilla #50683 üzenetére
Nem optikai tuning (lol), hanem egy egyezség, miszerint min 4%-kal kevesebbet kell mutasson az óra a legpontosabb gumiméret esetén is. Ami általában exponenciálisan nő, 200-nál már simán eléri a 10km/h-t. Főleg VW-nél, Audiknál, ahol a skála eltérő felosztású, de mondom, minden autó tudja ezt. A végsebességnek meg még mindig nincs köze a Comfort és a Sport+ módhoz.
Tessék, itt egy fasza optikai tuningos BMW is akkor. 260 helyett 249, tök gáz. Néha akkora badarságok vannak itt összehordva, hogy a fejem fogom
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ezt én is vágom, no para tudom, hogy a legtöbb autó többet mutat. Azért mondtam, hogy optikai tuning, mert ezzel azt hiszed, hogy gyorsabban mész, pedig a valóságban nem. Ez az optikai tuning lényege, a kocsi nézzen ki vadállatnak akkor is, ha 1.4-es szívó benzines.
Talán Karotta írta anno valahol, hogy nem az a sportkocsi ami úgy néz ki, hanem ami gyorsan megy.
Egyébként az X5 és a Focus együtt ment, mögöttem jött a barátom a Focusban, úgy mértük. Ha a BMW jól mutatta (és anno a Citroen C5-ös is tök pontos volt) akkor a BMW-re nem vonatkozik ez a szabály? Vagy már a Köcsögbéemvéseknek mindent lehet??? Szabályokat semmibe venni??? Aztazúristenit!!!
Egyébként Sport vagy Sport+-ban nem vált fel 8-ba, csak 7-ig. Ezért lehet különbség a végsebességben, de abban biztos, hogy milyen gyorsan éred el. A videón is látni, hogy 230 környékén felvált 8-ba. Szerintem 7-ben nem éred el a végsebességet, de biztosra nem tudom, nem is fogom kipróbálni. Nem akarom szétpörgetni a motort.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
válasz SeniorTilla #50685 üzenetére
"azt hiszed, hogy gyorsabban mész, pedig a valóságban nem"
Én meg arra próbáltam rávilágítani, hogy ez ugyanúgy áll a BMW-re is. Vagy egy Rolls-ra. Nézd meg a videót, amit linkeltem. Szög gyári 30d G30. 200-nál 192 a valós.
-
veterán
-
Drago1
tag
Sebesség ugyan már benneteket nem nyomott le még Suzuki vitara pályán?! 140 tempomat erre jön a vitara villog, szinte meg sem várta míg lemegyek ( gondolom félt hogy el fogy a lendület és) nem fogok egy suzukival versenyezni (3.20 xd 220 le 450 nm egr off nagyobb cooler) nem ez volt az első, suzukihoz mikor megveszik adnak valami tudatmódosító szert is lehet amitől azt hiszik Ferrariban ülnek. Volt ilyen Dacia is folyamat elég vicces.
-
veterán
válasz Drago1 #50688 üzenetére
Jó volt
A kikapcsolt EGR-rel milyen javulást tapasztalsz? Tudom, hogy nem kormolódik el belülről, de ezen kívül is van valami hatása?
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
nagyúr
válasz SeniorTilla #50689 üzenetére
> A kikapcsolt EGR-rel milyen javulást tapasztalsz?
jobb a levego a kocsi mogott[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
FIREBLADE78
addikt
Nem éreztem gáznak a 200-as tempót sem. Magasan ülsz. Relatív. Nálam a legalacsonyabb helyzetben van az ülés és így nem magas. Nem azert mert colos vagyok,épp ellenkezőleg. Az tutko,hogy inbolyog. Kipróbálnék egy légrugós dögöt legalacsonyabb állásban. Ott már nem szabadna instabilnak lennie.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #50691 üzenetére
Nemsokára meglesz a próba, már megjött az új X5 a barátomnak, alig várom, hogy menjünk vele néhány kört. Nekem amúgy a hetes jobban bejön, mint autó. Csak abból nincs kombi
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
malacka87
senior tag
Most láttam egy ilyen 335i-s build videót és 0w30 olaj ment bele. Az miért is jó? Már a beöntéskor olyan volt mint a víz...
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
nagyúr
Premium Selection autók esetén általában lehet kedvezményt kapni az árból?
while (!sleep) sheep++;
-
veterán
-
JasL
senior tag
Amit az üzemanyagról írsz, hogy prémiummal jobban gyorsulsz, nettó kurva nagy hülyeség De nem kell elhinned, hogy nem az oktánszám nő, a szám nem azt mutatja, hanem a keverék összetételét és a benne levő adalékanyagok mennyiségét, amik a közhiedelemmel ellentétben nem extra erőt adnak, hanem motortisztításért felelősek. Nézz utána, youtube-on van is video Gajdacsi tanárúrtól! A prémium nem attól prémium, hogy jobban megy, hanem a tisztító adaléktól. Bőven elég minden tizedik teletankra prémiumot nyomni bele, az se normális, aki folyamatosan azt tol bele. Viszont amikor prémiumot tankolsz, ne legyen maradékbenzin a kocsiban... nagyon hígul.
[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
Szivosor tisztítás után kapcsolattam ki ne bassza a korom az egr hűtőt se. Külön nem tudom teljesítményben számít e nekem chippel együtt lett csinálva.