- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
-
Skimaster
senior tag
Nemsokára olajcsere lesz a coupén(M54B22),kérdésem az lenne milyen olajat javasoltok bele és mennyi a szükséges mennyiség?Köszi!(240 ezer km van benne)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #50806 üzenetére
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #50807 üzenetére
Jöhetnek. Szeged szentháromság utca.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
-
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz SeniorTilla #50798 üzenetére
En is becsben dolgozom es itthon is az omvn tankolok es kint is, akkor szerintem ez igy is marad, koszi
-
kisbago
aktív tag
sziasztok! olyan segítséget kérnék hogy kijött ez a hiba: (Camshaft sensor 1, intake)
N46b18a motorban!
melyik lenne az amit ki kell cserélnem? a 3-mas vagy a 4-es?
[kép] -
szimi57
őstag
válasz kisbago #50820 üzenetére
Egyébként mi a jelenség? Ugyan ez a motor van nálam is. Sajnos nincs más lehetőség, menni kell a diag után. Ki kell szedni, lehet már ránézésre megállapitható, hogy rossz. Nem tudom ezeket müszerrel be lehet-e vizsgálni? Nálam a fötengely jeladó adta meg magát, a diag telibe talált. Kiszedve a burkolatán volt sérülés, olajat kapott. Tippelgetni nem sok értelme van.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Zé777
tag
Sziasztok!
F01 első lámpáit bonyolult upgradelni az LCI-s ledes lámpákra? Nézegettem videókat róla, de nagyon suta vagyok én ehhez...
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anubris #50821 üzenetére
Igen. 450Le / 850Nm
Lerendeltünk pár coolert és építjük be az autóinkba 600X300X76mm Ilyen lesz:
2 turbó kap egy felújítást a kis turbónál szeretném kicserélni a kompresszor kereket egy másikra de még nincs meg a megfelelő megoldás. Gyakorlatilag ezzel a coolerral , downpipe-al 370-380Le ami kihozható a "kis" R70-es rail pumpával mert ott elfogy az üzemanyag...( piezo befecskendezőknél van R70 a régebbi motorokon R90-es pumpa van ) Ha felrakom az R90-es pumpát akkor 410-420Le amit tud a gyári turbókkal / porlasztókkal. Ha ennél többet akarnék ott már módosítani kellene a turbókat / befecskendezőket... R90-es pumpát felrakom az tervben van és egy stabil 400Le / 800Nm a végcél.
(#50823) Zé777
Ha rászánod a pénzt akkor nem bonyolult kellenek lámpák kompletten csatlakozók programozás. De ez nem kevés pénz kevesen fizetik meg de megoldható.[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #50818 üzenetére
Ami a képeken látszik padlógáz, a turbina még sehol sincs, a gázolaj meg már ömlik bele. Sok gázolaj + kevés levegő = füst, korom. Erre lenne jó megoldás, amit már emlitettem: közvetlenül a turbinába fecskendezni az üzemanyagot igy már egy készre kevert levegő-gázolaj(benzin) kerülne a hengerekbe. Jóval tökéletesebb lenne az égés(robbanás).
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
veterán
válasz Gsx-rr #50831 üzenetére
Hát igen.
Tegnap jövök hazafelé tempomattal, egy német rendszámos (valójában román) E46-ot megelőzök, nem is megelőzöm, csak elmegyek mellette a belsőben, semmi emberkedés. Erre beáll a seggembe. Elengedem, hadd menjen, én élveztem a napsütést és a zenét. 2km múlva ugyanúgy megelőzöm, mert visszalassít. Aztán már nem emberkedik, csak próbál mögöttem jönni, de annyi vér nincs a pucájában, hogy végig tolja 180-nal utánam. Lemarad mint a borravaló, 20km múlva már a tükörben sem látom. Mi van kiscsávó, kifogyott a benzin? Én is jót röhögtem magamban
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #50832 üzenetére
Ilyet én is csinálok. De magyarban és csak 160-al. No mani for büntetés.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #50831 üzenetére
Ki sajnál meg egy 4-450Le-s autót ???? Ugyan már.... E90 LCI meg F10 E60 20 évesek ? Én még emberrel nem találkoztam aki leszarozott egy ilyen autót... Elég szépet lép az E90 is meg a többi épített BMW. Maximum a műmájerek sajnálkoznak mikor tolják neki és elmegy egy ilyen autó nekik. Akkor persze szarok de hát ez természetes... A 4 hengeres motorok mások azok valóban füstölnek...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #50832 üzenetére
Próbáld nekem mondani, hogy kifogyott a benzin?!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #50834 üzenetére
E60 es E90 igenis 15 eves konstrukcio.
Nem az auto miatt rohognek es sajnaljak le oket,hanem ,hogy egy 2-3 millios autoval "szerepelnek" es azt hiszik nagy szam ,hogy lenyomnak egy mondjuk egy uj 740d-t.
Szamomra ez vicces es nevetseges.
Ez valaminek a kompenzalasa szerintem.
Inkabb ezeket hivjak Mumajeroknak!Ja tudom erzekeny tema mert epitgeted az autodat en biztos nem szorakoznek ilyennel szeriaban is jol megy az
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #50837 üzenetére
Ott a pont. Állandóan röhögök a suttyókon,akik huzatják a szétélt ezer éves kocsikat. Alábasz vmi kiherélt kipufogót,hagy szóljon. Játsza a menőt,én meg vigyorgok. Szerintem ha van egy régi autód,azt inkább gyári állapotúvá kéne varázsolni és nem ócska szarrá.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
veterán
-
veterán
válasz Gsx-rr #50837 üzenetére
Senkit nem akarok megbántani, de szerintem is nevetséges, ha csak azért kötekszik egy régi kocsival, hogy megmutassa, lehet, hogy ő jobban gyorsul. De az újjal is. Az autópályán van egy tempóm, azért megyek annyival mert az esik jól, és nem érdekel, ha más gyorsabb, elengedem. De a csakazértis beállok a seggedbe egy régi szarral (mondom, nem akarom az E46 tulajokat megbántani) figura elég paraszt levezetése a bent rejlő feszültségnek (ami itthon nagyon vastagon benne van az emberekben). És csak magát teszi vele nevetségessé, mert 10 percig bírja, és lemarad, kiáll, feladja. Nem telik a benyára, vagy be vagyunk szarva a zsaruktól.
Az az igazi vagány, aki tényleg vagány. Erős autót bárki meg tud venni magának, a gázpedált is mindenki le tudja taposni, ehhez nem kell tudomány. Elég csak megnézni a baleseteket, amikor 160-170-nel odavágják a 3 számjegyű országúton a kocsit a fához és meghalnak. Nem tudnak vezetni. A sebesség nem egyenlő azzal, hogy meghalsz; aki gyorsan megy, nem feltétlenül balesetveszélyesebb, mint egy olyan, akinek fingja nincs a vezetéshez és a közlekedés komplexitását nem fogja fel, nem látja előre a dolgokat, nem tud bánni a kocsival ha megcsúszik ,stb-stb.
Engem osztrákban hazafelé kiállított a civil motoros rendőr egy kurva nagy piros Ducatival, mert 160-nal mentem 140 helyett. Kétszer akartam elengedni előtte, de nem ment, csak jött mögöttem kicsit lemaradva, aztán felnyomta a kék villogókat. Kiálltunk a parkolóba, kiszálltam, mondom neki: speeding? És vigyorogtam. Ős is vigyorgott, felmutatta a flekót, és 55 EUR-ra megvágott. Mosolyogtam és odaadtam neki, majd mentem tovább ugyanúgy 160-nal, mint addig.
Nem vágott földhöz a dolog. Megvártam egy Porschét és egy E90-et, és mentem mögöttük harmadiknak, sokszor 180-nal.
Milyen érdekes, Németországban egy 20 éves kocsi sem akart letolni az útról
Ettől függetlenül az egyedi autóépítés szerintem szép és jó (drága) hobbi (de nem drágább mint venni egy újat és 3 év múlva lecserélni ). Akinek egy 400-500 lóerős autó van a segge alatt, reméljük, benőtt már annyira a feje lágya, hogy bánni is tud vele.
De azért kíváncsi lennék ezekre az autókra, amikor egy ellenőrzésen pl. Ausztriában teljes kiterelésnél, belenéz a rendőr a motortérbe, vagy megméri a környezetvédelmi értékeket. Pl. mert rápillant a kipufogóra. Előbb utóbb, ha csak nem már most, lesznek ilyen akciók, és az cumi lesz. Autó marad is ott, azzal egy métert nem mész tovább, az tuti. Talán az árverésen majd kijön a büntetés ára belőle.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #50838 üzenetére
Tenyleg ezert lesznek jok ezek az elektromos szarok mert mar nem szamit a lampanal valo Jampiskodas.
-
Gsx-rr
veterán
válasz Chris0321 #50842 üzenetére
Pont ezert irtam.
Mert el fog terjedni es alazzak ha kell a nagy,gyors autokat ilyen helyzetekben.
De Szerintem aki elektromost vesz foleg 20-30 millioert mar kinotte ezt.
Aki nem az ugy is Amg-t vesz , valahogy nekem jampiskodni az elektromossal nem jon ossze.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gsx-rr #50843 üzenetére
Nem is nagyon lehet, max. rövid távon, mert lemerül. Még soha nem láttam Teslát úgy megelőzni engem a pályán, hogy előttem is maradt. Pedig most is volt egy Salzburgnál a határ után, aki a fehér X-nek nagyon nyomta, el is engedtük, nagyobbat lépett 100-120-nál mint én, de a vége az lett, hogy utánam volt vagy 10 kocsival, mert 200-nál elvérzett, ott többször is megelőztem, ő meg utána vissza, mikor lassabb volt a tempó. Biztos látta, hogy ha így tolja neki, nem ér vele haza
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #50844 üzenetére
En mar lattam Teslat stabil 170 koruli tempoval ami azert nem rossz!
Persze ezt 200 kilometeren tudja, de akinek van esze nem is hosszu tavra hasznalja.
Neztem az E Tron-nal 24 ora alatt tettek meg 1600 kilometert.
Ez egy sokat utazonak vicc.
Barcelona - Ausztria 1700 km 12 ora alatt lenyomom tankolassal kajaval[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #50838 üzenetére
Van saját autód?
Nekik van, többnyire
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #50837 üzenetére
Legtöbbször az ellenkezőjét tapasztalom. Az új autókkal "szerepelnek" a vagányok.... És mikor jön egy régebbi "szar" és elmegy nekik akkor meg pislogás van.... Egy új 740D-t vagy bármit nem lehet letolni csak akkor ha tolja neki az is.... Rengeteg újjabb erősebb autókkal találkoztam aki kurva menők voltak a váci úton kifelé az egyenesbe mikor jöttek a külső vácin a kanyarok meg utolértem őket / el is mentem és csak egyenesbe tudták nyomni.... pl RS7 Stage2 , M140i , M550D , GTR R35 , stb stb.... És amikor egyenesbe nem féltik eltolják 200-250-el meg M0-RS7 300-al elmegy mellettem nem arról szól,hogy féltik az autókat hanem csak ott tudnak vezetni... Egyébként mi fáj,hogy látod a kormot ??? Legalább nem alattomos sunyi mint a többi szaron amin el van csalva a mérés + olyan apró részecskéket tol ki amibe megpusztulsz sokkal hamarabb... Másrészt ha egy benzines jön downpipe-al( Katalizátor nélkül ) és durrog csattog lángol az rendben van nem káros az jó....Véletlenül sem azok miatt megy a feljelentgetés mert nem lehet aludni meg sakálba ordít a kipu..... De ezekkel nincs baj.... Ott nem számít semmi az jó mert az benzines??? Vagy odamész és elmondod,hogy szánalmas vagy mert durrog és még a katalizátor is ki van véve nem gyáriak az emisszós értékek ?????????? Vagy ott mivel nem látod úgy a füstöt az nem is számít ????? Menj ki csütörtök / péntek / szombaton a váci útara és nézd meg kik akik jampiznak... Én megállok a piros lámpnál a nagyon menő srácok új X6M-el meg úgy mennek át mintha zöld lenne... Van pénz és elvannak szállva maguktól és lenézik akinek nincs annyi pénze... És igen ezeknek jó odapirítani. Én röhögök rajtuk aki nem púposkodik és nincs nagy arca azzal nem is szokott probléma lenni sőt rengetek autóssal találkoztam akik ugyan úgy jó arcok voltak attól függetlenül,hogy egy IV. golf-al vagy egy 911-el jött ki... Amúgy rohadt nagy dolog ha tele vagy és megveszel egy eleve erős autót.... Az teljesítmény... Igazi produktum... Én többre tartok egy normálisan megépített autót mint egy olyat akinek van pénze és csak megveszi....
Lehet arra az autóra többet költött csak felnire / turbóra / bármire mint te az X5-re.... Te lehet rosszul lennél ha bele kellene borítanod az X5-be 500K-t. Más meg belekölti simán a "szarjába" .
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #50846 üzenetére
Nincs. Még csányié . De legalább nem vág földhöz a törlesztő
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #50848 üzenetére
Látom félreértések vannak. Nem azt írtam,hogy a 20/30 éves bömöst vagy akármit több millió értékben szarrá tuningolt,hanem hogy rohad az egész autó és alábaszott egy herélt rendszert,hogy hangja legyen már,ha már nem megy,csak füstöl. De ha szerinted ez a stílus fasza,akkor erre nem tudok mit mondani. Szerintem ízlésesebb egy szépen karbantartott, gyári kinézetű akármilyen autó,mint egy kopott szar ami alatt van xy márkájú rendszer.
Nem lennék rosszul hála istennek az 500 ezres összegtől. Habár még eljöhet ez a nap is. Tudod Mo "fejlődik"...[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4